kuinka helppoa naisilla iskeä oma mies

seksikkäitä.arabimiehiä

naisen ei tarvi mennä kuin arabimiehen luokse ja sanoa moi mies ja lähde kanssani esim ostoksille niin hänellä on oma mies tai moi mies tyydytä minut

19

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän oma mies on helppoa iskeä, mutta koitappas iskeä jonkun toisen mies. Se on vaikeeta. Ainakin mulle jo ihan periaatesyistä. ;)

      Pitää kunnioittaa sitä naista, jonka mies se on.

      • Ja ihan uteliaisuudesta, koitatko sä jotain käännytystaktiikka tai käänteispsykologiaa naisiin palstalla? Usutat arabimiehien kimppuun ja saat uhmakkaat naiset sanomaan, noup otankin suomalaisen, kun kerran arabien luokse käsketään vai mikä on syy? Oletko itse arabi?

        Mä en usko käännytystaktiikkaan palstan naisten kohdalla, jokaisella tuntuu olevan ihan oma pää ja omat ajatukset, itsenäisiä naisia. Eikä mitään vässyköitä. :)


      • komeampia.kuin.omamiehes

        älä varattuja iske vaan sinkkumiehiä eli jonkun komean ja seksikkään irakilaisen tai syyrialaisen miehen niin oma miehesi jää sen jälkeen


      • komeampia.kuin.omamiehes kirjoitti:

        älä varattuja iske vaan sinkkumiehiä eli jonkun komean ja seksikkään irakilaisen tai syyrialaisen miehen niin oma miehesi jää sen jälkeen

        Jaa sä yrität saada mut rasistisesti mouhottamaan? Kun tiedät mun kantani tähän asiaan entuudestaan. Kieltyäydyn ja vetäydyn. :)


        Mä oon vastaukseni jo lukinnut about 8-vuotta sitten ja mä pidän sen saman vastauksen. Oma mies on ja pysyy, ellei se itse päätä lähteä. Siinä on mulle niin paljon meistä, kun mä jaksan käsitellä kolme punttista. :)


      • onnea.teille
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Jaa sä yrität saada mut rasistisesti mouhottamaan? Kun tiedät mun kantani tähän asiaan entuudestaan. Kieltyäydyn ja vetäydyn. :)


        Mä oon vastaukseni jo lukinnut about 8-vuotta sitten ja mä pidän sen saman vastauksen. Oma mies on ja pysyy, ellei se itse päätä lähteä. Siinä on mulle niin paljon meistä, kun mä jaksan käsitellä kolme punttista. :)

        entäs se mummolan mies ja eikös sekin ollut varattu eli vehtaat varattujen kanssa no joo ei miestäsi kannata jättää ei toista samanlaista löydy joka suostuu mummolan miehiin no tässä asiassa täytyy myöntää että arabimies on mies niin arabimies ei katselisi moista touhua


      • onnea.teille kirjoitti:

        entäs se mummolan mies ja eikös sekin ollut varattu eli vehtaat varattujen kanssa no joo ei miestäsi kannata jättää ei toista samanlaista löydy joka suostuu mummolan miehiin no tässä asiassa täytyy myöntää että arabimies on mies niin arabimies ei katselisi moista touhua

        Mummolassa ei ole miehiä, ainojoo iskä on. Mutta se on äidin. :)


      • pettämistä.en.ymmärrä
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Mummolassa ei ole miehiä, ainojoo iskä on. Mutta se on äidin. :)

        no muuten pidän sinusta tosi paljon mutta pettämisiä en ymmärrä lainkaan ja mitä se ex miehesi nainen sanoo siitä että miehensä käy entistä rakastelemassa vai onko ex miehen nainen ja miehesi myöskin rakastelleet vai kimppakivaa niin mitä se nainen sanoo mutta muuten pidän sinusta


      • eikölääkeauta
        pettämistä.en.ymmärrä kirjoitti:

        no muuten pidän sinusta tosi paljon mutta pettämisiä en ymmärrä lainkaan ja mitä se ex miehesi nainen sanoo siitä että miehensä käy entistä rakastelemassa vai onko ex miehen nainen ja miehesi myöskin rakastelleet vai kimppakivaa niin mitä se nainen sanoo mutta muuten pidän sinusta

        Hallusinaatio.


      • pettämistä.en.ymmärrä kirjoitti:

        no muuten pidän sinusta tosi paljon mutta pettämisiä en ymmärrä lainkaan ja mitä se ex miehesi nainen sanoo siitä että miehensä käy entistä rakastelemassa vai onko ex miehen nainen ja miehesi myöskin rakastelleet vai kimppakivaa niin mitä se nainen sanoo mutta muuten pidän sinusta

        Höh, tässä ketään petetä. Edellistä eroani en hoitanut kaikista fiksuimmalla tavalla, tarpeeksi hienotunteisesti. Mutta pettäminen ei ole mun heiniäni, en koe tarvetta. :)

        En harrasta seksiä muiden, kun oman kumppanini kanssa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan. Sinkkuna ja erotessa olen elänyt selibaatissa ts. ilman toisen ihmisen fyysistä kanssakäymistä.

        Ylipäänsä ensimmäinen kerta, kun olen loikannut suhteesta toiseen noin nopeasti erottuani. Se järkytti mua itseänikin, mutta olen selvinnyt järkytyksestä. Yleensä olen ollut kaikessa rauhassa, haavojani nuoleskellen. Nyt olin itsekäs. En halunnut missata tilaisuutta saada rakkautta, joka voisi kestää mun loppu elämäni.

        Olen ihan tarpeeksi nähnyt tuuliviirejä miehiä, en jaksanut semmosta enää. :)


      • jo.on.meininkiä
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Höh, tässä ketään petetä. Edellistä eroani en hoitanut kaikista fiksuimmalla tavalla, tarpeeksi hienotunteisesti. Mutta pettäminen ei ole mun heiniäni, en koe tarvetta. :)

        En harrasta seksiä muiden, kun oman kumppanini kanssa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan. Sinkkuna ja erotessa olen elänyt selibaatissa ts. ilman toisen ihmisen fyysistä kanssakäymistä.

        Ylipäänsä ensimmäinen kerta, kun olen loikannut suhteesta toiseen noin nopeasti erottuani. Se järkytti mua itseänikin, mutta olen selvinnyt järkytyksestä. Yleensä olen ollut kaikessa rauhassa, haavojani nuoleskellen. Nyt olin itsekäs. En halunnut missata tilaisuutta saada rakkautta, joka voisi kestää mun loppu elämäni.

        Olen ihan tarpeeksi nähnyt tuuliviirejä miehiä, en jaksanut semmosta enää. :)

        mutta mitä se exäsi nainen sanoo kun aina mummolassa tapaatte eikä exäsi tule lainkaan hänen vanhempiensa luokse mutta menee aina mummolaan kun sinä tulet vai juotteko yhdessä mummolassa kahvit ja sitten exä ja sinä lähdette kammariin ja miehesi ja exän nainen jää kahdestaan siksi aikaa kahville


      • jo.on.meininkiä kirjoitti:

        mutta mitä se exäsi nainen sanoo kun aina mummolassa tapaatte eikä exäsi tule lainkaan hänen vanhempiensa luokse mutta menee aina mummolaan kun sinä tulet vai juotteko yhdessä mummolassa kahvit ja sitten exä ja sinä lähdette kammariin ja miehesi ja exän nainen jää kahdestaan siksi aikaa kahville

        Jaada jaada, exä ja exän naiset. Nyt sulla on jo paha fiksaatio ja mielikuvitus on tehnyt klimpin
        sujuvaan ajatteluun. :)


    • Ei se noin mene, totuus on jos hymyilet se on heti pyörittämässä sinua ja puhumassa koska ottaa hymyn jo frittailuna

    • Vaimo iskee joskus arabi miehiä. Niiltä saa kyllä helposti.

      • Älähuoli

        Voi niin kuule tekee moni muukin vaimo.


    • öldkgölasdkgj

      Mahdotonta se on. Jos nainen vaivautuu "iskemään" ketään, niin on mies todennäköisesti niin paljon naista tasokkaampi, että ei nainen voi miestä pysyvästi saada.

      Mutta jos rehellisiä ollaan, niin eihän naiset koskaan iske miehiä. "Iskeminen" naisilla on jotain sellaista, että meninpä ulos ja katsoin miestä joka tuli sitten juttelemaan. Tämä sitten kääntyy naisen narsistisessa päässä omaksi sankaritarinaksi.

    • Kiskiskiskiskiskis

      No ei tarvitse mennä arabimuehen luokse, jos ei halua. Kyl te suomalaisetkin miehet ootte kissanpentuja oikeissa käsissä 💕

    • sydämentuska

      Välimerkittömällä miehellä vissiin paljon kokemuksia arabimiehistä, kun tietää ne hyviksi rakastajiksi? Itse en tiedä, kun ei ole kokemusta.

      • Itse pidän niistä rakastajina. Muuten niiden asenne naisia tai "tyttöjä" kohtaan on perseestä. Niiden oikea paikka on perseessä.


    • Joku_tyyppi_vaan

      Mikäs vika siinä on, vaikka arabeja ottaisivat? Hakeehan suomalaiset ukotkin kotiapulaisia Thaimaasta. Kyllä kelpaisi nainen minkä rotuinen tahansa, kunhan ei ole harras uskovainen tai huivi päässä 24/7.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe