Kun yhdyt naisen kanssa

Tämä-selvä

Yhdynnässä naisen kanssa miehen tulisi siirtyä suoraan loppuhuipennukseen heti alku happeningin jälkeen. Sellainen turha jyystäminen ei sovi seksiin ollenkaan.

46

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

En kiihotu naisista joten loppuhuipennus jää välistä myös.

• alkujanainenpois

Jää tuossa tapauksessa varmaan se alkukin sitten pois ja jää koko nainenkin pois.

• kaisanoasaa
        alkujanainenpois kirjoitti:

Jää tuossa tapauksessa varmaan se alkukin sitten pois ja jää koko nainenkin pois.

Niin jää. Kiihotun vain omasta kädestäni.

• Refleksillä jyystän kohti orgasmia..

Ei tule paljoa mietittyä naisen nautintoa.

Naisella se on helpompaa miettiä miehen nautintoa kun naisen nautinto perustuu miehen nautintoon.

• erehdyt

Ei perustu.

• erehdyt kirjoitti:

Ei perustu.

Kyllä se vaan taitaa perustua..

Kato jos nainen ei pidä itseään seksikkäänä niin ei se anna pesääkään..

Miehille sillä ei ole niin väliä...
        Miehet pystyy vaikka raiskaamaan koko kaupungin hameväen.

Siinä hommassa ei naisten haluilla ole väliä. :D

• erehdyt.edelleen

Tuohonko parisuhde seksikin perustuu?
        Kuuluuko homoseksikin samaan luokkaan?

Enpä tiedä onko ylpeyden aihe että mies "saa" raiskaamalla. Säälittävää lähinnä. Miehen elukkamaisuus korostuu taas lisää. Kun pillua ei tule edes itkemällä niin raiskataan iltapimeällä joku.

• erehdyt.edelleen kirjoitti:

Tuohonko parisuhde seksikin perustuu?
        Kuuluuko homoseksikin samaan luokkaan?

Enpä tiedä onko ylpeyden aihe että mies "saa" raiskaamalla. Säälittävää lähinnä. Miehen elukkamaisuus korostuu taas lisää. Kun pillua ei tule edes itkemällä niin raiskataan iltapimeällä joku.

Homosuhteissaki se toinen on naisen roolissa.
        Homokarhu ja kultakutri.
        Kultakutri tykkää kun homokarhu nautiskelee.

En mie sitä tarkottanu sillä raiskauksella...
        Sanonpahan vaan että miehen halut ei kysele naisen mielipidettä mutta naisen pitää tuntea itsensä halutuksi.

• OletkoVieläAikuinen
        KonnaKettu kirjoitti:

Homosuhteissaki se toinen on naisen roolissa.
        Homokarhu ja kultakutri.
        Kultakutri tykkää kun homokarhu nautiskelee.

En mie sitä tarkottanu sillä raiskauksella...
        Sanonpahan vaan että miehen halut ei kysele naisen mielipidettä mutta naisen pitää tuntea itsensä halutuksi.

Ei kaikki miehet kykene seksiin haluttoman naisen kanssa, sinä KonnaKettu taidat jäädä vähemmistöön. Parisuhteessa myös mies haluaa tuntea itsensä halutuksi. Silloin homma toimii bueno.

• OletkoVieläAikuinen kirjoitti:

Ei kaikki miehet kykene seksiin haluttoman naisen kanssa, sinä KonnaKettu taidat jäädä vähemmistöön. Parisuhteessa myös mies haluaa tuntea itsensä halutuksi. Silloin homma toimii bueno.

Suurinosa kykenee...

Ei vaan aina kehtaa.

Nais-armeija ei pystyis raiskaamaan kaupungin väestöä..

• miesreppanat
        KonnaKettu kirjoitti:

Suurinosa kykenee...

Ei vaan aina kehtaa.

Miksi pitäisi naisten raiskata.. Eivät ole sellaisessa puutteessa.

• KonnaKettu kirjoitti:

Suurinosa kykenee...

Ei vaan aina kehtaa.

Kyllä sen aistii välittömästi jos nainen ei halua ja se on raskasta varmasti kaikille miehille henkisesti. Sinulla vähän taitaa olla tuota keulimista ja huutelua tuo meuhaaminen, mutta kyllä mies vaan on herkkä näissä asioissa pohjimmiltaan. Ehkäpä jopa naista herkempi?

• miesreppanat kirjoitti:

Miksi pitäisi naisten raiskata.. Eivät ole sellaisessa puutteessa.

Ei sotilaidenkaan tarvitse raiskata mutta kuitenkin tekevät niin..

