Kenellä palstalaisista paljas päälaki paistaa eniten?
Kuka palstalainen kaljuuntunein?
18
368
Vastaukset
- jyystökalju
Lasketaanko huijausmenetelmä partahöylä?
.. En varmaan Kaljuunnu Koskaan.. ;(.. Noh, Höylällä kyllä.. On sit vaan pakko käydä PartuRisa Harjan LyhennykseSä.. ;P.. Sellaista se on meidän SiniSilmienElo.. ;D
- tällä-pärjännet
DarkFearin päälaki loistaa kuin peili.
Veikkaan että se on pääteltävissä palstan jutuista. Eniten kaljuuntuvilla keho muodostaa testosteronia eniten, eipä siis tarvitse muuta kuin seurailla raivokohtauksien määrää. Se kirveen kanssa riehuva kaheli joka kirjoittaa isoilla kirjaimilla varmaan on eniten tonsuuri, sitten se yksi joka taannoin raivosi trolleista on varmaan kanssa vähän kalju ja sitten tietysti raivoavat puskakurpat on varmaan kanssa.
"Eniten kaljuuntuvilla keho muodostaa testosteronia eniten"
.. Tää ei pidä paikkansa.. Tää juttu liittyy DHT:en.. ;P
Ei oo pelkoa kaljuuntumisesta..
Paksu tuuhea tukka.- kalju.vihreä.rillipää
Mun naapurissa asuu kalju vihreä rillipää.
- lihavatipunen
Yleensä koko pääkallonnlevyinen jakaus on miehillä, jotka ansaitsevat 12€ tunti lisät.
- mies_86__
Mulla varmaankin, jos darkkiksen puheet tuuheasta ja hyvälaatuisesta tukasta pitävät paikkansa.
- Eki-setä
He ovat periksen luomia hahmoja. Ovat saaneet noita hölmöjä piirteitä, koska periksellä on niin huono itsetunto.
Eki-setä kirjoitti:
He ovat periksen luomia hahmoja. Ovat saaneet noita hölmöjä piirteitä, koska periksellä on niin huono itsetunto.
Mitä ihmeen hölmöjä piirteitä? Eikä ne mitään Periksen luomia hahmoja ole, kun oon itse heitä nähnyt milloin missäkin.
Näin usein Varissuolla Bicky Royal-miehen ja muitakin Penetrators MC:n miehiä. Lisäksi on nähnyt myös Lahdessa SUOMI-Maken ja Penetraattori-Peten, kun he ovat alunperin kotoisin Lahdesta.- JanicaNäätä
DarkFear kirjoitti:
Mitä ihmeen hölmöjä piirteitä? Eikä ne mitään Periksen luomia hahmoja ole, kun oon itse heitä nähnyt milloin missäkin.
Näin usein Varissuolla Bicky Royal-miehen ja muitakin Penetrators MC:n miehiä. Lisäksi on nähnyt myös Lahdessa SUOMI-Maken ja Penetraattori-Peten, kun he ovat alunperin kotoisin Lahdesta.Peris on kehittänyt maket sun muut näytöksi Putinin trolliarmeijaan mutta tälle palstalle on jämähtänyt ikuisiksi ajoiksi trollailemaan:)))))))))))))))))))))))))
- Khhhhg
Taasko se kaljupää täällä mölähtelee? Karvaton päälaki vain violettina hehkuu.
- Eki_reagoi
Oi-voi-voi :(
- Liisi-tyttö
JanicaNäätä kirjoitti:
Peris on kehittänyt maket sun muut näytöksi Putinin trolliarmeijaan mutta tälle palstalle on jämähtänyt ikuisiksi ajoiksi trollailemaan:)))))))))))))))))))))))))
Joo, ei kelpaa Putlerille turkulaisätmin sepustukset 8D
- matti_penis
Kyllähän se on vajakki-darkkis.
- Amaliaton
Sika-Amalia osannee vastata, koska hän puhuu koko ajan pälvikaljuista ym.
- Varissuon_Mensa
Tämä ei ollut vaikea. Kyseessä on peris234:n alter ego DarkFear.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194