Miksi suomalaiset miehet eivät pese elintään?

matkanainen

Suoraan sanottuna, useimmiten suomalaisen miehen penis on haissut pahalta. Joko kuselta tai siten ilmeisesti monella on ominais"tuoksunaan" ihmeellinen imelä ja oksettava haju. Mitä se on???? Välillä ihmettelen eikö miehet todellakaan itse haista sitä. Ulkomaalaisten miesten penikset ovat ollet aina puhtaita ja hyväntuoksuisia/makuisia.

71

1142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sugardaddys4ever

Saman huomannut, ei kyllä kiinnosta enää suomalaiset kun on tottunut ulkomaalaisiin. Sitäpaitsi ulkomaalaiset miehet hemmottelee

• Näin_se_menee

Ulkomaalainen mies naisten alistajakulttuurista, pääty Suomessa samaan asemaan, kuin missä nainen on omassa maassaan.

Alistajakulttuurimaissa nainen ei saa opiskella, vaan naisen ainoa mahdollisuus on löytää mies, ja palvella miestään ja olla miehen käyteltävissä vuorokauden ympäri.

Tällaisessa kulttuurissa naisen tuleekin siis panostaa ulkoiseen olemukseen koulujenkäynnin sijaan, jotta jonkun pulihullun hakkaajamiehen edes saa. Nainen ilman miestä on katunainen alistajakulttuureissa. Parempi olla edes hakattuna kotona, kuin ilman miestä kadulla.

Ulkomaalaismiehet tultuaan Suomeen, jossa naiset ovat koulutettuja, eikä miestä enää "tarvita", joutuu ulkomaalainen alistajamies itse alistettuun asemaan.

Ulkomaalainen alistajamies joutuu todella tehdä töitä voittaakseen ensin suomalaisnaisen luottamus. Lepertelyä ym. Kun alistajakulttuurimies saa suomalaisnaisen riittävästi koukkuun, alkaa sama naisten hakkaaminen dissaaminen ja alistaminen, kuin mitä ovat omassakin maassaan maan tapana jo ennenkin tottuneet harjoittamaan.

Alistajakulttuurimies on kouluja käymätön, ja lukutaidoton, älylliseltä tasoltaan vähälahjainen, ja mieleltään yksinkertainen.
        Tällaisen miehen tulee panostaa ulkoiseen olemukseensa, ja ymmärtää asemansa, eli olla tyydyttämässä sivistysmaa naisen kaikkia haluja vuorokauden ympäri, jotta edes saisi mahdollisuuden päätyä yhteen sivistysmaan koulutetun naisen kanssa.

Alistajakulttuurimaasta tulevan miehen asema sivistysmaassa, on aivan kuin omassa maassaan on naisen asema. Ymmärtää alisteinen asemansa.

Kuten yllä on todettu, mies kuitenkin aloittaa naisen hakkaamisensa heti kun siihen tilaisuus tulee. Sen verran on kuitenkin juurtuneet asenteet, että nainen ei ole pomo, vaikka sivistysvaltiossa ruoan pöytään toisikin.

Noiden kulttuurien mies on pomo, vaikka olisi lukutaidoton ja työtön luuseri sosiaaliluukulla.

• eiminkäänmaalainen
        Näin_se_menee kirjoitti:

Ulkomaalainen mies naisten alistajakulttuurista, pääty Suomessa samaan asemaan, kuin missä nainen on omassa maassaan.

Alistajakulttuurimaissa nainen ei saa opiskella, vaan naisen ainoa mahdollisuus on löytää mies, ja palvella miestään ja olla miehen käyteltävissä vuorokauden ympäri.

Tällaisessa kulttuurissa naisen tuleekin siis panostaa ulkoiseen olemukseen koulujenkäynnin sijaan, jotta jonkun pulihullun hakkaajamiehen edes saa. Nainen ilman miestä on katunainen alistajakulttuureissa. Parempi olla edes hakattuna kotona, kuin ilman miestä kadulla.

Ulkomaalaismiehet tultuaan Suomeen, jossa naiset ovat koulutettuja, eikä miestä enää "tarvita", joutuu ulkomaalainen alistajamies itse alistettuun asemaan.

Ulkomaalainen alistajamies joutuu todella tehdä töitä voittaakseen ensin suomalaisnaisen luottamus. Lepertelyä ym. Kun alistajakulttuurimies saa suomalaisnaisen riittävästi koukkuun, alkaa sama naisten hakkaaminen dissaaminen ja alistaminen, kuin mitä ovat omassakin maassaan maan tapana jo ennenkin tottuneet harjoittamaan.

Alistajakulttuurimies on kouluja käymätön, ja lukutaidoton, älylliseltä tasoltaan vähälahjainen, ja mieleltään yksinkertainen.
        Tällaisen miehen tulee panostaa ulkoiseen olemukseensa, ja ymmärtää asemansa, eli olla tyydyttämässä sivistysmaa naisen kaikkia haluja vuorokauden ympäri, jotta edes saisi mahdollisuuden päätyä yhteen sivistysmaan koulutetun naisen kanssa.

Alistajakulttuurimaasta tulevan miehen asema sivistysmaassa, on aivan kuin omassa maassaan on naisen asema. Ymmärtää alisteinen asemansa.

Kuten yllä on todettu, mies kuitenkin aloittaa naisen hakkaamisensa heti kun siihen tilaisuus tulee. Sen verran on kuitenkin juurtuneet asenteet, että nainen ei ole pomo, vaikka sivistysvaltiossa ruoan pöytään toisikin.

Noiden kulttuurien mies on pomo, vaikka olisi lukutaidoton ja työtön luuseri sosiaaliluukulla.

Olen oman elämäni pomo. Muista en tiedä. Pääasia ettei kotiini tule yksikään mies meuhkaamaan pomon eikä minkään muunkaan roolissa.

• Ukkoseni pesee joka käynnin jälkeen.

• Sugardaddys4ever

Miksi olet sinkku-palstalla jos olet parisuhteessa?

• Sugardaddys4ever kirjoitti:

Miksi olet sinkku-palstalla jos olet parisuhteessa?

Olen syrjääntynyt, sinkku palstalla on aikaa minullekin riepasta palanen riemua.

• Qwqu
        valtakunta kirjoitti:

Olen syrjääntynyt, sinkku palstalla on aikaa minullekin riepasta palanen riemua.

Miehestä ja lapsista?

• Qwqu kirjoitti:

Miehestä ja lapsista?

Muista ystävistä, luuletko palstalaiset olevan lapsiani ja aviomiehiäni.

• Qwqu kirjoitti:

Miehestä ja lapsista?

Elämässä tarvitaan myös ystäviä

• lapsissakotulevaisuus

• lapsissakotulevaisuus kirjoitti:

>>>
        http://www.vau.fi/Perhe/Yhteiskunta/Syrjaytyminen-alkaa-varhain/

Minun isäni on jättänyt koulut kesken ja oli yrittäjä mutta lapsuudessani hän paiski töitä niin etten koskaan nähnyt ja silti köyhiä oltiin. Ongelma on siinä että lapsien kanssa pitää olla ja tukea heidän kasvuaa. Minä tuen lapsiani ja koulunkäynnissä tuen ja kasvatan sosiaalisia ja lopulta kuin Ukkosenikin sanoo" olemme tässä
        Ja lopussa näkyy meidän perheemme."

https://m.youtube.com/watch?v=cHHLHGNpCSA

Voit miettiä asioita, me olemme poikkeus koska teemme poikkeuksen

• ninetofive

"Ongelma on siinä että lapsien kanssa pitää olla ja tukea heidän kasvuaa."

Juuri näin, työssäkäynnin ohella. Eikä tuudittautua tukien varaan ellei ole sairas tai hullun paperit.

• ninetofive kirjoitti:

Juuri näin, työssäkäynnin ohella. Eikä tuudittautua tukien varaan ellei ole sairas tai hullun paperit.

juu mutta ongelma on juurikin se ettei ole kouluttautumattomalle järkevää työtä ja koulussa pärjään kun ensin itseni kuntoutan,mihin häiriöihin(ADD , dysfasia) tarvin apuja koska kunta ei kouluta.
        minulla on enemmän erityisiä lapsia kuin normaaleja lapsia mihin vaaditaan enemmän työtä.

Ja miten opiskelu on vähä arvoisempaa kuin työssäoleminen?

Sinulla on vaan lyhytnäköinen katsomisenen asian suhteen ja et tajua että elämäni on poikkeavaa. Käytän lapsia puheterapioissa toimintaterapiassa tutkimuksissa teen enemmän kuin muut lapset saa. Kolme lastani korjausleikattu ja kahdelle tuli komplikaatioita leikkauksesta6kk iässä sai sairaala bakteerin ja oli kuukauden kipeänä . Olen lapsiani vienyt munuaisaltaatulehduksen takia 6kertaa sairaalahoidossa . 3 kertaa annettu

rehlux on 4lapsella ollut munuaisiin ja on ollut
        Ja virtsa johtimia operoitu 3 ruikutus hoidolla. Tytöllä 2kertaa purkitettu korvat ja kitarasta ja nielurisat leikattu.

Lopetin kaksi kertaan opiskelun lukiossa ja mies sai suoritettua ylioppilaaksi.

Mitä oikein kuvittelet minun elämäni ollut. 7vuotta suhteesta, sairauksien kanssa painotti lapsien eliniän ja on neurologisia sairauksia lapsilla kuntouttamiseen mitä oikein kuvittelet minun elämäni olleen? Nytkin harjoittelen.tukiviittomia koska ne tukevat puhetta.

Sehän olisi helppoa jos lapseni olisi terveitä llleet aina ja jos kertoo yhden lapsen sairaala reissun kamaluudesta kuin 7tuntia odottanut päivistyksessä että munuaisiin kehittynyt tulehdus.
        minun lapsillani tuli heti munuaisiin ja se on ollut kiireellistä kin lapsi oksentaa kuume korkea kuivuminen ja rehluksi aiheuttaa myös eksoottiset tartunnat,jonka vuosi oli säännölliset lääkitykset.

Mitä vielä makiset siellä joskus sitä on tasan tarkkaan myös lapsien sairauksien takia vähän kovilla asiat miksi on tukien varassa.

• ninetofive kirjoitti:

Onko sinulla jokin ongelma tukien varassa elävien.
        Miten kuvittelet minun arvostavan toisenlaista elämää kun tää on ihan kamalaa kitkuttelia pienillä rahoilla.

Onko sinulla edes tietoa lapsen flunssakin tuntuu lapsen kuolemisen lähellä olemisen jälkeen pieneltä sairauksilta ja on vielä kirjallisuudessa hiomista.

• valtakunta kirjoitti:

Onko sinulla jokin ongelma tukien varassa elävien.
        Miten kuvittelet minun arvostavan toisenlaista elämää kun tää on ihan kamalaa kitkuttelia pienillä rahoilla.

Onko sinulla edes tietoa lapsen flunssakin tuntuu lapsen kuolemisen lähellä olemisen jälkeen pieneltä sairauksilta ja on vielä kirjallisuudessa hiomista.

Siis seitsemän vuotta suhteesta oli pelkkiä riitoja suhteen alusta ja lapsien 9vuotta saanut elää sairauksien ympärillä jo. Mitä oikein kuvittelet elämän olevan minulla. Jos olisi perusterveitä lapset olisin varmasti saanut itseäni kehitettyä vähän paremmin .

• valtakunta kirjoitti:

Siis seitsemän vuotta suhteesta oli pelkkiä riitoja suhteen alusta ja lapsien 9vuotta saanut elää sairauksien ympärillä jo. Mitä oikein kuvittelet elämän olevan minulla. Jos olisi perusterveitä lapset olisin varmasti saanut itseäni kehitettyä vähän paremmin .

Minusta tuntui jo sairaalan olevan toinen kotini

• oletkoeräs

Dysfasia-aikuiset ovat joka kunnassa oikeutettuja kuntoutukseen.Sinä teet elämääsi koskevat päätökset ja tiedät jaksamisesi rajat.Työn ja opiskelun eron on jokaiselle aikuiselle selvä.

• oletkoeräs kirjoitti:

Dysfasia-aikuiset ovat joka kunnassa oikeutettuja kuntoutukseen.Sinä teet elämääsi koskevat päätökset ja tiedät jaksamisesi rajat.Työn ja opiskelun eron on jokaiselle aikuiselle selvä.

Noh neurospykologi ei antanut kuntoutusta,miten sitten pystyn kuntoutuu muutakun itse opiskelemalla.. Silloin kun kerroin mihin haluan auttaa kaltaisiani lapsiani,hän vai laittoi minulle sellaiset paperit että vain käytännön töihin suositteli eli sanoi,En tiedä miksi, vetosi ettei mun aivot kasva ja minulla on paljon lapsia. Ensin antoi ekalla käynnillä toivoa ja puhui toisesta kaupungistakin.

Ongelmana on että tiedän aivoista jo enemmän kuin sen että aivot oppivat jatkuvasti ja voivat oppia käyttämään muita tapoja kompensoimaan heikkoutta ja luen siitä olen lukenut jo lukion 4 psykologin ja minä otin luettavaksi enemmänkin.

Hän vähätteli lukutaitojani kun olin tehnyt jo lukiossa erityisopettajalla lukemisen ja kirjoittamistestin tehnyt niin lukea pystyin poikkeuksen hyvin verrattuna siihen etten osannut kirjoittaa luokitteli erityisopettaja lieväksi ja taas erityisvaikeaksi kirjoittajan tämä neuropsykologi laittoi keskitason vaikka en tehnyt yhtään testiä lukemisen ymmärtämiseen ja ongelmaa lisäsi se mitä ukkoseni taas ymmärsin hänen puheista, minulla ei ole tarvittavaa peruskoulun tasoa joten sen vuoksi uskonut minun pärjääväni yleissivistyksen puute lukihäiriön yms vaikeuksien takia.

Ongelma on vain

Koen että neurospykologi ei oikein hahmottanut sitä että opiskelen sen äidinkielen kirjallisuuden että pystyn kirjoittamaan asiat
        ja uskon johtuvan vain siitä kun en lapsena opiskellut kun en ymmärtänyt koulun tärkeyttä.

Minulla ei ole aflasiaa eli siis sitä mikä tapaturmasta aiheutunut dysfasia,heidät kuntoutetaan .

