Cheekin neuvo

Kakkossmies

Super YTM-jännämies Cheek sanoitti Syypää sun hymyyn - kappaleeseen hyvin palstamiesten ajatusmaailmaa.

Tietysti kun on kyse ätmeistä, ovat tuollaiset ajatukset vääriä ja epärealistisia ja sairaita.

- Mies haluaa käyttämättömän tai vähänkäytetyn kiltin ja siveän naisen.

- Pelimies ei halua pelinaista

- Suurin osa naisista on kelvottomia.

- Ne naiset joiden kanssa harrastetaan yhden yön juttuja on eri naisia, joiden kanssa ollaan parisuhteessa.

Samat asiat profeetta Cheekin sanoin:

"älä tee horosta vaimoo"
Kaikki kiteytettynä yhteen lauseeseen

"Kun puljaa näiden neitosten kanssa syntyy luottamuspula"
Kun näkee naisia paljon kullikarusellissä, alkaa olla vaikea uskoa mihinkään hyvään niiden osalta

"Mun ajatusmaailmaa voi olla vaikeeta tajuu"
Sama ongelma palstapoikien kanssa. Miehet ajattelee väärin.

"Näil bimboil ei oo hajuu mitä naiselta haluu"
Naiset eivät edelleenkään ymmärrä miesten ajatuksia naisisa pohjimmiltaan Joo monet miehet kulkee seksin perässä, mutta parisuhteeseen halutaan jotain muuta.

"Haluun jotain mageet, en voi tarpeeks korostaa aitoo"
Miehet eivät siis halua noita pakkelipimuja (kuin seksiin)

"Tarviin sua rauhottaa mun menoo, en pyrkyrii nuolee persettä, palvomaa mun egoo"
Cheekin aika suorasukaineen käsitys naisista on siis tämä.

" Aah, sus riittää fiilattavaa, leikkaamatonta sataprossast priimaa kamaa"
Tässä siis kerrotaan, että kokematon nainen on parempi kuin loppuun jyystetyt.

11

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HämmentäväYllätys

Kylläpäs ymmärrät hyvin Cheekin käyttämää ilmaisua. Onnittelut sinulle :)

• AinaTiennyt

Mieletön tulkinta Cheekiltä Sä ansaitset kultaa -biisistä! Ja ainä olen intuitiivisesti tiennyt, että hän kykenee tuollaiseen...

• tinderi.tyttö

tinderitytöistä ei ole vaimoiksi

• EiLoveKatsoPaikkaa

Yhtä vakuuttava mielipide kuin se, että ravintolassa ei voi kohdata tulevaa aviopuolisoaan.

• DoubtofOrder_

Moni nuori ihminen haaveilee julkisuudesta, tällä palstalla toivoisi olevansa YTM tai YTN.. ja tässä tulee hyvin esille, että mitä sillä voittaisi. Onneksi oon tavis, tavisten ympäröimänä, niin voi vain ihmetellä, että on se maailma toisille kummallinen. Tuollaista ikinä ole livenä koskaan missään nähnyt, vaikka jo pitkään on tullut eletyksi..

• LutukkaLeena

Tämä osoittaa kiistattomasti sen, kuinka miehet ovat KalsinaisMoralisteja, ja naisparat yrittävät parhaansa pysyäkseen perässä.
      Jos ei halua horoja vaimoksi ei pidä naisista myöskään sellaisia tehdä.

• OmaVastuu

Jokaisellahan on vastuu omasta käytöksestä. Eihän Suomessa kenenkään tarvitse alistua toisen hyväksikäyttöön.

• DoubtofOrder

Mutta kun mikään ei koskaan kelpaa. Vuorotellen huudetaan "V*tun horot!" "V*tun pihtarit!"...ja yleistetään OMA mielipide koskemaan KAIKKIA miehiä ja KAIKKIA naisia. Jos olet nainen, niin a) urbaani moderni nainen on vapaa sovinistisesta patriarkaalisesta kasvatusperinteestä, ja siten naisen tasa-arvon nimissä täytyy ulvoa sutena susien joukossa ja kaataa miehiä sarjassa vain osoittaakseen kannattavansa tasa-arvoa tai b) jos nainen haluaisi pidättäytyä seksuaaliseen vallankumoukseen osallistumisesta, hän ikään kuin tulee myöntäneeksi lasikatot ym. sovinistihimmelit sittenkin perustelluiksi ja on vähän vanhanaikainen romanttinen höpsänkeikka. Salaliitto, kun miehet vähitellen käyvät aina vain tarpeettomammiksi? Ei ole C-ryhmää, jossa nainen saisi ihan oikeasti ilman paineistusta mm. median taholta tehdä just niin kuin itse katsoo parhaaksi. Kun miehelle taas sallitaan kaikki, ainoastaan totaalikieltäytymistä vähän oudoksuen katsotaan (ja raukat luulevat, että MGTOW harmittaisi naisia; ei harmita, korkeintaan ei uskota :)).

• OmaArvomaailma

Naisen kuuluu huolehtia itsestään. Ja palkkiona on hyvä olo. Ei ympäristön odotukset saa vyöryä oman arvomaailman yli.

• Aikamoista taantumuksellista potaskaa. Harmin paikka, että nuorisokulttuurin idoliksi pääsevät ihmiset, joilla on niin vähän annettavaa. Ennen ne olivat itsetuhoisia, huumeita vetäviä rokkareita. Nyt sitten henkisesti köyhää, seksististä ja taantumuksellista maailmankuvaa tuputtavia rahastajia.

• HyvääMieltä

Minä olen saanut paljon hyvää mieltä Cheekin biiseistä. Hän on minulle Suomen paras artisti kautta historian.

Sinä odotat ilmeisesti musiikilta vihervasemmistolaista arvomaailman julistamista.? Ja pidät tärkeänä, ettei artisti vaan menesty myöskin taloudellisesti?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      208
      13648
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2118
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      37
      1221
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1166
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      114
      1095
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1060
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      842
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      668
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      663
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      63
      643
    Aihe