Miksi naisille on niin vastenmielinen ajatus...

...siivoamisesta ja muista talouistöistä jokun kiltin & kunnollisen miehen kumppanina mutta sitten ne kuitenkin innoissaan pyllistelee jossain tykylevitsin siivosuvideolla:

https://www.youtube.com/watch?v=nlyc5-N1x8E

Ehkäpä sitä itsekukin palstalla(kin) alkaisi puhumaan kauniisti naisista ja arvostaisi niitä jos tulisivat tuollaisia palveluksia tekemään, kun kerran ei niin saatte mitä tilaatte.

51

786

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerääitsesi

Sun jutut menee vaan hullummiksi.

• Kerääitsesi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin tosiaan ja lapsia sitten tehdään tuollaisille miehille:

https://www.is.fi/perhe/art-2000005573530.html

Mistä tiedät, miten sinä todellisuudessa suhteessa käyttäytyisit? Sinulla taitaa olla idealistinen kuva itsestäsi. Ja vain itsestäsi. Miksi niin?

• Nainen39vee
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin tosiaan ja lapsia sitten tehdään tuollaisille miehille:

https://www.is.fi/perhe/art-2000005573530.html

" Niin tosiaan ja lapsia sitten tehdään tuollaisille miehille:

https://www.is.fi/perhe/art-2000005573530.html"

En tiedä, miten tämä siivoamiseen liittyy, mutta ei tuosta lehtijutusta sinänsä käynyt ilmi, "millaisia" nuo miehet ovat. Joo, pettämistarinoita - mutta itse asiassa pettäjä ei suinkaan aina ole mikään läpeensä kusipää ihmisenä. En tarkoita, että pettäminen olisi ok, mutta puolisoaan pettävä voi ihan hyvin olla hyvä vanhempi, hyvä työkaveri, hyvä ystävä - ja jossain toisessa suhteessa jopa uskollinen. Eikä pettäjä ole välttämättä todellakaan mikään "jännämies", jännittävä tai keskimääräistä kiinnostavampi laisinkaan. Hän voi ihan hyvin olla ihan tavallinen, muilta osin kunnollinen ja sellainen "kiltti mies". Toki hän voi olla ihan muutakin.

Mutta mitä sinusta sitten noiden miesten puolisoiden pitäisi tehdä? Jos kerran mitään viitteitä ei aiemmin ole ollut halusta sivusuhteisiin, niin mistä he olisivat voineet senkin aavistaa? Eipä aikaa takaisinkaan päin voi kääntää.

Eikä sitä niinkään voi ajatella, että "olen rakastunut Pekkaan ja minusta Pekka on ihan kivannäköinenkin, joten en nyt aloitakaan suhdetta hänen kanssaan, koska mahdollisesti Pekka voi olla jonkun muunkin mielestä kiva, joten ehkä hänelle tulee kiusaus pettää - aloitankin siis suhteen Jaskan kanssa, koska en ole häneen rakastunut eikä hän minusta ole kivannäköinenkään". Tämä siis viittauksena siihen, kun palstalla usein esitetään, että "hyvännäköiset on jännämiehiä ja ne pettää" - eli jos rakastuneena viehättyy toisen ulkonäöstä, pitäisi palstalogiikan mukaan jättää se suhde väliin ja ottaa joku, joka ei kiinnosta yhtään.

• vai.hyvä.ihminen
        Nainen39vee kirjoitti:

" Niin tosiaan ja lapsia sitten tehdään tuollaisille miehille:

https://www.is.fi/perhe/art-2000005573530.html"

En tiedä, miten tämä siivoamiseen liittyy, mutta ei tuosta lehtijutusta sinänsä käynyt ilmi, "millaisia" nuo miehet ovat. Joo, pettämistarinoita - mutta itse asiassa pettäjä ei suinkaan aina ole mikään läpeensä kusipää ihmisenä. En tarkoita, että pettäminen olisi ok, mutta puolisoaan pettävä voi ihan hyvin olla hyvä vanhempi, hyvä työkaveri, hyvä ystävä - ja jossain toisessa suhteessa jopa uskollinen. Eikä pettäjä ole välttämättä todellakaan mikään "jännämies", jännittävä tai keskimääräistä kiinnostavampi laisinkaan. Hän voi ihan hyvin olla ihan tavallinen, muilta osin kunnollinen ja sellainen "kiltti mies". Toki hän voi olla ihan muutakin.

Mutta mitä sinusta sitten noiden miesten puolisoiden pitäisi tehdä? Jos kerran mitään viitteitä ei aiemmin ole ollut halusta sivusuhteisiin, niin mistä he olisivat voineet senkin aavistaa? Eipä aikaa takaisinkaan päin voi kääntää.

Eikä sitä niinkään voi ajatella, että "olen rakastunut Pekkaan ja minusta Pekka on ihan kivannäköinenkin, joten en nyt aloitakaan suhdetta hänen kanssaan, koska mahdollisesti Pekka voi olla jonkun muunkin mielestä kiva, joten ehkä hänelle tulee kiusaus pettää - aloitankin siis suhteen Jaskan kanssa, koska en ole häneen rakastunut eikä hän minusta ole kivannäköinenkään". Tämä siis viittauksena siihen, kun palstalla usein esitetään, että "hyvännäköiset on jännämiehiä ja ne pettää" - eli jos rakastuneena viehättyy toisen ulkonäöstä, pitäisi palstalogiikan mukaan jättää se suhde väliin ja ottaa joku, joka ei kiinnosta yhtään.

no pettäjä pettää aina ja kaikkia ihmisiä jos pettäjä pettää puolisonsa lapsensa vanhempansa ja sisaruksensa niin miten siihen voi luottaa niin pettäjä pettää aina tilaisuuden tullessa ja sama ihminen pettää joka asiassa eli hänellä on pettäjän luonne ja pettäjä ei ole hyvä ihminen

• elämäeiolemustavalkoista
        vai.hyvä.ihminen kirjoitti:

no pettäjä pettää aina ja kaikkia ihmisiä jos pettäjä pettää puolisonsa lapsensa vanhempansa ja sisaruksensa niin miten siihen voi luottaa niin pettäjä pettää aina tilaisuuden tullessa ja sama ihminen pettää joka asiassa eli hänellä on pettäjän luonne ja pettäjä ei ole hyvä ihminen

Niin, jotkut ovat tuollaisia.
        Toiset taas vaikuttavat kaikin tavoin kilteiltä ja kunnollisilta, mutta tarpeeksi hurmaantuessaan sitten pettävätkin puolisoaan.

• sinkkunainenn

Niin mitä me tilataan?

• Sitä mistä aina palstalla valitatte.

• sinkkunainenn
        Harmaaritari kirjoitti:

Sitä mistä aina palstalla valitatte.

No en tiedä edelleenkään.

• vinkuiivarit
        Harmaaritari kirjoitti:

Sitä mistä aina palstalla valitatte.

Minusta näyttää siltä että ukot täällä kilvan valittaa päivät pitkät. Sitäpaitsi jos tuollaisia videoita tiirailet en ihmettele että pysyt sinkkuna. Sitä saa mitä tilaa kun itse hakeutuu sellaiseen, ettäs näin. Eihän teistä ukoista yksikään huoli kunnollista naista edes, eli mitäs valitatte?

• vastapuolimäärittelee
        vinkuiivarit kirjoitti:

Minusta näyttää siltä että ukot täällä kilvan valittaa päivät pitkät. Sitäpaitsi jos tuollaisia videoita tiirailet en ihmettele että pysyt sinkkuna. Sitä saa mitä tilaa kun itse hakeutuu sellaiseen, ettäs näin. Eihän teistä ukoista yksikään huoli kunnollista naista edes, eli mitäs valitatte?

Ei äitisi ja kaverisi ole kelvollisia määrittämään, että oletko kunnollinen.

• maksaaluonnossa

Mä voisin tosi mielelläni siivota miehelle, jos tietäisin että saan vastalahjaksi mieheltä hyvää ja kestävää, mun nautintooni täysin keskittyvää, seksiä.

• Tuskin ytykylevitsinkään tarvitsee seksiä antaa, näytti riittävän että pauikuttaa vähän rummuilla tahtia siivoukseen.

• HalaaMuaNainen

Minä kyllä siivoaisin, pesisin astiat ym. jos nainen sen jälkeen halaisi ja hellisi palkkioksi.
        Rahaa en palkkioksi tahtoisi, vaan naisen hellyys riittäisi, koska se on jotain, mitä kaipaan.

• Nainen39vee

Sori, mä en nyt katso videota, mutta mitä itse kysymykseen tulee... niin, aika moni ei tykkää siivoamisesta. Siivoaminen on yhtä tylsää sinkkuna tai jonkun kumppanina. Toki sitten kahden henkilön taloudessa tulee enemmän siivoamista ja taloustöitä, joten mikäli kysymyksesi koski sitä, miksi naisten mielestä ei ole kiva siivota ja tehdä taloustöitä kahden edestä, niin vastaus on, että koska silloin elämässä on kaksin verroin tylsiä asioita. Ja jos se kumppani on tosi kiva, niin olisi mukavampaa viettää enemmän aikaa yhdessä sen sijaan, että toinen käyttää enemmän aikaansa kotitöihin toisen tehdessä samaan aikaan itsekseen jotain muuta.

• siivoos.ny

ajattele naisia joilla on vielä lapsia ja eläimiä ja koti on silti siisti niin etkö halua pitää kotiasi siistinä ja puhtaana niin mitä jos sinullakin olisi perhe niin kodistaan nainen tunnetaan ja miten kotiansa ja perhettänsä hoitaa niin nähdään onko kunnon nainen kyseessä ja aloituksessa naiset siivoomassa oli seksikäs näky

• Nainen39vee
        siivoos.ny kirjoitti:

ajattele naisia joilla on vielä lapsia ja eläimiä ja koti on silti siisti niin etkö halua pitää kotiasi siistinä ja puhtaana niin mitä jos sinullakin olisi perhe niin kodistaan nainen tunnetaan ja miten kotiansa ja perhettänsä hoitaa niin nähdään onko kunnon nainen kyseessä ja aloituksessa naiset siivoomassa oli seksikäs näky

Nääääh, tuo on ihan eri asia. Siisti ja puhdas koti on ihan ok, mutta ei se siivoamista sen vähemmän tylsemmäksi asiaksi tee. On veroilmoituksen tekeminenkin tylsää, ja sen vuoksi se tehdään vain silloin kun on pakko, mutta ei huvin vuoksi useaan kertaan vuodessa, eikä haluta tehdä kaikkien muiden puolesta heidän veroilmoituksiaan.

Hyvä kielenhallinta on seksikästä. Ja tämä tarkoittaa sekä sängyssä että kirjoittaessa, arvoisa välimerkitön mies ;)

• nyt.siivoomaan
        Nainen39vee kirjoitti:

Nääääh, tuo on ihan eri asia. Siisti ja puhdas koti on ihan ok, mutta ei se siivoamista sen vähemmän tylsemmäksi asiaksi tee. On veroilmoituksen tekeminenkin tylsää, ja sen vuoksi se tehdään vain silloin kun on pakko, mutta ei huvin vuoksi useaan kertaan vuodessa, eikä haluta tehdä kaikkien muiden puolesta heidän veroilmoituksiaan.

Hyvä kielenhallinta on seksikästä. Ja tämä tarkoittaa sekä sängyssä että kirjoittaessa, arvoisa välimerkitön mies ;)

kyllä kultansa veroilmoituksen tekee tai auttaa mielellään eli se on kuin omaa tekisi vaikka onkin kullan niin etkö esim nosta vauvalle helistintä jos tiputtaa sen tai anna miehelle kaukosäädintä tai anna lapsille maitoa jos pyytävät vaikka muut auttaa sinua totta sängyssä hyvä kielenhallinta on seksikästä niin kullalle haluaa antaa orgasmeja ja tyydyttää hänet ja kun nainen siivoo ja auttaa niin varmasti mies kiittää naista sängyssä rakkaudella aidolla

• Nainen39vee
        nyt.siivoomaan kirjoitti:

kyllä kultansa veroilmoituksen tekee tai auttaa mielellään eli se on kuin omaa tekisi vaikka onkin kullan niin etkö esim nosta vauvalle helistintä jos tiputtaa sen tai anna miehelle kaukosäädintä tai anna lapsille maitoa jos pyytävät vaikka muut auttaa sinua totta sängyssä hyvä kielenhallinta on seksikästä niin kullalle haluaa antaa orgasmeja ja tyydyttää hänet ja kun nainen siivoo ja auttaa niin varmasti mies kiittää naista sängyssä rakkaudella aidolla

Eikö mies antaisi naiselle kaukosäädintä, jos tämä pyytää?

Kukin voi olla millaisessa suhteessa haluaa. Jos jonkun mielestä suhteessa seksi ansaitaan siivoamiselle, niin se on ehkä hänen juttunsa. Minä tykkään enemmän haluun ja rakkauteen perustuvasta suhteesta, jossa seksiä haluaa toisen kanssa muista syistä eikä maksuvälineenä.

• siivoo.omasta.halusta
        Nainen39vee kirjoitti:

Eikö mies antaisi naiselle kaukosäädintä, jos tämä pyytää?

Kukin voi olla millaisessa suhteessa haluaa. Jos jonkun mielestä suhteessa seksi ansaitaan siivoamiselle, niin se on ehkä hänen juttunsa. Minä tykkään enemmän haluun ja rakkauteen perustuvasta suhteesta, jossa seksiä haluaa toisen kanssa muista syistä eikä maksuvälineenä.

kyllä antaa nyt puhut asiaa mutta en sitä noin tarkoittanut ja toiseksi ei mies pakota siivoomaan vaan jos sinä siivoot eli esim tiskaat imuroit yms niin mies pussaa sinua ja kantaa painavat ostokset antaa hyvää seksiä yms no osaat ainakin kirjoittaa niin ei kukaan vaadi ja pakota ja kyllä rakastaa ja rakastelee kun sinua rakastaa eikä puutu enempää siivous asioihin tai siivoomiseesi

• mistermikroaaltouuni

• mistermikroaaltouuni kirjoitti:

Kiitti sairaan hyvästä biisistä!

Huomenna skeba esiin ja skulaamaan tätä.

Tyypillä on palstan siistein nimimerkki (naurua).

• Feministististä p..aa :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Supernainen ei

https://www.youtube.com/watch?v=cpF7zmFJlyc

siivoa eikä kyyki suotta :)

Suomalainen supernainen on alkoholisoitunut lutka:

https://www.youtube.com/watch?v=YUpRS5E7ESY

"Taas me kohdataan kuin päiviä ois mennyt vaan
        Elämälle kiitos jatketaan siitä
        Mihin jäätiin viimeksi kun tavattiin
        Meikit naamoilta me naurettiin

Yksi sai kaiken mutta liian aikaisin
        Toiselta vei musta vuosi hiuksetkin
        Minä uskalsin kylmään veteen sukeltaa
        Tunnen itseni nyt kokoaan

Korkkarit kattoon, tää ilta on meille
        Mun sielunsiskoille, supernaisille
        Laseissa kuohuvaa, silmissä kultaa
        Ja Auringon nousuun on ikuisuus aikaa

Yli pyykkivuorten, läpi lasikattojen
        Yö vie meidät mä mitään muuttais en
        Joskus kun mä lähden voitte värssyyn kirjoittaa
        Hän pystyi aamuun saakka tanssimaan

Tää on se hetki
        Ei multa mitään vaadita
        Vaan meidän retki
        Neljä samankaltaista
        Tää on se hetki
        Ei multa mitään vaadita
        Vaan meidän retki
        Neljä samankaltaista"

Neljä lutkaa korkkarit katossa, joopa joo.

• viideskorkkaritkatossa
        Harmaaritari kirjoitti:

Tää on se hetki
        Ei multa mitään vaadita
        Vaan meidän retki
        Neljä samankaltaista
        Tää on se hetki
        Ei multa mitään vaadita
        Vaan meidän retki
        Neljä samankaltaista"

Juhuu! Kippish......sh...hik.