Minulla ei ole varaa yksityisellä käydä vieläkään palveluseteli lakikin pistää minut maksamaan omavastuu osuuden ja lisälaskutukset vaikka omalääkäri on tehnyt lähetteen. Hain kelan toimeentulostatueta ja harkinnalla ja täydentävästätäkin eivät antaneet. Vaikka ohjasivat Kelasta sinne eli saanut palvelusetelin ja laskutuslisä maksua pois.😵

Eli en saa apuja vai miten taas olen tehnyt hakemisen väärin. täytyy kysyä monen lapsen äitiä on joutunut soittamaan hakemaan lastaan täytynyt erikseen esikoulusta herätyspuheluita että hakee ajoissa lapsensa sen verran usein unohtunut matkalle.

Minua on yritetty kuntouttaa kun luin uudestaan lapsuuden potilastiedot minulle suositeltiin aina neuropsykologia sain maksusitoomuksella aina syksyyn 10 kertaa mutta erityiskouluun päästyä en käynyt enää missään kuntoutuksessa vaikka viimeisin tieto neuropsykologista oli erittäinvaikea puheenymmärtämisvaikeus.

Minun tarkaivaisuusdenhäiriötä perusteltiin vain äidin pois lähdöllä kun keskittyminen oli väliin haparoi mutta todellisuudessa en pystynyt keksittyyn isossa luokassa opetukseen en mitään kuullut,katselin ulos ja katselin kaikkea muuta oppilaiden niskoja seinillä olevia, olin omissa ajatuksissa ja huomasin kiinnittävän aikuisena huomioon liike ääni tai muiden keskusteluun ja ärsyttävintä oli aikuislukiossa naisten pulputusta ja kilahtelua oli vaikea saada pois niskan takaa pois.

Omani tietoni teininä osaamisesta oli väärin luokiteltua jatkuva opettajan tuki yläasteella mahdollisti koulussa pärjäämisen joten kuvittelin pärjääväni yksin mutta todellisuus iskeytyi vasta ilman jatkuvaa opettajan tukea enää ollut saatavana.

Erityiskoulua oltiin haettu toiseen kuntaa ainoina puuttui isän hakupaperit joita ei ole todennäköisesti ollut saanut tehtyä tai tiennyt niitä piti tehdä tai osannut,epäilen tarkkaisuuden häiriön tähän vaikuttaneen.

Minulla oli kuitenkin opetuslautakuntaan pistetty paperit toiseen kunnan kouluun ala-asteella ja kumminkin tämä koulu oli valtion erityisesti rahoittama erityiskoulujen keskus.

Eli lopulta kuntoutus jäänyt koti puolesta hoitamatta minulla on ollut paljon mahdollisuuksia mutta ei olla kokonaiskuvaa kotoa ymmärretty ja kuntoutuksen jäi kesken.

Eli ongelma on vain etten saanut sitä mitä tarvin lapsena. Olisi ollut kivempi jos olisi ollut edes joku ihminen joka olisi nähnyt kokonaiskuvani kuin näen nyt lapsien. Olen alkanut ottamaan mukaan sanelukonetta koska en muista puheita selkeästi mutta suurin piirtein muistan kokonaisuuden.

Eli unohdan kuulemani osaan kertoa mitä asioita käyty läpi jotkut osaan kertoa sanatarkasti mitkä on tärkeitä mutta unohdan asioita tai edes huomaa kun olen ajatuksissani ja kiihdyksissä mitä lääkäri on sanonut.

• oletkoeräs kirjoitti:

Kerros minulle miten siihen kuntoutukseen pääsen?

• neuvovateteenpäin
        valtakunta kirjoitti:

Kerros minulle miten siihen kuntoutukseen pääsen?

Ota yhteys potilasasiamieheen ja sosiaaliasiamieheen. Kysy oikeuksistasi kuntoukseen, selvittävät syyn miksi evätty. Eikö psykologi puolla kuntoutustarvettasi syrjäytymistä ehkäisevänä ja mielialaan vaikuttavana? Omavastuu on maksettava fysikaalisessa hoidossa ja vastaavissakin. Toimeentulotukeen kuuluu perusterveydenhuollonhoitojen ja kuntoutusten maksut ja omavastuut.

Soita eka tonne, kysy neuvoo, keinoja ja tietoa oikeuksistasi->

https://www.aivoliitto.fi/kielellinen_erityisvaikeus

• neuvovateteenpäin kirjoitti:

Ota yhteys potilasasiamieheen ja sosiaaliasiamieheen. Kysy oikeuksistasi kuntoukseen, selvittävät syyn miksi evätty. Eikö psykologi puolla kuntoutustarvettasi syrjäytymistä ehkäisevänä ja mielialaan vaikuttavana? Omavastuu on maksettava fysikaalisessa hoidossa ja vastaavissakin. Toimeentulotukeen kuuluu perusterveydenhuollonhoitojen ja kuntoutusten maksut ja omavastuut.

Täytyy yrittää kysellä enemmän
        Mutta älyssä ei ole vikaa ja kun kieliosiossa näkyy heikkous tein tieteen älykkyys testin.
        Oon itsetyytyväinen testin tulokseen en todellakaan antanut puhelinnumeroani😁

Tässä on henkilökohtainen ÄO-raporttisi. Olemme lähettäneet sinulle siihen sähköpostilla linkin, jolla pääset siihen käsiksi myöhemmin.

