naisen ei tarvi mennä kuin arabimiehen luokse ja sanoa moi mies ja lähde kanssani esim ostoksille niin hänellä on oma mies tai moi mies tyydytä minut
kuinka helppoa naisilla iskeä oma mies
19
256
Vastaukset
Kyllähän oma mies on helppoa iskeä, mutta koitappas iskeä jonkun toisen mies. Se on vaikeeta. Ainakin mulle jo ihan periaatesyistä. ;)
Pitää kunnioittaa sitä naista, jonka mies se on.Ja ihan uteliaisuudesta, koitatko sä jotain käännytystaktiikka tai käänteispsykologiaa naisiin palstalla? Usutat arabimiehien kimppuun ja saat uhmakkaat naiset sanomaan, noup otankin suomalaisen, kun kerran arabien luokse käsketään vai mikä on syy? Oletko itse arabi?
Mä en usko käännytystaktiikkaan palstan naisten kohdalla, jokaisella tuntuu olevan ihan oma pää ja omat ajatukset, itsenäisiä naisia. Eikä mitään vässyköitä. :)- komeampia.kuin.omamiehes
älä varattuja iske vaan sinkkumiehiä eli jonkun komean ja seksikkään irakilaisen tai syyrialaisen miehen niin oma miehesi jää sen jälkeen
komeampia.kuin.omamiehes kirjoitti:
älä varattuja iske vaan sinkkumiehiä eli jonkun komean ja seksikkään irakilaisen tai syyrialaisen miehen niin oma miehesi jää sen jälkeen
Jaa sä yrität saada mut rasistisesti mouhottamaan? Kun tiedät mun kantani tähän asiaan entuudestaan. Kieltyäydyn ja vetäydyn. :)
Mä oon vastaukseni jo lukinnut about 8-vuotta sitten ja mä pidän sen saman vastauksen. Oma mies on ja pysyy, ellei se itse päätä lähteä. Siinä on mulle niin paljon meistä, kun mä jaksan käsitellä kolme punttista. :)- onnea.teille
muhkee_muhku kirjoitti:
Jaa sä yrität saada mut rasistisesti mouhottamaan? Kun tiedät mun kantani tähän asiaan entuudestaan. Kieltyäydyn ja vetäydyn. :)
Mä oon vastaukseni jo lukinnut about 8-vuotta sitten ja mä pidän sen saman vastauksen. Oma mies on ja pysyy, ellei se itse päätä lähteä. Siinä on mulle niin paljon meistä, kun mä jaksan käsitellä kolme punttista. :)entäs se mummolan mies ja eikös sekin ollut varattu eli vehtaat varattujen kanssa no joo ei miestäsi kannata jättää ei toista samanlaista löydy joka suostuu mummolan miehiin no tässä asiassa täytyy myöntää että arabimies on mies niin arabimies ei katselisi moista touhua
onnea.teille kirjoitti:
entäs se mummolan mies ja eikös sekin ollut varattu eli vehtaat varattujen kanssa no joo ei miestäsi kannata jättää ei toista samanlaista löydy joka suostuu mummolan miehiin no tässä asiassa täytyy myöntää että arabimies on mies niin arabimies ei katselisi moista touhua
Mummolassa ei ole miehiä, ainojoo iskä on. Mutta se on äidin. :)
- pettämistä.en.ymmärrä
muhkee_muhku kirjoitti:
Mummolassa ei ole miehiä, ainojoo iskä on. Mutta se on äidin. :)
no muuten pidän sinusta tosi paljon mutta pettämisiä en ymmärrä lainkaan ja mitä se ex miehesi nainen sanoo siitä että miehensä käy entistä rakastelemassa vai onko ex miehen nainen ja miehesi myöskin rakastelleet vai kimppakivaa niin mitä se nainen sanoo mutta muuten pidän sinusta
- eikölääkeauta
pettämistä.en.ymmärrä kirjoitti:
no muuten pidän sinusta tosi paljon mutta pettämisiä en ymmärrä lainkaan ja mitä se ex miehesi nainen sanoo siitä että miehensä käy entistä rakastelemassa vai onko ex miehen nainen ja miehesi myöskin rakastelleet vai kimppakivaa niin mitä se nainen sanoo mutta muuten pidän sinusta
Hallusinaatio.
pettämistä.en.ymmärrä kirjoitti:
Höh, tässä ketään petetä. Edellistä eroani en hoitanut kaikista fiksuimmalla tavalla, tarpeeksi hienotunteisesti. Mutta pettäminen ei ole mun heiniäni, en koe tarvetta. :)
En harrasta seksiä muiden, kun oman kumppanini kanssa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan. Sinkkuna ja erotessa olen elänyt selibaatissa ts. ilman toisen ihmisen fyysistä kanssakäymistä.
Ylipäänsä ensimmäinen kerta, kun olen loikannut suhteesta toiseen noin nopeasti erottuani. Se järkytti mua itseänikin, mutta olen selvinnyt järkytyksestä. Yleensä olen ollut kaikessa rauhassa, haavojani nuoleskellen. Nyt olin itsekäs. En halunnut missata tilaisuutta saada rakkautta, joka voisi kestää mun loppu elämäni.
Olen ihan tarpeeksi nähnyt tuuliviirejä miehiä, en jaksanut semmosta enää. :)- jo.on.meininkiä
muhkee_muhku kirjoitti:
Höh, tässä ketään petetä. Edellistä eroani en hoitanut kaikista fiksuimmalla tavalla, tarpeeksi hienotunteisesti. Mutta pettäminen ei ole mun heiniäni, en koe tarvetta. :)
En harrasta seksiä muiden, kun oman kumppanini kanssa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan. Sinkkuna ja erotessa olen elänyt selibaatissa ts. ilman toisen ihmisen fyysistä kanssakäymistä.
Ylipäänsä ensimmäinen kerta, kun olen loikannut suhteesta toiseen noin nopeasti erottuani. Se järkytti mua itseänikin, mutta olen selvinnyt järkytyksestä. Yleensä olen ollut kaikessa rauhassa, haavojani nuoleskellen. Nyt olin itsekäs. En halunnut missata tilaisuutta saada rakkautta, joka voisi kestää mun loppu elämäni.
Olen ihan tarpeeksi nähnyt tuuliviirejä miehiä, en jaksanut semmosta enää. :)mutta mitä se exäsi nainen sanoo kun aina mummolassa tapaatte eikä exäsi tule lainkaan hänen vanhempiensa luokse mutta menee aina mummolaan kun sinä tulet vai juotteko yhdessä mummolassa kahvit ja sitten exä ja sinä lähdette kammariin ja miehesi ja exän nainen jää kahdestaan siksi aikaa kahville
jo.on.meininkiä kirjoitti:
mutta mitä se exäsi nainen sanoo kun aina mummolassa tapaatte eikä exäsi tule lainkaan hänen vanhempiensa luokse mutta menee aina mummolaan kun sinä tulet vai juotteko yhdessä mummolassa kahvit ja sitten exä ja sinä lähdette kammariin ja miehesi ja exän nainen jää kahdestaan siksi aikaa kahville
Jaada jaada, exä ja exän naiset. Nyt sulla on jo paha fiksaatio ja mielikuvitus on tehnyt klimpin
sujuvaan ajatteluun. :)
Ei se noin mene, totuus on jos hymyilet se on heti pyörittämässä sinua ja puhumassa koska ottaa hymyn jo frittailuna
Vaimo iskee joskus arabi miehiä. Niiltä saa kyllä helposti.
- Älähuoli
Voi niin kuule tekee moni muukin vaimo.
- öldkgölasdkgj
Mahdotonta se on. Jos nainen vaivautuu "iskemään" ketään, niin on mies todennäköisesti niin paljon naista tasokkaampi, että ei nainen voi miestä pysyvästi saada.
Mutta jos rehellisiä ollaan, niin eihän naiset koskaan iske miehiä. "Iskeminen" naisilla on jotain sellaista, että meninpä ulos ja katsoin miestä joka tuli sitten juttelemaan. Tämä sitten kääntyy naisen narsistisessa päässä omaksi sankaritarinaksi. - Kiskiskiskiskiskis
No ei tarvitse mennä arabimuehen luokse, jos ei halua. Kyl te suomalaisetkin miehet ootte kissanpentuja oikeissa käsissä 💕
- sydämentuska
Välimerkittömällä miehellä vissiin paljon kokemuksia arabimiehistä, kun tietää ne hyviksi rakastajiksi? Itse en tiedä, kun ei ole kokemusta.
Itse pidän niistä rakastajina. Muuten niiden asenne naisia tai "tyttöjä" kohtaan on perseestä. Niiden oikea paikka on perseessä.
- Joku_tyyppi_vaan
Mikäs vika siinä on, vaikka arabeja ottaisivat? Hakeehan suomalaiset ukotkin kotiapulaisia Thaimaasta. Kyllä kelpaisi nainen minkä rotuinen tahansa, kunhan ei ole harras uskovainen tai huivi päässä 24/7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks655696Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää713468Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.233201- 1132926
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642407Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu401805Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11338En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131265Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel661166Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801061