Onko teillä tiedossa muita foorumeja, missä keskustellaan kielistä. Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina.
Voin itse ehdottaa Lonely Planetin "Speaking in Tongues". Siellä keskustellaan kaiken maailman kielistä ja englannista.
http://thorntree.lonelyplanet.com/categories.cfm?catid=47
Muita keskusteluja?
5
296
Vastaukset
Ainakin news:sfnet.keskustelu.kieli
jota voi lukea myös suoraan selaimella, esim.
sivuston http://www.sfnet.fi kautta (tosin ei toimi juuri nyt jostain syystä).- pilkkuiivari
"Onko teillä tiedossa muita foorumeja, missä keskustellaan kielistä. Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina."
Hassua ja varsinkin tähän aikaan aamusta täällä lueskelen, mutta ajattelin, kun luin tuota edellä lainaamaani, kirjoittamaasi tekstiä, niin tuli mieleen:
"Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina." -Niin tarkoitatko, että sinä olet osallistumalla ja vaikuttamalla keskusteluun, saanut ne pysymään mielenkiintoisena?
Aika metkaa tämä kommunikointi, että minkälaisen impulsin tai assosiaation se saa aikaan. Joskus ei tule niin ajateltuakaan lukemaansa, kunhan lukee vaan. No hyvää jatkoa ja keskustellaan!
PS. Jos olisit vaan sanonut, että pidät tämäntyyppisistä keskusteluista, en olisi miettinyt eikä olisi tullut kaksoisviestiä.- Matti Mainio
(...) "Olen aina pitänyt tämän tyyppiset keskustelut mielenkiintoisina." - Niin tarkoitatko, että sinä olet osallistumalla ja vaikuttamalla keskusteluun, saanut ne pysymään mielenkiintoisena? (...)
Mainiota, Pilkkuiivari. Itsekin kiinnitin huomiota samaan lauseeseen. Muotoilit ihmettelysi diplomaattisen kommunikatiivisesti ja puhuit samalla minunkin puolestani, kiitos. - keskustelija2
Suomen kieli ei ole äidinkieleni. Lause näytti kyllä kummalliselta, mutta en jaksanut miettiä miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355390Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465350Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2222904Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442444- 652052
- 701850
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1861362Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,231303Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3361248