TULOS:
        122
        Kokonaispistemäärä:

Tuloksesi oli parempi kuin 92.88 %:lla väestöstä.

122

Kieliosion pisteet

Tuloksesi oli parempi kuin 76.83 %:lla väestöstä.

111

Suorituksesta riippuvat pisteet (aikarajoitteiset tehtävät)

Tuloksesi oli parempi kuin 99.69 %:lla väestöstä.

141

IQ-skalaen
        181-200 Supernero
        166-180 Suuri nero
        145-165 Nero
        132-144 Erittäin älykäs
        121-131 Keskitasoa älykkäämpi
        111-120 Hyvää keskitasoa
        90-110 Keskitasoa
        80-89 Heikkoa keskitasoa
        68-79 Heikkolahjainen
        50-67 Lievästi kehitysvammainen
        25-49 Vaikeasti kehitysvammainen
        Under 25 Syvästi kehitysvammainen
        Yritä uudelleen
        Tulosta
        Katso, moneenko kysymykseen vastasit oikein

Kuvatehtävät

Mittausalueet: *Ei-sanallinen päättelykyky

Usean tekijän samanaikainen käsittely
        Avaruudellinen hahmottaminen
        Visuaalinen hahmottaminen

Tuloksesi - 18
        Kielelliset tehtävät

Mittausalueet:

Käsitteiden ja merkitysten hahmottaminen
        Pitkäaikaismuisti
        Kielenkäyttö
        Älyllinen uteliaisuus

Tuloksesi - 16
        Muistitehtävät

Mittausalueet:

Muisti
        Kokonaisuuksien hahmottaminen
        Keskittymiskyky

Tuloksesi - 18
        Logiikkatehtävät

Mittausalueet:

Kielitaju
        Käsitteiden muodostaminen ja ymmärätminen
        Merkitysten hahmottaminen

Tuloksesi - 12
        Laskutehtävät

Mittausalueet:

Muisti
        Symbolien ymmärtäminen
        Abstraktiokyky
        Lukujen ymmärtäminen

Tuloksesi - 14
        Haluatko tietää lisää älykkyysosamäärästä?

Lue aivoista ja älykkyydestä Tieteen Kuvalehden teemasivuilta: Lue täältä
        Suurimmat älykkyysosamäärät Katso luettelo
        Harjoita harmaita aivosoluja tilaamalla Tieteen Kuvalehti Tilaa nyt
        Mitä älykkyysosamäärä on? Lue täältä
        Kirjallisuus:

Gregory, R.J. (1987). Adult intellectual assessment. Boston: Allyn & Bacon.
        Roid and Barram (2004). Essentials of Stanford-Binet Intelligence Scales (SB5) Danvers, MA: Wiley & Sons, Inc.
        Horn, J. L. (1991). Measurement of intellectual capabilities; A review of theory. Allen, TX: DLM Teaching Resources.

• neuvovateteenpäin kirjoitti:

Mitä paremmin hahmotan kielen sitä korkeamaksi älykkyyteni nousee. Matikka tehtävä olivat sanallisiaia ja logiikka tehtävä oli sanallinen että laskee pisteet niissä, vaikka tiedän niissä ei ole minulla vaikeuksia muutakun se sanallinen osuus.

• valtakunta kirjoitti:

Mitä paremmin hahmotan kielen sitä korkeamaksi älykkyyteni nousee. Matikka tehtävä olivat sanallisiaia ja logiikka tehtävä oli sanallinen että laskee pisteet niissä, vaikka tiedän niissä ei ole minulla vaikeuksia muutakun se sanallinen osuus.

Siten paremmin kykenen auttamaan ihmisiä se on minun tavoite saada jokaiselle inhimillinen elämä ja omalleen tasolleen.
        Yliopistossa en tule pärjää jos en saa oikeata opiskelutapaani selville.

Haluan opiskelun tapani selville se on minun kuntoutuksen tavoite ja ajanhallinta sekä keskittyminen ja siten pystyn vielä paremmin auttaa muita.

Ei ole kiva jos en saa kuin sen pestin että pesen siivous välineiden pesuvälineitä erityiskoulutys,Että ärsytti kovasti tämmöinen koulutus työkkärissä tarjolla kun parempaakin pystyn.

• No vaikea sanoa itse miehenä, miltä oma elin maistuu. Hajun voi tuntea kyllä joskus. Saatan päivänaikana vaikka kiihottua jostain, ja elin reagoi siihen. Enkä voi sitä pestä aina kun haluan. Lisäksi jos en juo vettä tarpeeksi, virtsa haisee. Mutta olen huomannut, että naisten elimet myös haisee ja maistuu erilaiselle. Oliskohan syynä joku bakteerikanta tms?

Mutta hyvä jos olet saanut ulkomaalaisista positiivisen fiiliksen. On varmasti haastavaa tulla ulkomailta Suomeen ja tarjota elintään maisteltavaksi ja haisteltavaksi. Selkeästi ovat panostaneet asiaan. Ehkä Suomalaiset kollegat eivät ole ajatelleetkaan elimensä päätyvän haisteltavaksi ja maisteleltavaksi.

