Joskus tämä oli lähes yhtä vilkas paikka kuin vauva.fi AV, ja koko ajan topikkeihin kommenttia, mutta nykyään näköjään 1-2viestiä tuntia.
Herääkö paikka eloon edes perjantaisin?
Palsta ihan kuollut nykyään?
17
329
Vastaukset
- Ifificicoi
Palsta on ollut tällainen jo pitkään. Ei tämä parhaimpinakaan hetkinä yllä vauva av viestimääriin..
- ijkuyht
No ei ollut yhtä vilkas, mutta paljon vilkkaampi oli joskus kuin nykyään. Tosin ulkoasukin oli silloin erilainen.
- kaisanoasaa
Joku saakelin gestabo poistelee asiallisia ketjuja.
- nainenlontoosta
Niin täällähän on vaan asiallisia ketjuja. Ylläpito poistaa ne asiattomat.
nainenlontoosta kirjoitti:
Niin täällähän on vaan asiallisia ketjuja. Ylläpito poistaa ne asiattomat.
Oon aina pitänyt brittihuumoria kuivana, mutta ainakin naiset Lontoosta on hauskoja.
Taisi käännekohta olla kun palsta siirtyi nykyformaattiinsa, jolloin etusivulla näkyvien aiheiden määrä väheni reippaasti. Tästä seurasi, että trollit pakottavat höpöaiheillaan kaikki vähänkin kiinnostavat aiheet nopeasti piiloon. Asiaa ehkä auttaisi, jos uusia aiheita saisivat aloittaa vain kirjautuneet, tai jos aiheet olisi järjestetty esim. suosion eikä luontiajankohdan mukaan.
- EdesUnissa
Vastasin sinulle mitä moderaattorit tekevät mielestäni väärin ja mikä tekninen parannus auttaisi automaattisesti, niin se viesti poistui nopeasti sääntöjen vastaisena.
Mielestäni tällä tavalla toimiva palsta ei ole kirjoittamisen arvoimen.
.. Jeps.. Moni ei varmaan jaksa toistaa itseään samojen asioiden tiimoilla loputtomasti ja kun asiat on käsitelty ja tarvittava tieto jne. saatu, niin mitäpä järkeä siinä olisikaan.. ;P
.. Jotkut uudet joilla "matka" on vasta alussa tai kesken sitten käyvät asioita vielä läpi.. Toki myös ProvoTrollaajat, MatkalleJumittuneet ja MatkanKäyneet osallistuvat keskusteluun vaihtelevalla mielenkiinnolla.. ;P
.. Siis mitä tulee palstan VakioAiheisiin yms.. Enemmän varmaan nykyään herättää keskustelua ns. MuutAiheet ja Kevyet Rupattelut ketjujen sisällä.. ;P- hymiönmerkitys
Hyviä noi hymiöt ja asian yhteys.
"Moni ei varmaan jaksa toistaa itseään samojen asioiden tiimoilla loputtomasti" ;P = minä kyllä jaksan.
"myös ProvoTrollaajat, MatkalleJumittuneet ja MatkanKäyneet osallistuvat keskusteluun vaihtelevalla mielenkiinnolla" ;P = minä provotrollaaja, matkallani jumiutunut ja sen käyneenä osallistun vaihtelevalla mielenkiinnolla. hymiönmerkitys kirjoitti:
Hyviä noi hymiöt ja asian yhteys.
"Moni ei varmaan jaksa toistaa itseään samojen asioiden tiimoilla loputtomasti" ;P = minä kyllä jaksan.
"myös ProvoTrollaajat, MatkalleJumittuneet ja MatkanKäyneet osallistuvat keskusteluun vaihtelevalla mielenkiinnolla" ;P = minä provotrollaaja, matkallani jumiutunut ja sen käyneenä osallistun vaihtelevalla mielenkiinnolla... Noh, Noh.. ;D.. Niistäs nyt vaan se PalkoKasvi HengitysElimistäsi, niin kyllä se taas sitten siitä helpottaa.. Ehkä.. ;D
- Ulkonäkö-on-kemia
Naisettomat miehet pilanneet palstan. Dark fearkin raivoo usein täällä.
"Naisettomat miehet pilanneet palstan."
Sehän onkin erikoista että sinkkupalstalle kommentoivat naisettomat miehet, eli sinkut.- kolmen.pisteen.heitto
Tiedätkö, mistä tietää sen, ettei DarkFear pelaa Suomen koripallomaajoukkueessa?
— No tietysti siitä, että jos DarkFear pelaisi, joukkueen lempinimi olisi Sasijengi.
- hunttalan.matti
Muutama ätmi jaksaa provota ja muutama keski-ikäinen täti kuluttaa palstalla aikaansa kun elämässä ei ole muutakaan. Boring!!!!!
- Pillujen--asiantuntija
Valvoja nainen ei pidä ätmien jutuista. Totuuskin tekee kipeetä.
- ex-HC-ätmel
Palstailulle löytyy parempiakin vaihtoehtoja. Minä esimerkiksi siirryin Ylilaudalle rölläämään. Se todennäköisesti kerää nykyisin suurimman osan elämässään epäonnistuneista nuorista ja nuorenmielisistä miehistä. Käyn täällä noin kerran kvartaalissa katsomassa parin ensimmäisen sivun keskustelut, enkä löydä niistä koskaan mitään mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1918672
- 114688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523730Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043096Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952742Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62498Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121758- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos641308Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131279