Jos palstalaisilla ois vaikkapa 5 km juoksukilpailu, niin kuka voittaisi? Veikkaan mansikkakakkua.
Vai onko kaikkien juoksut jo juostu?
Juoksukilpailu
12
177
Vastaukset
- Teknodonna
Mä oonen ollut tosi nopea aina. Siis mä olen jo maalissa, kun muut hieroo vasta nauhojaan.
(Hihitystä)
😁👌- Teknodonna
Oonen?
Just
(Naurua)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Oonen?
Just
(Naurua)
😁Nopeuteni lähdöissä on ollut luultavasti mikroskooppisten poikatissieni syytä.
Olen aerodynaaminen ja "jäntevä".
😁
No tuossa kattelin urkkakellosta viimeisimmän 8 km lenkin, eli kipittäisin sillä keskivauhdilla tuota 5 km matkaa noin 31 min...
Että muuta en osaa sanoa, en kovin hyvin osaa tahtia muuttaa matkan mukaan, vaan hötkytän kuin vapaa diiseli eteenpäin, teen uukkarin ja jatkan etenemistä kunnes oon kotona.pujotteIija kirjoitti:
Juoksitko koko lenkin, siis 8 km?
Joo. Tietenkin... Mä teen välistä sellaisen 6 km lenkin ja sit toiseen suuntaan välillä 8 km lenkin ja sitä 6 min/km tulee keskinopeus... Mä tykkään sellaiset 150 askelta minuuttiin vauhdista... spotifystä saa korviin sellaisen rytmin musiikkia, se antaa alkuun oikeen rytmin ja sit se oikeestaan meneekin jo oman hengityksen kanssa tahtiin....sitä vois ryskiä vaikka kuin kauan... mutta läpeensä tylsää hommaa...mä kipitän silloin kun en pääse töiltäni sähläämään...
- kuntoonromahtanut
mutta yrittäisin juosta 28 minuutissa
- Wwu
Mulla menee 17 min. ja väliin otan kymmenen minsan nokoset.
- Wwu
Ja nyt tekis mieli syödä mansikkakakkua, mielummin semmosta joka ei juoksis karkuun.
Wwu kirjoitti:
Ja nyt tekis mieli syödä mansikkakakkua, mielummin semmosta joka ei juoksis karkuun.
Mulla oli eilen Frödinge mansikkakakku
Minä.... Ja varmaan aika kirkkaastikin vielä. :D
- jokumies83
Reilu tunti kävellen, en jaksais juosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
