Voisitteko rakastaa miehiänne vähän paremmin, ettei heidän tarvitse käydä niin monen muun naisen kaulassa rakkauden puutteen vuoksi. Tarkoitan myös eronneita, kun kuitenkin vielä olette koko loppuikänne toistenne omaisuutta. Älkää leikkikö ulkopuolisten tunteilla, jos ette tarkoita mitään. Pistäkää vaikka rinkulat takaisin käteen ja sopikaa siitä, että ette vilkuile toisia. Teidän monien entisetkin miehet ovat kyllä ulkoisesti vetovoimaisia, mutta kun saavat naisten tunteet liehiteltyä, niin sitten kuitenkin jättävät ikävään, ja kohta joku entinen rakas nostaa kuitenkin mustasukkaisesti päätään. Jos olette kerran suhteen aloittaneet miehenne kanssa, niin pitäkää hänestä paremmin kiinni. Minulla on onneksi itselläni ollut niin paljon jäitä päässä, etten ole koskaan langennut niin alas, että olisin langennut intiimiin suhteeseen miestenne kanssa, jotka vain valehtelevat tunteillaan, ja heti kun saavat kivat tunteet pintaan, niin lähtevät pakoon. Ikäänkuin nauttivat siitä, että saavat olla niin monen naisen kaipaamia ja ikävöimiä. Sekin kertoo siitä, että te naiset ette rakasta miehiänne riittävästi. Vastuu täytyy sekä miehen että naisen ottaa myös tunnetasolla, vaikka mitään ei olisi tapahtunut. Jos naisen rakkaus on riittävää, niin silloin ei tarvitse miehen vilkuilla muita.
Romaaninainen rakasta paremmin miestäsi
9
240
Vastaukset
- Pilkunnussijaamalia
Anaali on lumppu tai sisko on ollut pääasiallinen kohde koska nainen ei voi olla muslimi. Se että pappisnainen tai sisko on ollut pääasiallinen kohde ja business puolella on kuin yöllä tai sisko. Huora mikä huora.
- Olensuuttunut
Luin monta kertaa viestisi, mutta en ymmärrä vieläkään, että mitä tarkoitat. Olkoot miten oli. En halua ymmärtääkkään. En tiedä, että oliko tämä edellinen jotain nk. salakieltä, tarkoittaa taas jotain ihan muuta.
Olen joutunut itse romaanimiehen osalta sellaisen vehkeilyn kohteeksi, että kaikki mitä olen nähnyt pitäisi tavallaan osata tulkita päinvastoin miltä se näyttää. Eronnut oli jo entisestään, mutta silti 25 vuoden takainen x hyppäsi yhtä-äkkiä kuvioon mukaan ja säikytteli minut puolikuoliaaksi. Ja jos miettii, että tämä mies siteen harrasteli aina jonkun toisen minun vieressä olevan naisen kanssa niitä asioita, mitä oikeasti haluaisi tehdä minun kanssani joka toinen päivä pelkästään kiusatakseen. Ja en tiedä, että tekikö lopulta vielä itse valheellisen viestin minulle oman x rakkaansa nimissä. Ihmettelin vaan, että jos romaaninaiset tällätavoin puuttuvat asioihin, niin minkä vuoksi eivät sitten itse rakasta miehiään enemmän, ettei miesten tarvitse hakea rakkautta muualta.
En ole nainut enkä huorannut, vaikka tunteet menikin sekaisin. Yritän löytää toisen miehen. - Pilkunnussijaamalia
Olensuuttunut kirjoitti:
Luin monta kertaa viestisi, mutta en ymmärrä vieläkään, että mitä tarkoitat. Olkoot miten oli. En halua ymmärtääkkään. En tiedä, että oliko tämä edellinen jotain nk. salakieltä, tarkoittaa taas jotain ihan muuta.
Olen joutunut itse romaanimiehen osalta sellaisen vehkeilyn kohteeksi, että kaikki mitä olen nähnyt pitäisi tavallaan osata tulkita päinvastoin miltä se näyttää. Eronnut oli jo entisestään, mutta silti 25 vuoden takainen x hyppäsi yhtä-äkkiä kuvioon mukaan ja säikytteli minut puolikuoliaaksi. Ja jos miettii, että tämä mies siteen harrasteli aina jonkun toisen minun vieressä olevan naisen kanssa niitä asioita, mitä oikeasti haluaisi tehdä minun kanssani joka toinen päivä pelkästään kiusatakseen. Ja en tiedä, että tekikö lopulta vielä itse valheellisen viestin minulle oman x rakkaansa nimissä. Ihmettelin vaan, että jos romaaninaiset tällätavoin puuttuvat asioihin, niin minkä vuoksi eivät sitten itse rakasta miehiään enemmän, ettei miesten tarvitse hakea rakkautta muualta.
En ole nainut enkä huorannut, vaikka tunteet menikin sekaisin. Yritän löytää toisen miehen.Manne on manne tai on lumppu on ollut tienaamassa perheelle leipää. Se että pappisnainen on kyrvän pitää niitä auttaa. Smugu on kuin yöllä tai on lumppu. Ei ole olemassa hyviä muslimeja.
- Viunapiru
...ihan ku googlen kääntäjästä
- Hiustenhalkojaesteri
Musta paita jossa on paljon valkoisia pilkkuja. Pörröinen sähäkkä. Musliminainen pörhöilee kun ei voi lesboilla. Arabiemiraateissa välähtää kiiltävä veitsi. Musta villikissa nauraa koska tyttö on villi.
- Hiustenhalkojaesteri
Pilkunnussijaamalia kirjoitti:
Manne on manne tai on lumppu on ollut tienaamassa perheelle leipää. Se että pappisnainen on kyrvän pitää niitä auttaa. Smugu on kuin yöllä tai on lumppu. Ei ole olemassa hyviä muslimeja.
Hai! Mustassa yössä hiipii kun portaissasi kerran oli yöllä salaa ja punainen veri lammikko aamulla merkkinä ja portaikossa lähellä ulko ovea oli pitkä risu ruoska. Kunnes tyttö aamulla sen kepin paloitteli kerran ja heitteli roskalavoille ohi kulkeissaan. Musliminainen on kateellinen ja mies julmaa kostoa vaanii vakoillen mutta lopulta luovuttaa. Hai! Hai!
- bvcgbhfg
Pitääkö niitä romaaneja lukea jollei tykkää.
- AinaLaina
Kannattaa ainakin lainata
- Valitsehuolella
Sellasta se on toisen kulttuurin miehen kanssa. Ikävä, että tunteitasi käytettiin hyväksi. Val. Toista ihmistä ei voi määräillä, joten ei varmasti onnistu tämä hänen ja exän suhde. Luulenpa, että viimeistä lukua ei ole vielä kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832244
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441923- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311074- 711063
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751043