Miten liikuntavammainen mies saisi naisen?

Yksinäinenmies9

Olisi kiva löytää nainen, jonka kanssa olisin onnellinen. Harrastan uintia, ohjelmointia ja keilausta.

6

144

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdessävammaillaan

No missä te liikuntavammaiset kokoonnutte? Kai siellä on myös liikuntavammaisia naisia?
      Harrastusten parissa sitä löytää.

• invanainen

Eihän sen naisen liikuntavammainen tarvitse olla. Terve nainen voi rakastua suhun yhtä hyvin, kunhan et yritä päteä tai todistella mitään.
      Varsinkaan seksikykyjä.
      Semmoinen karkoittaa naiset yleensä.
      Miehet usein yrittää päteä ja ymmärrän et liikuntaesteisellä houkutus voi olla suurempi.
      Sokot on kovia siinä, valitettavasti.

• kaisanoasaa

Miss suomi kilpailusta vaan hakemaan tyttöystävää,. Ei kai sulle muukaan kelpaa.

• Anonyymi

Itselläni oli suhde liikuntavammaiseen mieheen, olen siis liikuntakykyinen, suht terve nainen. Sanoisin, että -rajoitteet ovat vain omassa päässä- pätee lähinnä meihin ns. terveisiin ihmisiin. En kokenut hänen vammaansa esteenä, enkä edes haasteena. Ehkä irl kohtaaminen on helpointa, silloin kaikki lähtee ensin tutustumisesta ja johtaa kenties johonkin muuhunkin kuin ystävyyteen, jos ajatukset synkkaa. Rohkeasti etsimään seuraa esim. harrastuspiireistä tms.
      -not perfect-

• Hyvä ja asiallinen neuvo ihan kaikille, jotka haluavat löytää kumppanin. Sinne kotiin harvoin tulee ketään etsimään.

• Anonyymi

Varmaan löydät yhtä helposti tai vaikeasti kuin muutkin, riippuu minkälainen ihminen olet. Minä ihastuin keväällä iiiiihanaan. tyylikkääseen, hyväkäytöksiseen, siististi tyylikkäitä kenkiä myöten pukeutuvaan mieheen, ja uskon , että myös hän minuun. Oltiin samassa suurehkossa seurueessa muutama päivä. Mutta....kumpikin tajusimme suuren ikäeromme (minä paljon vanhempi) eikä asia edennyt pidemmälle. Ajattelen häntä kuitenkin usein ja toivon, että Suomessa olisi enemmän hänen tapaisiaan miehiä! Nytpä muuten huomaan, että en kertonut hänen olevan pyörätuolissa, mutta uskon sen kuten muittenkin vammojen olevan sivuseikka silloin kun ”kolahtaa”! Tsemppiä ja Onnea kaverin löytämiseksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe