Dodii hyvät herrat!

JatkoKertomusSeuraa

Nyt sen sitten olen tehnyt eli Oikeasti tein naisen profiilin faceen treffeille sekä tinderiin. En laita linkkejä ettei näitä suljeta vielä kun alkaa vasta käydä hauskaksi.

Olen siis profiilin mukaan nelikymppinen yyhoo. Miehiä tarjolla PALJOan aisureiksi!! Siis uskomatonta mutta kokemattomat miehet olisivat valmiita muutamaan yhteen(tottakai heti olen vastannut että tositarjoituksella) kolmen lapsen ylipainoiselle äidille!! Kuvakin on helvetin ruma. Otin se itsestäni meikattuna!!

37

485

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskomatontaPaskaa

Paras ja uskomattomim kokemus vanhojen rumien naisten yhteispelistä on toisten rumien haaskojen tsemppaus ja kehuminen facessa!!

Liityin naisena ryhmään "pelastetaan vanhojen talojen naiset" ja siellä keski ikäiset kurpat kehoittaa toisiaan odottamanaan elämänsä Prinssiä eikä tyytymään tasoiseensa Ätmiin!!!

• EdesUnissa

40-vuotias YYHOO ? Eli luultavasti mies joka kirjoittaa on jotakuinkin samoja ikiä, jos käyttää omaa kuvaansa meikattuna.
      O tempore o mores. ! Lapsuuden olisi pitänyt jäädä taakse jo kauan sitten. Pahansuopaisen muita loukkaavan lapsuuden jo aiemminkin, viimeistään 12 - vuotiaana.
      Kun tätä palstaa lukee niin alkaa hävetä omaa sukupuoltaan.

• Siis ymmärsinkö nyt oikein..? Olet mies, mutta teit deittiprofiilin naisena?

Muistan joskus kuulleeni vastaavasta. Profiilin tehnyt feikkinainen oli tyrmistynyt saamistaan vastauksista, siitä miten tyhmiä miehet voivat olla. Ihmetteli, miten naiset jaksavat sellaista.

• 876

Täällä miehet ovat terävintä kärkeä, tyhmyydessä. ;)

• AloittajaMies89

Kyllä olen 28 vuotias ätmi.

• AloittajaMies89 kirjoitti:

Montako potentiaalista kumppania niissä ilmoitukseesi vastaajissa on? Siis sellaisia sun mielestäsi "kunnollisia" miehiä, joita voisit ajatella kumppaniksesi jos olisit nainen? Mitkä asiat tekevät heistä silmissäsi hyviä miehiä?

• Wulwawa
        AloittajaMies89 kirjoitti:

Eli 28-vuotias mies näyttää nelikymppiselta naiselta..ja sitten jotkut väittävät, että naiset rupsahtavat miehiä aiemmin. 😁

• lihavihatipunen
        Wulwawa kirjoitti:

Eli 28-vuotias mies näyttää nelikymppiselta naiselta..ja sitten jotkut väittävät, että naiset rupsahtavat miehiä aiemmin. 😁

Niinpä 😂. Tuon kokeilun tuloksena taitaa moni "palstatotuus" heittää häränpyllyä..

• APjaHirveepanetus
        LinerT.2 kirjoitti:

Montako potentiaalista kumppania niissä ilmoitukseesi vastaajissa on? Siis sellaisia sun mielestäsi "kunnollisia" miehiä, joita voisit ajatella kumppaniksesi jos olisit nainen? Mitkä asiat tekevät heistä silmissäsi hyviä miehiä?

Jos olisin nainen nussisin ne kaikki ukot läpi tietenkin!

• PienirumaMutisomuna
        Wulwawa kirjoitti:

Olen feminiininen eli ruma mies. Kai ne ukot sitten ajatteli että olen hyvin säilynyt kun ei roiku silmä ja hamsterinpussit

• APjaHirveepanetus kirjoitti:

Jos olisin nainen nussisin ne kaikki ukot läpi tietenkin!

Sä voit miehenäkin nuussia ne ukot läpi. "kaisanoasaa" tuossa alempana kuvaili koetilannetta varmaan aika hyvin. Tuu sitten kertomaan vieläkö joku niistä kelpais sulle panoksi sen yhden testikerran jälkeen.

• äärimmäisen-ruma
        PienirumaMutisomuna kirjoitti:

Olen feminiininen eli ruma mies. Kai ne ukot sitten ajatteli että olen hyvin säilynyt kun ei roiku silmä ja hamsterinpussit

Femiininen mies ei koskaan ole ruma vaan herättää lähinnä joko ihastusta tai vain hilpeyttä ja sellaisia pidetään söpöinä. Mutta auta armias jos nainen on MASKULIININEN se on silloin maanpäällinen hirviö.

• äärimmäisen-ruma kirjoitti:

Femiininen mies ei koskaan ole ruma vaan herättää lähinnä joko ihastusta tai vain hilpeyttä ja sellaisia pidetään söpöinä. Mutta auta armias jos nainen on MASKULIININEN se on silloin maanpäällinen hirviö.

"Mutta auta armias jos nainen on MASKULIININEN se on silloin maanpäällinen hirviö."

Eikä ole. Jotkut miehet pitää kovastikin miesmäisistä naisista. Aika moni pitää kuitenkin jatkuvaa valitusta ja huonoa itsetuntoa epämiellyttävänä.

• Wulwawa kirjoitti:

Ai halvattu, meinasin tukehtua eväisiini. xD

Jos 28-vuotias mies näyttää meikattuna mun ikäiseltä naiselta, niin mää varmaan näytän meikittömänä 28-vuotiaalta mieheltä. :''D

Aaaw...mulla on kyllä ananastukka..

• muhkee_muhku kirjoitti:

Ai halvattu, meinasin tukehtua eväisiini. xD

Jos 28-vuotias mies näyttää meikattuna mun ikäiseltä naiselta, niin mää varmaan näytän meikittömänä 28-vuotiaalta mieheltä. :''D

Aaaw...mulla on kyllä ananastukka..

Eli kun meikattu mies mekossa koittaa iskee miehiä kartsalla, niin ei mitäääään hätää! Siinä vaan testataan palstatotuuksia... Ei mitäääään hätää!

• RumiaVanhojaHaaskoja

Siellä vanhojen talojen naiset ryhmässä näkee ettei naiset ole tietosia markkina arvostaan. Ne haaskat luulee että saa maksaja miehiä tosta vain ja itkee kun mies jättää eli ei ymmärrä että heitä vaan käytetään hätävara pilluina ja äkkiä karkuun!

• kaisanoasaa

Olihan joskus vanhaan aikaan jossain aikakauslehdessäkin sellainen juttu, että lehden toimittaja pukeutui naiseksi ja meni illalla ravintolaan.

Juomien tarjoajia ja tanssittajia riitti ja saatille pyrkijää. Ja se naiseksi meikattu toimittaja ei todellakan ollut mikään ruusu eikä muukaan kukkanen vaan helvetin kolhon näköinen, isonenäinen, leveäharteinen ja pitkä mastodontti.

Känniset äijät olivat illalla jopa ruvenneet ravintolassa tönimään toisiaan kun kisailivat siitä että kuka pääsee saatille ja kenties pillun päälle pomppimaan.

• tinderimiehet

tämmösiä ne koulutetut tinderimiehet on heitä kiinnostaa transvestiitit ja pojat

• Wulwawa

Ehkä ne saatille pyrkivät miehet kuitenkin huomasivat, että se kolhon näköinen ja leveäharteinen mies ei oikeasti ollut nainen.

Vaihtelu virkistää, sano kissa ku akalla pöytää pyyhki.

• LinerT.2 kirjoitti:

Tai tämä:

https://www.youtube.com/watch?v=bcXF2CinKbM

:)

Joo, kyllä oli huvittava video.

Kyllä mä kuitenkin näitten palstasetien oireiluakin ymmärrän, vaikka en näitä kaikkia tempauksia ja juttuja oikein sulata purematta. Ei ole helppoa olla epävarma mies tässä tinderi ja treffisivumaailmassa... Ja vaikka kuinka koittaisi ymmärtää vaikka mitä, niin kyllä sellainen egoistinen ajattelu puskee vähän kaikessa läpi ja siihen on helpompi pureutua kuin itseensä.

Mutta eipä sille mitään oikein voi. Ei ketään voi auttaa puhumalla ja kertomalla/näyttämälläkään...se pitää oivaltaa vaan itse.

• seuraan.mielenkiinnolla

No hyvä et teit! Mua ainakin kiinnostaa tosi paljon! Ottiko 24:llä yksikään kuvallinen mies yhteyttä? Nuo kuvattomat flirttien lähettäjät ovat yleensä varattuja.

• IhmeSpedejä

Kyllä otti rumia miehiä kuvalla. Kokeilin niin kaikki lähtisi aisuriksi. Sanoin että haluan muuttaa nopeasti yhteen eikä
        Mitään seurustelu pelleilyä vaan naimisiin ja lapsille miehenmalli! Sanoin että en käy töissä enkä ikinä käynytkään ja miehille kelpaa silti!

• seuraan.mielenkiinnolla
        IhmeSpedejä kirjoitti:

Kyllä otti rumia miehiä kuvalla. Kokeilin niin kaikki lähtisi aisuriksi. Sanoin että haluan muuttaa nopeasti yhteen eikä
        Mitään seurustelu pelleilyä vaan naimisiin ja lapsille miehenmalli! Sanoin että en käy töissä enkä ikinä käynytkään ja miehille kelpaa silti!

Miten sit niiden komeampien kanssa?
        Oletko saanut törkypostia?
        Minkä ikäiset lähestyy?

• Vituttaanaiset
        seuraan.mielenkiinnolla kirjoitti:

Miten sit niiden komeampien kanssa?
        Oletko saanut törkypostia?
        Minkä ikäiset lähestyy?

On komeatkin laittanut seksiviestejä eli miehillä on kaikilla kova puute. Joku komea nörttikin halusi päästä aisuriksi.

• kumpi.parempi
        Vituttaanaiset kirjoitti:

On komeatkin laittanut seksiviestejä eli miehillä on kaikilla kova puute. Joku komea nörttikin halusi päästä aisuriksi.

Saattoi ne silti haluta pelkkää seksiä -miehet tekee mitä tahansa päästäkseen juttusille. Saattaisit myös hyvin äkkiä jäädä, jos löytyisi joku mielenkiintoisempi..

Pistä myös profiili, jossa olet kiltti ja kunnollinen tyttö ja sellainen, jossa olet seksistä pitävä hottis.. Katso miten käy! Kumpi miehiä kiinnostaa oikeasti enemmän?

• äärimmäisen-ruma

Itse voisin tehdää feikkiprofiilin miehenä koska näytän erittäin maskuliiniselta ja varmasti monen mielestä ehkä komealtakin koska mulla on valmiiksi jykevä kulmikas keuka ja leukaperät kuin ladonovet ja muutenkin kasvoni kielivät korkeista testosteronitasoista ja jykevyydestä. Saattaisin olla naisten (miksen homojenkin) silmissä todelline saalis. Eikä mun tarvi edes naamioitua tai voisin laittaa hieman tekopartaa. Luulen, että saisin valtavan läjän vastauksia. Mutta en silti tee sitä koska en halua kiusata naisia enkä edes hyödy sitä muuta kuin sen, että saan lisää todisteita siitä, että len todella MIEHEKÄS! perkele.

• Mitäpä jos meikkaisit ja laittaisitkin itsesi nätiksi ja ottaisit hyväntuulisen hymykuvan. Eihän sun tarvi kaikkia miellyttää. Joku tykkää sunkin näköisestä naisesta. Pidättäydyt vain tuosta kamalasta ruikuttavasta itsesäälistä, sitä ei oikein jaksa.

• Masennustaaspäällä

Masentaa nähdä miten toivotonta naisen saanti on. Jopa ruma nainen saa näin valtavasti miehiltä viestejä. Ruma mies ei saa kun ryssiltä ja virolaisilta huorilta.

• lihavihatipunen

Ymmärrätkö, että haukut nyt 28-vuotiaista miestä rumaksi naiseksi?

• äärimmäisen-ruma

Oo onnellinen mies kun olet silti kauniimpi kuin mä joka kumminkin olen nainen ainakin syntymätodistukseni mukaan ja koska omaan pimpan. Mä olen ollut monesti omalla kuvallani treffiprofiilissa ja yksikään mies siis ei YKSIKÄÄn mies vastannut ainakaan silloin kun oli tää mun koko naamakuva oli näytillä leukaa myöten. Jokunen vastasi ihan vain haukkuakseen rumuuttani.

Kyllä mä olen kuvissa ollut kevyessä meikissä, raskaassa meikissä, oikein ammattilaisen meikattavanakin, ilman meikkiä, peruukin kanssa ja ilman peruukkia ja kaikki härpäkkäät tekoripset ja super kauiniit mekit ja kaikkea siltä välitä on kokeiltu koska onhan mulla ollut aikaa olla tyrkyllä eli yli 30 vuotta olen naamallani yrittänyt miestä.

Mutta yksikään ei ole ollut kiinnostunut paitsi silloin kun olen lähettänyt sellaisen kuvan jossa kaulus ja pipo on peittänyt suurimman osan kasvoista jolloin on näkynyt vain vähän poskia nenää ja silmiä. No silti pitivät luonteesta ainakin viestittelyni perusteella ja jokunen jopa sanoi rakastuneensa muhun, mutta se rakkaus loppui siihen kun mut kokonaisuudessaan näkivät.

• SeNuoremmanNäköinen

Tulipa katsottua treffeistä omanikäisä naisia eli 40-50v ja pakko sanoa, että onpa osa naisista todella vanhan näköisiä ikäisekseen kun jotku 40 veet näytti mua huomattavasti vanhemmalta, vaikka niillä oli meikkiäkin. En halua kehua mitenkään itseäni, mutta yhdestä asiasta ainakin olen tyytyväinen eli näytän todella nuorelta ikäisekseni eikä tämä ole edes oma näkökanta vaan muutkin ovat aina sanoneet näin. Viimeisin kuva jonka lähetin sukulaiselleni, siellä ihmeteltiin kuinka näytä joissakin kuvissa melkeinpä teiniltä kasvoista.

En silti ole koskaan mitenkään satsannut ulkonäkööni olen vaan luonnostaan tai geenien osalta perinyt nuorekkaan naamataulun.

• Hoh_Hoijaa

No onkohan niiden iät aina oikein?
        Minulla on yksi tuttu joka on 50 ja on laittanut profiiliinsa että on 40-vuotias. On ihan omalla naamakuvallaan siellä.
        Luulee myös olevansa kauhean nuoren näköinen, ei kuulema näytä yhtään viiskymppiseltä. Just joo, joskus kannattaisi katsoa itseään peilistä ilman niitä ruusunpunaisia laseja.

• Meikattuna

Kävitkö äitin meikkipussilla, vai haitko omat puuterit kaupasta?

• Pillujen--asiantuntija

Naisesta ei tiedä onko se nainen ennen kun se näyttää pillunsa.

• Olet varmaan tyttöillyt ennenkin? Nimittäin muuten miehelle ei tulisi mieleen meikata itseään kuvaan. Eihän sillä ole hajuakaan edes miten se tehdään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      337
      32680
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2573
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      84
      2075
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1787
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      171
      1692
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      58
      1534
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1274
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1031
    10. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      32
      1020
    Aihe