Kysymys herää mieleen... ketä viedään ja minne? Elämä on jännää..eikös?

• Ne tiedä, että olenko pioneeri, mutta kyllä olen kiikuttanut penistäni ulkomaille maistettavaksi. Ja olen kantasuomalainen heteromies. Voin vakuutta, että suomalaisen naisen suu haisee pahemmalle kuin penikseni.

• tarttuva
        modelli kirjoitti:

Ne tiedä, että olenko pioneeri, mutta kyllä olen kiikuttanut penistäni ulkomaille maistettavaksi. Ja olen kantasuomalainen heteromies. Voin vakuutta, että suomalaisen naisen suu haisee pahemmalle kuin penikseni.

Minun suu ei haise koska en harrasta suuseksiä. Tietämäsi haisevasuiset naiset on imeneet sitä haisevaa penistä. Haju tarttuu herkästi.

• tarttuva kirjoitti:

Minun suu ei haise koska en harrasta suuseksiä. Tietämäsi haisevasuiset naiset on imeneet sitä haisevaa penistä. Haju tarttuu herkästi.

Hahhah. Ei se synnynmaasta kiinni ole oikeasti. Aloittajaa äällyytin. Ja provoan järjellä, mutta hyvä vitsi menee pilalle, elkää häritkö siinä.

• tarttuva kirjoitti:

Siinnä ovat kohdanneet ruuvi ja mutteri:D Sitä saa mitä imee!

• modelli kirjoitti:

Siinnä ovat kohdanneet ruuvi ja mutteri:D Sitä saa mitä imee!

Mä oon omasta pultista ylpeä. Sillä voi tehdä muutakin kuin kusta ja tyrkkiä vastakkaisen sukupuolen ruumiinaukkoihin.

• Jep, en ole kiinnostunut juuri muiden tekemisistä ja tuntuu siltä, että vastailemme vääriin viesteihin.

• Elintavat haisee. Tupakka, alkoholi, rasvamätöt, sokerit, huonosti sulava punainen liha ja einesmössöt. Yäk. Kaikki se töhnä vaikuttaa ihmisen hajuun.

Terveellisesti aterioivilla (en viitsinyt kirjoittaa syövillä) spermakin tutkimusten mukaan maistuu ja haisee erilaiselta.

Uudelta tuttavauudelta saa aina uusia pöpöjä. Sinäkin kun sarjadeittalet niitä naisia, niin sun kropassasi käy hirveä bakteeritaisto aina uuden limakalvolitinän jälkeen. Sitten siirrät koko paletin seuraavalle deitille ja se taas sulle omansa... Juu, ei ihme jos haisee :)

• Dissident kirjoitti:

Mä oon omasta pultista ylpeä. Sillä voi tehdä muutakin kuin kusta ja tyrkkiä vastakkaisen sukupuolen ruumiinaukkoihin.

" Sillä voi tehdä muutakin kuin kusta ja tyrkkiä vastakkaisen sukupuolen ruumiinaukkoihin."

Kerro nyt ihmeessä mihin muuhun sitä käytät. Kannat kauppakasseja vai?

• LinerT.2 kirjoitti:

" Sillä voi tehdä muutakin kuin kusta ja tyrkkiä vastakkaisen sukupuolen ruumiinaukkoihin."

Kerro nyt ihmeessä mihin muuhun sitä käytät. Kannat kauppakasseja vai?

No vaikka sheivasin sen paljaaksi karvoista. Hei... mutta sähän tiedät jo sen!

Mutta sullahan on erinäköinen vekoitin samoilla seutuvilla. Veikkaan että aika samoilla tavoin sitä käytetään ja annetaan sitä valikoitujen käytettäväksi.
        Hihii vaan sulle.

• Dissident kirjoitti:

No vaikka sheivasin sen paljaaksi karvoista. Hei... mutta sähän tiedät jo sen!

Mutta sullahan on erinäköinen vekoitin samoilla seutuvilla. Veikkaan että aika samoilla tavoin sitä käytetään ja annetaan sitä valikoitujen käytettäväksi.
        Hihii vaan sulle.

Ei se ole pultin käyttämistä, että sheivaat sen paljaaksi, se on partahöylän käyttämistä. Käyttämistä on jos lätkit sillä värkilläsi kärpäsiä. Tai lyöt sillä naulan seinään.

Mun vekottimella ei lätkitä kärpäsiä eikä hakata nauloja.

• LinerT.2 kirjoitti:

Elintavat haisee. Tupakka, alkoholi, rasvamätöt, sokerit, huonosti sulava punainen liha ja einesmössöt. Yäk. Kaikki se töhnä vaikuttaa ihmisen hajuun.

Terveellisesti aterioivilla (en viitsinyt kirjoittaa syövillä) spermakin tutkimusten mukaan maistuu ja haisee erilaiselta.

Uudelta tuttavauudelta saa aina uusia pöpöjä. Sinäkin kun sarjadeittalet niitä naisia, niin sun kropassasi käy hirveä bakteeritaisto aina uuden limakalvolitinän jälkeen. Sitten siirrät koko paletin seuraavalle deitille ja se taas sulle omansa... Juu, ei ihme jos haisee :)

https://youtu.be/geNFobLDEbc pöö! Linkki ei riitä.

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei se ole pultin käyttämistä, että sheivaat sen paljaaksi, se on partahöylän käyttämistä. Käyttämistä on jos lätkit sillä värkilläsi kärpäsiä. Tai lyöt sillä naulan seinään.

Mun vekottimella ei lätkitä kärpäsiä eikä hakata nauloja.

Niinpä. Kyllä mä sitä käytänkin muuten ja oon saanut itse aistien kautta palautetta. Tietty ihan suoraa sanallistakin, mut en käytä kuuloa ymmärretyn puheen ymmärtämiseen niinkän.

Hei. Naulaamisesta tuli mieleen... sillä voi herättää naisen. Oon muuten testannut viikko sitten, en kyllä voi todistaa, mutta sinun sukupuolielin sitten?

• modelli kirjoitti:

Jep, en ole kiinnostunut juuri muiden tekemisistä ja tuntuu siltä, että vastailemme vääriin viesteihin.

No haiskoot ja maistukoot miltä tahansa. Ei tarvitse jos ei tykkää. En mäkään nuole pahanmakuista naisen elintä väkisin. Ei tarvitse. Sit voi sormeilla. No big deal.

• nippelitieto

tämä imelä haju on hyttys karkotinta,jos luonnon helmassa sattuu yhteyksiä tapahtumaan! tähän toiseen vaivaan neuvoisin asentamaan pyykkipojan hetkeksi nenänvarteen,hiukan se voipi olla esteettinen haitta aluksi,mutta jo muutaman kerran jälkeen alat tottua siihen ja voit kokeilla eri värejä ja napakkuuksia!
      hauskoja ja aistikkaita lemmen hetkiä kesääsi!

• hajuaistit

Vaikuttaa että se pesu unohtuu, suomalaiset miehethän tunnetusti eivät ole kovin ahkeria puhtauden suhteen. Vaikka en sitä elintä niin ole halunnutkaan lähelleni hajuaisteja, niin muukin suomalaisesta miehestä lähtevä haju on likainen . Ah sitä ulkomaalaisesta miehestä lähtevää puhtauden tuoksua, mikä hänen vastaan tullessa sieraimiini kantautuu.

• Onnea_matkaan

Ehkä tuo haiseva elin on syy siihen miksi ovat sinkkuja. Varatut suomalaismiehet pitävät huolta hygieniasta ja pukeutuvat siististi sekä käyttävät hajusteita hyvän maun rajoissa.

Kyllä niitä fiksuja sinkkumiehiäkin löytyy jos osat etsiä oikeasta paikasta.

• ÄäksPöks

Ompas hassua. Mahtaako tuo ongelma olla yhteydessä miesmakuusi? Muutenkin vähän.vaikea.pohtia tuota kun erilaisia ollaan.. Minulla ei ole tapana käydä matkustelemassa maistellen ulkomaalaisten elimiä *reps*. Siis ehkä sulla jo vaan haisee omassa nenässä kun on niin paljon trafiikkia suussa käynyt?

Omat exäni ovat olleet hygienialtaan siistimpiä mitä moni naispuolinen tuttuni tai tuntematon, jonka jälkeen vessassa leijuu selvästi pesemätön värkki! ;D Hyhy.
      En ole siis kohdannut ikinä likaista elintä, esim.työpvän jälkeen tai vaelluksella, mökillä ym ollessa on aina mies kiirehtinyt pesulle ennen lähempiä leikkejä..

Jos on kohdannut likaisia miehiä, jotka eivät ole nähneet vaivaa peseytyä juuri sun vuoksi nii... ;)
      Sitä sietää miettiä eikä kärjistää kaikkiin.

• Molemmillekivaa

Mitä, jos iskisit suomalaismiehen lähiöpubia paremmasta paikasta? Tai onnistuuko sinulta selvinpäin olevan isku?
      Mene seuraavalla kerralla suihkuun kaveriksi ja pese itse ne kunnolla. Sano siihen, että tämmöistä kelpaa ottaa suuhun. Auttaisiko?
      Toivottavasti löydät mieleisen hienon asian toteuttamiseen.

• Urbanoc25.5

En tiedä kuinka moni suomalainen nainen on imenyt munani mutta ehkä noin 200 naista. Aina ovat kehuneet sen hyväksi ja sen miehekäs makua mutta en olekaan suomalainen ;).

• Kyllä sana puhtaasta kalusta leviää klamydian tavoin. Äidit ovat opettaneet tyttärilleen, että mieluummin saa aavikkohiekka narskua hampaissa kuin juusto.

• eipaljoakokemusta

Ainakin tupakointi lisää vehkeen ominaistuoksua merkittävästi

• kaisanoasaa

Naiset on sitä varten olemassa että pesevät munat.

• Näiokuule

Ei niitä mitään pestä kun ne tallotaan lyttyyn.

• kaisanoasaa
        Näiokuule kirjoitti:

Ei niitä mitään pestä kun ne tallotaan lyttyyn.

Onko totta ja?

• Eisuomalaistakiitos

Miten voit tietää, miltä suomalaisen elin haisee tai ei haise? Ei kai tuollainen maailmannainen ole voinut alentua suomalaiseen mieheen, kun kerran ulkomaalaisiakin on saatavilla?
      Oletko jo teettänyt pinssin, jossa lukee, että suomalaisen kulli haisee pahalle, ei kiitos suomalaista minulle?

• kaisanoasaa

Totta kai hän on teettänyt sellaisen. Siinä se roikkuu rintapielessä sen "vittu haisee hyvältä"-pinssin vieressä.

• Johtuu varmaan siitä että ne suomalaiset miehet joiden elimiä olet tutkinut on uittaneet niitä elimiään muissakin tautisissa lutkissa kuin sinä. Ei ihme että haisee ja saavat olla tyytyväisi ettei ole mädäntynyt kokonaan pois kun kaltaistesi reissunaisten toosista on vaikka mitä eksoottista gonorreaa tarttunut.

• äläimepaskanmunaa

Juuri näin. Ne on ne taudit, jotka niissä paskojen kyrvissä haisee ja maistuu

• tietäjä-

Siitä puhe mistä puute, huomaa kun katselee tätä keskustelua.

• Totuuss

Johtuu siitä että aloittaja nussii jännämiehiä. Ne eivät käy suihkussa kun kerran viikossa jos sitäkään. Itse käyn kaks kertaa päivässä suihkussa.

• Ihankokaloittajalle

Ei savua vailla tulta.

• vähänkohteliaasti

Cheddar maistuu ilman mtv3: n ihan omasta edestä. Eikä teidän takaa.

• nettisyntinen

Heiluttelleeko politiikka jotain, mikä ei ikinä sille ole kuuluva?

• muista.taudit

Vieraita imiessä pitäisi käyttää kumia

• M35Atm

Kyllä ne naisten toosatkin haisevat vahvasti, monesti tuloksun tuntee ennen pikkareiden pois ottamista nenään.

• Exä-mies

Huomasin joskus että nainen jota tapailin kävi suihkussa kaks kertaa viikossa. Jätin naisen aika pian

• huohjataashuoh

Miksi tapailet jännänaisia. Eikö olisi parempia ne kiltit ja kunnolliset.

• vältävihreää
        huohjataashuoh kirjoitti:

Miksi tapailet jännänaisia. Eikö olisi parempia ne kiltit ja kunnolliset.

Vaikuttaa pikemminkin joltain ekohullulta, joka säästää vettä

• tindermies.on.ihana

tinder miesten kikkeli maistuu kakalle koska ovat yli opistossa opiskelleita pubbeli miehiä eli bi miehiä mutta se ei tinder tyttöä haittaa koska heistä tinder miehet rakastelevat paremmin kuin muut vaikka heidän kikkelinsä haiseekin kakalle

• 3rtg4eth

No mitäs kierrät nuuskimassa joka mulkkua. Pidä ittelläs yks mies nii ei tarvi kärsiä ku yhestä. Omas on vikas ja ongelma sinun puolella

• Kuis sä nyt sillain peniksiä haistelet, ei ne ole kukkasia. Eikä niiden kuulukkaan olla kukan tuoksuisia. Saippua haju on toki hyvä, jos sattuu olemaan hyvän tuoksuista saippua, mutta maistuu varmaan aikalailla tensideille. :)

Puhtaus on puoli ruokaa, mutta minäkin suosittelen vaan katselemaan kauempaa. Voi mennä impeys jos rohkenee lähemmin tarkastelemaan. :D

Koskaan en ole enkä koskaan tule. vai kuinka se meni...

• Koinakulli

Se onpi säilytysrasvassa , suomineito ei anna tavaraa ja sittenkö antaa lopulta niin ei siinä suomipoika kerkiä mitään kalun puunamista juuriharjalla kerkiä miettiä onn nääs vähän kiirus!

• D-8-C

HIV, kuppa ja tippuri ei haise.

• weoiyasd

Huonot elintavat ja liiallinen sukueritteiden ulospäästely varsinkin ilman riittävää pesua lienee ongelma. Toisaalta pelkkä vesipesu ei välttämättä vie hajua, toisaalta saippua ei tee hyvää limakalvoille. Tuoksu voi olla myös makea/hedelmäinen, vaikka ei olisi pessyt.

• On kuumempaa jos nainen ottaa paskasen, haisevan elimen suuhunsa. :D

• Pano-Pate

Mitä sitä kyrpää turhaan pestä lutraamaan. Pari kertaa kun työntää sisään, niin paskat jää vittuun.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe