Mitä elämässä sitten tekee jos sen elää kokonaan yksin? Mille omistan elämäni? Minä tulen olemaan ikuisesti sinkkuna, kehdosta hautaan. Ikää on nyt melkein 30 enkä ole koskaan seurustellut, suudellut tai harrastanut seksiä. Syitä tähän on monia ja voisin melkein kirjoittaa aiheesta kirjan. Lopputulos on kuitenkin se, että kilpailu naisista on kovaa ja kaltaiseni jämäpainokset tippuvat siitä ensimmäisenä pois.
Mutta koska tulen elämään vielä kuitenkin reilut 50 vuotta, mistä saan voimaa jaksaa eteenpäin? Miten voisin elää elämäni onnellisena vihaamatta itseäni ja pitämättä itseäni luuserina?
Olen tällä hetkellä yliopisto-opiskelija, mutta minua ei piristä edes haaveet viiden tonnin kuukausipalkasta, mikä voi olla ihan realistista tällä alalla. Mutta ei koulunkäynti ja raha täytä aukkoa sydämessä.
Näen itseni tulevaisuudessa masentuneena ja itseäni vihaavana, kaljuuntuvana äijänä jonka itsetuntoa pitää kasassa vain rahalla ja mersulla ylpistely. Varmaan liityn kokoomukseen ja otan asiakseni kyykyttää vähempiosaisia, keinona purkaa pahoinvointiani siitä että en oikeasti koskaan saanut rakkautta ja hyväksyntää. Ehkä näin kokoomuslaiset syntyvät, näin sivuhuomiona.
Mistä saada elämän sisältö
48
661
Vastaukset
- Wulwawa
Ei sitä voi sinulle kukaan kertoa, itse se sisältö pitää löytää. Ihan turha tässä mitään listaa on tehdä, kun itsekin kyllä ymmärrät erilaisia vaihtoehtoja.
Mutta yhden yksinkertaisen neuvon kerron, otat sen vastaan tai et, oma asiasi: aina kun huomaat ajattelevasi itsestäsi jotain negatiivista, käännä tämä ajatus päälaelleen. Ja sano se vaikka ääneen. Jos ihminen on kovin negatiivinen, niin pelkästään "kyllä" sanan ääneen sanominen voi vähentää sitä. Omia ajatuksiaan kun VOI manipuloida.- gggggd
Kyllä, voi vain ehdottaa. Kannattaa yrittää ajatella positiivisesti ja siihen tosiaan auttaa jo se, että löytää jotain itseään kiinnostavaa puuhaa vapaa-ajalla.
Saisinko ehdottaa pientä muokkausta sinun muuten hienoon viestiisi? Tai saan koittaa, kun tää on yleinen keskustelusivu.
Ajatuksia ei kannattaisi koittaa manipuloida... vaan tunteita tunnistaa ja sitä kautta kääntää ajatukset positiivisimmiksi..
Nuo aloittajan kokemat tunteet mistä hän kirjoitti ajatuksensa ovat totta. Yksinäisyyden tunne on lohdutonta. Mutta se ei tapa...ajatus päättää päivänsä voi tappaa. Se yksinäisyyden tunne pitää hyväksyä tunteena. Ajatuksena, että se ei tapa, jo rauhoittaa ja lohduttaa. Kun kohtaa tunteensa, niiden kanssa oppii elämään. Voi löytää tapoja välttää ne tunteet. Lisäksi voi saada mukavempia tunteita. Minä pärjään. Selviydyn. Ja aloittajan kohdalla, minulla on kaikki mahdollisuudet. Mitä kaikkea voinkaan mahdollistaa elämääni, kun en voi enää pahoin.- Wulwawa
Dissident kirjoitti:
Saisinko ehdottaa pientä muokkausta sinun muuten hienoon viestiisi? Tai saan koittaa, kun tää on yleinen keskustelusivu.
Ajatuksia ei kannattaisi koittaa manipuloida... vaan tunteita tunnistaa ja sitä kautta kääntää ajatukset positiivisimmiksi..
Nuo aloittajan kokemat tunteet mistä hän kirjoitti ajatuksensa ovat totta. Yksinäisyyden tunne on lohdutonta. Mutta se ei tapa...ajatus päättää päivänsä voi tappaa. Se yksinäisyyden tunne pitää hyväksyä tunteena. Ajatuksena, että se ei tapa, jo rauhoittaa ja lohduttaa. Kun kohtaa tunteensa, niiden kanssa oppii elämään. Voi löytää tapoja välttää ne tunteet. Lisäksi voi saada mukavempia tunteita. Minä pärjään. Selviydyn. Ja aloittajan kohdalla, minulla on kaikki mahdollisuudet. Mitä kaikkea voinkaan mahdollistaa elämääni, kun en voi enää pahoin.On tärkeää mitä ihminen ajattelee, sillä ajatukset muuttuvat ennenpitkää sanoiksi ja sanat teoiksi. Näin on tokaissut eräs Englannin pääministeri.
Tuohon voisi tietysti lisätä alkuun tunteet, sillä sehän on se kivijalka, johon ajatukset perustetaan. Ajatuksiin johtavia tunteita voi manipuloida. Onhan asiaa tutkittu esim. siten, että kun ihminen laittaa kynän vaakasuorassa hampaiden väliin, jolloin suupielet nousevat ikäänkuin hymyillessä, niin ihmiset kokevat sen jälkeen olonsa paremmiksi. Eikä tämä ole mitenkään yksisuuntainen tie, sillä ajatukset johtavat myös tunteisiin ja koko soppa myös vaikuttaa fyysiseen olotilaan.
Voi elämää
😮 Wulwawa kirjoitti:
On tärkeää mitä ihminen ajattelee, sillä ajatukset muuttuvat ennenpitkää sanoiksi ja sanat teoiksi. Näin on tokaissut eräs Englannin pääministeri.
Tuohon voisi tietysti lisätä alkuun tunteet, sillä sehän on se kivijalka, johon ajatukset perustetaan. Ajatuksiin johtavia tunteita voi manipuloida. Onhan asiaa tutkittu esim. siten, että kun ihminen laittaa kynän vaakasuorassa hampaiden väliin, jolloin suupielet nousevat ikäänkuin hymyillessä, niin ihmiset kokevat sen jälkeen olonsa paremmiksi. Eikä tämä ole mitenkään yksisuuntainen tie, sillä ajatukset johtavat myös tunteisiin ja koko soppa myös vaikuttaa fyysiseen olotilaan.
Voi elämää
😮Niin. Minun tyttö laittoi minulle myöhään illalla viestiä kotoa, kun oli mummon kanssa minun luona ja minä töissä. Hällä oli ikävä. Ei saanut unta ja itketti. Viestittiin, että se ikävä on tunne, silti ei ole hätää. Sen tunteen voi saada pois jollain. Tässä tapauksessa neiti kävi kirjan kaapista, mitä me joskus yhdessä luettiin. Tunne ei niinkään hävinnyt pois, mutta ei tuntunut enää pahalta. Tuo kirja oli se poikittainen kynä suussa mun tytölle.
Elämäpä hyvinkin...- Wulwawa
Dissident kirjoitti:
Niin. Minun tyttö laittoi minulle myöhään illalla viestiä kotoa, kun oli mummon kanssa minun luona ja minä töissä. Hällä oli ikävä. Ei saanut unta ja itketti. Viestittiin, että se ikävä on tunne, silti ei ole hätää. Sen tunteen voi saada pois jollain. Tässä tapauksessa neiti kävi kirjan kaapista, mitä me joskus yhdessä luettiin. Tunne ei niinkään hävinnyt pois, mutta ei tuntunut enää pahalta. Tuo kirja oli se poikittainen kynä suussa mun tytölle.
Elämäpä hyvinkin...Ihana tarina, oikein kiva. Liikutuin.
Lisään vielä, että myös hyvä fyysinen olo vaikuttaa, tietysti.. Endorfiilejä vapautuu ja se taas vaikuttaa mielialaan. On silti turha sanoa masentuneelle ihmiselle, että menepäs lenkille.
Myös itkeminen ja nauraminen on hyväksi.
Kyllä, itseensä kannattaa tutustua, sillä jokainen meistä on niin monitahoinen olento, että säälihän se olisi olla sitä tekemättä.
🤗 Wulwawa kirjoitti:
Ihana tarina, oikein kiva. Liikutuin.
Lisään vielä, että myös hyvä fyysinen olo vaikuttaa, tietysti.. Endorfiilejä vapautuu ja se taas vaikuttaa mielialaan. On silti turha sanoa masentuneelle ihmiselle, että menepäs lenkille.
Myös itkeminen ja nauraminen on hyväksi.
Kyllä, itseensä kannattaa tutustua, sillä jokainen meistä on niin monitahoinen olento, että säälihän se olisi olla sitä tekemättä.
🤗Niin. Lapsista oppii itsekin parhaiten. Mietippä vaikka peruslohduttaminen. Osaatko ottaa lohdutusta vastaan kuten lapsi? Tai muuta vastaavaa...
Moni aikuinen ei ole saanut elää lapsuuttaan lapsena ja ei ole saanut rakkautta ja tukea, nyt sitten tukeutuu muihin kuin saadakseen sitä. Iästä ja sukupuolesta riippumatta.
Itseensä tutustuminen, itseensä rakastuminen on aikuistumista, että eriytyy ja osaa kantaa itse itseään.- elämänlaadu
gggggd kirjoitti:
Kyllä, voi vain ehdottaa. Kannattaa yrittää ajatella positiivisesti ja siihen tosiaan auttaa jo se, että löytää jotain itseään kiinnostavaa puuhaa vapaa-ajalla.
Vai elät 50 vuotta vielä, kun takaraivossa hakkaa "paska elämä, paska elämä".
Monet surkimukset juovat itsensä hengiltä nuorella iällä.
Tietenkin jos on niin tyhmä pää, ettei tajua surkeuttaan voi riittää rahoilla kehuskelu, se tuskin ketään kiinnostaa kuunnella. Kaikki vain nauravat selän takana.
- gggggd
Tämä on oikeastaan sivuhuomautus: Kaikki poliitikot ja puolueväki leveilee, se ei ole puoluesidonnaista. Muut eivät ole yhtään kokoomuslaisia parempia. Puolueet ovat tekopyhiä leveilijöiden, tuuppijoiden ja valehtelijoiden kerhoja järjestään kaikki.
Älä luovuta! Keksi jotain mielekästä tekemistä. Käy ulkomailla ja näe maailmaa. Eurooppakin on täynnä edullisia lomakohteita ja upeita elämyksiä. Saksassa saa jopa ajaa autolla laillisesti niin kovaa kuin pääsee, hyvä ettei tule orgasmia kun päästää yli kolmeasataa. On vapaa ja pääsee pois tästä kitisijöiden feministisestä holhoushelvetistä!
Porschen saa vuokrattua eika edullisesti ja vaatimattomampi voi vaikka reppureissailla junalla niin niitä naisia voi hyvinkin tavata vaikka ulkomaanreissuilla. Suomalaiset naiset ovat vaikeimpia, joita tiedän. Ei meille muillekaan miehille riitä naisia tässä maassa. Sinä et ole todellakaan ainoa, voi kuule meitä on paljon. Opettele uusia kieliä.
Keksi joku harrastus. Ihan mikä vaan. Liikunnallinen tai jotain muuta.- ttttyee
"Mutta koska tulen elämään vielä kuitenkin reilut 50 vuotta, mistä saan voimaa jaksaa eteenpäin? Miten voisin elää elämäni onnellisena vihaamatta itseäni ja pitämättä itseäni luuserina?"
Alkaisitko uskovaiseksi? Lestojen kesäseurat menivät jo ohi, sieltä ainakin tulisi uusia asioita. Jotain muuta tilalle tai lestojen kokouksiin.
- Wulwawa
Ja hei, kirjan kirjoittaminen! Sanoit sen itse. Sehän voisi olla voimaannuttavaa.
- a184
No ensinnä jos olet valmistumassa hyväpalkkaisiin hommiin niin siitä kannattaa kyllä itseään onnitella. Vaikka se ei henkiseen tyhjyyteen auta niin vaikka mitä sanotaan niin kyllä minusta hyvä toimeentulo tuo jos ei suoraan onnellisuutta niin ainakin turvallisuuden tunnetta. Liian monen ihmisen elämä menee ohi kun joutuvat miettimään että millähän rahalla tämänkin laskun maksaa.
Vaikea tosiaan täältä on mitään valmista formaattia antaa kun ei tiedä kiinnostuksesi kohteita. Harrastukset on tietysti yksi jolla mielialaa voi helpottaa; mielellään ainakin yksi liikunnallinen että pysyy yleiskunto hyvänä. Jos haluat itseksesi treenailla niin kuntosali, lenkkeily, pyöräily,suunnistus jne. Jos taas joukkuelajit kiinnostaa niin lajeja ja eri tasoja varmaan löytyy.
Jos nyt tuntuu että et tule ikinä saamaan parisuhdetta ja sen kautta arvostusta ja hyväksyntää niin yksi vaihtoehto voisi olla vapaaehtoistyö. VPK, meripelastus, SPR, löytöeläimet, vanhuspalvelu jne mitä näitä nyt kaikkia onkaa. Vaikka se ei nyt parisuhdetta vastaa niin siellä voi tuntea itsensä tarpeelliseksi jollekin toiselle ja varmasti joka paikassa ollaan kiitollisia yhdestä auttavasta käsiparista lisää. - yhyyyyyyy
Kyllä ihmisen elämässä tärkein kuitenkin on perhe ja läheiset, joten turhaa on täyttää sitä tyhjiötä jollain muulla, ehkä se muun sisällön keksiminen hetken antaa tyydystystä, mutta se tietoisuus, että tärkein puuttuu. Ja voin kertoa kokemuksesta, että yhä enemmän tuo asia tulee vaivaamaan, masentamaan, surettamaan kun ikää tulee enemmän. Pientä se suru ja masennus on vielä 3-kymppisenä, kun on nuori, terve jne.
- ettänäintää
"Pientä se suru ja masennus on vielä 3-kymppisenä, kun on nuori, terve jne. "
Tuo pientä ei välttämättä tässä ole hyvä sana, kun se näihin asioihin liittyvä surun ja masennuksen tunne voi olla hyvinkin voimaksa parikymppisenäkin. Se tunne on nuorena enemmän painottunutta seksiseuran puuttumiseen ja naisille kelpaamattomaksi itsensä mieltämiseen. Mutta se tunne ei voi olla nuorena sillä tavalla totaalinen mitä yhä enemmän se on vanhemmaksi tullessa. Vasta vanhemmiten sen yksin elämään päätymisen oikeasti ihan varmaksi kohtalokseen tuntee. - yhyyyyyy
ettänäintää kirjoitti:
"Pientä se suru ja masennus on vielä 3-kymppisenä, kun on nuori, terve jne. "
Tuo pientä ei välttämättä tässä ole hyvä sana, kun se näihin asioihin liittyvä surun ja masennuksen tunne voi olla hyvinkin voimaksa parikymppisenäkin. Se tunne on nuorena enemmän painottunutta seksiseuran puuttumiseen ja naisille kelpaamattomaksi itsensä mieltämiseen. Mutta se tunne ei voi olla nuorena sillä tavalla totaalinen mitä yhä enemmän se on vanhemmaksi tullessa. Vasta vanhemmiten sen yksin elämään päätymisen oikeasti ihan varmaksi kohtalokseen tuntee.No ehkä huonosti sanottu "pientä", mutta verraten siihen, mitä se tulee olemaan iän karttuessa ja lopullinen tietoisuus yksinäisyydestä ja turhaan eletystä elämästä.
.. Kokomusloisuus kyllä syntyy kylmästä&itsekkäästä persoonasta/luonteesta.. Ja sen lisäksi on tietenkin HännystelijäKokkareita, jotka ei välttis tyhmyyttään&yksinkertaisuuttaan tajua oikeen mistään mitään muuta kuin sen, mitä heille on valmiiksi syötetty Kokkareiden toimesta.. ;P
.. Totuuden nimessä pitää tietenkin sanoa, että ns. "Kokkare" Persoonia/Luonteita on paljon enemmän, kuin "vain" KokkarePuolueen kannattaja Kokkareet ja nämä toimivat/toimisivat samalla tai vastaavankaltaisella tavalla, jos vain pystyvät/kykenevät.. ;P
.. Ihmiset on Yksilöitä, joten saman tai vastaavankaltaiselta persoonalta/luonteelta voi saada jotain vinkkejä, josta voi saada hieman apua itseään vaivaaviin kysymyksiin, mutta Oikeita ja Itselleen sopivia Vastauksia/Ratkaisuja voi Yksilö saada vain Itseltään.. ;P
"Anna minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita ei voi muuttaa, ja rohkeutta muuttaa ne, joita voin/haluan – sekä viisautta erottaa nämä kaksi toisistaan."- Wulwawa
Tyyneysrukous. Eteen voi laittaa jumalan, jos siltä tuntuu. Kun vain saisi tuon nieltyä ja antaa vereensä imeytyä ja aivoihin sulautua. Sinne poimuihin jonnekin, syvälle. Sieltä sen voisi aina kaivaa esille kuin perunan pellosta.
Wulwawa kirjoitti:
Tyyneysrukous. Eteen voi laittaa jumalan, jos siltä tuntuu. Kun vain saisi tuon nieltyä ja antaa vereensä imeytyä ja aivoihin sulautua. Sinne poimuihin jonnekin, syvälle. Sieltä sen voisi aina kaivaa esille kuin perunan pellosta.
Jeps.. Laitoin tuon version, kun Sopii paremmin kaikille.. ;P
.. Ja Juuh.. Monesti helpommin sanottu, kuin tehty, mutta Alku on aina HankalinOsuus ja pitää muistaa olla itselle armollinen, eikä yritä Tässä(kään) asiassa tehdä liian suuria harppauksia kerralla (muuten voi käydä niin, että se yksi IsoAskel aiheuttaakin monta TakaAskelta).. Eli pieniä askelia omaan tahtiin ja omien voimien mukaan jne.. PikkuHiljaa se sitten alkaa juurtua SelkäRankaankin ja sitä myötä tämä(kin) asia menee Luonnollisemmin ja helpommin.. ;P- Wulwawa
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Jeps.. Laitoin tuon version, kun Sopii paremmin kaikille.. ;P
.. Ja Juuh.. Monesti helpommin sanottu, kuin tehty, mutta Alku on aina HankalinOsuus ja pitää muistaa olla itselle armollinen, eikä yritä Tässä(kään) asiassa tehdä liian suuria harppauksia kerralla (muuten voi käydä niin, että se yksi IsoAskel aiheuttaakin monta TakaAskelta).. Eli pieniä askelia omaan tahtiin ja omien voimien mukaan jne.. PikkuHiljaa se sitten alkaa juurtua SelkäRankaankin ja sitä myötä tämä(kin) asia menee Luonnollisemmin ja helpommin.. ;PSanotaan usein, että muille pitää antaa anteeksi, mutta itselleen anteeksi antamisesta ei taideta juuri saarnata.
Wulwawa kirjoitti:
Sanotaan usein, että muille pitää antaa anteeksi, mutta itselleen anteeksi antamisesta ei taideta juuri saarnata.
.. Noh, Nuokin asiat hieman riippuu mistä roikkuu ja ei nyt nuo ihan niin yksinkertaisia asioita ole ainakaan mun mielestä.. Vaikka joidenkin muiden mielestä onkin.. Yleensä Perseilijä&Outoilija Persoonat/Luonteet ovat tämän Jutskan ExPerttejä.. Eli AnteeksiValkoPesun kautta kuvittelevat "pesevänsä itsensä puhtaaksi" Outoiluistaan&Persestelyistään aina tarvittaessa.. ;P
.. Ei kaikkia Jutskia kuulu antaa Ihan Heppoisin perustein anteeksi.. Ei edes itselleen.. Kaikkia Jutskia ei musta kuulu antaa pakosti ollenkaan.. ;P
.. Joillakin yksilöilläVahvaOmatunto jne. hoitaa AutoMaattisesti nää jutskat.. Varsinkin mitä tulee muiden ihmisten kohteluun.. Mutta olen tullut hieman siihen tulokseen, että monilla sitä ei tunnu kauheasti olevan ja osalla se on hyvin joustava.. ;P
.. Mutta kuten sanoin.. Riippuu ihan mistä roikkuu.. ;P
Ainakin orastava katkeruus ja uhriutuminen kannattaa heittää pois ensin. Ne haittaavat ennen muuta itseä. Toiseksi kannattaa heittää pois kristallipallo. Et todella tiedä, joudutko viettämään lopun elämää yksin.
http://cogbtherapy.com/cbt-blog/cognitive-distortion-fortune-tellingNyt kun olet järkeillyt varsin todennäköisen lopputuleman nykyisillä lähtöarvoilla, avautuu houkuttelevia mahdollisuuksia. Ei ole näet juurikaan hävittävää ja voi siksi riskittä kokeilla melkein mitä vaan.
- Sugar-Daddy
Käytä sitä viiden tonnin palkkaasi teininaisten iskemiseen. Tytöt kyllä hyväksyvät ja rakastavat sinua, tai ainakin lompakkoasi, mikä onkin se ainoa olennainen asia, sillä onhan se hyväkuntoinen ja paksu EUROOPPALAINEN lompakko sentään miehen tärkein ruumiinosa!
