Komeaa tahtovat

heteronainen

Telkkarin sinkkuillallinen ohjelmassa oli homomiehet hakemassa treffiseuraa. Miehiä neljä ja kaikki halusivat komean pitkän miehen.
Sellainen se miehenkin luonto on. Ulkonäkö pääasia, vähät onko muuten ok.

9

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homomiess

Pitää paikkansa.

• Niin eihän tää ole sukupuolisidonnainen asia, eikä edes hetero-tai homogeeninen. Seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta siihen, millaisista tyypeistä tykkää. Yhtälailla homo voi haluta koko huoneen komeimman miehen, joka on komein kaikkien muidenkin paikalla olijoiden mielestä, tai olla haluamatta.

Tai lesbo tykkää kansikuva tytöistä ja toinen rekkamiestyyppisistä, näin kovasti karrikoiden jotta ajatus aukeaa. Mikä kehenkin vetoaa. Ei ole sitä yhtä muottia josta kaikki tykkää. :)

Stereotypiat...

Mitä olen seurannut homoja ja lesboja ihan irl, heillä on makunsa siinä missä heteroillakin. Monesti homot korostaa itseään, feminiinisellä tavalla puunaamalla itseään ja on "naisellisia". Vastaavasti osalla lesboista on maskuliinisia taipumuksia, pukeutuu miesmäisesti ja on muutenkin enemmän "miehekäs".

Mutta sitten on miehiä/naisia jotka on ihan kuin kuka tahansa vastaantuleva ukko/akka, mistään ei nää että on homoseksuaalinen. Naamasta tai tyylistä paha sanoa, kuka on mitenkin seksuaalisesti suuntautunut.

Katseesta voikin jo nähdä ja elekielestä. Tai jos sitä korostamalla korostaa, seksuaalista suuntautumistaan. :)

• Kyllä mieki haluan Salma Hayekin..

• crux

Naiset ja homomiehet ovat vielä jonkinlaisen vapautumisen tilassa. Miehet olivat yhtä ulkonäkökeskeisiä ehkä joskus 80- ja 90-luvulla kuin naiset nykyään. Sen jälkeen suunta muuttui niin että miehet ovat käyneet sanoissaan harkitsevimmiksi - tämän huomaa katsomalla vaikka mitä tahansa sinkku-reality-ohjelmaa. Naisilla ei ole mitään sensuuria sen suhteen kuinka paljon he arvioivat miehiä ulkonäön perusteella - kaikki sanotaan mitä mieleen luonnostaan tulee ja luultavasti tätä vapautta korostaen keksitään vielä lisää päälle.

• sydämentuska

Kyllä naisetkin harkitsevat sanojaan noissa ohjelmissa. Itse en muuta sinkkuhömppää katso kuin Sinkkuillallista, ja siinä naiset tuppaavat aina käyttämään sananpartta "ei minun tyyppiäni" eli ei suoraan hauku miestä vaan sanoo vain ettei ole juuri hänen makuunsa, antaen olettaa että ehkä jonkun toisen makuun onkin.

• crux
        sydämentuska kirjoitti:

Kyllä naisetkin harkitsevat sanojaan noissa ohjelmissa. Itse en muuta sinkkuhömppää katso kuin Sinkkuillallista, ja siinä naiset tuppaavat aina käyttämään sananpartta "ei minun tyyppiäni" eli ei suoraan hauku miestä vaan sanoo vain ettei ole juuri hänen makuunsa, antaen olettaa että ehkä jonkun toisen makuun onkin.

En osaa tuohon ohjelmaan ottaa kantaa mutta kyllähän pinnallinen voi olla myös kehumalla. Tuntuu aika mauttomalta se kuinka paljon naiset jaksavat ylistää, sanotaan nyt vaikka Pete Parkkosta. Ihan tulee mieleen ne ajat jolloin ihailu kohdistui Sabrinaan ja Samantha Foxiin. Sallittuahan se on mutta aika vanhanaikaista, ei edes retroa vaan ihan ummehtuneen vanhanaikaista.

• sydämentuska
        crux kirjoitti:

En osaa tuohon ohjelmaan ottaa kantaa mutta kyllähän pinnallinen voi olla myös kehumalla. Tuntuu aika mauttomalta se kuinka paljon naiset jaksavat ylistää, sanotaan nyt vaikka Pete Parkkosta. Ihan tulee mieleen ne ajat jolloin ihailu kohdistui Sabrinaan ja Samantha Foxiin. Sallittuahan se on mutta aika vanhanaikaista, ei edes retroa vaan ihan ummehtuneen vanhanaikaista.

Saattaa tulla se kehu myös ns. "laulutaidoista", koska eipä tuo Parkkonen ainakaan omaan silmääni mistään kulmasta katsottuna komea ole. Saati sitten niin komea että sen takia alkaisi ylistämään.

• 720
        crux kirjoitti:

Haiskahtaa hieman kateelliselta kommentilta...

• crux
        720 kirjoitti:

Haiskahtaa hieman kateelliselta kommentilta...

Syvä huokaus. Ei se minun arvostelukykyyni vaikuta jos olen vähän kateellinen tai jos kaipaan nuoruutta tms. Ei tuon kommentin sisältö olisi ilman sitä luultavasti yhtään erilainen. Sitäkö tarkoitit, että ajatus on kateuden muokkaama? Voiko tuollaista asiaa sitten sanoa mitenkään jos se on aina mahdollista tulkita pelkäksi kateudeksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3153
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2042
    3. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1854
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      358
      1842
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1457
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1390
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1162
    8. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      18
      1032
    9. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64