BIISI JOKA KUVAA AJATUSTA TAI TUNNETTA PALSTALAISESTA.
OMISTA BIISI PALSTALAISELLE
69
542
Vastaukset
- omistus-
Totteri-tonou (Teknodonna) tulee tästä mieleeni; sieluni silmin näen hänen koomisesti hyppelehtivän biisin tahtiin:
https://www.youtube.com/watch?v=1G2JjxC3qqU- Teknodonna
Tämä huomionosoitus on jäänyt bongaamatta yleisessä mediamölyssä.
En valitettavasti ole koskaan tanssinut jenkkaa enkä polkkaa. Joten tämä jäi tällaiseksi muutaman sekunnin koevedokseksi sen tonaalisessa mittakaavassa.
(hihitystä)
"Liisalle", sinne johonkin ihmemaahan.
https://youtu.be/LU2TLoNczvQPerikselle, ellei hän jopa itse ole kirjoittanut biisiä :) https://www.youtube.com/watch?v=RPbCj6GZbw8
"vitun pihtarihuorat" ;)Pikkukakkoselle. ☺️
https://youtu.be/3Q7jEsSheqk- flowersreally
Tämä on mansikkakakulle:
https://www.youtube.com/watch?v=9GFXfKdpr8c
Ja sitten Wuulle:
https://www.youtube.com/watch?v=6mN6kjM_ncA
Ja tässä on palstan kiltit ja kunnolliset miehet menossa palstamiittiin:
https://www.youtube.com/watch?v=udJrUfb9A6QIhan mielenkiinnosta kysyn että oliko tuossa yritys v..lla mansikkakakulle sen vuoksi kun osaa ja tykkää tehdä perinteisiä naisellisia juttuja? ei muuten mutta mun henk. koht mielide ja varmaan monen muunkin on että mansikkakakussa on enemmän naista ja lisäksi vieläpä munaa kuin noissa videon ämmissä yhteensä, se ehkä femakkoja helposti v..ttaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että oliko tuossa yritys v..lla mansikkakakulle sen vuoksi kun osaa ja tykkää tehdä perinteisiä naisellisia juttuja? ei muuten mutta mun henk. koht mielide ja varmaan monen muunkin on että mansikkakakussa on enemmän naista ja lisäksi vieläpä munaa kuin noissa videon ämmissä yhteensä, se ehkä femakkoja helposti v..ttaa.
Et kai hetkeäkään luullut, että flower oli asialla?
Trollit varmaan tykkää, kun nimittelet heitä femakoiksi. Mutta voisit myös pidättäytyä trollien nimittelyssä.elisakettu kirjoitti:
Et kai hetkeäkään luullut, että flower oli asialla?
Trollit varmaan tykkää, kun nimittelet heitä femakoiksi. Mutta voisit myös pidättäytyä trollien nimittelyssä.Flowers kyllä on osoittanut kykenäväisyyttä perinteisten arvojen vihaamiseen niin en välttämättä yllättyisi. Muistatkos muuten miten silloin kävi kun arvelit ettei Pertti itse olisi lähettänyt sellaista viestiä kuin oli ja eäilit trollin tekeleeksi mutta pertsahan se sitten siltikin oli, silloinkin minä osuin oikeaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Flowers kyllä on osoittanut kykenäväisyyttä perinteisten arvojen vihaamiseen niin en välttämättä yllättyisi. Muistatkos muuten miten silloin kävi kun arvelit ettei Pertti itse olisi lähettänyt sellaista viestiä kuin oli ja eäilit trollin tekeleeksi mutta pertsahan se sitten siltikin oli, silloinkin minä osuin oikeaan :D
En ole pistänyt merkille flowersissa vihamielisyyttä. Ei tunnu hänen tapaiselleen silti veetuilla mansikkakakulle. Tuon viitan ymmärrän (kun se oli jo aiemmin lanseerattu) ja palstapoikien miitin.
Pertti? Ehkä joku hämärä mielikuva. No entäs sitten? Kyllä kettukin erehtyy toisinaan. Onko sulla joku oikeessaolemisen vimma taas? :-Delisakettu kirjoitti:
En ole pistänyt merkille flowersissa vihamielisyyttä. Ei tunnu hänen tapaiselleen silti veetuilla mansikkakakulle. Tuon viitan ymmärrän (kun se oli jo aiemmin lanseerattu) ja palstapoikien miitin.
Pertti? Ehkä joku hämärä mielikuva. No entäs sitten? Kyllä kettukin erehtyy toisinaan. Onko sulla joku oikeessaolemisen vimma taas? :-DEi mulla mitään vimmaa ole, se vaan on ominaisuus että usein arvaan oikein :D
Harmaaritari kirjoitti:
Ei mulla mitään vimmaa ole, se vaan on ominaisuus että usein arvaan oikein :D
Onko oikein arvaaminen hyve?
Et kai ole niitä miehiä, joilla on tapana nalkuttaa - oikeassa olemisessaan?- flowersreally
Olin se mä. Mutta olitte molemmat väärässä.
Onneksi mansikkakakkua on fiksu nainen, ja ymmärtää ettei kyseessä ollut vittuilu. Kyseessä oli siskollinen huolenpito hänen elämäntavastaan. Ellei olisi itse kertonut jaksamisasioistaan, en olisi tätä hyväntahtoista piikkiä laittanut. Ei kenekään tarvitse revetä kaikkeen ja jaksaa kaikkea.
Samantyyppisen biisin olisin voinut laittaa Dissikselle (vastakkaisilla sukupuolirooleilla). Sen miehisyyslista on kans niin hurja, että kopittomassa traktorissakin pyörtyy testosteronin käryyn. Onneksi nyt hiuka tuulettuu kun ei ole ne vaahterat siellä niin tiellä.
Mä jo aiemmin mansikkaiselle mainitsinkin, että sana ”pitäisi” tulisi poistaa jokaisen tunnollisen ihmisen sanavarastosta (ja muuten, tunnollinen - ihan niinkuin kilttikin – ymmärretään nykyään ihan väärin; tunnollisuus korreloi menestyksen kanssa, että tiedä sä vaan se!). Aina kun mansikkainen tai dissis funtsii, että ”pitäisi” (ja niitten lista on pitkä, paljon pidempi kuin sä koskaan pystyisit edes kriteereinesi uneksimaan), niin niitten pitäisi(!) napata itse itseänsä kiinni ja kysyä, että pitäisikö ihan oikeasti. Ja jos ihan oikeesti pitää, niin sitten tehdään. Jos ei ole hengenhätä, niin sitten voi siirtää sopivaan ajankohtaan ja relata siinä hetkessä ja unohtaa sen suoritelistan.
Voi Šatan sentään että tässä katajaisessa kansassa on syvälle istutettu se, ettei me olla mitään ilman suoritteita. Ensin sanotaan että ”otsa hiessä...” ja seuraavassa ihmetellään, kun ei olla rentoja ja hymyileviä kuin kansalaiset x. Ja sä olet yksi niistä paskiaisista, jotka nauttii siitä kun voivat kilttien ja tunnollisten sieluihin tota ristiriitaa porata. Huumoria? Ei, sä reppana olet ihan tosissasi.
No nyt vois kysyä, että pitikö tällaista kirjoittaa? Sulle, Harmis, ei, koska sä et määritä sitä mitä kenenkin pitäisi (naiseuden, mieheyden tai minkään muunkaan mittareita täyttääkseen) mutta sä et vaan sitä tajua. Sulla ei huumorintaju riitä hiffaamaan tuhmien tätien huumoria, olet vissiin niin pahasti omissa köysissäsi. Mutta mansikkaiselle ja dissikselle piti, koska niillä on kykyä itseironiaan ja –reflektioon ja niille on paikallaan sanoa, että ne on hyviä ihmisiä – naisia ja miehiä – ihan omina itsenäänkin, ilman pitkiä suoritelistojaan tai ulkoa annettuja olemisen malleja. Se ei ole feminismiä vaan ihmisyyttä ja inhimillisyyttä.
Äläkä enää toista kertaa viitsi olla noin vitun läpinäkyvä ja yrittää laittaa kiilaa meidän muikkeleiden väliin, sä et vaan ole siihen tarpeeksi fiksu. Ihan helvetin nolo yritys ratsastaa siihen muka-ritaroimaan kertomalla minkälainen nainen on oikeanlainen nainen. Sä et sitä määritä, me naiset määritetään se ihan itse. Jos se on feminismiä, niin olkoon. Sullakin on oikeus olla feministi ja määrittää ihan itse millainen mies olet. elisakettu kirjoitti:
Onko oikein arvaaminen hyve?
Et kai ole niitä miehiä, joilla on tapana nalkuttaa - oikeassa olemisessaan?Kas, taas osui :D
ei mulla ole tapana nalkuttaa, teinpähän vaan taas huomion ja kieltämättä kyllä olen huomannut että ihmisiä tuntuu joskus hieman raivostuttavan mun oikeassa oleminen vaikkei siiinä ole mitään muuta taustalla kuin looginen ajattelu. Sekin on kyllä jännä että kun kerron ihmisille miten asiat tulee menemään ne vuoden päästä kun ne on niin menneet tulee mulle paasaamaan niistä, se on kieltämättä vähän raivostuttavaakin sen verran että joutuu muistuttamaan, muuten en yleensä kyllä viisti juuri mainita mutta se paasaaminen voi siihen lietsoa.
Joo, nyt näytti sitten vihansa floweri kääntävän minuun, olen sen kanssa kyllä samaa mieltä tuosta ettei ihmisen pidä mitään muttei myöskään ketään pidä kieltää jos haluaa toimia jollakin tavalla. Paitsi että lutkailu tietysti pitäisi naisilta kieltää ja sehän minussa tuota floweria riepoo, nytkin vihapuhetta tulla pulppuaa ihan estoitta ja käänsi mansikkakakulle osittamansa vittuilun vähän kuin minun syyksi, ikään kuin olisin tässä jotain kiiloja lyömässä vaikka neidot mun puolesta saa klaarata välinsä ihan miten tykkäävät. Minä vaan en ihan aidosti pitänyt tuosta flowersin ekasta ja nyt minä olen sitten läpinäkyvä paskiainen kun floweri oli moukka, ihan sama tosin, niinhän palstanaisista suurin osa muutenkin pitää mua paskiaisena niin ei sillä tavalla haittaa. Flowerille viitsi edes vastata, ei tuollaisen kanssa voi järkevästi keskustella.flowersreally kirjoitti:
Onneksi mansikkakakkua on fiksu nainen, ja ymmärtää ettei kyseessä ollut vittuilu. Kyseessä oli siskollinen huolenpito hänen elämäntavastaan. Ellei olisi itse kertonut jaksamisasioistaan, en olisi tätä hyväntahtoista piikkiä laittanut. Ei kenekään tarvitse revetä kaikkeen ja jaksaa kaikkea.
Samantyyppisen biisin olisin voinut laittaa Dissikselle (vastakkaisilla sukupuolirooleilla). Sen miehisyyslista on kans niin hurja, että kopittomassa traktorissakin pyörtyy testosteronin käryyn. Onneksi nyt hiuka tuulettuu kun ei ole ne vaahterat siellä niin tiellä.
Mä jo aiemmin mansikkaiselle mainitsinkin, että sana ”pitäisi” tulisi poistaa jokaisen tunnollisen ihmisen sanavarastosta (ja muuten, tunnollinen - ihan niinkuin kilttikin – ymmärretään nykyään ihan väärin; tunnollisuus korreloi menestyksen kanssa, että tiedä sä vaan se!). Aina kun mansikkainen tai dissis funtsii, että ”pitäisi” (ja niitten lista on pitkä, paljon pidempi kuin sä koskaan pystyisit edes kriteereinesi uneksimaan), niin niitten pitäisi(!) napata itse itseänsä kiinni ja kysyä, että pitäisikö ihan oikeasti. Ja jos ihan oikeesti pitää, niin sitten tehdään. Jos ei ole hengenhätä, niin sitten voi siirtää sopivaan ajankohtaan ja relata siinä hetkessä ja unohtaa sen suoritelistan.
Voi Šatan sentään että tässä katajaisessa kansassa on syvälle istutettu se, ettei me olla mitään ilman suoritteita. Ensin sanotaan että ”otsa hiessä...” ja seuraavassa ihmetellään, kun ei olla rentoja ja hymyileviä kuin kansalaiset x. Ja sä olet yksi niistä paskiaisista, jotka nauttii siitä kun voivat kilttien ja tunnollisten sieluihin tota ristiriitaa porata. Huumoria? Ei, sä reppana olet ihan tosissasi.
No nyt vois kysyä, että pitikö tällaista kirjoittaa? Sulle, Harmis, ei, koska sä et määritä sitä mitä kenenkin pitäisi (naiseuden, mieheyden tai minkään muunkaan mittareita täyttääkseen) mutta sä et vaan sitä tajua. Sulla ei huumorintaju riitä hiffaamaan tuhmien tätien huumoria, olet vissiin niin pahasti omissa köysissäsi. Mutta mansikkaiselle ja dissikselle piti, koska niillä on kykyä itseironiaan ja –reflektioon ja niille on paikallaan sanoa, että ne on hyviä ihmisiä – naisia ja miehiä – ihan omina itsenäänkin, ilman pitkiä suoritelistojaan tai ulkoa annettuja olemisen malleja. Se ei ole feminismiä vaan ihmisyyttä ja inhimillisyyttä.
Äläkä enää toista kertaa viitsi olla noin vitun läpinäkyvä ja yrittää laittaa kiilaa meidän muikkeleiden väliin, sä et vaan ole siihen tarpeeksi fiksu. Ihan helvetin nolo yritys ratsastaa siihen muka-ritaroimaan kertomalla minkälainen nainen on oikeanlainen nainen. Sä et sitä määritä, me naiset määritetään se ihan itse. Jos se on feminismiä, niin olkoon. Sullakin on oikeus olla feministi ja määrittää ihan itse millainen mies olet."Onneksi mansikkakakkua on fiksu nainen.. Ei kenekään tarvitse revetä kaikkeen ja jaksaa kaikkea."
.. Tästä olen Täsmälleen samaa mieltä.. Johonkin/joihinkin muihin kohtiin voisin työntää lusikkani, mutta jätän nyt väliin, koska TuliKivenKatkua on jo nyt liikaa IlmaSa.. ;P- mitä.luulet
Harmaaritari kirjoitti:
Kas, taas osui :D
ei mulla ole tapana nalkuttaa, teinpähän vaan taas huomion ja kieltämättä kyllä olen huomannut että ihmisiä tuntuu joskus hieman raivostuttavan mun oikeassa oleminen vaikkei siiinä ole mitään muuta taustalla kuin looginen ajattelu. Sekin on kyllä jännä että kun kerron ihmisille miten asiat tulee menemään ne vuoden päästä kun ne on niin menneet tulee mulle paasaamaan niistä, se on kieltämättä vähän raivostuttavaakin sen verran että joutuu muistuttamaan, muuten en yleensä kyllä viisti juuri mainita mutta se paasaaminen voi siihen lietsoa.
Joo, nyt näytti sitten vihansa floweri kääntävän minuun, olen sen kanssa kyllä samaa mieltä tuosta ettei ihmisen pidä mitään muttei myöskään ketään pidä kieltää jos haluaa toimia jollakin tavalla. Paitsi että lutkailu tietysti pitäisi naisilta kieltää ja sehän minussa tuota floweria riepoo, nytkin vihapuhetta tulla pulppuaa ihan estoitta ja käänsi mansikkakakulle osittamansa vittuilun vähän kuin minun syyksi, ikään kuin olisin tässä jotain kiiloja lyömässä vaikka neidot mun puolesta saa klaarata välinsä ihan miten tykkäävät. Minä vaan en ihan aidosti pitänyt tuosta flowersin ekasta ja nyt minä olen sitten läpinäkyvä paskiainen kun floweri oli moukka, ihan sama tosin, niinhän palstanaisista suurin osa muutenkin pitää mua paskiaisena niin ei sillä tavalla haittaa. Flowerille viitsi edes vastata, ei tuollaisen kanssa voi järkevästi keskustella.Ehkä muita ärsyttää enemmänkin sinun ajattelusi yksipuolisuus, jankkaat samaa juttuasi jo kuudetta vuotta.
- sivullinen.kommentti
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, nyt näytti sitten vihansa floweri kääntävän minuun, olen sen kanssa kyllä samaa mieltä tuosta ettei ihmisen pidä mitään muttei myöskään ketään pidä kieltää jos haluaa toimia jollakin tavalla. Paitsi että lutkailu tietysti pitäisi naisilta kieltää ja sehän minussa tuota floweria riepoo, nytkin vihapuhetta tulla pulppuaa ihan estoitta ja käänsi mansikkakakulle osittamansa vittuilun vähän kuin minun syyksi, ikään kuin olisin tässä jotain kiiloja lyömässä vaikka neidot mun puolesta saa klaarata välinsä ihan miten tykkäävät. Minä vaan en ihan aidosti pitänyt tuosta flowersin ekasta ja nyt minä olen sitten läpinäkyvä paskiainen kun floweri oli moukka, ihan sama tosin, niinhän palstanaisista suurin osa muutenkin pitää mua paskiaisena niin ei sillä tavalla haittaa. Flowerille viitsi edes vastata, ei tuollaisen kanssa voi järkevästi keskustella.Kyllä sinä itse asiassa aika paljon nalkutat ja määräilet, mitä muut saavat ja eivät saa tehdä. Kunnon pirttihirmu :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, nyt näytti sitten vihansa floweri kääntävän minuun, olen sen kanssa kyllä samaa mieltä tuosta ettei ihmisen pidä mitään muttei myöskään ketään pidä kieltää jos haluaa toimia jollakin tavalla. Paitsi että lutkailu tietysti pitäisi naisilta kieltää ja sehän minussa tuota floweria riepoo, nytkin vihapuhetta tulla pulppuaa ihan estoitta ja käänsi mansikkakakulle osittamansa vittuilun vähän kuin minun syyksi, ikään kuin olisin tässä jotain kiiloja lyömässä vaikka neidot mun puolesta saa klaarata välinsä ihan miten tykkäävät. Minä vaan en ihan aidosti pitänyt tuosta flowersin ekasta ja nyt minä olen sitten läpinäkyvä paskiainen kun floweri oli moukka, ihan sama tosin, niinhän palstanaisista suurin osa muutenkin pitää mua paskiaisena niin ei sillä tavalla haittaa. Flowerille viitsi edes vastata, ei tuollaisen kanssa voi järkevästi keskustella.Mielestäni flowers näkee asiat syvemmälle kuin moni edes viitsii katsoa. Mitä hän kommentoi suoritteista niin oli enemmän kuin oikeassa ettei ehkä se tekijä itse aina havannoi tilaansa vasta kun toisen sanomana. Jos sittenkään. Ja samasta asiasta Muikkukin on maininnut mansikalle ja minä äskettäin disselle.
Mutta flowers olisi voinut laittaa sen biisin vaikka mulle. Mutta itse kuulun siihen paksupääjoukkioon, joka ei tajua asiaa sanottunakaan - pitää ensin käydä se uupumisvaihe läpi.
Mutta hyväntahtoinenkin kritiikki nähdään joskus vittuiluna. Miksi nähdään, olisi syytä pohdiskella asiaa laajemminkin. Siinä voisi sivuta tabuja ja eräänlaista estyneisyyttä. Ehkäpä joku osaisi vääntää tuosta jotain.
Sun ja flowersin näkemyseroihin en voi sanoa mitään. Jokainen palstalainen näkee toisen vähän omalla tavallaan. Itse pidän flowersia erittäin hyvänä kommentoijana. Sinä taas olet sellainen, jonka kanssa syntyy taattua sutinaa :-D
Tässä olisi kaikille palstalaisille
https://www.youtube.com/watch?v=sHkivayjHSQ- hahhahhhhh
flowersreally kirjoitti:
Äläkä enää toista kertaa viitsi olla noin vitun läpinäkyvä ja yrittää laittaa kiilaa meidän muikkeleiden väliin, sä et vaan ole siihen tarpeeksi fiksu. Ihan helvetin nolo yritys ratsastaa siihen muka-ritaroimaan kertomalla minkälainen nainen on oikeanlainen nainen. Sä et sitä määritä, me naiset määritetään se ihan itse. Jos se on feminismiä, niin olkoon. Sullakin on oikeus olla feministi ja määrittää ihan itse millainen mies olet.Ikiskö paskiainen? :D
Miten VOI olla niin 100% sellainen persoona, josta YKSIKÄÄN nainen ei voi missään olosuhteissa pitää! Tuo vaatii jo taitoa olla noin oksettava..
Kuitenkin se itkee itsensä uneen, koska yksikään palstan naisista ei koskaan lähesty -vs. Pertsan tai kaapin suosio.. elisakettu kirjoitti:
Mielestäni flowers näkee asiat syvemmälle kuin moni edes viitsii katsoa. Mitä hän kommentoi suoritteista niin oli enemmän kuin oikeassa ettei ehkä se tekijä itse aina havannoi tilaansa vasta kun toisen sanomana. Jos sittenkään. Ja samasta asiasta Muikkukin on maininnut mansikalle ja minä äskettäin disselle.
Mutta flowers olisi voinut laittaa sen biisin vaikka mulle. Mutta itse kuulun siihen paksupääjoukkioon, joka ei tajua asiaa sanottunakaan - pitää ensin käydä se uupumisvaihe läpi.
Mutta hyväntahtoinenkin kritiikki nähdään joskus vittuiluna. Miksi nähdään, olisi syytä pohdiskella asiaa laajemminkin. Siinä voisi sivuta tabuja ja eräänlaista estyneisyyttä. Ehkäpä joku osaisi vääntää tuosta jotain.
Sun ja flowersin näkemyseroihin en voi sanoa mitään. Jokainen palstalainen näkee toisen vähän omalla tavallaan. Itse pidän flowersia erittäin hyvänä kommentoijana. Sinä taas olet sellainen, jonka kanssa syntyy taattua sutinaa :-D
Tässä olisi kaikille palstalaisille
https://www.youtube.com/watch?v=sHkivayjHSQPöh, flowers ei ole mikään hyväntahtoinen ihminen, ennemminkin vittuilemaan pyrkivä hienoperse, mielestään parempaa väkeä. En muista koska olisi mitään järkevää tai hauskaa ainakaan minun avaamiin ketjuihin kommentoinut.
Harmaaritari kirjoitti:
Pöh, flowers ei ole mikään hyväntahtoinen ihminen, ennemminkin vittuilemaan pyrkivä hienoperse, mielestään parempaa väkeä. En muista koska olisi mitään järkevää tai hauskaa ainakaan minun avaamiin ketjuihin kommentoinut.
Hui kamala miten sie oot angstinen. Hyväntahtoisuus sinustakin kaukana :-D
hahhahhhhh kirjoitti:
Ikiskö paskiainen? :D
Miten VOI olla niin 100% sellainen persoona, josta YKSIKÄÄN nainen ei voi missään olosuhteissa pitää! Tuo vaatii jo taitoa olla noin oksettava..
Kuitenkin se itkee itsensä uneen, koska yksikään palstan naisista ei koskaan lähesty -vs. Pertsan tai kaapin suosio..Ehlkä tärkeintä ei ole mitä tunteita herättää vaan se että yleensä herättää, ettepähän kurpat ihan pystyyt kuoleennu :D Jos mittarina pidetään Pertsan tai kaapin ajoittaisilla valkoritaroinneilla saavuttamaa suosiota, osaisin toki itsekin vastaavalla tavalla sitä hankkkia jos haluaisin mutta hankinko, päättele siitä itkenkö?
- iuyiuyiuyiuy
Harmaaritari kirjoitti:
Pöh, flowers ei ole mikään hyväntahtoinen ihminen, ennemminkin vittuilemaan pyrkivä hienoperse, mielestään parempaa väkeä. En muista koska olisi mitään järkevää tai hauskaa ainakaan minun avaamiin ketjuihin kommentoinut.
Ei tarvitse. Sun status on 0.
Naisille riittää, että on ok. palstan HARVOJEN täysjärkisten miesten mielestä. Ei muilla ole mitään väliä! Harmaaritari kirjoitti:
Ehlkä tärkeintä ei ole mitä tunteita herättää vaan se että yleensä herättää, ettepähän kurpat ihan pystyyt kuoleennu :D Jos mittarina pidetään Pertsan tai kaapin ajoittaisilla valkoritaroinneilla saavuttamaa suosiota, osaisin toki itsekin vastaavalla tavalla sitä hankkkia jos haluaisin mutta hankinko, päättele siitä itkenkö?
Huumorintajuton ja pelisilmänsä puhkaissut palstalainen yrittää pelastaa arvokkuutensa rippeitä, arvaan mä...
elisakettu kirjoitti:
Hui kamala miten sie oot angstinen. Hyväntahtoisuus sinustakin kaukana :-D
En mitään angstinen mutta jos mulle vittuillaan vittuilen takaisin enkä yritäkään silloin hyväntahtoiseksi. Se on ihan hyvä saada naistenkin joskus takaisin edes täällä, livenähän sitä harvemmin tapahtuu kun me miehet yleensä ollaan kilttejä vaikkei aina ehkä pitäisikään.
Mehukatri kirjoitti:
Huumorintajuton ja pelisilmänsä puhkaissut palstalainen yrittää pelastaa arvokkuutensa rippeitä, arvaan mä...
Joo, niinhän se teidän palstanaisten kanssa yleensä on, katostaan montako saadaan houluteltua esiin antamaan arvokkaan kommenttinsa :)
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, niinhän se teidän palstanaisten kanssa yleensä on, katostaan montako saadaan houluteltua esiin antamaan arvokkaan kommenttinsa :)
Älä hupsi tuuliviiri. Yritit päteä mutta poltit näppisi. Noh, voin antaa laastarin... tuo varmaan kirveltääkin hetken.
Mehukatri kirjoitti:
Älä hupsi tuuliviiri. Yritit päteä mutta poltit näppisi. Noh, voin antaa laastarin... tuo varmaan kirveltääkin hetken.
Miten niin päteä? Katsos se floweri biisivalinta, eikö muka ole vittuilua? Huomautin asiasta koska arvostan mansikkakakkusen tekemisiä, ei siinä mitään pöätemisen tarvetta ollut kun kakkunen itse asiassa suhtautuu minuun aika vihamielisesti niin kuin palstanaiset yleensäkin niin ei mulla ole tarvettä mitenkään päteä niiden silmissä, silti mainitsen jos joku moukkamaisesti käyttäytyy oli se sitten mies tai nainen.
- ketkäpätee
Mehukatri kirjoitti:
Sä se taidat olla palstojen pahin pätijä, jatkuvassa kehuskelemassa älykkyydellään.
Harmaaritari kirjoitti:
Miten niin päteä? Katsos se floweri biisivalinta, eikö muka ole vittuilua? Huomautin asiasta koska arvostan mansikkakakkusen tekemisiä, ei siinä mitään pöätemisen tarvetta ollut kun kakkunen itse asiassa suhtautuu minuun aika vihamielisesti niin kuin palstanaiset yleensäkin niin ei mulla ole tarvettä mitenkään päteä niiden silmissä, silti mainitsen jos joku moukkamaisesti käyttäytyy oli se sitten mies tai nainen.
"Ironian perimmäinen tarkoitus ei ole pilkata, eli haavoittaa, vaan kommentoida epäsuorasti jotakin asiaa; yleensä tarkoituksena tuoda esille jossakin asiassa piilevä koomisuus, ristiriita, pahuus tai erityinen hyvyys tai muu koskettava ominaisuus."
- Googleketkäpätee kirjoitti:
Sä se taidat olla palstojen pahin pätijä, jatkuvassa kehuskelemassa älykkyydellään.
Siltähän se vaikuttaa, jos vierailee profiilissani kovin usein ;D
Mehukatri kirjoitti:
"Ironian perimmäinen tarkoitus ei ole pilkata, eli haavoittaa, vaan kommentoida epäsuorasti jotakin asiaa; yleensä tarkoituksena tuoda esille jossakin asiassa piilevä koomisuus, ristiriita, pahuus tai erityinen hyvyys tai muu koskettava ominaisuus."
- GoogleVoihan sitä ilkeilyä yrittää ironiaksi selitellä, ei vaan mee mulle ainakaan läpi. Sehän teitä koulutettuja & sivistyneitä 2000-luvn naisia oikeasti eniten vituttaakin kun on myös meitä jotka nähdään teidät sellaisina kuin olette eikä sellaisina kuin esitätte, olisitte vaan tyytyväisiä että suurinta osaa onnistutte huijaamaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Voihan sitä ilkeilyä yrittää ironiaksi selitellä, ei vaan mee mulle ainakaan läpi. Sehän teitä koulutettuja & sivistyneitä 2000-luvn naisia oikeasti eniten vituttaakin kun on myös meitä jotka nähdään teidät sellaisina kuin olette eikä sellaisina kuin esitätte, olisitte vaan tyytyväisiä että suurinta osaa onnistutte huijaamaan.
Yrität taas päteä. Have a reply.
Mehukatri kirjoitti:
Yrität taas päteä. Have a reply.
Shaming language & henkilöhyökkäys. Pitäiskö mun nyt vastineeksi lutkitella? ei jaksa. Miksi te palstanaiset olette niin tylsiä vihassanne?
- iuiuyiuyiuyiyi
Harmaaritari kirjoitti:
Voihan sitä ilkeilyä yrittää ironiaksi selitellä, ei vaan mee mulle ainakaan läpi. Sehän teitä koulutettuja & sivistyneitä 2000-luvn naisia oikeasti eniten vituttaakin kun on myös meitä jotka nähdään teidät sellaisina kuin olette eikä sellaisina kuin esitätte, olisitte vaan tyytyväisiä että suurinta osaa onnistutte huijaamaan.
No no..
Ei sun esittämäsi asiat ketään vit..ta, vaan sun PERSOONA!
Itse näet punaista, kun näet tatuoidun ja miehekkään naisen. Sama juttu pätee myös toiseen suuntaan!
Naiset HALVEKSIVAT naismaista vikisijää! Naiset haluavat kunnioittaa miestä, ja katsoa alhaalta ylöspäin..
Miksi tämä ei mene perille???? iuiuyiuyiuyiyi kirjoitti:
No no..
Ei sun esittämäsi asiat ketään vit..ta, vaan sun PERSOONA!
Itse näet punaista, kun näet tatuoidun ja miehekkään naisen. Sama juttu pätee myös toiseen suuntaan!
Naiset HALVEKSIVAT naismaista vikisijää! Naiset haluavat kunnioittaa miestä, ja katsoa alhaalta ylöspäin..
Miksi tämä ei mene perille????Ehkä siksi kun sun tapa esittää asiat on niin typerä. Luot itsestäsi vihamielisen ja keskustelemaan kykenemättömän ihmisen kuvan ja kuvittelet että sinut jotenkin noteerataan, no nyt noteerasin sen verran että vastasin mutta muuten sun mielipiteellä ei ole merkitystä.
Harmaaritari kirjoitti:
Shaming language & henkilöhyökkäys. Pitäiskö mun nyt vastineeksi lutkitella? ei jaksa. Miksi te palstanaiset olette niin tylsiä vihassanne?
Kommentoin tekemistä, en henkilöä. Joten olet väärässä. Taas. Et voi alkaa määritellä uudelleen huumorin lajia, jota et itse edes tunnista.
Lutkittele toki. Eihän tässä enää mitään oikeaa asiaa olekaan läpikäytävänä. Sinä jo totesit näkeväsi vittuilua ja mitä totesin, notta kyseessä on huumorin alalaji. Seuraavaksi voidaan käydä koko post-argumentatiivisen keskustelun kaava läpi. Odotahan, etsin argumentointivirhelistan ensiksi. Tehdään tästä peli, käydään kaikki virheet läpi aakkosjärjestyksessä?- ihastuneita.sinuun
Harmaaritari kirjoitti:
taitavat olla ihastuneita sinuun kun et ole jees jees mies ja näytät kaapin paikan eli yrittävät kaikkea mutta laitat tytöt ojennukseen minusta taidat olla mies heidän makuunsa eli tytöt tietää että ei auta mikään kun kohtasivat aidon miehen
- iuyiuyiuyiiyu
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä siksi kun sun tapa esittää asiat on niin typerä. Luot itsestäsi vihamielisen ja keskustelemaan kykenemättömän ihmisen kuvan ja kuvittelet että sinut jotenkin noteerataan, no nyt noteerasin sen verran että vastasin mutta muuten sun mielipiteellä ei ole merkitystä.
Pertsa / Gnuk / Darkkis / Pete / Pujottelija miehistä -pidän kaikista. Pidän myös kaikista naisista täällä -ei ole mitään syytä olla pitämättä.
Sä olet kyllä ihan oikesti yksi kuvottavimista ihmisistä, joihin olen koskaan missään törmännyt! Mehukatri kirjoitti:
Kommentoin tekemistä, en henkilöä. Joten olet väärässä. Taas. Et voi alkaa määritellä uudelleen huumorin lajia, jota et itse edes tunnista.
Lutkittele toki. Eihän tässä enää mitään oikeaa asiaa olekaan läpikäytävänä. Sinä jo totesit näkeväsi vittuilua ja mitä totesin, notta kyseessä on huumorin alalaji. Seuraavaksi voidaan käydä koko post-argumentatiivisen keskustelun kaava läpi. Odotahan, etsin argumentointivirhelistan ensiksi. Tehdään tästä peli, käydään kaikki virheet läpi aakkosjärjestyksessä?Enpä ole väärässä mutta jos se että asiallisesti huomautan kun aletaan toiselle vittuilemaan saa lauman palsta-akkoja mun kimppuun se kertoo aika paljon niistä akoista. Ne on vähän niin kuin hyeenoja, väijyvät jossain puskissa ja hyökkäävät kimppuun kun luulevat olevansa vahvoilla. Ei ne ole kun ne on aika merkityksettömiä kuitenkin mulle. Tai sitten jos tuo flowersin linkki oli huumoria on se aika outoa huumoria, ketään ei naurata mutta niinhän se flowerin huumori taitaa yleensäkin olla.
En nyt jaksa, pitäis lähtä nukkumaan niin siinä mielessä hyvä ettette tälläkään kertaa tämän mielenkiintoisemmaksi tätä saaneet vaikka aina kyllä innolla odotan vihaviesteistä että josko sieltä kerrankin tulisi jotain hauskaa.iuyiuyiuyiiyu kirjoitti:
Pertsa / Gnuk / Darkkis / Pete / Pujottelija miehistä -pidän kaikista. Pidän myös kaikista naisista täällä -ei ole mitään syytä olla pitämättä.
Sä olet kyllä ihan oikesti yksi kuvottavimista ihmisistä, joihin olen koskaan missään törmännyt!Sulla on oikeus sun mielipiteeseen, en minäkään sinussa näe kuin vihamielisen mölllin aina kun suollat noita vihaviestejäsi.
Harmaaritari kirjoitti:
Enpä ole väärässä mutta jos se että asiallisesti huomautan kun aletaan toiselle vittuilemaan saa lauman palsta-akkoja mun kimppuun se kertoo aika paljon niistä akoista. Ne on vähän niin kuin hyeenoja, väijyvät jossain puskissa ja hyökkäävät kimppuun kun luulevat olevansa vahvoilla. Ei ne ole kun ne on aika merkityksettömiä kuitenkin mulle. Tai sitten jos tuo flowersin linkki oli huumoria on se aika outoa huumoria, ketään ei naurata mutta niinhän se flowerin huumori taitaa yleensäkin olla.
En nyt jaksa, pitäis lähtä nukkumaan niin siinä mielessä hyvä ettette tälläkään kertaa tämän mielenkiintoisemmaksi tätä saaneet vaikka aina kyllä innolla odotan vihaviesteistä että josko sieltä kerrankin tulisi jotain hauskaa.Kovasti tuntuu tämäkin keskustelu merkitsevän sinulle, kun et millään malta lopettaa vaikka kaikki asia on jo sanottu. Tämä alkaa mennä kovasti retoriikan puolelle jo.
Meh. Öitä sinulle ja tunkillesi.- ihastuivat.sinuun
Harmaaritari kirjoitti:
Enpä ole väärässä mutta jos se että asiallisesti huomautan kun aletaan toiselle vittuilemaan saa lauman palsta-akkoja mun kimppuun se kertoo aika paljon niistä akoista. Ne on vähän niin kuin hyeenoja, väijyvät jossain puskissa ja hyökkäävät kimppuun kun luulevat olevansa vahvoilla. Ei ne ole kun ne on aika merkityksettömiä kuitenkin mulle. Tai sitten jos tuo flowersin linkki oli huumoria on se aika outoa huumoria, ketään ei naurata mutta niinhän se flowerin huumori taitaa yleensäkin olla.
En nyt jaksa, pitäis lähtä nukkumaan niin siinä mielessä hyvä ettette tälläkään kertaa tämän mielenkiintoisemmaksi tätä saaneet vaikka aina kyllä innolla odotan vihaviesteistä että josko sieltä kerrankin tulisi jotain hauskaa.he ovat ihastuneita sinuun mutta yrittävät kaikkensa että taivut heidän tahtoonsa ja olisit tohvelisankari ja jees jees mies
- voi.voi.sentään
muhkealle muhkulle jos olisin hänen miehensä rollig stonesin the last time ja suomennettuna oliko se anki nyt saa tää jo riittää viimeinen kerta tää olla saa ja mee mummolan miehen luokse ja roudari roope ja hengari hertta eli miehensä roope ja muhku hertta ja raulin ikkunaprinsessa
- nimeni.aino.väinö
joillekkin palstalaisille miehille ja naisille leevi and leevingsin poika nimeltä päivi eli poika nimeltä päivi eikä tiennyt onko roomeo vai juulia
- 78768768768
Mulle ja Linerille: https://www.youtube.com/watch?v=wPlV2dzXWCw
On se "kauheaa" meidän kurppien elämä.. :) valtakunta kirjoitti:
Tää on ehdottomasti eräketulla
https://m.youtube.com/watch?v=nmMtDluiri0
💕Vielä lopuksi ikävöivälleni ystävälleni
https://m.youtube.com/watch?v=WcVIiRcwxBI
Vauhikkaasta viikon aloituksesta Flowerille
https://youtu.be/cXLHj7qrIi8
Harmikselle melankoliaa, niin jaksaa pessimististellä...
https://youtu.be/zLRuiUdW_gk
Linerille jumppaa jumppaa- biisi
https://youtu.be/9zcA7xquyBY
Ja Muhkiksellekin jotain...
https://youtu.be/Lkjxahe_BTE
Niin ja Ellukettuselle jotain nasevaa..
https://youtu.be/7ng__kGHq9U
Muille vaikka tätä...
https://youtu.be/tg8XM-9qqvcSä kyllä olet... :-D
Dexterille eekoolta
https://www.youtube.com/watch?v=kK7wDCORBnA&list=RDkK7wDCORBnAelisakettu kirjoitti:
Sä kyllä olet... :-D
Dexterille eekoolta
https://www.youtube.com/watch?v=kK7wDCORBnA&list=RDkK7wDCORBnAPitää säväyttää että heräät.
Täällähän jännitteitä ilmassa...Wuuw kirjoitti:
Ja sulle
https://youtu.be/CXVlB19olz4Jaa zipilällekin löytö tästä...
https://youtu.be/8gFGageVG5U
(ei henkilökohtaista)- Zipilä
Dissident kirjoitti:
Jaa zipilällekin löytö tästä...
https://youtu.be/8gFGageVG5U
(ei henkilökohtaista)Jesselle
https://youtu.be/Kppx4bzfAaE Zipilä kirjoitti:
Jesselle
https://youtu.be/Kppx4bzfAaERepsistä...
https://youtu.be/hRH1tYD6bow
- Wuuw
En edes osaa sanoa, keille kaikille tän biisin haluisin osoittaa..
https://youtu.be/6f7pgA0riU8 - Woow
Pujottelijalle
https://youtu.be/16eeHNcRleM- Wuuw
pujotteIija kirjoitti:
No tässä sitten Woowille
https://www.youtube.com/watch?v=69gC0qjF8ksJa vielä
https://youtu.be/hcKPAGoDz8A
Pujottelijalle
https://www.youtube.com/watch?v=eTkqTlCwAgY
Wuuwille
https://www.youtube.com/watch?v=tGlQ2gPvaoo
Dissikselle
https://www.youtube.com/watch?v=T4Pd8yNtTCY
Harmaaritari
https://www.youtube.com/watch?v=HaEqzgNKJPw
Peris
https://www.youtube.com/watch?v=H126jPdgPrk
Välimerkitön mies
https://www.youtube.com/watch?v=KBCsp1rHB2Q
Nalli
https://www.youtube.com/watch?v=nRULG9S5gK4
Öitä. :)- Wuuw
Persuätmeille
https://youtu.be/0sCghw8QI0Y - tunnelmaavaan
Kaikille ätmeille. On se sellaista.
https://www.youtube.com/watch?v=T5WabVM_5Bs - MisterW
Lempivinkulle..
https://youtu.be/iEYU4vBLSxE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042