Koska olet syntynyt 1950-luvulla, niin ymmärrän kyllä, että ihannoit niitä 1950-luvun naisia. Mutta koita ymmärtää, että ajat muuttuvat ja naiset sen myötä. Joten kannattaisiko päivittää maailmankatsomus 2010-luvulle? Järkevä ihminen sopeutuu maailmaan ympärillään. Järjenvastainen ihminen yrittää saada maailman sopeutumaan itseensä.
Vastaukset 17
En ole syntynyt likimainkaan 50-luvulla mikä kyllä on sääli, olen joutunut tietämykseni paremmista ajoista ammantamaan vanhoista elokuvista jne.
"Järkevä ihminen sopeutuu maailmaan ympärillään. Järjenvastainen ihminen yrittää saada maailman sopeutumaan itseensä."
Väitätkö että jos vaikka ihminen joutuisi jonnekin vankilasaarelle barbaaristen elukoiden sekaan niin sen pitäisi muuttua niiden muiden kaltaiseksi? No onhan se totta että varmaan helpommalla siten pääsisi mutta samalla menettäisi ihmisyytensä, sen mitä on niin olisiko se sen arvoista? Kyllä minä ainakin mieluummin pidän oman linjan kuin alan ihmissuhteissa nykyisen pelkän paneskelukulttuurin kuluttajaksi koska siinäkin menisi se ihmisyys varmaan jo aika piankin kun naiset muuttuisivat pelkiksi esineiksi joita pannaan muttei rakasteta, ennenpitkää vihaisin ja häpeäisin itseäni sillä menolla.Niin, ei kai kaikkien tarvitsekaan sopeutua kehitykseen. Älykännykkä jos ahdistaa, niin on ilman. Sillähän siitä selvitään. Ja jos riittää tavallinen puhelin, niin ajaa sillä niinpitkään kuin niitä vielä riittää. :o)
- 1217
Ammentamaan* elokuvista? :-)
Intuitiivinen kansakouluihminen olisi ollut parempi vaihtoehto, kuin ilmeisesti 80-luvulla syntynyt peruskoulupohjainen poika. - KysynVaan-76
"En ole syntynyt likimainkaan 50-luvulla mikä kyllä on sääli, olen joutunut tietämykseni paremmista ajoista ammantamaan vanhoista elokuvista jne."
No hieman siltä se tietämys vaikuttaakin. Oletko ajatellut että ne eivät kenties esitä tuota aikaa ihan kauhean realistisesti tai monipuolisesti?
- ymmärtää
Äidin poika. Äiti on esikuva eikä yksikään nainen voi olla äidin veroinen. :D
Harmaaritarikin lienee saanut alkunsa vähän sivistynemmällä tavalla, eli hän on siinnyt pyhästä hengestä,
- Muija.maalta
A.Palstamäki kirjoitti:
Harmaaritarikin lienee saanut alkunsa vähän sivistynemmällä tavalla, eli hän on siinnyt pyhästä hengestä,
Äiti on neitsyt ja isä jumala? Poika itse jeesustelee 😂😂😂😂
Muija.maalta kirjoitti:
Äiti on neitsyt ja isä jumala? Poika itse jeesustelee 😂😂😂😂
Siinä on täydellisen ydinperheen malli, ei olekaan ihme ettei miestä suudellut nainen kelpaa.
- Fwefiojfdsjiofdiofsfdf
"Järkevä ihminen sopeutuu maailmaan ympärillään"
Mutustellaan hetki tätä lausetta.
"Järkevä ihminen sopeutuu maailmaan ympärillään"
Jos maailma ympärilläni on sairas minulla ei ole PIENINTÄKÄÄN aikomusta sopeutua siihen - ja syy tähän sopeutumattomuuteen on oma järkevyyteni ja arvomaailmani. Osittain joo. Järkevää sopeutua tai edes yrittää sopeutua muuttuvaan maailmaan. Ehkä lähinnä ihmisten avoimempaan, yksilöllisempään ja itsenäisempään elämäntyyliin, mitä ennen. Tässä tapauksessa.
Mutta onhan tässä maailman muuttumisessa aika paljon jossain kohtaa sulateltavaa, itse kullakin. Ei se kauheen helppoa ole aina sopeutua kaikkeen, helpompaa on vetäytyä lähes kaikesta pois. Ainakin näennäisesti etääntyä toiminnan tasolla. Kaikesta mikä ei tunnu sopeutumisen arvoiselle. :)
Mä en itsekään välttämättä koskaan sopeudu kaikkeen, enkä haluakaan sopeutua. Mutta koitan kulkea pelilautaa sitä reittiä pitkin, missä pääsis vähän oikomaan vaikeasti sopeuduttavien paikkojen ohi. ;)
Suurmoskeija.- Teknodonna
Todella ärsyttävä kommentti
Jos ajatellaan jonkin olevan muuttumatonta, niin olisi pysäytettävä aika. Tämä on aivan älytön esitys. Kokeilkaa vaikka, jos ette muuten usko.
Illuusio asioiden yhtäkkisestä muutoksesta perustuu siihen kuvaan, jonka olemme itse rakentaneet ilmestyttyämme tälle planeetalle. Eli me hyppäämme vauhdissa junaan, joka on ollut matkalla jo mljardeja vuosia, ja sitten marisemme siitä, että sen rata kurvailee ja toisinaan syöksyy käsittämättömään pimeyteen. Raflassakin on huono safka.
Tosi vittumaista.
(hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Jos ajatellaan jonkin olevan muuttumatonta, niin olisi pysäytettävä aika. Tämä on aivan älytön esitys. Kokeilkaa vaikka, jos ette muuten usko.
Illuusio asioiden yhtäkkisestä muutoksesta perustuu siihen kuvaan, jonka olemme itse rakentaneet ilmestyttyämme tälle planeetalle. Eli me hyppäämme vauhdissa junaan, joka on ollut matkalla jo mljardeja vuosia, ja sitten marisemme siitä, että sen rata kurvailee ja toisinaan syöksyy käsittämättömään pimeyteen. Raflassakin on huono safka.
Tosi vittumaista.
(hihitystä)Nimenomaan, vittumaisuushan se juuri elämästä tekee harkinnanvaraista. xD
Hyppääkö sitten vauhdissa junaan vai junan eteen, lienee kiinni siitä sopeutuuko.- Teknodonna
zönggö kirjoitti:
Nimenomaan, vittumaisuushan se juuri elämästä tekee harkinnanvaraista. xD
Hyppääkö sitten vauhdissa junaan vai junan eteen, lienee kiinni siitä sopeutuuko.Toinen todella ärsyttävä kommentti
Mä olin juuri palaamaisillani au pairin arkeen, mutta pomppasin taas nykyisyyteen, koska_onhan_se pakko sanoa, että junaan ei edes hypätä, vaan siinä ollaan oltu mukana ihan alkumetreistä asti.
Täksi ei voi käsittää (eli siksi)
(reps) Teknodonna kirjoitti:
Toinen todella ärsyttävä kommentti
Mä olin juuri palaamaisillani au pairin arkeen, mutta pomppasin taas nykyisyyteen, koska_onhan_se pakko sanoa, että junaan ei edes hypätä, vaan siinä ollaan oltu mukana ihan alkumetreistä asti.
Täksi ei voi käsittää (eli siksi)
(reps)Muistatko nyt ne jotka jäi laiturille? ;)
Mahtuu kaikkiin juniin ja osa jää laiturillekin. Mahtaaks kaikki olla alusta saakka kyydissä?
Sit pitäs muistaa tarkistaa viel laiturin altakin.
Ruksi eli raksi ruutuun.
(nöff)- Teknodonna
zönggö kirjoitti:
Muistatko nyt ne jotka jäi laiturille? ;)
Mahtuu kaikkiin juniin ja osa jää laiturillekin. Mahtaaks kaikki olla alusta saakka kyydissä?
Sit pitäs muistaa tarkistaa viel laiturin altakin.
Ruksi eli raksi ruutuun.
(nöff)Todella ärsyttävä kommentti
Kaikki joka on ollut, on yhä; lukuunottamatta kaikkea sitä romua, jota avaruuteen on ammuttu.
Tiedonsiirto, eli elämän jatkumo, on soveltuvaa dataa. Siis noin pohjimmiltaan.
(hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Kaikki joka on ollut, on yhä; lukuunottamatta kaikkea sitä romua, jota avaruuteen on ammuttu.
Tiedonsiirto, eli elämän jatkumo, on soveltuvaa dataa. Siis noin pohjimmiltaan.
(hihitystä)Datan lukijat vaan on rikki. :)
Kello on pirullinen keksintö, mun on mentävä.
Hellurei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.811168Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27749- 12734
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27607- 56600
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan83569Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31465Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457