Joulukeräys Kallelle!

pukinpallit

Nyt joulukeräys pystyyn että saadaan kallelle jouluksi RAKKAUTTA JA MUNAA!!

29

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukkinatunkiolla

      Jouluinen Pukki antaa kaikille jos osaa vaan pyytää

      • MunatPoisTaikinasta

        Mä voisin antaa Kallelle munaa!


      • MunaaKallelle

        Saiko Kalle jouluna munaa?


      • Joulumunaa
        MunaaKallelle kirjoitti:

        Saiko Kalle jouluna munaa?

        Kalle sai mahtavan kokoista joulumunaa juhlapöydässä.


      • KenenMuna
        Joulumunaa kirjoitti:

        Kalle sai mahtavan kokoista joulumunaa juhlapöydässä.

        Kenenköhän muna se sitten kävi Kallen peräsuolessa?


      • Lötköpätkä
        KenenMuna kirjoitti:

        Kenenköhän muna se sitten kävi Kallen peräsuolessa?

        No, kuka tunnustaa?


      • kgmg
        Joulumunaa kirjoitti:

        Kalle sai mahtavan kokoista joulumunaa juhlapöydässä.

        Yöööökkk! Kalle pilasi joulun. Harrasti homoilua joulupöydässä.


      • KallenJoululaatikko
        kgmg kirjoitti:

        Yöööökkk! Kalle pilasi joulun. Harrasti homoilua joulupöydässä.

        Kallella oli ihan oma juhlapöytä tätä varten. Joku onnekas sai Kallen omaa joululaatikkoa.


      • Nicistrippaataas
        KallenJoululaatikko kirjoitti:

        Kallella oli ihan oma juhlapöytä tätä varten. Joku onnekas sai Kallen omaa joululaatikkoa.

        Nici tuli Kallen yllätykseksi antamaan jouluna RAKKAUTTA JA MUNAA.


      • NiciltäSitäSaa
        Nicistrippaataas kirjoitti:

        Nici tuli Kallen yllätykseksi antamaan jouluna RAKKAUTTA JA MUNAA.

        Kalle on nyt onnesta soikeena ja niin on Kallen pyllyreikäkin.


    • MuniaJaRakkautta

      Kalle tarvii Dildon.

      • sddasfv

        Ei kun Tiltan, se on nääs kaappihetero oikeesti


      • KallePamputtaaKososta
        sddasfv kirjoitti:

        Ei kun Tiltan, se on nääs kaappihetero oikeesti

        Kosonen se olla pitää. Kalle odottaa pussit pinkeenä että pääsee tyhjentämän ne.


      • Floppeja

        Täydellinen floppi käsikirjoittajilta ja ei ole ensimmäinen salatuissa elämissä!


      • KalleOnBottom
        KallePamputtaaKososta kirjoitti:

        Kosonen se olla pitää. Kalle odottaa pussit pinkeenä että pääsee tyhjentämän ne.

        Kalle on bottom, joten Kosonen panee. Kalle tykkää saada anaaliorgasmeja.


      • KallenLaitela
        KalleOnBottom kirjoitti:

        Kalle on bottom, joten Kosonen panee. Kalle tykkää saada anaaliorgasmeja.

        Kosonen äkkiä kehiin! Kalle haluu munaa!


      • bootsitpaskassa
        KalleOnBottom kirjoitti:

        Kalle on bottom, joten Kosonen panee. Kalle tykkää saada anaaliorgasmeja.

        Anaaliorhasmeja? Mitä ne on??


    • IsmoLaitela_

      Minä käyn seksikaupassa ostamassa Kallelle dildon

      • Aki_Nikkinen

        Ismo ostamassa seksikaupassa dildoa XD


      • IsmoLaitela_

        Naurattaa se mua itseäkin :) minäkö seksikauppaan


      • Aki_Nikkinen
        IsmoLaitela_ kirjoitti:

        Naurattaa se mua itseäkin :) minäkö seksikauppaan

        Ostat sieltä kokeeksi jotain itsellesikin XD


      • Osta fleshlight, jonka sitte laitat Korhose Juta jalkovälii ni o joku kunno fyllinkine reikä jota nussia!


      • Ku se pallinretaleista tehty reikä saattaa pompsahtaa ulos ja Kallen pitää sitte tulla tunkemaa se takasi paikoillee.


      • JuttaAntaa
        minkkilaukku kirjoitti:

        Osta fleshlight, jonka sitte laitat Korhose Juta jalkovälii ni o joku kunno fyllinkine reikä jota nussia!

        Kakkostakin voi Ismo vetäistä. Siitähän se Jutta innostuu.


    • minkkilaukku

      Rakkautta ja munaa
      säkit mukaan junaan
      Nyt jo syöstään lujaa
      ja juostaan luotikujaa

      Haluun luoksein suo lypsää
      Se tekee sulle hyvää
      Sit ku hedelmäs on kypsää
      tekee iloa onnea syvää

    • PoliisiPamputtaa

      Meinaatteko, että Kalle ottaa mielellään parrua sisäänsä? Ettei ole top- miehiä?

      • Kalleonbottom

        En usko että Kosonen tai Lari on ainakaan bottomeja. Eliaskin oli selvä bottom.


      • KallenKullin

        Kalle on selvästi bottom, kyllä se kaikesta näkyy.


      • pppppppppppppppp
        KallenKullin kirjoitti:

        Kalle on selvästi bottom, kyllä se kaikesta näkyy.

        Kosonen ja Lari on Top-Miehiä Isolla M:llä. Elias ja Kalle selkeästi bottomeita. Eliakselle se sopiikin hyvin, koska on sellainen nätti ja söötti twink-poju. Kallen kanssa vähän hassumpaa kun on kuitenkin jo lähes 40-vuotias mies.

        Siksi Lari ja Elias olivatkin sopiva ja luonnollinen pari, Mies ja poju, Yin ja yang, heteromiehetkin ymmärtävät hyvin tällaisen, paremmin kuin kaksi karvaista miestä keskenään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe