Komeaa tahtovat

heteronainen

Telkkarin sinkkuillallinen ohjelmassa oli homomiehet hakemassa treffiseuraa. Miehiä neljä ja kaikki halusivat komean pitkän miehen.
Sellainen se miehenkin luonto on. Ulkonäkö pääasia, vähät onko muuten ok.

9

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homomiess

      Pitää paikkansa.

    • Niin eihän tää ole sukupuolisidonnainen asia, eikä edes hetero-tai homogeeninen. Seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta siihen, millaisista tyypeistä tykkää. Yhtälailla homo voi haluta koko huoneen komeimman miehen, joka on komein kaikkien muidenkin paikalla olijoiden mielestä, tai olla haluamatta.

      Tai lesbo tykkää kansikuva tytöistä ja toinen rekkamiestyyppisistä, näin kovasti karrikoiden jotta ajatus aukeaa. Mikä kehenkin vetoaa. Ei ole sitä yhtä muottia josta kaikki tykkää. :)

      Stereotypiat...

      Mitä olen seurannut homoja ja lesboja ihan irl, heillä on makunsa siinä missä heteroillakin. Monesti homot korostaa itseään, feminiinisellä tavalla puunaamalla itseään ja on "naisellisia". Vastaavasti osalla lesboista on maskuliinisia taipumuksia, pukeutuu miesmäisesti ja on muutenkin enemmän "miehekäs".

      Mutta sitten on miehiä/naisia jotka on ihan kuin kuka tahansa vastaantuleva ukko/akka, mistään ei nää että on homoseksuaalinen. Naamasta tai tyylistä paha sanoa, kuka on mitenkin seksuaalisesti suuntautunut.

      Katseesta voikin jo nähdä ja elekielestä. Tai jos sitä korostamalla korostaa, seksuaalista suuntautumistaan. :)

    • Kyllä mieki haluan Salma Hayekin..

    • crux

      Naiset ja homomiehet ovat vielä jonkinlaisen vapautumisen tilassa. Miehet olivat yhtä ulkonäkökeskeisiä ehkä joskus 80- ja 90-luvulla kuin naiset nykyään. Sen jälkeen suunta muuttui niin että miehet ovat käyneet sanoissaan harkitsevimmiksi - tämän huomaa katsomalla vaikka mitä tahansa sinkku-reality-ohjelmaa. Naisilla ei ole mitään sensuuria sen suhteen kuinka paljon he arvioivat miehiä ulkonäön perusteella - kaikki sanotaan mitä mieleen luonnostaan tulee ja luultavasti tätä vapautta korostaen keksitään vielä lisää päälle.

      • sydämentuska

        Kyllä naisetkin harkitsevat sanojaan noissa ohjelmissa. Itse en muuta sinkkuhömppää katso kuin Sinkkuillallista, ja siinä naiset tuppaavat aina käyttämään sananpartta "ei minun tyyppiäni" eli ei suoraan hauku miestä vaan sanoo vain ettei ole juuri hänen makuunsa, antaen olettaa että ehkä jonkun toisen makuun onkin.


      • crux
        sydämentuska kirjoitti:

        Kyllä naisetkin harkitsevat sanojaan noissa ohjelmissa. Itse en muuta sinkkuhömppää katso kuin Sinkkuillallista, ja siinä naiset tuppaavat aina käyttämään sananpartta "ei minun tyyppiäni" eli ei suoraan hauku miestä vaan sanoo vain ettei ole juuri hänen makuunsa, antaen olettaa että ehkä jonkun toisen makuun onkin.

        En osaa tuohon ohjelmaan ottaa kantaa mutta kyllähän pinnallinen voi olla myös kehumalla. Tuntuu aika mauttomalta se kuinka paljon naiset jaksavat ylistää, sanotaan nyt vaikka Pete Parkkosta. Ihan tulee mieleen ne ajat jolloin ihailu kohdistui Sabrinaan ja Samantha Foxiin. Sallittuahan se on mutta aika vanhanaikaista, ei edes retroa vaan ihan ummehtuneen vanhanaikaista.


      • sydämentuska
        crux kirjoitti:

        En osaa tuohon ohjelmaan ottaa kantaa mutta kyllähän pinnallinen voi olla myös kehumalla. Tuntuu aika mauttomalta se kuinka paljon naiset jaksavat ylistää, sanotaan nyt vaikka Pete Parkkosta. Ihan tulee mieleen ne ajat jolloin ihailu kohdistui Sabrinaan ja Samantha Foxiin. Sallittuahan se on mutta aika vanhanaikaista, ei edes retroa vaan ihan ummehtuneen vanhanaikaista.

        Saattaa tulla se kehu myös ns. "laulutaidoista", koska eipä tuo Parkkonen ainakaan omaan silmääni mistään kulmasta katsottuna komea ole. Saati sitten niin komea että sen takia alkaisi ylistämään.


      • 720
        crux kirjoitti:

        En osaa tuohon ohjelmaan ottaa kantaa mutta kyllähän pinnallinen voi olla myös kehumalla. Tuntuu aika mauttomalta se kuinka paljon naiset jaksavat ylistää, sanotaan nyt vaikka Pete Parkkosta. Ihan tulee mieleen ne ajat jolloin ihailu kohdistui Sabrinaan ja Samantha Foxiin. Sallittuahan se on mutta aika vanhanaikaista, ei edes retroa vaan ihan ummehtuneen vanhanaikaista.

        Haiskahtaa hieman kateelliselta kommentilta...


      • crux
        720 kirjoitti:

        Haiskahtaa hieman kateelliselta kommentilta...

        Syvä huokaus. Ei se minun arvostelukykyyni vaikuta jos olen vähän kateellinen tai jos kaipaan nuoruutta tms. Ei tuon kommentin sisältö olisi ilman sitä luultavasti yhtään erilainen. Sitäkö tarkoitit, että ajatus on kateuden muokkaama? Voiko tuollaista asiaa sitten sanoa mitenkään jos se on aina mahdollista tulkita pelkäksi kateudeksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe