Jeesuksen opetuslapset toimivat lähettiäinä Jeesuksen nimissä. Vajaat parituhatta vuotta sitten Jeesus antoi oppilailleen valtuudet siihen. Siksi vielä nykyäänkin kaikki opetuslapset ovat Jeesuksen maanpäällisiä edustajia, toimivat Jeesuksen asialla ja puhuvat Jeesuksen puolesta.
Kristityt Jeesuksen edustajina
8
119
Vastaukset
- ikäviätotuuksia
Kristityt näyttävät opettavan lähinnä vihaamista ja suvaitsemattomuutta.
Muistaakseni Jeesus ei opettanut kumpaakaan. Kristityt opettavat vihaamaan syntiä ja olemalla sille suvaitsematon ja sitä samaa opetti Jeesuskin.
Tämän päivä jumalattomat sen sijaan kehottavat suvaitsemaan syntiä ja ajavat sille tasa-arvoista asemaa yhteiskunnassa moraalisten ja säädyllisten elämäntapojen kanssa.. Tyypillinen esimerkki tästä on uusi avioliittolaki.- ikäviätotuuksia
Kristityt kylläkin opettavat vihaamaan syntisiä ja olemaan heitä kohtaan suvaitsematon.
Aivan kuten sinäkin teet kaikissa kirjoituksissasi. Mutta ymmärrän kyllä että et kykene koskaan ymmärtämään eroa, koska se edellyttäisi kykyä ymmärtää edes jotakin. - IlkimyksenTeologitäti
Voi Mark, Mark. Mitä sinä jumalattomista muka tiedät?
Muuta hyvä mies ulkomaille, kun jatkuvasti ahdistaa. - Mark5Puolestapuhuja
ikäviätotuuksia kirjoitti:
Kristityt kylläkin opettavat vihaamaan syntisiä ja olemaan heitä kohtaan suvaitsematon.
Aivan kuten sinäkin teet kaikissa kirjoituksissasi. Mutta ymmärrän kyllä että et kykene koskaan ymmärtämään eroa, koska se edellyttäisi kykyä ymmärtää edes jotakin." Kristityt kylläkin opettavat vihaamaan syntisiä ja olemaan heitä kohtaan suvaitsematon."
- ei Mark5 opeta vihaamaan syntisiä, vaan syntiä, et taida käsittää kirjoitettua sanaa?
"Aivan kuten sinäkin teet kaikissa kirjoituksissasi. Mutta ymmärrän kyllä että et kykene koskaan ymmärtämään eroa, koska se edellyttäisi kykyä ymmärtää edes jotakin. "
- toisten: ei Mark5 opeta vihaamaan syntisiä, vaan SYNTIÄ.
Mitä olen ko. nikin kirjoitetluja lukenut, kyllä syntisten rakastaminen hänellä on etusijalla ja evankeliumin julistaminen heille.
Hän on ymmärtävä paljon enemmän, kuin te kässitättekään näistä elämän suurista asioista. - Knark5
Mark5Puolestapuhuja kirjoitti:
" Kristityt kylläkin opettavat vihaamaan syntisiä ja olemaan heitä kohtaan suvaitsematon."
- ei Mark5 opeta vihaamaan syntisiä, vaan syntiä, et taida käsittää kirjoitettua sanaa?
"Aivan kuten sinäkin teet kaikissa kirjoituksissasi. Mutta ymmärrän kyllä että et kykene koskaan ymmärtämään eroa, koska se edellyttäisi kykyä ymmärtää edes jotakin. "
- toisten: ei Mark5 opeta vihaamaan syntisiä, vaan SYNTIÄ.
Mitä olen ko. nikin kirjoitetluja lukenut, kyllä syntisten rakastaminen hänellä on etusijalla ja evankeliumin julistaminen heille.
Hän on ymmärtävä paljon enemmän, kuin te kässitättekään näistä elämän suurista asioista.Mark5 on näiden palstojen itsekeskeisin, omahyväisin, vilpillisin ja tekopyhin hurskastelija. Itse Jumalakin on ilmoittanut hänen joutuvan kadotukseen.
- Knark5
salmiakkisaluki kirjoitti:
Onneksi Jeesus ei tiedä, millaista sontaa hänen nimissään levitellään.
Näin on pääteltävä. Muutenhan hän kykenisi estämään sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi423116Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle41891Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3231822- 1291736
Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!651293Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan91229- 751209
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1411171Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341163- 721117