En tiedä onko tämä sivusto tehty tosissaan vai tarkoitettukin huumoriksi (aivan varmasti joku valopää tätä kuitenkin totena lukee), mutta minusta tämä sivusto on erinomainen parodia kreationistien todisteluista:
https://litteamaanpiiri.com/2016/02/28/200-todistetta-maa-ei-ole-pyoriva-pallo-osa-10200/
Järjettömillekin väitteille voi kerätä ison määrän "todisteita", vaikka niiden laatu ei minkäänlaista kriittistä tarkastelua kestäkään.
Hauska parodia!
7
152
Vastaukset
Niinpä. Uskoisin itse, että littän maan liikehdintä on lähtökohtaisesti trollausta, jonka kaikki mahdolliset kasvun sykäykset perustuvat trollaamisen feedbackiin. Samalla tuolla liikkeellä voi olla aidosti typeriä kannattajia, jotka uskovat kyseiseen asiaan, ja pyrkivät sitä levittämään.
Littäen maan vitsi siis perustunee ajatukseen, että on muka kivaa pilailla kyseistä ajatusta kumoamaan pystymättömien kustannuksella, vaikka yritys sitten jääkin heikoksi. Vaikka muutama pöljä uskoisikin tuollaiseen oikeasti, niin eihän se tarkoita sitä, että yleissivistys ja normaali ajattelu olisi yhtä heikossa tilassa useimpien keskuudessa.
Jaa mikä tässä sitten oli hauskaa? No se, että on olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että viitsivät käyttää aikaansa moisen trollin kehittelemiseen vain luullen, että se saa tosikot raivon valtaan ja typerykset silmät kiiluen ihailemaan koko juttua.Itse uskoisin tämän uuden litteämaa aallon olevan perusteiltaan saman suuntainen kuin Lentävän Spagettihirviön uskonto. Teekkarihuumoria alunperin huuhaa uskomusten parodoimiseksi ?? Littumaan kannattajilta mopo on vaan lähtenyt käsistä, koska heihin on liittynyt liikaa aidosti vajaakuuppaisia.
- tieteenharrastaja
Huumori on perussävyltään ystävällistä , ja aika harvinaista tällä palstalla. Enemmän viljellään parodiaa, ironiaa ja irvokkuudella vitsailua. Usein tosissaan ja joskus ihan verenmaku suussa.
- FaithFlather
Voi olla myös uuden rahastuksen ensiaskeleita. Tehdään ensin itselleen nimeä ja tarpeeksi kannattajia, niin voi sitten alkaa myymään dvd:itä ja kirjoja litteän maan "todisteista".
No se oheistuotepuolihan joka tapauksessa tulee kuin itsestään, kuin luonnonlain myötä. Milläs erotat sen, että oliko koko juttu povattu niin alun perinkin?
Missä litteän Maan reuna on? Estääkö jokin tuntematon voima sinne matkustamisen?
- litteämaa
Maa on niin laaja ettei ihminen voi yltää sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811