• miekkonen35v kirjoitti:

Kyllä sen aistii välittömästi jos nainen ei halua ja se on raskasta varmasti kaikille miehille henkisesti. Sinulla vähän taitaa olla tuota keulimista ja huutelua tuo meuhaaminen, mutta kyllä mies vaan on herkkä näissä asioissa pohjimmiltaan. Ehkäpä jopa naista herkempi?

Monet miehet vaan nauttii siitä kun nainen vastustaa.

Ei oo mitään keulimista tai meuhaamista..
        Funtsin vaan kuinka erilaisia me ollaan.

Kyllä jotku "miehet" on liian herkkiä tähän maailmaan..

• Kyllähän se on niin että nainen tälläytyy oikein seksikkääksi ja mie kehun hänet maasta taivaaseen..

Seksikkäät meikit ja alusvaatteet..

• hokasin
        KonnaKettu kirjoitti:

Kyllähän se on niin että nainen tälläytyy oikein seksikkääksi ja mie kehun hänet maasta taivaaseen..

Sulla taitaa olla joku jännämies profiili. Raiskauksia ym. Todellisuus on peräkammarin poika joka fantasioi väkisin makuusta ja naisista jotka vastustaa...

• KonnaKettu kirjoitti:

Monet miehet vaan nauttii siitä kun nainen vastustaa.

Ei oo mitään keulimista tai meuhaamista..
        Funtsin vaan kuinka erilaisia me ollaan.

Kyllä jotku "miehet" on liian herkkiä tähän maailmaan..

Hah. Mitenkä minusta tuntuu, että sinun todellisuus on enemmänkin jossain fantasia mailmassasi. Ei sulla taida olla paljon kokemusta elämästä.

• hokasin kirjoitti:

Sulla taitaa olla joku jännämies profiili. Raiskauksia ym. Todellisuus on peräkammarin poika joka fantasioi väkisin makuusta ja naisista jotka vastustaa...

Ei ole mitään fantasioita.

Puhun seksuaalisuudesta yleensä.

• ominsanoin
        KonnaKettu kirjoitti:

Ei ole mitään fantasioita.

Puhun seksuaalisuudesta yleensä.

Siis mitä seksuaalisuus on? Mitä kuuluu normaaliin seksiin ja seksuaalisuuteen?

Hah. Mitenkä minusta tuntuu, että sinun todellisuus on enemmänkin jossain fantasia mailmassasi. Ei sulla taida olla paljon kokemusta elämästä.

Niin... Me varmaan eletään ihan eri todellisuuksissa..

Sie kuulut siihen Jari Sillanpää - Herkkä mies kategoriaan. :)

• Tuli vaan mieleen että rattopojathan joutuu kehittämään "romanssin" sokerimamman kanssa..

Miehet vaan maksaa parikymppiä ja sen jälkeen siirrytään katveeseen suikkarille.

Ei perusjannu vaadi mitään muuta kuin että eukko levittää haaransa ja pysyy paikoillaan. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Niin... Me varmaan eletään ihan eri todellisuuksissa..

Sie kuulut siihen Jari Sillanpää - Herkkä mies kategoriaan. :)

En ole sillä tavalla herkkä kuin Jari.
        Mieti nyt vähän itsekkin mitä puhut! Kumpako on mieluisampi kumppani:
        A:) Nainen, joka vietittää joka solullaan halua sinua kohtaan. Aamulla kun herään, niin tulee päälle, suutelee kaulaa jatkaen siitä alespäin..Kohta huomaat hänen ottavan sinulta suihin ja jopa aistit hänen nauttivan siitä.

B:) Nainen, joka vietittää kaikenaikaa kylmyyttä. Kääntää selän sängyssä, aistit kylmyyden ja välinpitämättömyyden. Ei nauti yhtään seksistä. Puheillaan ja teoillaan pilaa tunnelman illasta toiseen.

Kumpako on miehelle mieluisampi???? Kyllä. Väitän, että olet melkoinen aasi mieheksi, joka ei todellakaan yhtään tiedä mistä puhuu.

• ominsanoin kirjoitti:

Siis mitä seksuaalisuus on? Mitä kuuluu normaaliin seksiin ja seksuaalisuuteen?

Miehet himoitsee ja naiset tykkää olla himon kohde.

• 1714
        KonnaKettu kirjoitti:

Kyllähän se on niin että nainen tälläytyy oikein seksikkääksi ja mie kehun hänet maasta taivaaseen..

Onko Eräkettu vaihtanut uuteen nikkiin?

• 1714 kirjoitti:

Onko Eräkettu vaihtanut uuteen nikkiin?