- gnörtti.ku.ol
Tuossa hyvä neuvo, moneen kertaan kerrottu eri muodoissa.
Tämän palstan naiset, ehkä kolme ysi tulisi vaikka heti , koska oli yksin. Laita joku viesti.
Etkä ole yksin, kaksi entistä, kolme ysi ja muita, suger daddy, jotka paijaa sua päiväkaudet.
- jännää.elämää
rupea tinderiläiseksi kuulemma kun kerran on tinderissä niin sinne jää eikä halua enään muuta tehdäkkään jos vaan kiinnostaa olla taivaallisen hyvä rakastaja tinderinaisille niin elämääsi tulee seksi ja tinderinaiset mutta muista kumin käyttö koska tinderityttöjä on pannut moni muukin niin tauti vaara
- Kokemusta.sulla
Minkä taudin itse sait????
- raha_puhuu
Jos tuleva kuukausipalkkasi 5000/kk sinulla ei tule olemaan minkäänlaisia vaikeuksia löytää itsellesi vaimoa ja lastesi äitiä.
- Tukehtuuko.tähän
Vieläkö epävarma? Kaikki sinua rakastavat.
Pari runoo, kun on tekemistä, kuten aina.
Tässä on runogeneraattorin tekemä
http://www.yostaja.fi/runorobotti
Tunne, miten puu
käy taloksi rintaasi,
työteliäs on lamppu.
Kolholta kuulosti tässä yrittäå tehdä jotain asioita ja pikahakuja, löydöt ei kovin näyttäviä. No sitten lisää.
https://www.kainuuneinoleinoseura.fi/, neidin tilalle mies tietenkin.
"Ruislinnun laulu korvissani
tähkäpäiden päällä täysikuu
keäsyön on onni omanani
kaskisavuun laaksot verhouu
En ma iloitse, en sure huokaa
mutta metsän tummuus mulle tuokaa
puunto pilven, johon päivä hukkuu
siinto vaaran tuulisen, mi nukkuu
tuoksut vanamon ja varjot veen
niistä sydämeni laulun teen.
Parempiakin löytyy, mutt' ei ehdi nyt kaikkea.
Löytyi täältä suloiset sanat.
http://www.lyricsfreak.com/k/kate bush/youre the one_10156125.html
http://www.lyricsfreak.com/k/kate bush/the man with the child in his eyes_20077179.html- Wulwawa
Sepä oli hauska, tuo haikurobotti.
Tässä saamassani runossa on sitä jotain, eikös..
Makkara haluaa
vaihtaa kuulumisia
Lattia vastaa. - Haiku.impossible
Robotti oli hyvä, vois hakea niitä alkuperäishaikuja.
Makkara ei käy, piti olla luonto-sana.
Lattia ei käy piti olla tunne. - Wulwawa
Haiku.impossible kirjoitti:
Robotti oli hyvä, vois hakea niitä alkuperäishaikuja.
Makkara ei käy, piti olla luonto-sana.
Lattia ei käy piti olla tunne.Minusta makkara voisi olla tunnetila. Hei, vähän väljyyttä sinne lokeroihin.
- Wulwawa
Wulwawa kirjoitti:
Minusta makkara voisi olla tunnetila. Hei, vähän väljyyttä sinne lokeroihin.
Etenkin sininen lenkki. Se on fiilistä koko jauholeivos.
- Ei.tarvita
Wulwawa kirjoitti:
Etenkin sininen lenkki. Se on fiilistä koko jauholeivos.
Miksi lähdette vi...lemaan? vaikka mitä väliä. Kantsii pitää pienempää suuta.
Oletteko kilpailemassa noiden kanssa? - Wulwawa
Ei.tarvita kirjoitti:
Miksi lähdette vi...lemaan? vaikka mitä väliä. Kantsii pitää pienempää suuta.
Oletteko kilpailemassa noiden kanssa?Siihen voi laittaa myös nimiä, tulee toisinaan osuviakin juttuja. Ei se robotti sitä ymmärrä, suoltaa vain sanoja ulos, kuten tässä itsekukin, enemmän ja vähemmän.
