Pienimunaisen ongelmat!

Normaalimies--

Aina pelottaa tutustumis vaiheessa naiseen, kun sitä ensi kertaa hypätään sitten sänkyyn, että se nainen alkaa nauramaan pientä vehjettäni :D vaikka yksikään vielä nyt silleen ole koskaan nauranut, mut silti se ahistaa aina ajatella, että siihen tyssää suhde, jos vaikka sattuskin löytämään jonkun ihanan :(

46

501

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normimies-

Naura sinä naisen tisseille. Jos sillä on silikonit niin sano sille ettei ole kovin naiselliset..

• Onsyytäkinpelätä

Seurustelu on isomunaisten hommaa. Pienimunaiset karsiutuu alkuvaiheessa pois jos ei ole muuta tarjottavaa, kuten rahaa tms.

• enolerobottien

Rahaa,Valtaa,Kuuluisuutta,Komeaa ulkonäköä,esimerkiksi näillä asioilla voi korreloida pienekin munan,joka ei yllättäen enää haittaakkaan mitään.

• Miki-66

Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä pienelläkin munalla itsensä tyydyttää!

• Tyydassd

Jos se vielä sattuu seisomaan sen vuosikausia jatkuneen finan repimisen jälkeen perkele!

• Vasta honasin että mulla on suht iso muna...

En kyllä aatellu enkä vieläkään aattele omaa munan kokoani ennen seksiä enkä seksin jälkeen. :D

• SensuuriSeppo

Kyllä se nyt on vaan aika homoa ajatella omaa munaansa. Pillutzione siellä pitäisi vaan olla kovalevylle poltettuna.

• Teknodonna

Älä masennu.

Itse olen taatusti pienimunaisin kundi Telluksella. Kannattaa aina suhteuttaa asiat, niin ne näyttävät äkkiä toisenlaisilta.

(Reps)

• Teknodonna

Mä voisin kertoa yhden tarinan, joka liittyy bilemaailmaan.

No siis kemujen jossain vaiheessa tulee sellainen nudevaihde päälle, ja äkkiä kaikki ovat esittelemässä vehkeitään ja perseitään. Itse nunnana olin saada slaagin, kun amerikkalainen kutsuvieras heitti alkkarinsa olan yli.

Ei sellainen vain yksinkertaisesti voi mahtua yhteenkään naiseen sisään. Siis se oli aivan hillitön mela, ja kun se siinä edessä heilui, niin syvä hiljaisuus niitti huoneen lakoon.

Se oli omituinen kokemus.

(Naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

No siis kemujen jossain vaiheessa tulee sellainen nudevaihde päälle, ja äkkiä kaikki ovat esittelemässä vehkeitään ja perseitään. Itse nunnana olin saada slaagin, kun amerikkalainen kutsuvieras heitti alkkarinsa olan yli.

Ei sellainen vain yksinkertaisesti voi mahtua yhteenkään naiseen sisään. Siis se oli aivan hillitön mela, ja kun se siinä edessä heilui, niin syvä hiljaisuus niitti huoneen lakoon.

(Naurua)

Mjoo

Jatkanko tarinaa vain jätetäänkö tähän?

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Jatkanko tarinaa vain jätetäänkö tähän?

(Hihitystä)

Jatketaan vaan, mutta vaihdetaan pääosanesittäjää.

Aamulla ihmisiä makaili vähän siellä sun täällä, enkä tullut siinä laskeneeksi ketä puuttuu ja ketä ei. Latkin tuoremehua jääkaapilla, kun tämä melamies tuli makkarista ja moikkasi, sitten laahusti suihkuun. Hänen jälkeensä esiin astuin nainen, joka tuli suoraan luokseni ja sanoi silmät ymmyrkäisinä.

- Et kyllä jumalauta usko.

En siinä alkanut kysellä tarkempia speksejä, koska päätäni särki ja kieleni oli kuin kamelilla.

(Naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Jatketaan vaan, mutta vaihdetaan pääosanesittäjää.

Aamulla ihmisiä makaili vähän siellä sun täällä, enkä tullut siinä laskeneeksi ketä puuttuu ja ketä ei. Latkin tuoremehua jääkaapilla, kun tämä melamies tuli makkarista ja moikkasi, sitten laahusti suihkuun. Hänen jälkeensä esiin astuin nainen, joka tuli suoraan luokseni ja sanoi silmät ymmyrkäisinä.

- Et kyllä jumalauta usko.

En siinä alkanut kysellä tarkempia speksejä, koska päätäni särki ja kieleni oli kuin kamelilla.

(Naurua)

Valitan keskeytystä, mutta ovella ramppaa jatkuvasti jengiä. Siis kuinka vitussa voi tulla himaan kenenkään siitä tietämättä?

Kattoikkunastako?

Joo siis tämä nainen, joka sai elämänsä kyydit tuon makkaran kyydittämänä, kertoi minulle jälkikäteen, että hän ei voi koskettaa mitään makkaraa saamatta fläsärinä päähänsä melamiehen pötkylää. Juuri tässä kohtaa me lähestymme trauman rajapyykkejä mielen niityillä. Pahinta on, jos makkara on kova, painava ja tummapintainen.

Tuollaisen pesäpallomailan mittaluokkaa olevan tojottavan tangon saattaminen huulille on lähinnä sama asia, kuin yrittäisi työntää Shellin tankkeria pulloon.

Se pitää osata. Muuten tulee raatoja.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Valitan keskeytystä, mutta ovella ramppaa jatkuvasti jengiä. Siis kuinka vitussa voi tulla himaan kenenkään siitä tietämättä?

Kattoikkunastako?

Joo siis tämä nainen, joka sai elämänsä kyydit tuon makkaran kyydittämänä, kertoi minulle jälkikäteen, että hän ei voi koskettaa mitään makkaraa saamatta fläsärinä päähänsä melamiehen pötkylää. Juuri tässä kohtaa me lähestymme trauman rajapyykkejä mielen niityillä. Pahinta on, jos makkara on kova, painava ja tummapintainen.

Tuollaisen pesäpallomailan mittaluokkaa olevan tojottavan tangon saattaminen huulille on lähinnä sama asia, kuin yrittäisi työntää Shellin tankkeria pulloon.

Se pitää osata. Muuten tulee raatoja.

(Hihitystä)

Mutta kuten äitini on aina sanonut, niin kaikkea pitää maistaa.

Tai siis tämän kyseisen naisen äiti on sanonut.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mutta kuten äitini on aina sanonut, niin kaikkea pitää maistaa.

Tai siis tämän kyseisen naisen äiti on sanonut.

(Hihitystä)

Suoranaisia yksityiskohtia en muista naisen minulle kertoneen, mutta voin kuvitella millaista on joutua jonkin väkivahvan Minotauruksen naitavaksi yhdeksi yöksi. Siinä se askellus aamulla on varsin erilaista kuin entisen tytön tanssahtelut pikku kuvitelmissaan.

Onneksi olin itse armeliaasti sammahtanut johonkin koloon, josta kukaan ei minua keksinyt. Välittömästi tämän episodin jälkeen kirjoitin (muistaakseni tänne) tarinan pedosta syvällä maan alla. Se eli tunneleissa ja söi nuoria naisia, repi heidät kappaleiksi.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Suoranaisia yksityiskohtia en muista naisen minulle kertoneen, mutta voin kuvitella millaista on joutua jonkin väkivahvan Minotauruksen naitavaksi yhdeksi yöksi. Siinä se askellus aamulla on varsin erilaista kuin entisen tytön tanssahtelut pikku kuvitelmissaan.

Onneksi olin itse armeliaasti sammahtanut johonkin koloon, josta kukaan ei minua keksinyt. Välittömästi tämän episodin jälkeen kirjoitin (muistaakseni tänne) tarinan pedosta syvällä maan alla. Se eli tunneleissa ja söi nuoria naisia, repi heidät kappaleiksi.

(Hihitystä)

Niin että lähtökohtaisesti meillä pikkumiehillä on kaikki oikeastaan ihan hyvin. Me emme mitään terminaattoreita, vaan somia viipottajia, joiden kanssa voi jutella mukavia.

(Reps)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Niin että lähtökohtaisesti meillä pikkumiehillä on kaikki oikeastaan ihan hyvin. Me emme mitään terminaattoreita, vaan somia viipottajia, joiden kanssa voi jutella mukavia.

(Reps)

Vähän niin kuin siinä Rammsteinin biisissä Sonne. Siinä on paljon pienimunaisia miehiä ja yksi jättiläismäinen kusipääeukko.

Tosin aika hyvän näköinen.

(Hihitystä)

• Naurudonna
        Teknodonna kirjoitti:

Vähän niin kuin siinä Rammsteinin biisissä Sonne. Siinä on paljon pienimunaisia miehiä ja yksi jättiläismäinen kusipääeukko.

Tosin aika hyvän näköinen.

(Hihitystä)

Itse veikkaan, että tuolla misulla on aika paljon sitä kuuluisaa munaa.

https://www.youtube.com/watch?v=StZcUAPRRac

• PieniOnJoo
        Teknodonna kirjoitti:

(Naurua)

Onneks on pieni muna, et jos sattus aasialaisen naisen kanssa silleen, niin on siihen sopiva.
        Olishan ylisuuri muna järkyttävä, kun se olis niin iso, ettei sais ängettyä mihinkään.
        Se olis sit ihan hyödytän sellanen muna.

• prinsessanakki

No onhan se vähän pettymys, jos muuten kiva kaveri. Vielä enemmän se haittaa, jos mies itse korostaa pienuutta. Siinä sitten pitäisi lohdutella (valehedella), että ei se mitään, oot muuten niin kiva. Vaikka erektio säilyisi ja tulisin tyydytetyksi, kyllä se ajastaan kuitenkin haittaisi. Iso vaan näyttää ja tuntuu paremmalta.

• Uskokaamua

Siinäs kuulitte. Ei kannata pienimunaisella edes ottaa riskiä ja alkaa seurustelemaan vaikka joku säälistä huolisikin, se kun on 100 varma asia että jossakin vaiheessa tulee petetyksi sen pienen munansa takia.
        Nielaise sitten se juttu kun naisesi on käynyt jonkun jättimelan alla kirkumassa ja nilkuttaa yön tunteina kotiin... Ruumiitakin voi tulla pian.

• yksinmhgf
        Uskokaamua kirjoitti:

Siinäs kuulitte. Ei kannata pienimunaisella edes ottaa riskiä ja alkaa seurustelemaan vaikka joku säälistä huolisikin, se kun on 100 varma asia että jossakin vaiheessa tulee petetyksi sen pienen munansa takia.
        Nielaise sitten se juttu kun naisesi on käynyt jonkun jättimelan alla kirkumassa ja nilkuttaa yön tunteina kotiin... Ruumiitakin voi tulla pian.

Siinäs kuulitte yhden naisen mielipiteen.

• hervotonheltta

No onhan se vähän pettymys, jos muuten kiva mimmi. Vielä enemmän se haittaa, jos nainen itse korostaa vain miehen genetiikan vaikutusta. Siinä sitten pitäisi lohdutella (valehedella), että ei se mitään, oot muuten niin kiva. Vaikka erektio säilyisi ja tulisin tyydytetyksi, kyllä se ajastaan kuitenkin haittaisi. Lerppa tai väljä värkki vaan näyttää ja tuntuu huonommalta.

• Hyhhyi

Sen lisäksi vielä haisee kuselle ja ties mille hiivalle se vanha ja lerppa värkki.

• jkkslls
        Hyhhyi kirjoitti:

Sen lisäksi vielä haisee kuselle ja ties mille hiivalle se vanha ja lerppa värkki.

Miehet kyllä saa asiallisenkin keskustelun pilattua epäasiallisuuksilla.

• kurppa55

Peniksen kokoon pystyy vaikuttamaan!!! Menkää hyvät herrat peniksen suurennusleikkaukseen. Paksuntamiseen käytetään täyteaineita tai rasvaa. Hyvää seksiä voi myös opetella. Aiheesta on kirjoitettu useita kirjoja... nyt opiskemaan aiheesta. Tietoa löytyy myös netistä

• meneitse

Värkin kauneusleikkaukset ja pienentäminen on yksinkertaisempi ja turvallisempi operaatio.

• kurppa55

"Värkin kauneusleikkaukset ja pienentäminen on yksinkertaisempi ja turvallisempi operaatio."
        Ei pidä paikkansa. Siinä on mm. verenvuodon, infektioiden, ruman arven riski. Kaikista kauhein on seksuaalisen toiminnallisuuden huonontuminen sekä tuntoaistin heikentyminen. Lisäksi saattaa esiintyä kipuja ja yhdyntävaikeuksia,

• SaksillaNaps
        meneitse kirjoitti:

Värkin kauneusleikkaukset ja pienentäminen on yksinkertaisempi ja turvallisempi operaatio.

Se hoituu ihan pensas saksilla se värkin lyhentäminen!
        Verta kyllä tulee rajusti, mutta kyllä se siitä, kun toppelolla puristaa...

• vähänehkäbrutaalia
        SaksillaNaps kirjoitti:

Se hoituu ihan pensas saksilla se värkin lyhentäminen!
        Verta kyllä tulee rajusti, mutta kyllä se siitä, kun toppelolla puristaa...

Aika rajua touhua alkaa siistimään häppäreitä pensassaksilla.

• lutkuletku

En muuten olisi viittinyt kommentoimaan, mutta seiskan mainokset tämän palstan alla sai hymyilemään

• varrenmitalla

Itse pitäisin ideaalina tilannetta, jossa varsi on juurta myöten sisällä ja kohdun napukka tuntuu mukavasti varren nupin päässä. Ylipitkillä varsilla voi tuntua liiallista viileyttä hukkapätkän mitalla, näin voisi ainakin kuvitella. Toki nainen voi silloin lämittää ja motivoida sitä käsillään.

• 909900909

Tuohon vaaditaan sellainen 17-20cm. Sen verran naisiin useimiten on mahtunut.

• Munaotus

Opettele käyttämään sitä munaasi. Käytä myös sormia ja suutasi niin nainen ei kiinnitä munan kokoon niin paljon huomiota. 14,5 cm munalla pärjää ihan hyvin.

• Nainen39Vee

Muista että pienimunaisuutesi on ihan täysin omaa syytäsi. Mitäs menit syntymään sen nappimunan kanssa? Siinä kun olisit vaan jättänyt syntymättä.

Itseasiassa kaikki naiset jotka joutuu tekemisiin kaltaisesi epä-olion kanssa, ovat tarinan kärsijiä ja uhreja.

• aikahelppoa

Kaiken maailman räkäpennut ja huorat vastailee näköjään tähänkin ketjuun.

Aikuiset loistavat poissaolollaan.

• Munaotus

Suomalaisten munan keskipituus on noin 13,5 cm että kyllä sillä pitää toimeen tulla. Muista että miehet myös lisää omia senttejään kun kehuvat naisille kokoaan. Paksuus on parempi kuin pituus.

• Korvien välissä se sun pienimunaisuus on ja siinä kaikki.
      Samaa lässytystä kaikki palstan epäuskoisuudet itseä kohtaan.

Huoh...

• Tyydass

Mikromunaisen ininää.

• Vaimolle.munaa

Kävin tänään ruokaostoksilla. Yleensä kävelen. Kuitenkin emäntä toivoi munia. Läksin autolla ettei munat menisi rikki.

Kaupassa oli isot kananmunat edukkaita. Mieleeni nousi muisto takavuosilta. Silloin oli myynnissä sama tuote nimellä isot munat. Oliko liian seksikästä vai liian vitsikästä? Nykyään isot munat on isot kananmunat.

• elämäkuuleon

Naisillakin on värkit eri kokoisia. Ei voi ennalta tietää mikä on tädyellisen kokoinen just sulle ja toisin päin.

• Tuskin tarvitsee naurua pelätä. Ei siinä ole mitään huvittavaa jos housuista löytyy pehmeä nappi. Ennemminkin se on turhauttavaa.. >:-)

• Teknodonna

Mjaa

Siis kuinka niin turhauttavaa?

Nappeja on kaikkialla. Hississäkin on nappi, ja valokytkimessä.

(Naurua)

• Ei ole pienimunaisia miehiä, on vain isovittuisia naisia.

• Isopikkuinen

Täysin turhaa pelkoa tuon asian puolesta. Jos pientä kalua osaa käyttää ja taitaa hommat, kukaan ei muuta toivokaan :) Itsellä ei todellakaan iso ole mutta muutamat on mut halunneet pitää vakipanoina, riesaksi asti. Koska mun kanssa vaan kuilemma saa sitä parasta seksiä :))

• kokenuta

nuorten miesten kannattaisi mennä hieronta kursseille, käden taidot paranee kummasti,

• Oon kuullut että nauretaan mutta sitten on tunnettava ensin henkilö,onko kiltti?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3047
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      77
      2704
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      176
      2363
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2125
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1466
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1269
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10