Mahdollisesti. :D

• miesreppanat
        KonnaKettu kirjoitti:

Ei sotilaidenkaan tarvitse raiskata mutta kuitenkin tekevät niin..

Ne onkin miehiä ja miehet sitä tekee niinkuin jo todettiin.
        Raiskaavat toisiaankin.

• miesreppanat kirjoitti:

Ne onkin miehiä ja miehet sitä tekee niinkuin jo todettiin.
        Raiskaavat toisiaankin.

Niin koska miehen seksuaalisuus ei perustu toisen haluun.

• parastasaa
        KonnaKettu kirjoitti:

Kun käytän kättä niin ei siinä ole toisen halusta kyse, vaikka nainen olenkin.
        Masturbointikin kuuluu seksuaalisuuteen.

• KonnaKettu kirjoitti:

.. Joidenkin miesten kohdalla näin, joidenkin ei.. Ja joidenkin jotain tuolta väliltä.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Joidenkin miesten kohdalla näin, joidenkin ei.. Ja joidenkin jotain tuolta väliltä.. ;P

Ei taida normijannut paljoa välittää mistään muusta kuin paineiden purusta. :D

• parastasaa kirjoitti:

Kun käytän kättä niin ei siinä ole toisen halusta kyse, vaikka nainen olenkin.
        Masturbointikin kuuluu seksuaalisuuteen.

Fantasioit kumminki että on joku karju murisemassa nautinnosta. :D

En ole sillä tavalla herkkä kuin Jari.
        Mieti nyt vähän itsekkin mitä puhut! Kumpako on mieluisampi kumppani:
        A:) Nainen, joka vietittää joka solullaan halua sinua kohtaan. Aamulla kun herään, niin tulee päälle, suutelee kaulaa jatkaen siitä alespäin..Kohta huomaat hänen ottavan sinulta suihin ja jopa aistit hänen nauttivan siitä.

B:) Nainen, joka vietittää kaikenaikaa kylmyyttä. Kääntää selän sängyssä, aistit kylmyyden ja välinpitämättömyyden. Ei nauti yhtään seksistä. Puheillaan ja teoillaan pilaa tunnelman illasta toiseen.

Kumpako on miehelle mieluisampi???? Kyllä. Väitän, että olet melkoinen aasi mieheksi, joka ei todellakaan yhtään tiedä mistä puhuu.

Ohan se säälittävää että iso mies itkee jatkuvasti.

A) Voihan se noinki mennä jos tuo tunteet peliin ja homma muuttuu nussimisesta "rakasteluksi".

B) Riippuu lähtökohdista.. Jos ei alunperinkään välitä ollenkaan eukon tunteista..

Se riippuu ihan millä mielellä on...
        Joskus ei jaksa häslinkejä.

Aasi?
        Etkö mitään miehisempää keksiny? :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Ohan se säälittävää että iso mies itkee jatkuvasti.

A) Voihan se noinki mennä jos tuo tunteet peliin ja homma muuttuu nussimisesta "rakasteluksi".

B) Riippuu lähtökohdista.. Jos ei alunperinkään välitä ollenkaan eukon tunteista..

Se riippuu ihan millä mielellä on...
        Joskus ei jaksa häslinkejä.

Aasi?
        Etkö mitään miehisempää keksiny? :D

Kävisikö idiootti paremmin?

• KonnaKettu kirjoitti:

Miehen seksuaalisuus ei suoraan perustu toisen haluun, mutta kyllä sillä nyt vaan on vitun suuri merkitys kun puhutaan kahdenvälisestä seksikontaktista. Kun nainen on halukas, niin se lisää omaakin halua... Kuka saatana panee itkevää ruttunaamaa....Täh?
        Tuommonen ukko sais painua vittuun täältä länkyttämään.

• KonnaKettu kirjoitti:

Ei taida normijannut paljoa välittää mistään muusta kuin paineiden purusta. :D

.. Normi ja "normi".. En lähde kinaamaan.. Mut sanon Vuan, että PuuSilmäisyyttä lisää huomattavasti aina se, jos/kun Itsestä tehdään ns. "normi".. ;P

• KonnaKettu kirjoitti:

Kyllä se vaan taitaa perustua..

Kato jos nainen ei pidä itseään seksikkäänä niin ei se anna pesääkään..

Miehille sillä ei ole niin väliä...
        Miehet pystyy vaikka raiskaamaan koko kaupungin hameväen.

Siinä hommassa ei naisten haluilla ole väliä. :D

Kyl voi antaakki,vaikkei piäkkään itseään seksikkäänä. Pitä miestä seksikkäänä ja haluaa miellyttää miestä. Välttämättä ei tarvi miettiä itteä ollenkaan.

Mutta jos miettii itteäänkn, niin voi jopa miettiä niinkin pitkälle ettei mieti miehen nautintoa ollenkaan, vaan omaansa. Nainenkin voi keskittyä vaan omaan saamiseensa...

• muhkee_muhku kirjoitti:

Kyl voi antaakki,vaikkei piäkkään itseään seksikkäänä. Pitä miestä seksikkäänä ja haluaa miellyttää miestä. Välttämättä ei tarvi miettiä itteä ollenkaan.

Mutta jos miettii itteäänkn, niin voi jopa miettiä niinkin pitkälle ettei mieti miehen nautintoa ollenkaan, vaan omaansa. Nainenkin voi keskittyä vaan omaan saamiseensa...

Mä esimerkiksi en mieti omaa seksikkyyttäni pätkän vertaa, se miettimisen vastuu jää miehelle.

Mä joko olen miehestä seksikäs tai en, sen oma asia. Mä en yritä mitenkään panostaa seksikkyyteen, en meikillä en vaatteilla. Mä vaan oon. 😋

No et varmaan pidäkkään itseäs erityisen seksikkäänä mutta tiedät että se sun miehes haluaa sinua. :)

Nainen saa nautinnon siitä että mies nauttii... Jopa niin paljon että omalla orgasmilla ei ole niin väliä.

Jos mies ihan täysillä puskee päälle niinkuin elukka niin siinä hommassa ei kauaa nokka tuhise.
        Nainen ei ees kerkeä saaha orgasmia. :D

Pitää soutaa ja huovata jos haluaa että se eukkoki paukahtaa. :D

Mä esimerkiksi en mieti omaa seksikkyyttäni pätkän vertaa, se miettimisen vastuu jää miehelle.

Mä joko olen miehestä seksikäs tai en, sen oma asia. Mä en yritä mitenkään panostaa seksikkyyteen, en meikillä en vaatteilla. Mä vaan oon. 😋

No sulla on hyvä kun oot rehevä ja seksikäs ihan luontojaan. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

No et varmaan pidäkkään itseäs erityisen seksikkäänä mutta tiedät että se sun miehes haluaa sinua. :)

Nainen saa nautinnon siitä että mies nauttii... Jopa niin paljon että omalla orgasmilla ei ole niin väliä.

Jos mies ihan täysillä puskee päälle niinkuin elukka niin siinä hommassa ei kauaa nokka tuhise.
        Nainen ei ees kerkeä saaha orgasmia. :D

Pitää soutaa ja huovata jos haluaa että se eukkoki paukahtaa. :D

Niin, mä olen kätevästi ulkoistanut miehelle vastuun siitä, kuinka se minut näkee ja kokee.

Kyl sen aina sitten viimeistään tietää, kun se hätyyttelee itsepintaisesti eikä millään saa pysymään loitolla. Tulee kun bumerangi takas, aina kun kuvainnollisesti tyrkkää kauemmas.

Mjoo, ei se aina ole tärkeetä se oma fyysinen nautinto. Ei aina ole vaan semmosta tarvetta, halua, fiilistä...

Mutta silti toisella voi olla ja kaipaa helpotusta. Eiks se oo yks tapa monista osoittaa rakkautta sekin, että helppaa toista?

Kuka mitenkin saa. Naisen tyydyttäminen on joillekin miehille tärkeetä ja innostaa itseäkin, kun huomaa pystyvänsä suomaan nautintoa naiselleen. Se on kyllä positiivinen asia miehessä tuo..

• KonnaKettu kirjoitti:

No sulla on hyvä kun oot rehevä ja seksikäs ihan luontojaan. :D

Nojaa, empä tiiä. Omasta mielestä ihan tuiki tavallinen tallero. En näe itessäni mitään seksikästä. Enkä viehäty itsestäni mitenkään. Tää kroppa on vaan mun tomumajani, työkalu jolla mun henkinen minä toteuttaa itseään. 🤣

Kyl se jää katsojan vastuulle tosiaan, kuka mitenkin mut näkee ja kokee. Mielummin olen epäviehättävä tai mahdollisimman harvalle viehättävä, niin saan olla rauhassa. Must siinä ei ole mitään hienoa, että kauhea lössi kävelis kuola perässä. Ja koko mun henkinen minäni jäis kuoreni jalkoihin. Se ois kamalaa!😬

Nojaa, empä tiiä. Omasta mielestä ihan tuiki tavallinen tallero. En näe itessäni mitään seksikästä. Enkä viehäty itsestäni mitenkään. Tää kroppa on vaan mun tomumajani, työkalu jolla mun henkinen minä toteuttaa itseään. 🤣

Kyl se jää katsojan vastuulle tosiaan, kuka mitenkin mut näkee ja kokee. Mielummin olen epäviehättävä tai mahdollisimman harvalle viehättävä, niin saan olla rauhassa. Must siinä ei ole mitään hienoa, että kauhea lössi kävelis kuola perässä. Ja koko mun henkinen minäni jäis kuoreni jalkoihin. Se ois kamalaa!😬

Enkä mä nyt tiiä onko taipumus keskivartalolihavuuteen kovinkaan seksikästä rehevyyttä. Mä olen itseasiassa hyvinkin keskikokoinen, mitä olen nyt koulussa naisia katsellut.

On mua paljon pienempiä, sirompia ja hennompia. Mutta iso osa on samaa kaliiperia tai reippaasti suurempia kauttaaltaan. Nykynaisten joukossa siis fyysiseltä kooltani olen ison tytön ja pienen välimalli. En huomattavan hoikka enkä leveä mistään kohtaa.

Kaverit vahvistivat käsitykseni koostani.

Niin, mä olen kätevästi ulkoistanut miehelle vastuun siitä, kuinka se minut näkee ja kokee.

Kyl sen aina sitten viimeistään tietää, kun se hätyyttelee itsepintaisesti eikä millään saa pysymään loitolla. Tulee kun bumerangi takas, aina kun kuvainnollisesti tyrkkää kauemmas.

Mjoo, ei se aina ole tärkeetä se oma fyysinen nautinto. Ei aina ole vaan semmosta tarvetta, halua, fiilistä...

Mutta silti toisella voi olla ja kaipaa helpotusta. Eiks se oo yks tapa monista osoittaa rakkautta sekin, että helppaa toista?

Kuka mitenkin saa. Naisen tyydyttäminen on joillekin miehille tärkeetä ja innostaa itseäkin, kun huomaa pystyvänsä suomaan nautintoa naiselleen. Se on kyllä positiivinen asia miehessä tuo..

Kyllä sen viimeistään sitten huomaa kun se nylkyttää jalkaa. :D

Mulla nyt on aina oma lehmä ojassa kun naiskaveri soittelee seuraksi.. :)
        Rättiväsyneenä saattaa olla että ei jaksa... Jos on vaikka aikane herätys.

• KonnaKettu kirjoitti:

Kyllä sen viimeistään sitten huomaa kun se nylkyttää jalkaa. :D

Mulla nyt on aina oma lehmä ojassa kun naiskaveri soittelee seuraksi.. :)
        Rättiväsyneenä saattaa olla että ei jaksa... Jos on vaikka aikane herätys.

Heh, ei sentään jalkaa. Mutta kyllä se jatkuvasti ympärillä kiehnää ja pyörii, ottaa kontaktia. Naama marrissa pyörii ympärillä. :)

Juu, joskus on hyvä ihan vaan huilatakin. :)

Heh, ei sentään jalkaa. Mutta kyllä se jatkuvasti ympärillä kiehnää ja pyörii, ottaa kontaktia. Naama marrissa pyörii ympärillä. :)

Juu, joskus on hyvä ihan vaan huilatakin. :)

Niin...

Mulla ei tule hirveästi harrastettua seksiä vain siksi että toinen haluaa sitä.

Jonkin asteinen himo on aina päällä eikä tule paljoa kieltäydyttyä jos nainen tulee mouruamaan.

• Yksisilmäinen munkki saavuttaisi mielellään pilvet ja sateen heti ensi kertaa jadeportista kuljettuaan, mutta varsinkin kokeneempi munkki saattaa joutua ravaamaan itsensä jopa uuvuksiin asti, eikä pilvistä ja sateesta ole merkkiä vielä silloinkaan.

Joskus tähän auttaa kun vaihtaa pielustelukumppaninsa nuorempaan. Kokeneemmilla naisilla kun tahtoo jadeportti olla väljä kuin vasta varsoneella tammalla.

Kaikesta huolimatta iän myötä tulee yksisilmäisestä munkista virttyneempi, eivätkä pilvet ja sade lankea hänelle enää samalla tavalla kuin nuorempana. Tällöin pitää vain olla ahkera ja jaksaa kulkea jadeportin läpi kerta toisensa jälkeen. Tarpeeksi portista kuljettuaan lankeaa sade pilvistä yhtä varmasti kuin se tekee kirsikkapuiden kukkiessa keväällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2993
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1834
    3. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      1822
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      346
      1741
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1317
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1290
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1132
    8. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1009
    9. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      57
      941
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      884
    Aihe