upp i nästa riksdagsval, ändå blir han här anklagad för lyftande av anpassningspension ?
Utmålad som minst kriminell trots att ingen ännu vet vilka planer han har för framtiden.
Vi ska hoppas Sfefan börjar på ett välbetalt jobb så får alla fennor lång näsa.
Stefan Wallin har endast sagt att han inte ställer
15
5771
Vastaukset
- störstaorsaken
De här som skriver skit om Wallin gör det för att han är svenskspråkig.
. . . . . . eller så beror det på att de inte kan något annat och det också så dåligt, att det närmast väcker frågor kring deras skolk från modersmålslektionerna.
- dkkfhlv
Av fennor kan man vänta sig vad som helst.
- nbv665klkl
Kriminella blir ändå inte dömda innan de gjort något brott.
- frittvillebråd
Besynnerligt hur mycket smutskastande som är tillåtet när det är fråga om en svenskspråkig person.
Det skulle aldrig godkännas om det vore fråga om någon med annat modersmål. - derashobby
frittvillebråd kirjoitti:
Besynnerligt hur mycket smutskastande som är tillåtet när det är fråga om en svenskspråkig person.
Det skulle aldrig godkännas om det vore fråga om någon med annat modersmål.Fennorna passar alltid på då när det bara är möjligt med skymfande.
- folkäravundsjuka
Jag har väldigt svårt att tänka mig att Wallin skulle bli pensionär, han har alldeles för många järn i elden.
- ingetstressande
Det var ju redigt att i god tid meddela att han inte ställer upp i riksdagsvalet.
Så hinner andra tänkbara kandidater göra sina beslut i lugn och ro.- anserjag
Värre med de riksdagsledamöter som försvinner mitt under "arbetsperioden ", då sviker sina röstare.
- 32514711
Vetäytyykö Wallin Paraisille 5000€:n eläkeelle nauttimaan elämästä poikaystävän kanssa?
Vai saako suojatyöpaikan säätiöstä? - walliiner
Säätiö on jo luvannut hänelle johtajatyön, etuihin kuuluu, hyvä palkka, ilmainen lukaaliasunto, ilmainen kyyditys, gurmee ravintolassa ilmaiset safkat ja juomat
- meralönande
Vad livlig fantasi ni har, hur vore det att skriva böcker ?
Jag tror, att Steffi anade, att han blir inte omvald. Li Andersson är så populär i finlandssvenska kretsar i Åbo.
Stefan låter Kerstin Kronholm göra smutsig job , att köra ner HBL som printmedia. Hon får tag mot det smutkasting som kommer.
Kerstin får sen gå, och Steffi tar över!
- pumppernikkel
On erikoista, että svenskfinlandian tykätyin politiikko on Li Andersson, eikä edes ole rkp:läinen. Voittihan Saulikin kaikkialla svenskfinlandiassa Torvaldsin, vaikka rkp lobbasi häntä, vai lobbasiko laisinkaan, jäikö lobbaus vain höblän menoihin.
- duktigärhon
Jag anser att Li Andersson är helt okey, men partiet är inte deträtta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720