- aikuinenmies-
Jos sinulla on rahaa niin matkustele. Reilaamaan ympäri eurooppaa niin tapaat taatusti naisia ja pääset niiden pöksyihin. Itsekkin olen reilannut pari kertaa ja oli todella hienoa olla kuukausi reissussa. Tapasin paljon ihmisiä ja myös muutaman tosi ihanan naisen. Mene vaikka espanjaan tai portugaliin ja siellä kukaan ei ole ätmi. Pääset ainakin juttelee naisille ja huomaat miten ystävällisiä ne on.
- kaisanoasaa
Elämässä on paljon mielekästä tekemistä. Matkustele, tee töitä, käy huorissa, juopottele, rakenna talo, perusta yritys...
- Elämänviisauksia
"Jos haluat olla viikon onnellinen,juo viinaa.
Jos haluat olla vuoden onnellinen,ota vaimo.
Jos haluat olla koko elämäsi onnellinen,hanki puutarha."
Kiinalainen sananlasku.- Wulwawa
Ja jatkuu jotenkin niin, että mikään ei ole elämässä niin tärkeää kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.
Oliko tuo nyt kiinalainen sananlasku, vai vanha viidakon sanonta, eipä sekään niin tärkeää ole.
- scilla_siberica
Tämä ja toinen aloituksesi
---
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14932276/mika-miehessa-on-tarkeinta
---
viittaavat siihen, että sinuun on hankala saada kontaktia. Et reagoi mitenkään vastauksiin, vaikka muutamissa niissä on järkeäkin, vaan jupiset ja burgeroit sulkeutuneena omiasi, eivätkä jupinasi ole edes mitenkään linjassa toisiinsa. Edellisessä ollut into on muutamassa päivässä lässähtänyt.
Sujuuko eli oletko sisäisänyt opintojesi aiheita, vai onko vaan ulkokohtaista feikkiä itsellesi? Jälkimmäisessä tapauksessa tulevassa maailmassa ja tehtävissä ei kovin suuresti makseta työläiselle siitä, minkä aikanaan robotti osaa tehdä. Ihmisajatuksia tarvitaan yhteisyyteen, organisointiin, ideointiin, luovuuteen ja ei-rutiineihin. Ja ehkä haikurunoihin ;)
Tässä vaiheessa iltaa ei kovin pitkästi, mutta edellä kiinalaisessa puutarhaviisaudessa on paljon itujakin syötäväksi, terveydeksi, kasvun ihmeeksi ja sitä kautta kenties onnellisuuden tuojaksi. Kun puutarha kukoistaa niin johan naisiakin kiinnostaa; ja tottahan tämän naiset palstalla vahvistavat, pakko uskoa.
Ainut haaste on, kun jossakin laulussa vakuutetaan: kaikki paitsi purjehdus on turhaa...
Sanoisin siis, että kohtuullinen maalaisjärki olisi kova sana ainakin tässä ajassa vielä, kuka sitä vaan hallinnoinee ja että jokainen halukas pääsisi siitä osalliseksi... - iloinen-mies
Tosiaan matkustelu on mukavaa. Itse ajoin new yorkista losiin kerran ja matakalla tapasin paljon mukavia naisia. Oon kiertänyt eurooppaa kolmeen kertaan ja joka paikassa tapaa mukavia naisia. En ole suomessa tavannut niin montaa naista kun seuroopassa tapasin kuuakuden aikana. Tsekeissä pillun saaminen on todella helppoa vaikka olis kuinka ruma.
- crux
Yritä nyt kuitenkin löytää kumppani kun se on asia joka vaivaa. Siinä on sitä sisältöä elämään ainakin toistaiseksi. Tiedän kyllä hyvin että se on tehty miehelle ihan älyttömän vaikeaksi mutta eiköhän tässä vaikeuksiin ole yksinäiset miehet tottuneet, hieman erilaisiin vain.
- kokeilessäkin
Minun elämääni sisältöä antaa vittuilu valtakunnalle.
- 638970
Siis mitä mä luin? Eihän elämää oo tarkoitettu elettäväkdi toisten ihmisten kautta vaan elämä rakennetaan palasista jotka tekee sut onnelliseksi, sullaha on siinä loppuelämä aikaa miettiä mikä tekeminen tuottaa sulle onnellisuutta! Vaikutat ihmiseltä joka ei edes tunne itseään ja sellainen ihminen ei parisuhteessa pärjää! Kyllä se onni tulee itsestä eikä muista!
- näin-
Hyvä kommentti. Ei kukaan lähtökohtaisesti ole vastuussa pääasiassa toisen hyvinvoinnista, ehkä pidemmän yhteisen elämänhistorian kautta sitten.
Tulee mieleen mummo kun valitti yhtenään taloyhtiöön, kun naapurit yrittävät myrkyttää hänet kaasulla postiluukusta
- muuta toisaalle jos täällä naapurit ovat niin kamalia
- höh, miksi minä kotoani pois muuttaisin (lue: mistäs minä sitten valittaisin;) - 528537
Nimenomaan, jotkut ihmiset nyt vain valittavat kun ei ole älliä tehdä tarvittavia muutoksia omaan elämänsä parantamiseksi. Jos yksi asia ei toimi, kokeilmuuta niin kauan että löytyy toimiva kokonaisuus. Eipä täällä kellään ole aina hauskaa kaikilla on omat ongelmansa, mutta voi tehdä muutakin kuin valittaa. Huomasin tuossa kun vahingossa katsoin telkkaria yks ilta että eipä noilla "rikkaillakaan" elämä niin hohdokast ole, mies on jatkuvasti poissa ja nainen hoitaa yksin kaiken kotona jne kaikella on puolensa.
- 385426
Ja sitäpaitsi parisuhde on yhtä helvettiä niin olisit onnellinen ettet ole joutunut sellaiseen:) ihminen on sellainen olento että aina on jotain valitettavaa ja aina on joku huonosti ellei ala muuttamaan omaa ajatusmaailmaansa ihan totaalisesti. Kaikki lähtee loppupeleissä sieltä omasta nupista, jos ajattelet koko ajan miten kurjaa on, kurjuus lisääntyy. Tästä on ihan tutkimuksia tehty. Vähän sama juttu kuin placebo efekti.
Vapaaehtoistyö eri muodoissaan
- ladyläty
MEne mukaan siihen yliopistomaailman bilettämiseen. Ei siellä tarvitse vetää kaatokännejä, vaan otat yhden tai kaksi eli sen verran, että olet vähän puheliaampi. Hymyily, naisten silmiin katsominen ja juttelu, kun joku tulee kohdalle, niin sillä pääset alkuun. Aina voi ottaa mallia supliikkimiehistä. Yliopistopaikkakunnilla on naisia enemmän kuin maaseuduilla.
Jos ongelma on ulkonäössä, niin eiköhän sillä 5000 euron liksalla ala saada valmistumisesi jälkeen ulkonäköäkin semmoiseen kuosiin, että pahimmat ongelmat saa ratkaistua. Hirmu usein ongelmat on kuitenkin vain pään sisäisiä. Rumahkot miehetkin saavat naisia, jos osaavat jutella, joten siihen voi satsata. Supliikki ei suju kaikilta luonnostaan, mutta sitäkin voi opetella. Pääasia on, ettet hautaudu kotiin, sillä kodista ei kukaan tule sinua hakemaan.
Keksi itsellesi joku mielekäs harrastus, vaikkei sitä kautta naista löytyisikään. Fakta on kuitenkin se, että moni löytää opiskelusta tai työpaikalta oman kullan, joten kannattaa kulkea silmät avoinna ja valmiina pyytämään kahville tai puhelinnumeroa. Jos sinulla ei ole yhtään kokemusta naisista, niin laske vähän rimaa, jotta saat kokemusta edes jollain tasolla. Kun supliikki ja itsevarmuus kasvavat, niin saat sitten kyllä ajan kanssa tasokkaampaakin naista. Jos supliikki on nolla, et voi vaatia kympin naista. Jos supliikki (tai ulkonäkö) on kymppi, niin silloin onkin jo saumat paljon paremman "arvosanan" naisiin.
Rakkautta on monenlaista. Rakkautta voit saada muutenkin kuin perinteisestä parisuhteesta. Lähimmäisen rakkaus, rakkaus sisaruksiin tai vanheneviin vanhempiin, eläinrakkaus jne voivat tuoda hyvinkin merkityksellisiä ihmissuhteita. Vanhapiikatätini lähti mukaan eläkeläistoimintaan vapaaehtoisena ja löysi sitä kautta elämänsä ensimmäisen parisuhteen, joten toivoa on aina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33732680
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632573Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien842075- 2071787
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1711692- 581534
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991274- 1221078
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031031- 321020