"merkkaa kuva jossa on vuoria"
Merkkaan kaikki mutta vuoria ilmestyy lisää ja seuraavaksi saankin toisen kuvan.
"merkkaa kuva jossa on kaupan etusivu"
jne jne aaargh
Pää hajoaa noihin kuva-captchoihin
6
132
Vastaukset
Luo tunnus.
- buginenpasha
Myös jostain syystä nuo monen kuvan tunnisteet bugittavat usein. Jos painaa kuvaa niin se haalistuu ja tilalle tulee uusi kuva. Tuosta ei pääse eteenpäin ennen kuin päivittää kuvatunnisteeseen missä kysytään pelkästään liikennekylttejä...
- kaisanoasaa
Mulle sattu kerran kamala moka. Klikkasin kuvaa jossa näkyi vuori, mutta ei se mikään vuori ollutkaan vaan metsän raja ja sitten klikkasin jotta vahvista, niin siitä huolimatta se hyväksyttiin vaikka kuvassa ei vuorta ollutkaan.
Olen miettinyt tätä asiaa viikkotolkulla ja meinaan seota kohta että minkä takia väärä kuva meni läpi.- flowersreally
Teepä tuo uudestaan - vieläpä tarkoituksella. Sitten alat olla jo melkein jännämies.
- flowersreally
Niin, ja mä olen miettinyt sellaista filosofista ongelmaa, että kun usein kyltit (tai autot) menevät vain hieman ruudun rajan yli. Että pitäisikö se viereinenkin ruutu klikata. Tai ne ruudut, joissa on kylttien jalkoja.
- yksinkertainenn
Ei mulla ole ollut ongelmaa. Klik klik klik jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535