Mistä tänään jutellaan?

Kaikysyäsaa

Onko mitään tapahtunut?

63

10866

Äänestä

Vastaukset 63

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talvijakaikk

Valtakunnassa kaikki hyvin, vai onko

• eitullumitalejanäistäkää

Kurlinkki kisat meni heti perseelleen.
      Suomen ainoa valtiojohtoinen voittoa tavoittelematon organisaatio. Olympiamaajoukkoe.

• No kun katsoo palstan tarjontaa puheenaiheista, niin ei ainakaan rahtuakaan muutosta. Ainoat puheenaiheet tuntuu olevan, että naiset on kamalia ja rumia ja ties mitä. Joku väliin muistuttaa, että pitää ryypätä, perinteiset jännämies teki sitätätätuota-linkitykset...

Ei sen puoleen, että itse mitään erityisempääkään aihetta keksis..
      Alkaa vaan palsta olla miesten yleinen ruikutuspaikka ja naiskirjoittajat on lyöneet yksi toisensa jälkeen hanskat tiskiin, niin eipä ole motia jäädä lueskelemman noita yllämainittuja iänikuisia marmatuksiakaan.

Tylsää...

• taaskomielistelet

Miksi miehillä ei saisi olla omaa valituspalstaa? Parisuhde palstahan on täysin naisten oma valitusmesta. "mies sitä mies tätä, mieheni petti, mieheni ryyppää, mieheni haisee, mieheni lihoo, mieheni ei halua, mieheni putos puusta, mieheni kiipesi puuhun" ja vastaavaa itkua sivu tolkulla. Kai miehilläkin sitten saa olla oma oksennuspaikkansa tässä tasa arvon ajassa vai?

• taaskomielistelet kirjoitti:

Miksi miehillä ei saisi olla omaa valituspalstaa? Parisuhde palstahan on täysin naisten oma valitusmesta. "mies sitä mies tätä, mieheni petti, mieheni ryyppää, mieheni haisee, mieheni lihoo, mieheni ei halua, mieheni putos puusta, mieheni kiipesi puuhun" ja vastaavaa itkua sivu tolkulla. Kai miehilläkin sitten saa olla oma oksennuspaikkansa tässä tasa arvon ajassa vai?

Mutta kelle miehet valittaa täällä?

Toisilleen?

Mutta ihan miten vaan....

• reklamasuun
        Dissident kirjoitti:

Mutta kelle miehet valittaa täällä?

Toisilleen?

Mutta ihan miten vaan....

Ihan samallatavalla kuin naiset valittaa ps palstalla. Mikä ero?
        Vai onko sinunmielestäsi valitusoikeus vain naisilla?

• reklamasuun kirjoitti:

Ihan samallatavalla kuin naiset valittaa ps palstalla. Mikä ero?
        Vai onko sinunmielestäsi valitusoikeus vain naisilla?

Enpä ole ps-palstaa lueskellut. Mutta pitääkö olla yhtä tyhmä kuin nainen ja valittaa vaan? Eikö rakentavalla keskustelulla saisi jotain fiksumpaa aikasiksi?

• Olen muutaman kerran käynyt lueskelemassa, otsikoita pääasiassa, mutta ei ole yhtään napannut lukea enempää saati kirjoitella mitään. Laiska palstakausi :) Ja onhan tuota oikeaa elämääkin riittänyt vähän liiaksikin saakka, ei ole aikaakaan ollut sen puoleen lähteä kehittelemään palstakeskusteluita noista vakiaiheista. Ehkä jossain kohtaa taas innostun enemmän...

• LinerT.2 kirjoitti:

Olen muutaman kerran käynyt lueskelemassa, otsikoita pääasiassa, mutta ei ole yhtään napannut lukea enempää saati kirjoitella mitään. Laiska palstakausi :) Ja onhan tuota oikeaa elämääkin riittänyt vähän liiaksikin saakka, ei ole aikaakaan ollut sen puoleen lähteä kehittelemään palstakeskusteluita noista vakiaiheista. Ehkä jossain kohtaa taas innostun enemmän...

No mäkin taijan enää käydä moikkaamassa tuttuja. Rupee risomaan nää yhyyrunkkarit. On mullakin muuta sisältöä elämässä. Runkatkoot ristiin ja itkekööt keskenään. Miettikööt myös keskenään miks maailma potkii...

Ja kiva oli tietää, että olet elossa... snadi ikäväkin ollu..heh..

• Dissident kirjoitti:

No mäkin taijan enää käydä moikkaamassa tuttuja. Rupee risomaan nää yhyyrunkkarit. On mullakin muuta sisältöä elämässä. Runkatkoot ristiin ja itkekööt keskenään. Miettikööt myös keskenään miks maailma potkii...

Ja kiva oli tietää, että olet elossa... snadi ikäväkin ollu..heh..

Eikö sua ole kukaan täällä ehtinyt kiusamaan?

Ainakin toistaiseksi vielä elossa... Mut hei, taas on mentävä :) Tuun taas lykkiin tikkuja sun ihos alle tässä joskus.. :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Eikö sua ole kukaan täällä ehtinyt kiusamaan?

Ainakin toistaiseksi vielä elossa... Mut hei, taas on mentävä :) Tuun taas lykkiin tikkuja sun ihos alle tässä joskus.. :)

No kyllähän nää puskaitkijät ja jotkut vakioitkijät aina roikkuu lahkeessa inisemässä, mutta rakentava piikittely puuttuu....

No mäkin taidan keskittyy muuhun, mutta enköhän täällä piipahtele. Aaattelin ottaa sittenkin "kesäkissan". Huomenna tietää enemmän jo...

• Dissident kirjoitti:

No kyllähän nää puskaitkijät ja jotkut vakioitkijät aina roikkuu lahkeessa inisemässä, mutta rakentava piikittely puuttuu....

No mäkin taidan keskittyy muuhun, mutta enköhän täällä piipahtele. Aaattelin ottaa sittenkin "kesäkissan". Huomenna tietää enemmän jo...

Haa! Vai kesäkissaa hankkimassa :) Onko sulla taas ollut treffeillä ilmoitus? Vai iskurissa?

Miltä kisu vaikutti? Muista nyt panna sitä kans, ettei käy niin kuin viimeksi...

• Dissident kirjoitti:

En ole mitään tainnut menettää, vaikka hetkeen en ole palstaillut. Tsiisus, yksikö tuskastunut ätminkäinen noita aloituksia tehtailee ja niihin itse vastailee... Joo ei jaksa. :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Haa! Vai kesäkissaa hankkimassa :) Onko sulla taas ollut treffeillä ilmoitus? Vai iskurissa?

Miltä kisu vaikutti? Muista nyt panna sitä kans, ettei käy niin kuin viimeksi...

Elä suotta huoli. Tämä älys hyvän päälle. Painittiin yö ja aamulla jatkettiin.

Joo. Hyvältä vaikuttaa. Järkinainen vieläpä...

• LinerT.2 kirjoitti:

En ole mitään tainnut menettää, vaikka hetkeen en ole palstaillut. Tsiisus, yksikö tuskastunut ätminkäinen noita aloituksia tehtailee ja niihin itse vastailee... Joo ei jaksa. :)

Joo. En tiedä onko yks vai useempi.

Niin ja eräs HupPelisPupPeLi jo kyseli paikkaa, missä voi käydä vetelee mua turpiin. Hehe..

• Dissident kirjoitti:

Joo. En tiedä onko yks vai useempi.

Niin ja eräs HupPelisPupPeLi jo kyseli paikkaa, missä voi käydä vetelee mua turpiin. Hehe..

;D Miks sua pitäis vedellä turpiin? Oot onnistunut pääsemään ihon alle ilmeisesti, vaikka eipä tuo kovin vaikeaa ole ollut ennenkään.. Joutsenet on helvetin aggressiivisia kilipäitä... :D Täällä on sitten kuitenkin tapahtunut jotain jännää kun en ole ollut paikalla.

No niin, toi kuulostaa hyvältä, ettei mennyt pelkästään suunnitteluksi niin kuin edellisen kanssa ;)

Olen ollut tooosi reipas tänään. Siivoilin kämppääkin, jee :) Meen vielä vähän järjestelemään, hyvää illan jatkoa!

• LinerT.2 kirjoitti:

;D Miks sua pitäis vedellä turpiin? Oot onnistunut pääsemään ihon alle ilmeisesti, vaikka eipä tuo kovin vaikeaa ole ollut ennenkään.. Joutsenet on helvetin aggressiivisia kilipäitä... :D Täällä on sitten kuitenkin tapahtunut jotain jännää kun en ole ollut paikalla.

No niin, toi kuulostaa hyvältä, ettei mennyt pelkästään suunnitteluksi niin kuin edellisen kanssa ;)

Olen ollut tooosi reipas tänään. Siivoilin kämppääkin, jee :) Meen vielä vähän järjestelemään, hyvää illan jatkoa!

Joo. No vissiin oli herkillä. Kilahti tosiaan...

No sehän riippuu toisestakin. Kyllä mä osaan vähän siimaa antaa, mutta tosinaiset ei kyllä tartte.

Ei helkata! Järjestelyä? Huhhuh... mitähän vielä?

• Dissident kirjoitti:

Joo. No vissiin oli herkillä. Kilahti tosiaan...

No sehän riippuu toisestakin. Kyllä mä osaan vähän siimaa antaa, mutta tosinaiset ei kyllä tartte.

Ei helkata! Järjestelyä? Huhhuh... mitähän vielä?

.. Se ei tainnut mennä ihan noin.. Mut mukava nähdä, että olet taas LempiPuuhasi Parissa.. HameenHelmoissa MartyRoimassa.. ;D

.. Tainnut olla Jantterin naapureilla kestämistä.. "Äitii tuu ikkunaa..".. Ja sit kauheat Martyroinnit ja VääristelyTarinoinnit.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Se ei tainnut mennä ihan noin.. Mut mukava nähdä, että olet taas LempiPuuhasi Parissa.. HameenHelmoissa MartyRoimassa.. ;D

.. Tainnut olla Jantterin naapureilla kestämistä.. "Äitii tuu ikkunaa..".. Ja sit kauheat Martyroinnit ja VääristelyTarinoinnit.. ;D

Minä' tuossa jo meinasin kysäistä tarkennusta että missähän ketjussa noin on tapahtunut kun tuossa selvästikin fontilla suhun viitattiin mutta ei oikein istu kuvaan väitetty väkivaltatapahtuma niin vähän epäilyttää että tuossa nyt maalattiin aika isolla pensselillä. Disse tarkentanee tai ei uskota.

• Harmaaritari kirjoitti:

Minä' tuossa jo meinasin kysäistä tarkennusta että missähän ketjussa noin on tapahtunut kun tuossa selvästikin fontilla suhun viitattiin mutta ei oikein istu kuvaan väitetty väkivaltatapahtuma niin vähän epäilyttää että tuossa nyt maalattiin aika isolla pensselillä. Disse tarkentanee tai ei uskota.

Muistelisin että tuo haaste kehään/tatamille esitettiin minun avaamassani ketjussa, siinä missä kyselin syitä nuorten miesten syrjäytymiseen.

En uskaltanut sivusta heittää kommenttia tuohon haasteeseen, pahimmassa tapauksessa olisin tullut sivullisena vedettyä mukaan kahakkaan.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Muistelisin että tuo haaste kehään/tatamille esitettiin minun avaamassani ketjussa, siinä missä kyselin syitä nuorten miesten syrjäytymiseen.

En uskaltanut sivusta heittää kommenttia tuohon haasteeseen, pahimmassa tapauksessa olisin tullut sivullisena vedettyä mukaan kahakkaan.

No joo, siellä jotain nimittelyä oli, ainakin joku nimitteli niin minusta ihan ok on silloin puolustaa itseään ja siellähän ei varsinaisesti nuuska uhannut turpaanvedolla vaan ilmoitti vaan että on valmis asiaa selvittämään. Onhan se toki harmi että tilanteet kärjistyy mutta ihan hyvä ettet mennyt väliin sotkemaan. Eiköhän tuo siitäkun aikalailla pienempi juttu kuin mitä tuosta dissen kommentin perusteella olisi voinut luulla.

No joo, siellä jotain nimittelyä oli, ainakin joku nimitteli niin minusta ihan ok on silloin puolustaa itseään ja siellähän ei varsinaisesti nuuska uhannut turpaanvedolla vaan ilmoitti vaan että on valmis asiaa selvittämään. Onhan se toki harmi että tilanteet kärjistyy mutta ihan hyvä ettet mennyt väliin sotkemaan. Eiköhän tuo siitäkun aikalailla pienempi juttu kuin mitä tuosta dissen kommentin perusteella olisi voinut luulla.

Olihan siinä kuitenkin haaste heitettynä ilmoille, jos Dissi olisi samanmoinen kuumakalle kuin Nuuska, kukaties tilanne olisi äitynyt oikeaksi tappeluksi.

Eikös se Nuuskakin ole kotoisin jostakin maakunnista? Voisivat olla naapuripitäjän poikia että tapaaminen olisi järjestynyt ehkä nopeastikin.

.. Jeps.. Ensimmäinen "Helma" taisi olla tällä kertaa Wuwwun.. Muut "helmat" säästyivät tällä kertaa.. Johtuen lähinnä siitä, ettei niitä ollut tällä kertaa enempää paikalla/palstalla.. ;P

Ja jos Dissis tahtoo jatkaa tuota "harrastustaan" vielä lisää tämän(kin) asian tiimoilta, niin.. Täytynee sitten hieman vielä jatkaa asian puimista.. ;D

Olihan siinä kuitenkin haaste heitettynä ilmoille, jos Dissi olisi samanmoinen kuumakalle kuin Nuuska, kukaties tilanne olisi äitynyt oikeaksi tappeluksi.

Eikös se Nuuskakin ole kotoisin jostakin maakunnista? Voisivat olla naapuripitäjän poikia että tapaaminen olisi järjestynyt ehkä nopeastikin.

No joo mutta toteutuakseen edes uhkailun tasolle minusta vaatisi useampia kuin yhden yksittäisen kommentin, kymmeniä pitäisi olla ja edetäkseen siitä oikeaksi tappeluksi vaatisi varmaan viikkojen palstakähinän mut joo, disse ei lähtenyt provosoitumaan tilanteessa niin eihän tuossa mitään tapahtunut oikeastaan.

.. Jeps.. Ensimmäinen "Helma" taisi olla tällä kertaa Wuwwun.. Muut "helmat" säästyivät tällä kertaa.. Johtuen lähinnä siitä, ettei niitä ollut tällä kertaa enempää paikalla/palstalla.. ;P

Ja jos Dissis tahtoo jatkaa tuota "harrastustaan" vielä lisää tämän(kin) asian tiimoilta, niin.. Täytynee sitten hieman vielä jatkaa asian puimista.. ;D

No joo, enpä tiedä onko mitään järkeä muuten puida kuin että ihan puhtaasti palstaviihteenä muillehan se voisi tarjota jotain, paras varmaan kuitenkin teidän molempien olla kovin provosoitumatta.

No joo mutta toteutuakseen edes uhkailun tasolle minusta vaatisi useampia kuin yhden yksittäisen kommentin, kymmeniä pitäisi olla ja edetäkseen siitä oikeaksi tappeluksi vaatisi varmaan viikkojen palstakähinän mut joo, disse ei lähtenyt provosoitumaan tilanteessa niin eihän tuossa mitään tapahtunut oikeastaan.

.. Mulla on varmaan mennyt ihan ohi.. Tai sitten Pertti liittyi vääristelijöiden kerhoon Provoilu tarkoituksenaan.. ;D.. Joidenkin intresseissä on puhua "Tappelusta".. Mut.. Sellaisesta en ainakaan itse puhunut, enkä tarkoittanut.. ;P

.. Mulla on varmaan mennyt ihan ohi.. Tai sitten Pertti liittyi vääristelijöiden kerhoon Provoilu tarkoituksenaan.. ;D.. Joidenkin intresseissä on puhua "Tappelusta".. Mut.. Sellaisesta en ainakaan itse puhunut, enkä tarkoittanut.. ;P

Se on Nuuska ihan inhimillistä että kiehahtaa, siitähän tuossa oli kyse.

Mielestäni toimit tilanteessa oikein, olit mies etkä Mikki Hiiri.

No joo, enpä tiedä onko mitään järkeä muuten puida kuin että ihan puhtaasti palstaviihteenä muillehan se voisi tarjota jotain, paras varmaan kuitenkin teidän molempien olla kovin provosoitumatta.

.. Teki mieli lainata ketjusta "ennustus" (joka tosin oli tiedossa) ja valheellinen vastaus siihen (joka oli myös tiedossa, että sitä se on) yms.. Mut joo.. Ei mulla ole mitään intressiä jatkaa.. Palautetta toki laitan, jos/kun näen sille tarvetta.. ;P

Oliko suin mielestä dissident sitten se mikki-hiiri? Ei muuten mutta kun tässähän ollaan nyt juurikin sen asian äärellä kuin että naisethan aina sanoo "fiksu mies ei lähde tappelemaan" mutta toisaalta ne salaa sitten saattaa siitä miehestä ajatella "V..un mikkihiiri".

.. Teki mieli lainata ketjusta "ennustus" (joka tosin oli tiedossa) ja valheellinen vastaus siihen (joka oli myös tiedossa, että sitä se on) yms.. Mut joo.. Ei mulla ole mitään intressiä jatkaa.. Palautetta toki laitan, jos/kun näen sille tarvetta.. ;P

Toki pitää antaa välitön palaute jos omaa persoonaa/tyyliä kohtaan hyökätään ja niinhän tuossa tapauksessa teitkin, ei minustakaan moitittavaa käytöstä ollenkaan.

.. Ei mulla kiehahtanut.. ;D.. En vain kauheasti pidä Isottelevista Kiusaajista.. Varsinkaan niistä, jotka kohdistavat sen "heikommassa" asemassa oleviin ja/tai dissaavat heidän koettelemuksiaan jne.. ;P

.. "KaveriPainista" olisi ollut kyse, jos jostain oli.. ;D.. Sääntöjen kera.. ;P

Oliko suin mielestä dissident sitten se mikki-hiiri? Ei muuten mutta kun tässähän ollaan nyt juurikin sen asian äärellä kuin että naisethan aina sanoo "fiksu mies ei lähde tappelemaan" mutta toisaalta ne salaa sitten saattaa siitä miehestä ajatella "V..un mikkihiiri".

No Dissillahan ei palanut käpy, joten sen olikin ok olla cuulina.

.. Ei mulla kiehahtanut.. ;D.. En vain kauheasti pidä Isottelevista Kiusaajista.. Varsinkaan niistä, jotka kohdistavat sen "heikommassa" asemassa oleviin ja/tai dissaavat heidän koettelemuksiaan jne.. ;P

.. "KaveriPainista" olisi ollut kyse, jos jostain oli.. ;D.. Sääntöjen kera.. ;P

En nyt enää muista sitä kommenttiasi sanatarkkaan, mutta kyllä multa tabletti tippu näpeistä kun luin kommenttisi.

Voi olle itsekin vähän ylireagoin tilanteessa.

En nyt enää muista sitä kommenttiasi sanatarkkaan, mutta kyllä multa tabletti tippu näpeistä kun luin kommenttisi.

Voi olle itsekin vähän ylireagoin tilanteessa.

Varmaankin ylireagoit. Ei pidä niden harmittomien mielipteenvaihtojen kätydä tunteisiin eikä minusta tuossa ollut oikein mitään kun nyt näin jälkikäteen katsoin mitä siellä on.

Varmaankin ylireagoit. Ei pidä niden harmittomien mielipteenvaihtojen kätydä tunteisiin eikä minusta tuossa ollut oikein mitään kun nyt näin jälkikäteen katsoin mitä siellä on.

Vaikea arvioida jälkikäteen.

Luin kuitenkin kommentin lähes tuoreeltaan kun mulle tuli ilmoitus siitä että avaamaani ketjuun on tullut kommentti. Se jännitys oli käsin kosketeltavaa, vertaisin sitä siihen kun Kim Jong-un uhkaa Yhdysvaltoja ydinsodalla. Siinä hetkessä uhka on todellinen, jälkeenpäin kun mitään ei tapahtunutkaan, voimme vähän hihitellä jutulle.

(Hihitystä)

Vaikea arvioida jälkikäteen.

Luin kuitenkin kommentin lähes tuoreeltaan kun mulle tuli ilmoitus siitä että avaamaani ketjuun on tullut kommentti. Se jännitys oli käsin kosketeltavaa, vertaisin sitä siihen kun Kim Jong-un uhkaa Yhdysvaltoja ydinsodalla. Siinä hetkessä uhka on todellinen, jälkeenpäin kun mitään ei tapahtunutkaan, voimme vähän hihitellä jutulle.

(Hihitystä)

Se voi olla että palstan hektisessä ilmapiirissä joskus kommentit saavat megalomaanisia mittasuhteita, onhan täällä väärinkäsityksiä aika paljonkin sattunut ja herneitä uppoillut neniin aika useinkin melko pienistäkin jutuista.

Se voi olla että palstan hektisessä ilmapiirissä joskus kommentit saavat megalomaanisia mittasuhteita, onhan täällä väärinkäsityksiä aika paljonkin sattunut ja herneitä uppoillut neniin aika useinkin melko pienistäkin jutuista.

Ainahan kyse ei ole edes virhetulkinnoista, vaan siitä että toinen alkaa jälkeenpäin pakittamaan lausunnostaan ja pyrkii näin liennyttämään konfliktia.

Pääasia silti minun mielestäni ettei kenenkään tarvi keräillä purukalustoa kehäneliossä kontillaan.

Ainahan kyse ei ole edes virhetulkinnoista, vaan siitä että toinen alkaa jälkeenpäin pakittamaan lausunnostaan ja pyrkii näin liennyttämään konfliktia.

Pääasia silti minun mielestäni ettei kenenkään tarvi keräillä purukalustoa kehäneliossä kontillaan.

No joo, ehkä noinkin. Mulla ei oikeastaan koskaan ole palstan mieskirjoittajien kanssa meinannut todella verenpaine nousta, palstanaiset joskus siinä saattavat onnistua juurikin siksi ne saattaa tulkita väärin kirjottamani asian ja sitten sen itse keksimänsä version mukaan ajattelevat vaikka niille kuinka yrittäisi oikaista asiaa. Miesten kanssa jotenkin helpompaa keskustella kun ei aina tarvitse kirjoittaa kuin uteliaalle lapselle kaikki mahdolliset asian kulmat huomioiden.

No joo, ehkä noinkin. Mulla ei oikeastaan koskaan ole palstan mieskirjoittajien kanssa meinannut todella verenpaine nousta, palstanaiset joskus siinä saattavat onnistua juurikin siksi ne saattaa tulkita väärin kirjottamani asian ja sitten sen itse keksimänsä version mukaan ajattelevat vaikka niille kuinka yrittäisi oikaista asiaa. Miesten kanssa jotenkin helpompaa keskustella kun ei aina tarvitse kirjoittaa kuin uteliaalle lapselle kaikki mahdolliset asian kulmat huomioiden.

Tiedän tarkalleen mitä tarkoitat puhuessasi palstanaisten väärintulkinnoista ja sen jankkaamisesta loputtomiin.

Mainitset joskus puolihuolimattomasti jossakin sivulauseessa emättimenkantotelineestä ja kuulet siitä vielä vuosienkin päästä. Ei mielestäni reilua.

Miehet ei noista perusta, me nauretaan asialle porukalla.

Tiedän tarkalleen mitä tarkoitat puhuessasi palstanaisten väärintulkinnoista ja sen jankkaamisesta loputtomiin.

Mainitset joskus puolihuolimattomasti jossakin sivulauseessa emättimenkantotelineestä ja kuulet siitä vielä vuosienkin päästä. Ei mielestäni reilua.

Miehet ei noista perusta, me nauretaan asialle porukalla.

Ehkä tuossa on tapahtunut niin että jos kuitenkin se puolihuolimaton maininta on määrittänyt kirjoittajaa persoonana palstalle tullessaan se on kujitenkin merkityksellinen asia. Jos sitten myöhjemmin kirjoittaja yrittää vaihtaa tyyliä on kokonaisuuden kannalta hyäv kuitenkin muistaa myös se aiempi tyyli jotta osaa asettaa kirjoittajan oikeaan kontekstiin.

Mut joo, mitä me näistä :D

Ehkä tuossa on tapahtunut niin että jos kuitenkin se puolihuolimaton maininta on määrittänyt kirjoittajaa persoonana palstalle tullessaan se on kujitenkin merkityksellinen asia. Jos sitten myöhjemmin kirjoittaja yrittää vaihtaa tyyliä on kokonaisuuden kannalta hyäv kuitenkin muistaa myös se aiempi tyyli jotta osaa asettaa kirjoittajan oikeaan kontekstiin.

Mut joo, mitä me näistä :D

Avauksessani tein kyllä selväksi että nainen joka ottaa miehen tarpeet ja tunteet huomioon, ei olekaan pelkkä emättimenkantoteline.

Se meni naisilta sitten ohi. Mutta tuo on jo historiaa.

• Laitampahan kommentin tänne perään. On totta, että mä inhoan Nuuskan tapaa nähdä täällä maailmassa paljon inhottavaa. On niin helppoa nähdä kaikki muut eritavalla ajattelevat ihmiset johonkin lokeroon laitettuina "paskiaisena". Itse ollaan herkkä ja suloinen "joutsen" valkoinen ja puhdas.

Niin pitkään se on mulle ihan sama, mutta kun hyökätään mun mielipiteisiin ja aletaan niitä painaa alas vaan oman "puhtauden" ja viattomuuden nimeen, joka on omien sjatusten mukaisia, vastaan "tuleen".

Ja kyseisessä keskustelussa minä mielestäni pidin hermot yllättävän hyvin. Olen oikeastaan aika ylpeä itsestäni. Ehkä en yllä Nainen39veen mittoihin, mutta edistys on huomattava.

Ehkä Nuuskan ja mun ei kannata tietyistä asioista keskustella edes... Ja ehkä mä pystyn parempaan....olla sanomatta jotain...vaan antaa olla...???

• Dissident kirjoitti:

Laitampahan kommentin tänne perään. On totta, että mä inhoan Nuuskan tapaa nähdä täällä maailmassa paljon inhottavaa. On niin helppoa nähdä kaikki muut eritavalla ajattelevat ihmiset johonkin lokeroon laitettuina "paskiaisena". Itse ollaan herkkä ja suloinen "joutsen" valkoinen ja puhdas.

Niin pitkään se on mulle ihan sama, mutta kun hyökätään mun mielipiteisiin ja aletaan niitä painaa alas vaan oman "puhtauden" ja viattomuuden nimeen, joka on omien sjatusten mukaisia, vastaan "tuleen".

Ja kyseisessä keskustelussa minä mielestäni pidin hermot yllättävän hyvin. Olen oikeastaan aika ylpeä itsestäni. Ehkä en yllä Nainen39veen mittoihin, mutta edistys on huomattava.

Ehkä Nuuskan ja mun ei kannata tietyistä asioista keskustella edes... Ja ehkä mä pystyn parempaan....olla sanomatta jotain...vaan antaa olla...???

Ja tässä pitäis olla linkki pätkään jossa tultiin ehdottamaan fyysistä kahnausta...

Ei minun tarvitse selitellä mitään. Mutta selvitän mielellään...

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15172300/mista-nuorten-miesten-syrjaytyminen-johtuu#comment-92748455

Ei paljoa vaivaa maksa...

• Pillujen--asiantuntija

Naisettomuus on yhä yleisempi ongelma tässä maassa. Naiset on yhtä nirsompia ja yksinäisyys lisääntyy ja sen myötä itsemurhat lisääntyy, miehet syrjäytyy ja alkavat juoda viinaa, tulevat masentumaan pahemmin. Eikä tälle asialle tehdä mitään. Naiset ei vaan välitä koska naisia kiinnostaa vain minkänäköinen mies on paras kumppani. Asiat vaan elämässä menee perseelleen, elämässä on niin vähän iloisia asioita että miehet vaan masentuu entistä enemmän

• miehelletämä

Olisi pitänyt jutella aikasemmin ja näyttää se kiinnostus paremmin. Mielummin myöhässä kuin ei milloinkaan.

• Normimies-

Paljon tapahtuu. Maksoin 200 euron pikavipin pois kun otin vipin kerran.

• Kuunnellaanajatus
    • Tänäänpuhutaan

Henkisestä tasapainosta. Sitä haetaan ja siihen pyritään. Kultainen keskitie itsensä kanssa.

• Duunarimies86

Veltto muna ei noussut läskille naiselle

• Kaisanoasaa

Helvetin hissiremontti. Pauketta ja ääntä seuraavat 3 - 4 viikkoa

• Kaikysyäsaa

Oletteko katsoneet virittäjät ohjelmaa? Siinä mika salo ajelee tavisten autoilla joita on viritetty. Virittelettekö omia autojanne?

• sinkkumies---

Siinä virittäjissä oli se kaunis nainen tänään joka hävisi 3 sekuntia salolle. En omista autoa joten..

• Viinamies--

Viikonloppu tulossa. Tehkää jotain hauskaa välillä ja menkää vaikka baariin.

• Nicitönnä
      • Nicitönnä

Joo tämä tepsii. ☺️

Volyymit täysille ja fiilikset kattoon, ihan mahtava biisi alusta loppuun...instrumentit, vokalisti..kaikki, ah. 😍
        https://youtu.be/z6zug2U__TE

Sivert & co.

• Kiirettä on ollut... töissä ja vapaa-ajalla. Olen tavannut kivoja ihmisiä, muutaman vähemmän kivankin kanssa joutunut viettämään aikaa, kävin leffassa kaverin kanssa (vaikken oikeasti olisi ehtinyt), hikoillut olen aika paljon...

Tänään? Just heräsin, kävin suihkussa ja syön aamupuuroa lisukkeilla. Taas pitää lähteä töihin... Kuuntelen sitten matkalla musiikkia radiosta :)

• Viinamies----

Kutsuin naisen kylään viikonlopuksi. Katsotaan olympialaisia, syödään juodaan ja rakastellaan.

• Teknodonna

Mjaa

Itse asiassa ei.

(Naurua)

• Teknodonna

• Rumasinkkumies-

Aion etsiä uutta asuntoa lähempää keskustaa. Potuttaa polkea joka päivä 4 kilsaa kauppaan.

• Kuka oli yön aikana rakentanut lumiukon pihaan?

Oudointa tässä oli se, että sillä oli mun auton lumiharja kädessä.

Hel*tti, mä tarviin sitä ite.

• kaksierimaailmaa

Täällä voi jutella kenen kanssa tahansa, mutta oikeasti ei kenenkään kanssa. Tämä on ajanviettopaikka ja muuten viihdyn hyvin yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      123
      1672
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      50
      970
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      153
      816
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      756
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      617
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      596
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      578
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      120
      544
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      510
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      488
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      488
    14. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      487
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      50
      482
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    17. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      476
    18. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    19. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      439
    20. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      431
    Aihe