Naisten sairas parinvalinta

Hetero_M_Tre

Luin tarinasta, jossa parikymppinen Juutalaistyttö rakastui tulisesti ikäiseensä Saksalaispoikaan ja heillä oli suhde ennen Juutalaisvainoja. Sitten vainot alkoivat ja tytöt vanhemmat leiritettiin ja tyttö joutui pakkotöihin maaseudulle. Kun hän palasi sieltä oli selvä, että hänen aikansa siirtyä itään oli lähellä ja hän haki turvaa kaikilta tuttaviltaan. Tämä rakastettu sanoi hänelle, että “Minä en ala sinun takiasi henkeäni riskeeraamaan!”, eikä auttanut tyttöä mitenkään. Lopulta tyttö sai väärennetyt paperit ja siirtyi Saksassa suurkaupunkiin, jossa tapasi myöhemmin SS luutnantiksi nousseen miehen, jonka kanssa meni naimisiin. Hän kertoi miehelle Juutalaistaustaan ja siitä miten oli pakosalla. Mies suojeli häntä koko sodan, eikä kertonut asiasta kenellekään. Myöhemmin nainen muisteli kiihkolla sitä mitä ei pitänyt suhteesta SS mieheen ja miten rakastunut oli edelleen tähän nuoruuden rakastettuun, joka ei pulan hetkellä auttanut häntä mitenkään.

Mielestäni tässä kiteytyy täydellisesti nuorten naisten parinvalinta, jossa vain kiima ratkaisee. Tästä syystä hyvästä perheestä tullut kiltti tyttö lähtee huume- ja väkivaltarikollisten matkaan, koska hän ei pysty naisena suhtautumaan asioihin loogisesti. Vaikka tämä mies miten pettäisi ja hakkaisi niin rakkaus voittaa.

35

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuollaisia kaikki naiset ovat. Ne rakastaa jännämiehiä ja vain jos tarvitsevat jotain ne saattaa hetken aikaa "rakastaa" vähemmän jänniäkin mutta se aito rakkaus jännään pysyy.

• 8347839875827587589797

Entäs jos tuo onkin vain sun syvin pelkosi eli ettei sua kuitenkaan kukaan rakastaisi ihan vain siksi, että olet juuri sinä?

• 8347839875827587589797 kirjoitti:

Entäs jos tuo onkin vain sun syvin pelkosi eli ettei sua kuitenkaan kukaan rakastaisi ihan vain siksi, että olet juuri sinä?

Miten niin syvin pelko? ei kai se täysijärkisyys kovin syvällä pesi ja onhan itsestään selvää että jännämieheen kerrankaan seonnut nainen tuskin tulee enää ketään kilttiä & kunnollista koskaan oikeasti rakastamaan kun jännä velloo siellä muistoissa.

• 847489870278502702597
        Harmaaritari kirjoitti:

Miten niin syvin pelko? ei kai se täysijärkisyys kovin syvällä pesi ja onhan itsestään selvää että jännämieheen kerrankaan seonnut nainen tuskin tulee enää ketään kilttiä & kunnollista koskaan oikeasti rakastamaan kun jännä velloo siellä muistoissa.

No juu, olet oikeassa, syvä oli huono sanavalinta. Kirjoittamastasi olen kuitenkin tulkinnut, että sulle naisen menneisyys on uhka eikä kenestäkään naisesta loppupeleissä voi tietää mikä hänen menneisyytensä on ja mitkä todelliset ajatukset ovat. Hän voi salaa haluta jännämiestä, vaikka kuinka olisi ollut pitkään naimisissa juuri sinun kanssasi tms.

Ei tämä ollut tarkoitettu moitteeksi, ihan vain kerroin vaikutelmani, joka voi olla ihan väärä. Mutta itselläni on myös kokemusta siitä, että mies on kokenut jonkun edellisen poikaystävän olevan itseään parempi (mustasukkaisuus), vaikka siihen ei olisi ollut minkäänlaista syytä. Onko se sitten miehille tyypillisempää tuollainen ajattelu, en osaa sanoa. Naisen logiikalla en voisi olla mustasukkainen kenestäkään, jonka kumppani on itse jättänyt, eihän siinä ole mitään järkeä.

• 989358398912581928510258
        847489870278502702597 kirjoitti:

No juu, olet oikeassa, syvä oli huono sanavalinta. Kirjoittamastasi olen kuitenkin tulkinnut, että sulle naisen menneisyys on uhka eikä kenestäkään naisesta loppupeleissä voi tietää mikä hänen menneisyytensä on ja mitkä todelliset ajatukset ovat. Hän voi salaa haluta jännämiestä, vaikka kuinka olisi ollut pitkään naimisissa juuri sinun kanssasi tms.

Ei tämä ollut tarkoitettu moitteeksi, ihan vain kerroin vaikutelmani, joka voi olla ihan väärä. Mutta itselläni on myös kokemusta siitä, että mies on kokenut jonkun edellisen poikaystävän olevan itseään parempi (mustasukkaisuus), vaikka siihen ei olisi ollut minkäänlaista syytä. Onko se sitten miehille tyypillisempää tuollainen ajattelu, en osaa sanoa. Naisen logiikalla en voisi olla mustasukkainen kenestäkään, jonka kumppani on itse jättänyt, eihän siinä ole mitään järkeä.

Lisään tähän vielä sellaisen ajatuksen, että näitä luettuani ja omienkin kokemusten perusteella vaikuttaisi siltä, että miesten pariutuminen vaikuttaisi sisältävän paljon enemmän vertailun, kilpailun ja aggression mielikuvia kuin naisten.

Mutta tuossa ritarillisessa ajattelussasi tunnistan tuttuakin, siis sellaista ajatusta, ettei näin vanhempana enää kenties jaksaisi sietää epävarmuutta, mikä läheisiin ihmissuhteisiin väistämättä liittyy. Entä jos se vaivannäkö osoittautuisikin turhaksi :) Melko varmasti ajattelisin niin, jos olisin sinkku, miksi haalia elämäänsä ylimääräistä haittaa, kun muutenkin viihtyy. Olin jo nuorena sellainen, että herkästi katkaisin suhteen, jos siinä ilmeni jotain epäilyttävää, siis ystävyyssuhteenkin, vanhemmiten se on vain korostunut. Syitä sille on monia, sinulla Harmaaritari tietty omat syysi.

• 989358398912581928510258 kirjoitti:

Lisään tähän vielä sellaisen ajatuksen, että näitä luettuani ja omienkin kokemusten perusteella vaikuttaisi siltä, että miesten pariutuminen vaikuttaisi sisältävän paljon enemmän vertailun, kilpailun ja aggression mielikuvia kuin naisten.

Mutta tuossa ritarillisessa ajattelussasi tunnistan tuttuakin, siis sellaista ajatusta, ettei näin vanhempana enää kenties jaksaisi sietää epävarmuutta, mikä läheisiin ihmissuhteisiin väistämättä liittyy. Entä jos se vaivannäkö osoittautuisikin turhaksi :) Melko varmasti ajattelisin niin, jos olisin sinkku, miksi haalia elämäänsä ylimääräistä haittaa, kun muutenkin viihtyy. Olin jo nuorena sellainen, että herkästi katkaisin suhteen, jos siinä ilmeni jotain epäilyttävää, siis ystävyyssuhteenkin, vanhemmiten se on vain korostunut. Syitä sille on monia, sinulla Harmaaritari tietty omat syysi.

Tuossa on aiheeseen liittyen juttu:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/mika-saa-ihmisen-pysymaan-uskollisena-puolisolleen-tutkijat-uskovat

"Myös miesten ja naisten väliltä löydettiin eroja, miksi he pitäytyivät kumppanissaan. Miehet ovat enemmän huolissaan fyysisestä pettämisestä ja naiset henkisestä pettämisestä. Tämä selittyy evoluutiolla: miehet haluavat varmistaa isyyden ja naiset keskittyvät pitkäaikaiseen sitoutumiseen. Tällä on yhteys myös yhteiskunnalliseen ajatteluun, jossa mies saa pettämisen helpommin anteeksi kuin nainen, kun mies nähdään tarpeitaan täyttävänä olentona."

Tuo varmaan monesti hiertää kun naiset ei millään ymmärrä että on miehen biologian vastaista haluta elättää toiselle miehelle tehtyjä lapsia, ne luulee että lapsilla tai menneisyydellä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kannalta kun itse hakevat vain henkistä sitoutumista kun taas miehelle värikkään menneisyyden omaavan naisen joka jo tehnyt lapsia muille ottaminen olisi jokapaiväiväistä taistelua omaa itseä vastaan.

• 84948098825782758273542
        Harmaaritari kirjoitti:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/mika-saa-ihmisen-pysymaan-uskollisena-puolisolleen-tutkijat-uskovat

"Myös miesten ja naisten väliltä löydettiin eroja, miksi he pitäytyivät kumppanissaan. Miehet ovat enemmän huolissaan fyysisestä pettämisestä ja naiset henkisestä pettämisestä. Tämä selittyy evoluutiolla: miehet haluavat varmistaa isyyden ja naiset keskittyvät pitkäaikaiseen sitoutumiseen. Tällä on yhteys myös yhteiskunnalliseen ajatteluun, jossa mies saa pettämisen helpommin anteeksi kuin nainen, kun mies nähdään tarpeitaan täyttävänä olentona."

Tuo varmaan monesti hiertää kun naiset ei millään ymmärrä että on miehen biologian vastaista haluta elättää toiselle miehelle tehtyjä lapsia, ne luulee että lapsilla tai menneisyydellä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kannalta kun itse hakevat vain henkistä sitoutumista kun taas miehelle värikkään menneisyyden omaavan naisen joka jo tehnyt lapsia muille ottaminen olisi jokapaiväiväistä taistelua omaa itseä vastaan.

On tuossa varmasti perää, mutta toisaalta en itse myöskään kokisi kovin houkuttelevana kumppanina miestä, jolla on pieniä lapsia, exiä jne. vaikka olen nainen. En pitäisi siitä, että oman perheen asioissa olisi muita päättäjiä niin kuin exien suhteen väistämättä on. Kasvatusperiaatteet ovat esimerkiksi sellainen asia, että olisi vaikea kuvitella kasvattavansa lapsia toisin kuin itse ajattelen asioista, mutta että lapset kuitenkin asuvat samassa taloudessa.

Se on aivan järkeenkäyvää, että lasten alkuperän haluaa tietää varmuudella, se on myös lapselle äärimmäisen tärkeää. Uskon sen olevan kirjoitettu geeneihimme, toisaalta se, että haluaa omaisuutensa päätyvän omille jälkeläisille ja hyödyttävän niitä mahdollisesti koittavina vaikeina aikoina, on hyvin järkiperäistä päättelyä, joka tunnetaan niin kauan kuin on ihmisyhteisöjä ollut, siihen ei tarvita edes evoluution kaltaista abstraktia, tiedostamatonta ajattelua, vaan vanhemmiten ihminen tietää, että raha ja varallisuus tulee auttamaan jälkeläisiä ja heidän jälkeläisiään parempaan elämään.

• 83987587598770789709
        Harmaaritari kirjoitti:

Olen lukenut sellaisen tutkimuksen, että impulssikontrolli (kyky lykätä mielihyvää) vaikuttaisi pettämisalttiuteen kaikkein eniten. Pitkäjänteiset ihmiset eivät tee hätiköityjä päätöksiä eivätkä käytä holtittomasti alkoholia, jotka usein ovat pettämisen taustalla.

Pettämistäkin lienee monenlaista, elämäntilanteeseen liittyvää pettämistä on sellainen, että pettää päästäkseen suhteesta pois. Rakastuu, koska ei ole tyytyväinen, kun toinen näyttää itsestä jonkun uuden puolen.

Itse en voi sellaista tilannetta kuvitella, että pettäisin. Olen sillä tapaa periaatteellinen tyyppi, ja mieheni on myös. Jos hän pettäisi, olisi hän rakastunut, niin uskoisin, koska miehet ovat paljon helpommin rakastuvia kuin naiset (rakastuvat omiin mielikuviinsa ja seksin ensihuumaan). Ehkä jälkimmäinen selittää sitäkin, että miehet pelkäävät naisten ajattelevan niin kuin itse ajattelevat, rakastuvan noin vain ja pettävän eli kyse olisi silloin projektiosta.

• 83987587598770789709 kirjoitti:

Olen lukenut sellaisen tutkimuksen, että impulssikontrolli (kyky lykätä mielihyvää) vaikuttaisi pettämisalttiuteen kaikkein eniten. Pitkäjänteiset ihmiset eivät tee hätiköityjä päätöksiä eivätkä käytä holtittomasti alkoholia, jotka usein ovat pettämisen taustalla.

Pettämistäkin lienee monenlaista, elämäntilanteeseen liittyvää pettämistä on sellainen, että pettää päästäkseen suhteesta pois. Rakastuu, koska ei ole tyytyväinen, kun toinen näyttää itsestä jonkun uuden puolen.

Itse en voi sellaista tilannetta kuvitella, että pettäisin. Olen sillä tapaa periaatteellinen tyyppi, ja mieheni on myös. Jos hän pettäisi, olisi hän rakastunut, niin uskoisin, koska miehet ovat paljon helpommin rakastuvia kuin naiset (rakastuvat omiin mielikuviinsa ja seksin ensihuumaan). Ehkä jälkimmäinen selittää sitäkin, että miehet pelkäävät naisten ajattelevan niin kuin itse ajattelevat, rakastuvan noin vain ja pettävän eli kyse olisi silloin projektiosta.

No joo, varmaan tuo impulssijuttu pitää paikkansa, ne ilmpulsiivisethan kun saattaa tehdä kaikkea muutakin päätöntä vain hetken mielijohteesta eikä se taida olla edes kovin sukupuolisidonnaista, aika monet naisetkinhan tykkää yllätyksistä ja sen semmoisista asioista jotka "vain tapahtuu". Uskon myös että harkitsevainen ihminen, vaikka olisi mies, aina hieman puntaroi ennen tekemisiään että kannattaako todella, rakastuttuaan ja pettämistä suunnitellessaan varmaan miettii lähinnä että voiko siitä jäädä kiinni ja jos jää niin mitä sitten tapahtuu.

• 849586039483556
        Harmaaritari kirjoitti:

No joo, varmaan tuo impulssijuttu pitää paikkansa, ne ilmpulsiivisethan kun saattaa tehdä kaikkea muutakin päätöntä vain hetken mielijohteesta eikä se taida olla edes kovin sukupuolisidonnaista, aika monet naisetkinhan tykkää yllätyksistä ja sen semmoisista asioista jotka "vain tapahtuu". Uskon myös että harkitsevainen ihminen, vaikka olisi mies, aina hieman puntaroi ennen tekemisiään että kannattaako todella, rakastuttuaan ja pettämistä suunnitellessaan varmaan miettii lähinnä että voiko siitä jäädä kiinni ja jos jää niin mitä sitten tapahtuu.

"Uskon myös että harkitsevainen ihminen, vaikka olisi mies, aina hieman puntaroi ennen tekemisiään että kannattaako todella, rakastuttuaan ja pettämistä suunnitellessaan varmaan miettii lähinnä että voiko siitä jäädä kiinni ja jos jää niin mitä sitten tapahtuu."

Ai tarkoititsä vihjata, että kaikki miehet pettävät, harkitsevaisetkin, jos vain keksivät varman keinon olla jäämättä kiinni ;) No, riittävän älykäs ymmärtää, ettei varmaa keinoa olekaan, vrt. täydellinen murha. Manipuloiva, valehteleva ihminen usein luulee itseään fiksummaksi kuin on.

• EdesUnissa
        847489870278502702597 kirjoitti:

"Naisen logiikalla en voisi olla mustasukkainen kenestäkään, jonka kumppani on itse jättänyt, eihän siinä ole mitään järkeä. "
        Ja jos kumppanisi on se jätetty niin voit olla mustasukkainen ? Matemaattisesti kahden ihmisen parisuhteessa jomkikumpi on jättäjä, eli joka toinen ihminen olisi mustis entisestä. Muutoin kirjoituksesi oli ihan hyvä, mutta tartuin tämmöiseen minua häiritsevään argumentointiin, sillä puolet on iso ryhmä, eikä sitä voi marginalisoida.

• 849586039483556 kirjoitti:

"Uskon myös että harkitsevainen ihminen, vaikka olisi mies, aina hieman puntaroi ennen tekemisiään että kannattaako todella, rakastuttuaan ja pettämistä suunnitellessaan varmaan miettii lähinnä että voiko siitä jäädä kiinni ja jos jää niin mitä sitten tapahtuu."

Ai tarkoititsä vihjata, että kaikki miehet pettävät, harkitsevaisetkin, jos vain keksivät varman keinon olla jäämättä kiinni ;) No, riittävän älykäs ymmärtää, ettei varmaa keinoa olekaan, vrt. täydellinen murha. Manipuloiva, valehteleva ihminen usein luulee itseään fiksummaksi kuin on.

Hyvä huomio mutta tarkoitin vaan että jos on pettämään taipuvainen ja rakastunut siihen toiseen niin kuin johdattelit niin sitten varmaan harkiten tekee sen toisin kuin impulsiiivinen, kiltit & kunnolliset miehethän ei tietenkään edes harkitse pettävänsä.

• 8457842975205743275
        EdesUnissa kirjoitti:

"Naisen logiikalla en voisi olla mustasukkainen kenestäkään, jonka kumppani on itse jättänyt, eihän siinä ole mitään järkeä. "
        Ja jos kumppanisi on se jätetty niin voit olla mustasukkainen ? Matemaattisesti kahden ihmisen parisuhteessa jomkikumpi on jättäjä, eli joka toinen ihminen olisi mustis entisestä. Muutoin kirjoituksesi oli ihan hyvä, mutta tartuin tämmöiseen minua häiritsevään argumentointiin, sillä puolet on iso ryhmä, eikä sitä voi marginalisoida.

Tossa tarkoitin sitä nimenomaista tilannetta, jossa olin jättänyt poikaystävän, mutta miestä kuitenkin alkuun huolestutti tuo mies, siis vaikutti mustasukkaiselta kysyen juuri niitä tyypillisimpiä asioita, joista miehet ovat huolestuneita. Saattoi johtua siitä, että se mies oli julkkis, kenties oli vaikea uskoa mitä kerroin hänestä ajattelevani. Jotenkin mustasukkaisuus perustuu huonommuudentunteelle toiseen verrattuna. En ole itse mustasukkainen luonne eikä miehenikään ole. Tuo on niitä harvoja kertoja kun hän on mustasukkaisuutta osoittanut.

• 469809682098692869208690
        Harmaaritari kirjoitti:

Hyvä huomio mutta tarkoitin vaan että jos on pettämään taipuvainen ja rakastunut siihen toiseen niin kuin johdattelit niin sitten varmaan harkiten tekee sen toisin kuin impulsiiivinen, kiltit & kunnolliset miehethän ei tietenkään edes harkitse pettävänsä.

No sitähän minäkin, uskolliset miehet eivät ole mitään satuolentoja ;)

• 845909862308620936826398
        EdesUnissa kirjoitti:

Lisään vielä, että on ehkä sinisilmäistä väittää olevansa vapaa mustasukkaisuudesta, koska ei ole sellaista häiritsevää tunnetta kokenut. Koska se voi liittyä siihenkin, ettei esimerkiksi ole tullut petetyksi ja jätetyksi. Mustasukkaisuus liittyy aiempiin kokemuksiin, joissa luottamus on petetty, eihän se tyhjästä synny. Sairaalloisen mustasukkaisuuden juuret ovat lapsuudessa asti.

Hyvin tuskallista on varmasti sellaista jäytävää tunnetta huonommuudesta kokea. Olisin varmasti erityisen huono sellaista sietämään, koska pidän siitä, että elämäni on turvallista ja järjestyksessä.Ei riittäisi kärsivällisyys.

• ktdfgffgtff

Tuossahan juuri loogisin keino oli turvautua parhaaseen suojelijaan. Mutta epäuskottava juttu koska se ensimmäinen "rakastettu" oli ilmeisestikin ätmi.

• 1714

Kyllä se SS-upseeri tuossa tarinassa on se jännämies. Niitähän ne olivat. Se eka surkimus taas on selkeä ätmi. Juuri noin naiselle kävisi vaaran uhatessa, jos ätmiin rakastuisi. Ätmistä ei olisi auttajaksi.

• Totuuss

Tietenkin naiset lähtee jännämiehen matkaan. Ei naiset halua turvaa ja huolenpitoa miehestä. Mikä hinku naisilla on kelpuuttaa jännämies ja elää lyhyt elämä kun on vaikka lapsiakin. Lapset jää orvoksi kun jännämies tappaa naisen.

• Tuossa vielä tähän liittyen. Naisten sairaat seksuaalifantasiatkaan ei kovin terveellisiä näytä olevan. Jokin aikahan sitten täällä oli linkki siihen juttuun kun joku akka oli pudonnut parvekkeelta ryhmäsekstaillessaan, nyt oli tämä amppareissa:

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201708042200307014_rk.shtml

Länsinainen on nykyään sairas elukka joka fantasioi jännämiesten suorittamista raiskauksista sun muusta väkivallasta. Silloin kun täällä oli juttua siitä että naisten eniten hakema porno on raiskauspornoa palstan naiset väittivät ettei kukaan nainen oikeasti..., niinpä vain sai tuokin nainen oikeasti elinikäiset vammat kun hotellissa fantasioi ihan aikuisten oikeasti.

• 849846786789237628967
        Harmaaritari kirjoitti:

Sori väärä linkki, tätä tarkoitin:

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/seksileikit-menivat-pahasti-pieleen-naista-ammuttiin-sukupuolielimiin-hengenvaarallisesti/6526246#gs.88IR250

Oletsä tullut ajatelleeksi, että sensaatiouutinen on lehdessä juuri siksi, että ko. tapahtuma on harvinainen, poikkeuksellinen ja siksi kiinnostusta herättävä. Jännämiesten rikokset eivät ole lehdessä siksi, että niitä tehtäisiin paljon, vaan siksi että ne ovat harvinaisia (niin kuin rikollisiin sekaantuvat naisetkin).

• 849846786789237628967 kirjoitti:

Oletsä tullut ajatelleeksi, että sensaatiouutinen on lehdessä juuri siksi, että ko. tapahtuma on harvinainen, poikkeuksellinen ja siksi kiinnostusta herättävä. Jännämiesten rikokset eivät ole lehdessä siksi, että niitä tehtäisiin paljon, vaan siksi että ne ovat harvinaisia (niin kuin rikollisiin sekaantuvat naisetkin).

Kyllä niitä jännämiesuutisia sen verran on ja kaikilla tuntuu olevan nainen että voidaan ajatella koskevan kaikkia naisia jos johonkin jännäuutiseen linkataan.

• Nainan39vee

Olisiko linkkiä tähän juttuun? Olisi kiva tarkistaa, menikö kaikki ihan niinkuin aloituksessa kerrottiin. Usein nimittäin on käynyt ilmi, että palstalla on luettu uutisia tai tutkimuksia väärin ja tarkoitushakuisesti.

• hmmmmmmm

Juu, myös minä haluaisin tietää. Oli sen verran kummallinen tarina, että vaikuttaa jonkun kirjailijan päänsisällöltä, eikä todellisilta tapahtumilta.

• 84589387892376298736267

Ihan kuin olisin nähnyt joskus muiden tekemisteni taustalla telkkarissa elokuvan, jossa oli tuollainen juoni.

• Hetero_M_Tre

Tässä kyseinen tarina kirjan muodossa. Kun menivät naimisiin, niin mies oli Natsipuolueen kiihkeä jäsen, mutta vasta myöhemmin joutui itse taisteluihin ja sai natsat:

https://www.amazon.com/Nazi-Officers-Wife-Survived-Holocaust/dp/068817776X

• 876

Niimpä.
        Natsit (ja heidänkin joukossaan ne pahimmat eli SS-miehet) ovat näiden meidän palstapoikien mielestä niitä "kilttejä ja kunnollisia", joihin naisten juuri kuuluisi rakastua. On kyllä kummallinen "kunnollisuuden" määritelmä heillä.

• etye

Onhan se tietysti hyvä, jos mies on kunnollinen, mutta ei nainen voi kaikkiin kunnollisiin miehiin rakastua. Jos homma olisi pelkästä kunnollisuudesta kiinni, niin nainen jättäisi kunnollisen miehen heti kun joku toinen vielä kunnollisempi mies kävelee vastaan.

• perhemeni

Onhan noita miehiäkin jotka rakastuu murhaaja naisiin. Eivät ole vain tarinoita vaan oikeaa elämää.

• Totuuss
      • öööööööööööö

Mistäs sä (70-vuoden takaa) hänen paneskelunsa tiedät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      218
      3265
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      58
      2766
    3. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      17
      2419
    4. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      19
      2396
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      63
      1859
    6. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      84
      1820
    7. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      40
      1802
    8. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      16
      1779
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      84
      1622
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      945
    Aihe