https://www.seiska.fi/Telkkari/Suomalaisparin-haastava-rakkaus-Lotta-rakastui-linnakundiin-Sami-kertoi-rehellisesti-mita
"Ne olivat niinkin pieniä asioita kuin pyykit, imurointi tai oven avaaminen. Jos Lotalla oli kauppakassit käsissään, niin minun piti avata ovi. En hallinnut niitä tilanteita, koska minulle on avattu vuosia ovet vankilassa, koska vartijoilla oli avaimet oviin."
Helppo tosiaan kuvitella tilanne jossa hormoonipumpattu jännäapina paarustaa leveässä haara-asenossa appelsiinit kainaloissa kauppareissulta ja kotinsa oven eteen odottaa tököttämään. Akkansa paarustaa siihen ovelle vähän myöhemmin (piti purkaa ja lukita auto) täyteen lastatut (jännän kaljat ja tupakit vie tilaa) kauppakassit molemmissa käsissään. Jännä jo hieman ärtyneenä odottaa kun akka laskee kassit maahn ja alkaa kaivelemaan avaimiaan (silläaikaa jännä kaivaa kaljan kassista), viimein ne avaimet löytyy ja akka saa oven auki. Jännä menee ovesta ensin ja rojahtaa sohvalle makaamaan kalja kädessä. Akka alkaa purkamaan ostokasseja jaryhtyy sitten kiireesti ruuanlaittoon.
Jännämiehen haasteellinen kauppareissu
23
271
Vastaukset
- Totuuss
Äkkiä naiset rakastuu jännämieheen. Järkytys tasaantui lottan aivoissa ja haarat aukeni varmaan jo saman iltana.
Joo, niinhän se jossain jutussa oli että haarat aukesi jo eka iltana. Tuokin hauskaa miten oikein korostetaan "Sami kertoi rehellisesti", varmaan rikostensa uhreillekin rehellisesti kertoi kaikenlaista tai sitten ei.
- pillunpuutteessako
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, niinhän se jossain jutussa oli että haarat aukesi jo eka iltana. Tuokin hauskaa miten oikein korostetaan "Sami kertoi rehellisesti", varmaan rikostensa uhreillekin rehellisesti kertoi kaikenlaista tai sitten ei.
Kaivoihin ukkokin jormansa esiin eka iltana. Mikä ero?
Sekä että nainen (myös äitisi) on huora? pillunpuutteessako kirjoitti:
Kaivoihin ukkokin jormansa esiin eka iltana. Mikä ero?
Sekä että nainen (myös äitisi) on huora?Äitini ikäluokan naiset vielä hyväksyivät kilttejä & kunnollisia miehiä kumppaneiksi ja oikeasti halveksivat rikollisia jännäp..ja. Muutos tapahtui sitten älyttömän nopeasti yhdessä naissukupolvessa, johtuu kai feminsimistä tai jostain, ja nythän on niin että kun jännäp..ka "rehellisesti" kertoo olevansa jännäp..ka haarat aukeaa mutta jos kiltti & kunnollinen mies kertoo rehellisesti esim. ettei käytä alkoholia sitä kiitetään sillä ettei tule toisia treffejä. 2000-luvun nainen on sairas, sodoman ja gomorran portto, ei tarvitse kuin seurata mediaa niin se tulee kyllä selväksi.
- pillunpuutteessako
Harmaaritari kirjoitti:
Äitini ikäluokan naiset vielä hyväksyivät kilttejä & kunnollisia miehiä kumppaneiksi ja oikeasti halveksivat rikollisia jännäp..ja. Muutos tapahtui sitten älyttömän nopeasti yhdessä naissukupolvessa, johtuu kai feminsimistä tai jostain, ja nythän on niin että kun jännäp..ka "rehellisesti" kertoo olevansa jännäp..ka haarat aukeaa mutta jos kiltti & kunnollinen mies kertoo rehellisesti esim. ettei käytä alkoholia sitä kiitetään sillä ettei tule toisia treffejä. 2000-luvun nainen on sairas, sodoman ja gomorran portto, ei tarvitse kuin seurata mediaa niin se tulee kyllä selväksi.
. Äitisi ikäluokan naiset olivat ja ovat ihan samanlaisia porttoja.
Vaikka täällä kuinka selittäisi että inhoaa väkivaltaa ja väkivaltaisia ihmisiä niin nykymies vääntää asian sellaiseksi kun haluaa. Ei miehet ennen olleet sellaisia.
Periaatteessa voisin olla äitisi ikäluokkaa ja mulle on sama mitä mieltä joku epävarma mies on naisista, minustakin.
Kilttejä ja kunnollisia ei ole nykymiehissä. Palstan kommenteista sen näkee. pillunpuutteessako kirjoitti:
. Äitisi ikäluokan naiset olivat ja ovat ihan samanlaisia porttoja.
Vaikka täällä kuinka selittäisi että inhoaa väkivaltaa ja väkivaltaisia ihmisiä niin nykymies vääntää asian sellaiseksi kun haluaa. Ei miehet ennen olleet sellaisia.
Periaatteessa voisin olla äitisi ikäluokkaa ja mulle on sama mitä mieltä joku epävarma mies on naisista, minustakin.
Kilttejä ja kunnollisia ei ole nykymiehissä. Palstan kommenteista sen näkee.Niin näinhän se just on, kun ne tämän palstan luuserimiehet eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaan pelkästään naisvihasta kärsiviä ätmiluusereita.
Harmaaritari kirjoitti:
Äitini ikäluokan naiset vielä hyväksyivät kilttejä & kunnollisia miehiä kumppaneiksi ja oikeasti halveksivat rikollisia jännäp..ja. Muutos tapahtui sitten älyttömän nopeasti yhdessä naissukupolvessa, johtuu kai feminsimistä tai jostain, ja nythän on niin että kun jännäp..ka "rehellisesti" kertoo olevansa jännäp..ka haarat aukeaa mutta jos kiltti & kunnollinen mies kertoo rehellisesti esim. ettei käytä alkoholia sitä kiitetään sillä ettei tule toisia treffejä. 2000-luvun nainen on sairas, sodoman ja gomorran portto, ei tarvitse kuin seurata mediaa niin se tulee kyllä selväksi.
Ehkä sä oot vaan itse tavannut vääränlaisia naisia, kun tolla tavalla yleistät jonkun yhden tai muutaman esimerkin perusteella.
Muutenkin valitat täsä siihen malliin, etä ihan kun kyse olisi muka jostain vakavastakin yhteiskunnallisesta ongelmasta.- Khhhg
DarkFear kirjoitti:
Niin näinhän se just on, kun ne tämän palstan luuserimiehet eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaan pelkästään naisvihasta kärsiviä ätmiluusereita.
Jaahas ja mitäs se kaljupää täällä mussuttaa?
- Korjaus.sun.puolesta
Tarkoitit varmaan että muistutat Juice Leskistä?
Ehkä sä vaan itse oot niin ruma mies, että ketkään naiset ei ole sua koskaan ikinä huolineet.
Eikä sun siitä pidä naisia syyttää, jos sä itse oot autistinen ja huono sosiaalisilta taidoiltasi, etett osaa missään normaalisti naisia lähestyä. Ei sun sen vuoksi pidä naisia haukkua, jos he eivät anna sun kaltaiselle rumalle autistiluuserille.Ai sulla itselläsi on joku ruma kalju vai. Taidat sitten olla varmasti joku persuja äänestävä juntti, kun oot kerran jättänyt ne fina-tabletit syömättä.
Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Persuja en ole koskaan äänestänyt, kun mä äänestän mieluummin demareita tai vasemmistoliittoa.
Mä sen sijaan oon itse sosiaalisilta taidoiltani erinomaisen hyvä, nin mitään autismia mulla ei ole koskaan ollutkaan. Mutta sun varmaan kannattaisi lääkäriin mennä, niin saisit sieltä jotain hyviä läkkeitä siihen sun autismiin.
- Totuuss
Nainen tuotakin paskaa varmaan elättää kun jännämies ei osaa tehdä ruokaa, ei osaa pstä pyykkiä eikä osaa mitään.
Tuon Samin ei ole varmaan koskaan tarvinnut kuunnella Lotan kitinää kotitöihin osallistumisesta, jännäp..an kanssa naiselle on ilmanmuuta selvää että on naisten työt ja miesten työt, nainen hoitaa kaiken paitsi kaljan juonnin kun vankilassakaan ei tarvinnut jännän kuin olla möllöttää.
- Uwwu
Rahat ja resurssit! Rahat ja resurssit!
- Uwwu
Harmaaritari kirjoitti:
Tuon Samin ei ole varmaan koskaan tarvinnut kuunnella Lotan kitinää kotitöihin osallistumisesta, jännäp..an kanssa naiselle on ilmanmuuta selvää että on naisten työt ja miesten työt, nainen hoitaa kaiken paitsi kaljan juonnin kun vankilassakaan ei tarvinnut jännän kuin olla möllöttää.
Jutun mukaan joutuu jatkuvasti pyytelemään anteeksi.
- hiekkalaatikollajuu
Pojat taas pohtivat keskenään.
Niin sen tietää heti, että aina kun on näistä aiheista puhe, niin näissä aina ätmiluuserit kokoontuvat keskenään keskustelemaan:)
- Erikoisfettarit
DarkFear kirjoitti:
Niin sen tietää heti, että aina kun on näistä aiheista puhe, niin näissä aina ätmiluuserit kokoontuvat keskenään keskustelemaan:)
Vähän tosiaan tulee mieleen jokin ryhmä netissä, jossa pari kundia keskustelee keskenään villasukkafetissistään (tms. muille avautumaton asia), ja rinkirunkkaavat. Joo joo ääh puuh niin onkin ihkuu entäpä tämän syksyn mallisto. Kaikenlaista sitä ihmiset kiksejä saakin.
Ai mutta niinhän tämä olikin.
Onhan se kyllä aika surullista, jos ei mistään muualta löydä hyväksyntää 😐 Tai huomiota.
- Ulkonäkö-on-kemia
Kivaahan se on että nainen huolehtii jännämiehestä. Ei ihan heti eksy rikollisille poluille.
- eksyminen-on-kemia
Kyllä eksyy.
Miesrikolliset ovat suurempi ongelma kuin naiset, jotka rakastuvat miesrikollisiin.
No niin. Ja aina vaan lässytetään, että jännämiehillä on helppoo! Ei ole! Prkle mitää akkaa odottaa kasseineen monta minuuttia. Eikö se vois avata ensin ovea jännäpoloselle ja vasta sitten kun on vienyt väsyneelle jännikselle sohvalle viemässä avatun oluen, hoitaa loppuselvitykset yms. Kauppakassinsa autosta ja yms. Ja kiireellä laittamaan ruokaa sitten...kauppareissut vie jännältä mehut tuossa tuokiossa... inhimillisyyttä tuohon jännänpitoonkin. Huhhuh...
Ehdotankin meidän firmaan duckymancare-palvelua. Vanhusten palveluhoitohenkilökuntaahan on kovasti työttömänä ja ne ketkä vielä siellä sinnittelee pienellä liksalla, vois myös haalia isomman leivän äärelle. Kyllä saatais valtion ja veikkauksen tuet heittämällä, lisäksi vankeinhoito ja sosiaalipuoli kiinnostuis taatusti jänniksien kotouttamisesta. Ja taas se innovatiivinen etulyöntiasema antais mahkut hinnoitella palvelu ihan törkeen kannattavaks...
Hitto tää kannattaa...en mee enää yövuoroon perhana...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522734762Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272942Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931556Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli751294- 67966