Julkkiksistakin luetuissa luvuissa suurin, minkä muistan tulleen vastaan, on 10 000. Miksei kukaan ole pannut miljoonaa? Löytyisihän monelta nykymuusikoltakin faneja jo tuon verran, joten se luku olisi helposti saavutettavissa?
Onko joku pannut miljoonaa?
10
241
Vastaukset
Ei tollanen määrä ole enää hauskaa..
- minuutti.mies
Ei taida olla ajan puitteissa mahdollista. Pelkästään miljoona 1 minuutin seksisuoritusta veisi lähes 2 vuotta elämästä. Jos keskimäärin seksi kestäisi 5 minuuttia, niin se olisi kymmenen vuotta. Ja yleensä seksipartnerin hankkimisessa menee moninkertaisesti enemmän aikaa kuin itse aktissa.
- Panojenlukumäärä
Ei kukaan tietenkään ole pannut miljoonaa, se on sula mahdottomuus.
Eniten naisia panneet miehet ovat ensinnäkin korkean jatkuvan statuksen omaavia, vahvalla libidolla olevia, ikääntyessään (yli nelikymppisenä) trt-hoitoon siirtyneitä ja fyysisestä kunnostaan huolehtivia miehiä.
Teoriassa voidaan ajatella, että tällainen mies on 50 vuotta seksuaalisesti aktiivinen ja jos eri nainen jokaiselle päivälle, 50 kertaa 365 tekee 18 250. Tämä on yläraja, jota kenenkään miehen en usko ihmisen historiassa saavuttaneen.
Kovimpia kandidaatteja ovat Mick Jagger, Gene Simmons ja Clint Eastwood. Oikeasti luulen, että kukaan ei ole koskaan pannut edes 10 000 naisen kanssa. Itsellä menee jo laskut sekaisin jossain kymmenen seutuun...eikä jaksa edes laskee, kun ei niillä ole mitään väliä. Sillä on väliä, että se yksittäinen hetki jää mieleen. Tosin sekin vaan ihanaksi muistoksi ilman erityisempiä yksityiskohtia itse tapahtumasta...se on koko päivä, ilta tai tapahtuma.
Kivempi luetella vaikka autoja. Mulla oli Opel kadett, volvo 440, mazda 626, opel farmari(mikä lie tyyppi), citröen picasso, nissan almera, citröen picasso ja citröen c4. Olipas niitäkin paljon...Tuo oli hyvä veto luotella autoja. Ehkä ne ihanat muistot on parhaimpia autoistakin kuin laskea autoilla ajettua kilometrejä?
Minä olen sitä mieltä, että naisten määrän voisi rajoittaa siinä maksimissaan kaksitoista. Kaksitoista kuukautta, kaksitoista opetuslasta tai kaksitoista kellon aikaa - ne on helppo käsitellä. Minusta mahdollisesti 27 naista saattaa olla jo muistikuvina liika. Itselläni elämässäni tietysti vain jonain muistikuvina jotain kiinnostuneita naisia, mutta en voi kehua edes kahdellatoista naisella muuten. Mieluummin kehuisin sillä, että niiden naisten määrän pystyy ilmoittaa nostamalla muutamia sormia pystyyn. Vähemmän naisia ja enemmän hyviä suhteita rakkaudella? Korvaako määrä koskan laadun? :):) Minusta ei.
Niin tai ne kehnoimmat muistot... Niitä osaa olla paljonkin...
No määrällä tuskin monessakaan asiassa on kovin paljoa merkitystä, mutta joillekin jää määrä mieleen, joillekin se niiden kanssa koettu aika, oli ne sit mitä tahansa...
Elämän pitäis olla kuin veneily...kun on narut irti laiturista...on perillä.- EdesUnissa
Kenties joku vanha hauki. Ne on keksineet tehokkaamman tavan, tosin luultavasti vähemmän hauskan.
Pelle Miljoonan tyttöystävä.
- Buhahaha
Laskepa nyt hyvä ihminen... jos on tosi, tosi kovakuntoinen mies, voinee harrastaa 10 kertaa seksiä päivässä. Ehkä. Saattaa mennä yläkanttiin tuokin.
Vuoden aikana siitä tulisi vasta 3650. Kymmenen vuoden aikana 36.500. Sadan vuoden aikanakin tulee vain 365.000 ja pitäisi olla vähintään 115 -vuotias että ehtisi ensin paritteluikään, ja sitten jatkaa siitä vielä sata vuotta, kymmenen kertaa joka ikinen päivä. Ei onnistu keneltäkään mieheltä. - Panohoro
Nainen voittaa miehen tässä. Horo voi panna 20 vuotta 18-vuotiaasta 38-vuotiaaseen. Tuo on toki aika venytettyä, mutta 10 miehen päivätahdilla siitä tulee 73 000. On ehkä järkevämpää
puolittaa tuo luku, sillä 28v lienee tämän alan maksimi.
36 500 on kuitenkin aika pirun kova määrä panoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910