Huhtasaarella törkeä

121333

plagiaatti Suomi 100 grafiikasta. Mutta rikollisiahan kaikki k keltaiset persut ovat

11

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä heleveti väliä jollai lapulla?

      • 45654

        Tekijänoikeus.


      • 2018-jatkuu

    • hahahahahaahahahhh

      Kuten sinulle kokoomus-suvakki jo aiemmin selitettiin niin kyseessä ei ole tekijänoikeusrikkomus, koska parodiaa ei koske tekijänoikeudet. Lauran kampanja on erittäin hauska parodia Suomi 100v suvakkikampanjasta. Oikein onnistunut parodia.

      • sahuri-Teukka

        Koko persuporukka on parodiaa ja johtajat rikollisia. Eihän sitä muuten persujohtoon pääsekkään. Ettekä edes tunne mikä on tekijäoikeus.


      • hahahahahahahahaahhhh
        sahuri-Teukka kirjoitti:

        Koko persuporukka on parodiaa ja johtajat rikollisia. Eihän sitä muuten persujohtoon pääsekkään. Ettekä edes tunne mikä on tekijäoikeus.

        Edelleenkään tekijänoikeus ei koske parodiaa.

        Tekijänoikeuslaki 8.7.1961/404 luku1 pykälä 4 Teoksen muuntelu ja muuttaminen (22.5.2015/607)
        "Sillä, joka on kääntänyt teoksen tai muunnellut sitä tahi saattanut sen muuhun kirjallisuus- tai taidelajiin, on tekijänoikeus teokseen tässä muodossa, mutta hänellä ei ole oikeutta määrätä siitä tavalla, joka loukkaa tekijänoikeutta alkuperäisteokseen.

        Jos joku teosta vapaasti muuttaen on saanut aikaan uuden ja itsenäisen teoksen, ei hänen tekijänoikeutensa riipu tekijänoikeudesta alkuperäisteokseen."

        Huhtasaaren teos on itsenäinen teos (parodia katsotaan aina itsenäiseksi teokseksi, tästä on korkeimman oikeuden päätös olemassa)


      • Latva-laho
        hahahahahahahahaahhhh kirjoitti:

        Edelleenkään tekijänoikeus ei koske parodiaa.

        Tekijänoikeuslaki 8.7.1961/404 luku1 pykälä 4 Teoksen muuntelu ja muuttaminen (22.5.2015/607)
        "Sillä, joka on kääntänyt teoksen tai muunnellut sitä tahi saattanut sen muuhun kirjallisuus- tai taidelajiin, on tekijänoikeus teokseen tässä muodossa, mutta hänellä ei ole oikeutta määrätä siitä tavalla, joka loukkaa tekijänoikeutta alkuperäisteokseen.

        Jos joku teosta vapaasti muuttaen on saanut aikaan uuden ja itsenäisen teoksen, ei hänen tekijänoikeutensa riipu tekijänoikeudesta alkuperäisteokseen."

        Huhtasaaren teos on itsenäinen teos (parodia katsotaan aina itsenäiseksi teokseksi, tästä on korkeimman oikeuden päätös olemassa)

        Tässä teille erittäin hauskaa parodiaa:

        https://im.mtv.fi/image/4567552/landscape16_9/1024/576/208dd9bca31f8e138a80f9d9b51db57d/rJ/new-picturegg.jpg


      • hahahahahahahahah

    • OikeuttaKaikille

      Sana koskee varmaan myös sopeutumiseläkettä nauttivia ex-kansanedustajia?????? Miten olisi aktiivimalli myäs heille???? Allekirjoittakaa ex kansanedustajien sopeutumiseläkkeen poistoa vaativa kansalaisaloite

      • kiinnivaan

        Kysehän oli persujohtajien rikoksista. Jostain syystä Teuvo erosi hänhän olisi ollut tyyppipersuna varmaan uusi puheenjohtaja


    • Hallaahon.äänestäjä45

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe