..vaikea myöntää, että keskiverto pakolaismies on huomattavasti haluttavampi suomalaisten naisten silmissä kuin keskiverto suomalainen mies?
Naisilla ei siis ole yleensä mitään vaikeuksia myöntää, että etnokulli kiinnostaa. Arvostan tämän tasoista rehellisyyttä suuresti.
Sensijaan, kun olen yrittänyt valistaa suomalaisia miehiä asiasta ja lisännyt vielä perään: "Mitä on tehtävä ", olen saanut osakseni aggressiivisia reaktioita, vittuilua, häpäisy-yrityksiä jne. Tämä on suureksi osaksi aiheuttanut sen, että uskoni miesasiaan on lopullisesti romahtanut.
En vaan voi käsittää, että miksi miehet eivät suostu nielemään omaa henkilökohtaista miehistä ylpeyttään edes ajaakseen oman rotunsa miesten etuja ja kunniaa? Ei, vaikka globaali aisankannattajuus uhkaisi.
Miksi niin monien suomalaisten miesten on niin...
34
535
Vastaukset
Ei mun mielestä ole suomalaisilla miehillä vaikeuksia myöntää että suominaiset on etnomiesten perään. Kaikkihan sen tietää että a) suominainen on horo b) sitä kiinnostaa kaikki muut paitsi kiltti & kunnollinen kotimainen mies. ""Mitä on tehtävä", no mitäpä jos huora muuttaisit jonnekin etnomaahan persettäs jakamaan niin ei tulis meille muille siitä jakamisesta kustannuksia.
- horonpoika
Minkä maalainen etno oma isäsi on? Vai onko epäselvää?
- EdesUnissa
Kuinkahan se tuo rodullinen etujen ja kunnian ajaminen onnistuisi ? Raahataan naiset kellariin ?
Ei kiinnosta. Emme taistele samasta naisryhmästä pakolaismiesten kanssa.
Ne naiset jotka ovat kiinnostuneita pakolaismiehistä, eivät pääsääntöisesti taas kuulu siihen naisten ryhmään joka kiinnostaa minua.Näin. Henkilökohtaisella tasolla keppostelevista hiekkahäjyistä tai savannielviksistä ei olisi mitään haittaa eikä vastusta.
Muutenkin iän myötä tuntuu ettei olisi enää mitään kilpailutilannetta.- traditiocitymies
Rotukunnian puolustamisen ja muun sellaisen voi tosiaan jättää 1930-luvulle, mutta kyllähän se on niin, että jos joku naistyyppi viehättyy lähi-itäläisistä kultaketjupojista, niin antaa mennä vaan. Minä tuskin eurooppalaishenkisenä herrasmiehenä löytäisin mitään yhteistä sellaisten naisten kanssa.
- rotukunnia.kunniaan
traditiocitymies kirjoitti:
Rotukunnian puolustamisen ja muun sellaisen voi tosiaan jättää 1930-luvulle, mutta kyllähän se on niin, että jos joku naistyyppi viehättyy lähi-itäläisistä kultaketjupojista, niin antaa mennä vaan. Minä tuskin eurooppalaishenkisenä herrasmiehenä löytäisin mitään yhteistä sellaisten naisten kanssa.
Kohtahan se taas on 30-luku. Nyt on hyvä aika aloittaa rotukunnian puolustaminen.
- Nomitensennytottaa
Nojaa.. onko näin? Silmäkarkkia ehkä - jos nyt siitä tyypistä tykkää. Mutta minusta tuntuu kuitenkin, että nimenomaan pakolaismiesten perään (ei papereita, ei kunnolla yhteistä kieltä, kulttuurierot ja todennäköisesti myös bökemyserot) on vain pieni osa naisista ja osa heistäkin sen vuoksi, että eivät saa sellaista suomalaista miestä, jonka haluaisivat.
Se, että moni pakolaismies on laittautunut, ei kuitenkaan vielä tarkoita, että he olisivat naisten mielestä hyvännäköisiä. Ei kaikkia miellytä se merkkivaate-geelitukka -tyyppi. Eli eivät he kaikille ole edes silmäkarkkia. En tiedä taidanko itsekään tuntea yhtään naista, joka kuolaisi heidän peräänsä - enpä taida.Niin no, porvoon lapsenmurhaajallakin oli suomalainen vaimo jonka kuolauksen seurauksena viaton lapsi kuoli. Noita naisia on paljon, varmaan vähintäänkin puolet Suomen naisista.
https://mvlehti.net/2017/11/14/suvaitsevaisuuden-surullinen-tarina-porvooseen-saa-tulla/
“Meille saa tulla Porvooseen- Ni får komma till Borgå”.- Buhahaha
Minäkin olen ollut noiden mamumiesten kainalossa näkyvän enimmäkseen sellaisia naisia joita tämän palstan miesten enemmistö ei missään tapauksessa itselleen haluaisi.
- Nomitensennytottaa
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no, porvoon lapsenmurhaajallakin oli suomalainen vaimo jonka kuolauksen seurauksena viaton lapsi kuoli. Noita naisia on paljon, varmaan vähintäänkin puolet Suomen naisista.
https://mvlehti.net/2017/11/14/suvaitsevaisuuden-surullinen-tarina-porvooseen-saa-tulla/
“Meille saa tulla Porvooseen- Ni får komma till Borgå”.Eikö sitten tuolla logiikalla joka toisella naisella pitäisi olla ulkomaalaistaustainen mies? Tai siis, tietysti joillain voi olla vaikka saksalainen tai britti, mutta jos siis nyt tarkennetaan, että "eksoottisen näköinen" ulkomaalaistaustainen mies.
Omassa tuttavapiirissäni ne ulkomaalaiset kumppanit ovat nimenomaan eurooppalaisia, yhdellä on jenkeistä kotoisin oleva kumppani. En siis väitä, etteikö niitä naisia olisi, jotka pariutuvat nimenomaan mainittujen miesten kanssa, mutta taitavat kyllä olla vähemmistö. Jo ihan sen vuoksi, ettei suhde oikein onnistu, jos näkemyserot suhteesta, sukupuolirooleista, yms ovat täysin erilaiset. Nomitensennytottaa kirjoitti:
Eikö sitten tuolla logiikalla joka toisella naisella pitäisi olla ulkomaalaistaustainen mies? Tai siis, tietysti joillain voi olla vaikka saksalainen tai britti, mutta jos siis nyt tarkennetaan, että "eksoottisen näköinen" ulkomaalaistaustainen mies.
Omassa tuttavapiirissäni ne ulkomaalaiset kumppanit ovat nimenomaan eurooppalaisia, yhdellä on jenkeistä kotoisin oleva kumppani. En siis väitä, etteikö niitä naisia olisi, jotka pariutuvat nimenomaan mainittujen miesten kanssa, mutta taitavat kyllä olla vähemmistö. Jo ihan sen vuoksi, ettei suhde oikein onnistu, jos näkemyserot suhteesta, sukupuolirooleista, yms ovat täysin erilaiset.Varmaan niillä oliskin mutta kun niitä ihania etnorakastajia on saatu tänne niin kovin vähän. Oliko se nyt jotain vaivaiset 35000 toissavuonnakin jolloin tuli muka paljon, eihän se riitä mihinkään kun on liki puolitoista miljoonaa suominaista pottia jakamassa.
Harmaaritari kirjoitti:
Varmaan niillä oliskin mutta kun niitä ihania etnorakastajia on saatu tänne niin kovin vähän. Oliko se nyt jotain vaivaiset 35000 toissavuonnakin jolloin tuli muka paljon, eihän se riitä mihinkään kun on liki puolitoista miljoonaa suominaista pottia jakamassa.
Se on 35000 loista joille pitää maksaa asunnot, sähkö, vesi, terveyspalvelut ja vielä vähän käyttörahaa.
Se tekee aika nätin summan rahaa per kuukausi...
Pitäs laittaa suvakit maksamaan omasta nahasta tälläset..
Kytketään kuntopyörät generaattoriin että suvakit saa vatkata sähköä musuille.
Suvakit vois myös kantaa joesta vettä näihin vokkeihin.
Eihän suvakeilla ole muutakuin kelan rahaa joten saavat kustantaa loisten elämisen oikeilla töillä.Oonhan mieki nussinu tummaihosia naisia mutta en ole toivottamassa mamuja tervetulleeksi..
Enkä halua lasta joka ei näytä minulta.KonnaKettu kirjoitti:
Se on 35000 loista joille pitää maksaa asunnot, sähkö, vesi, terveyspalvelut ja vielä vähän käyttörahaa.
Se tekee aika nätin summan rahaa per kuukausi...
Pitäs laittaa suvakit maksamaan omasta nahasta tälläset..
Kytketään kuntopyörät generaattoriin että suvakit saa vatkata sähköä musuille.
Suvakit vois myös kantaa joesta vettä näihin vokkeihin.
Eihän suvakeilla ole muutakuin kelan rahaa joten saavat kustantaa loisten elämisen oikeilla töillä.No niinpä. Sitten kun lisäksi silloin kun ne tuli puhuttiin vain sen vuoden kustannuksista ja nekin reippaasti alakanttiin, kukaan ei ottanut esille sitä seikkaa että kun ne jää loisimaan on kulutkit ikuiset. Matu joka maksaa eka vuonna 80 000 veronmaksajille maksaa saman seuraavanakin ja sitä seuraavana, paitsi jos tekee lapsia jokun suomisuvakin kanssa nostaa se kustannuksia, puhumattakaan perhen yhdistämisistä ja muusta, äkkiä yksi alle sata tonnia vuodessa -matu onkin kloonantunut kymmenkertaiseksi ja puhutaan miljoonasta per vuosi, sen voi sitten kertoa tuolla 35000:lla. Kohta ei ole enää suomiduunareilla enää mitään mistä ne rahat saadaan kiristettyä mitä matut kustantaa, suvakkiakoiltakaan ei löydy ratkaisua kun ne kaarnaveneetkään ei ähteneet vetämään oikein.
- selipaattisirkka
KonnaKettu kirjoitti:
Oonhan mieki nussinu tummaihosia naisia mutta en ole toivottamassa mamuja tervetulleeksi..
Enkä halua lasta joka ei näytä minulta.Niitäkään löytyy miehillekin, tummaihoisia. Ovat saaneet nussia vaaleaa suomiviikinkiä.
Itse en ole vielä saanut tummaa miestä.. En minäkään halua lasta joka ei näytä minulta. selipaattisirkka kirjoitti:
Niitäkään löytyy miehillekin, tummaihoisia. Ovat saaneet nussia vaaleaa suomiviikinkiä.
Itse en ole vielä saanut tummaa miestä.. En minäkään halua lasta joka ei näytä minulta.Vähemmän on naisia..
Eikä kiinnosta tarpeeksi että erityisesti haluaisin heitä tänne lisää.- selipaattisirkka
KonnaKettu kirjoitti:
Vähemmän on naisia..
Eikä kiinnosta tarpeeksi että erityisesti haluaisin heitä tänne lisää.Hyvä kun sulle on löytynyt.
Itse en sitä tummaa miestä ole löytänyt. selipaattisirkka kirjoitti:
Hyvä kun sulle on löytynyt.
Itse en sitä tummaa miestä ole löytänyt.Voi kiitos..
Saanko mie nyt monikulttuurinen sivistyny suvakki mitalin?- sellaisistamiehettykkää
Sittenhän olisi kaikki syylliset poissa pelistä. Äiti ja lapsi.
Isin päätä silitetään niinkuin oikein on.
- Wwu
Mua taas ihmetyttää eniten se, että miten nämä "rajat kiinni" - tyypit ovat kuitenkin ottamassa mielellään itselleen venäläisen tai thaimaalaisen naisen.
- Buhahaha
Mikä siinä ihmetyttää? Eihän tuon porukan mielestä venäläis- tai thaikkuvaimot ole mitään "haittamaahanmuuttoa" toisin kun nuorten tummahipiäisten sinkkumiesten.
- Wwu
Buhahaha kirjoitti:
Mikä siinä ihmetyttää? Eihän tuon porukan mielestä venäläis- tai thaikkuvaimot ole mitään "haittamaahanmuuttoa" toisin kun nuorten tummahipiäisten sinkkumiesten.
Se oli olevinaan sarkasmia.
- EdesUnissa
Sinulla on ruma kieli. Olen huomannut että kommentoit jatkuvasti ihmisiä yleistäen, joka saa lukijan miettimään että kuka sinua on tänään potkinut. Tässä lyhyessä väitteessäsi osoitat hirveästi virheellistä ja asenteellista yleistystä.
1. Rajat kiinni ihmiset eivät mielestäni vastusta minkäänmaalaisten avioliittoja.
2. Sinulla ei ole oikeastaan tietoa mitä rajat kiinni ihmiset valitsisivat puolisoikseen.
3. Rajat kiinni naiset ottavat siis venäläisen tai thaimaalaisen naisen ?
Rajat kiinni on maahanmuuton vastustajien ryhmä, ja käsitykseni mukaan siis kohdistuu EUn ulkopuolelta tuleviin pakolaisiin ennenkaikkea. Eivät taida vastustaa amerikkalaisia tai japanilaisia liikemiehiä, jotka tuovat verotuloja. Siihen kuuluu sekä naisia että miehiä, kuten melkein kaikkiin ajatuksiin. Pyrit marginalisoimaan sen thaikkunaisista pitävien miesten ryhmäksi. Se on lapsellista.
Tosin ei tuo aloitus tietysti ollut sen tasokkaampi. Samoin siinä yleistettiin ja käännettiin asia nurinniskoin. Pakolaismiehiä suosivat naiset lienevät kuitenkin marginaalinen vähemmistö. - Wwu
EdesUnissa kirjoitti:
Sinulla on ruma kieli. Olen huomannut että kommentoit jatkuvasti ihmisiä yleistäen, joka saa lukijan miettimään että kuka sinua on tänään potkinut. Tässä lyhyessä väitteessäsi osoitat hirveästi virheellistä ja asenteellista yleistystä.
1. Rajat kiinni ihmiset eivät mielestäni vastusta minkäänmaalaisten avioliittoja.
2. Sinulla ei ole oikeastaan tietoa mitä rajat kiinni ihmiset valitsisivat puolisoikseen.
3. Rajat kiinni naiset ottavat siis venäläisen tai thaimaalaisen naisen ?
Rajat kiinni on maahanmuuton vastustajien ryhmä, ja käsitykseni mukaan siis kohdistuu EUn ulkopuolelta tuleviin pakolaisiin ennenkaikkea. Eivät taida vastustaa amerikkalaisia tai japanilaisia liikemiehiä, jotka tuovat verotuloja. Siihen kuuluu sekä naisia että miehiä, kuten melkein kaikkiin ajatuksiin. Pyrit marginalisoimaan sen thaikkunaisista pitävien miesten ryhmäksi. Se on lapsellista.
Tosin ei tuo aloitus tietysti ollut sen tasokkaampi. Samoin siinä yleistettiin ja käännettiin asia nurinniskoin. Pakolaismiehiä suosivat naiset lienevät kuitenkin marginaalinen vähemmistö.No voi Yhyy, pitää vissiin alkaa vittuilemaan ihan urakalla, niin loppuu noi sunkin moralisointiyritykset. Koita nyt räkänokkanatsi tajuta, että ei se johda mihinkään. Ei tartte mun helmoja nykiä jatkuvasti. Tylsää meinaan.
- Eihaittaamutta
Ei mua haittaa, koska yleisesti nuo naiset ovat tuota heikompaa tasoa, josta en ole kiinnostunut. Ikävää on se, että ne tekee lapsia keskenään ja tuo kulttuuri leviää tännekkin.
- tasukki
tai toisin päin, miksi suomalaiselle naiselle vaikea myöntää, että keskiverto ulkomaalainen nainen on huomattavasti haluttavampi suomalaisten miesten silmissä kuin keskiverto suomalainen nainen?
- keskivertosuomi
Se on mulle vaan positiivinen asia.
- Minä.itseolah
Inä olla Kunis musta Nainne Haluta Rikas mees
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Naisia kiinnostaa jännämies vaikka se olisi irakilainen. Irakilaiset vaan on sellaisia että naiseltä lähtee henki kovin helposti kun suututtaa irakilaisen.
- jokokupsahti
Äitiäsi?
- m.wurst
kenen mielestä on, kenen mielestä ei..
ite en näe mitään haluttavaa niissä ylimielisenä keekoilevissa kukkopojissa, miltä suurin osa näistä tietyn etnisen taustan omaavista miespuolisista yksilöistä vaikuttavat tuolla kylillä kulkiessaan (mitä kai tässä aloituksessa tarkoitettiin)..
toisekseen viehätyn enemmän sinisilmäisistä ja piirteiltään vaaleista/vaaleahkoista miehistä.
kolmannekseen, kielimuuri ja kulttuurien yhteentörmäys? -meh, minen jaksais,- kultaketjupojat
Näin. En ajattele, että kyse on edes jostain "rodusta" tai ihonväristä, vaan lähinnä siitä että tietyn maankolkan nuoret miehet ovat omaksuneet sen kultaketjuilla koristellun, liialliselta hajuvedeltä haisevan ja liian näkyvillä merkkivaatteilla kekkuroivan habituksen ja siihen liittyvän käyttäytymiskulttuurin. Länsimainen kuluttajabrändien esittely yhdistyneenä itämaiseen, meluisaan ja itsetietoiseen käyttäytymisnormistoon. Mahtavaa.
En ole havainnut kilpailua..
Itse olen keskiverto suomalainen mies.
Jotenki epämiehisiä pikkunilkkejä nuo etnot...
Ei mamupatjatkaan pidä kulttuurinrikastajiaan miehinä... Pikemminkin rattopoikina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331