Iski varatun naisen. Naiset lähtee varatun matkaan oitis.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005453290.html
Huutokauppakeisarin apumies markku
10
1288
Vastaukset
- Huuhaa123
Miks ei..kätevä käsistään..
- koitetaannyt
Markku-keskustelut poistetaan jostain syystä. Yritin eilen jo kaksi kertaa avausta asiasta.
- vientiäriittää
Uusi vaimokin sanoo, että naiset kourivat Markkua takapuolesta.
Joo mutta kun se kohdistuu mieheen siitä ei saa valittaa vaan se on vain kivaa markun mielestä, no ehkä onkin koska pölkkypää-renki. Hauskasti muuten tuon jutun naisen nimi on Anne, aattelepas jos vanhemmat ois keksineet ristiä Anuksi niin olis sitten Anu saukko :D
- kivakivaaa
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta kun se kohdistuu mieheen siitä ei saa valittaa vaan se on vain kivaa markun mielestä, no ehkä onkin koska pölkkypää-renki. Hauskasti muuten tuon jutun naisen nimi on Anne, aattelepas jos vanhemmat ois keksineet ristiä Anuksi niin olis sitten Anu saukko :D
Onpa hauskasti. Mulla oli koulukavereina montakin Annea. Markkukin oli silloin suosittu nimi pojilla.
- Sinkkunainen--
Idiootti mies elvistelee lehdissä että sai iskettyä varatun naisen. On tuokin hyvää mainosta miehelle , jos olisin markun nainen niin lähtisin kävelee välittömästi kun puhuu lehdille omasta suhteestaan.
- pop98
" jos olisin markun nainen niin lähtisin kävelee välittömästi "
-Oletko nainen oikeasti, kun et tunnu tietävän että näin kysytystä (=korkeatasoisesta) miehestä kannattaa pitää ehdottomasti kiinni!
Aika stereotyyppinen suomijuntti..
Heinähattu ja suomi t-paita päällä torremolinokseen..
Ja siellä hengataan vaan suomibaareissa ja puhutaan suomalaisten kanssa. :D.. Jooh.. Taas näitä Janttereita.. ;D.. Mut jooh.. Näiden VastinPareja on naisissa YllinKyllin.. Onks joku kuullu BonoBoista jo?.. ;D
- Mumme
Nykyään telkkarissakin suositaan tällaisia aika moraalittomia henkilöitä. Kuka on jättänyt perheensä, kuka huijaa ihmisiä kaupoissa, rattijuoppoja ja jopa rikollisia. Sitten he vielä saavat toimistaan palkintoja. Tämä on ilmeisesti tätä nykymenoa. Ei ihme, että huumeet ym. päihteet lisääntyvät, sekä moraaliton elämä kun esikuvat ovat tällaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511