• ladylattiamoppi

Harmaaritari etsii äitiä?

• Harmaaritari kirjoitti:

Tää on se hetki
        Ei multa mitään vaadita
        Vaan meidän retki
        Neljä samankaltaista
        Tää on se hetki
        Ei multa mitään vaadita
        Vaan meidän retki
        Neljä samankaltaista"

Tuuppa nyt kiltisti lähemmäks niin rapsutan sua leuan alta... :D

Niin, kyllä sinä sillä rauhoitut höpsö. Älä yritä. Aika velikulta.

• omamielipiteeni

Siivoaminen ja kaikki muu on ihan okei, mutta ruoanlaittamisesta en tykkää.

• yxkyssä

Mistä sä tiedät, että juuri noille kahdelle naiselle "on niin vastenmielinen ajatus siivoamisesta ja muista talouistöistä jokun kiltin & kunnollisen miehen kumppanina"?

• Siivous ei sovi naisille terveyssyistä.

"Tutkijoiden mukaan haittavaikutukset kohdistuvat erityisesti naisten keuhkoihin. Siivoojina työskentelevien tai säännöllisesti kotona siivoavien naisten keuhkojen toiminnan heikentyminen vastaa sitä, että polttaisi 20 tupakkaa päivässä 10-20 vuoden ajan. Samaa vaikutusta ei havaittu miesten keuhkotoiminnassa."

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-158835

• Jaahans, perinteinen "otettaan sopiva osa tutkimusta ja tehdään siitä johtopäätös"-ajatelma.
        Tuossahan tutkittiin ihmisiä jotka käyttävät siivoukseen käytettäviä kemikaaleja suihkeena. Eli jos käytät vettä ja mikrokuituliinaa niin altistushan jää pois. Samoin jos kaadat kemikaaleja veden joukoon ja käytät hanskoja jää altistus pieneksi.

Ihan vaan omana ajatuksena tuli heti mieleen että voisiko kyseessä olla kemikaalien kokonaisaltistus joka selittää miksi vaikutus miesten keuhkoissa ei ollut vastaava. Naiset kun altistuvat muutenkin kemikaaleille hiusvärien ja meikkienkin kautta. Joskun verran työn puolesta olen tuota kemikaalien kokonaisaltistusta joutunut pohtimaan ja siitä nämä ajatukset.

• lihavihatipunen

Juu ei sovi. Äitini oli ammatiltaan siivooja ja kuoli keuhkosyöpään. Tupakkaa oli sen verran vähän polttanut, että sillä tuskin oli osuutta asiaan.

• valivalivali

Jepulis, kyllä palstan pojistakin puhuttaisiin kauniisti, jos ne käyttäytys kuin miehet eikä kuin vinkuvat hiiret.

• nvnvnb676767

Ei hitto!! :D :D :D

Jotenkin ihastuttava kylähullu tuo mies.. :D

• Niin. Siivoilu ja ruuanlaitto naiselle ja rahanhaku miehelle.

Mutta kuitenkin arvoisa aloittaja on huolissaan tästä rahankäytöstäkin. Että ei joutuisi elättäjäksi.

Tykylevitshän on taiteilija ja sen jutut on yhtä taidetta kun nämä Harmiksen jututkin. Että viihdettä muille ihmisille. Vakavasti näitä ei pysty ottamaan. Hehe...

• Pakkohan se on siivota, kun itsekin asun tässä huushollissa, eikä huvita asua sotkun keskellä. Plus siivoan töissäkin muiden sotkuja perkele!🤣

• Dissident kirjoitti:

Mietin biisiä tuohon sopivaks....tuli mieleen tää...

https://youtu.be/4bxfKVCsrAY

Hiskihän ois hyvä ukko. Heh...

Astianpesukone, astianpesukone....say nomore. 😁

• Nicitönnä kirjoitti:

Astianpesukone, astianpesukone....say nomore. 😁

Nomore....

Heh...

• Dissident kirjoitti:

Nomore....

Heh...

Naah, pitihän se arvata!😂🤣

• Nicitönnä kirjoitti:

Naah, pitihän se arvata!😂🤣

Hihhihhii!

• Dissident kirjoitti:

Hihhihhii!

Tihitihi, no jokos sä seurustelet?☺️

• Nicitönnä kirjoitti:

Tihitihi, no jokos sä seurustelet?☺️

No joo. Kerrankin löytyi kotipitäjästä naikkonen.

Mitenkäs sulla huiskaa? Ootko terveenä pysynyt?

• Dissident kirjoitti:

No joo. Kerrankin löytyi kotipitäjästä naikkonen.

Mitenkäs sulla huiskaa? Ootko terveenä pysynyt?

Waude, ei tarttenu kauas kalaan lähteä. 🤘Oispa mukava lukea enempikin tämmösiä kivoja uutisia, muiltakin.

Mitäpä tässä, ympärillä meinaa ihmiset nyt sairastella. Itellä nyt ne samat vanhat, joista ei uutta kerrottavaa. Mutta sain tehtyä kiitettävällä arvosanalla ne mun koulutuksen näytöt. En kyllä uskonut niin hyviä arvosanoja saavani, mutta ilmeisesti vähättelin itteäni. 😛

Ihan happy, et yksi etappi lähempänä maalia.

• Nicitönnä kirjoitti:

Waude, ei tarttenu kauas kalaan lähteä. 🤘Oispa mukava lukea enempikin tämmösiä kivoja uutisia, muiltakin.

Mitäpä tässä, ympärillä meinaa ihmiset nyt sairastella. Itellä nyt ne samat vanhat, joista ei uutta kerrottavaa. Mutta sain tehtyä kiitettävällä arvosanalla ne mun koulutuksen näytöt. En kyllä uskonut niin hyviä arvosanoja saavani, mutta ilmeisesti vähättelin itteäni. 😛

Ihan happy, et yksi etappi lähempänä maalia.

No kerrankin tuuria...

Täälläkin tyttö flunssassa. Mutta koitan skipata itse täänkin rundin.
        No sä oot niin vaatimaton nero. Heh...

Niin ja kevät tulee...aurinko paistaa...kohta taas hyppelehdit olkona nenä mullassa.

• Dissident kirjoitti:

No kerrankin tuuria...

Täälläkin tyttö flunssassa. Mutta koitan skipata itse täänkin rundin.
        No sä oot niin vaatimaton nero. Heh...

Niin ja kevät tulee...aurinko paistaa...kohta taas hyppelehdit olkona nenä mullassa.

Koittakaahan sisutella terveinä. Nyt on kaikenmaailman tarttuvat pöpöt liikenteessä, melkein hankalaa välttyä.

Heh, ei neroa nähnytkään...tähtään olla hyvä, täydellisyys taas olis vaan utopiaa. :)

Jipii, kevättä tässä jo kaipaankin. Toivotan hyvää yötä sinullekin, hyvät yöt!! Ja neen nukkumaan univelkojani pois..

• Nicitönnä kirjoitti:

Koittakaahan sisutella terveinä. Nyt on kaikenmaailman tarttuvat pöpöt liikenteessä, melkein hankalaa välttyä.

Heh, ei neroa nähnytkään...tähtään olla hyvä, täydellisyys taas olis vaan utopiaa. :)

Jipii, kevättä tässä jo kaipaankin. Toivotan hyvää yötä sinullekin, hyvät yöt!! Ja neen nukkumaan univelkojani pois..

Hyvää yötä. Nukuhan velat pois...

• Varmaan kyse on paljon siitä miten parisuhteessa yleensä työt jaetaan. Mitkä on naisten töitä, mitkä miesten töitä ja mitkä yhteisiä. Jos mies osallistuu minimaalisesti kotitöihin niin onhan se naisesta aika turhauttavaa. Lisäksi täytyy muistaa että naisetkin ovat työelämässä ja jos työpäivät venyät samoilla mitoille niin kyllähän kotityötkin pitää jakaa kohtuullisesti.
      Jos vielä kaiken kruunaa se että mies sotkee enemmän niin alkaa kyllä olla katastrofin ainekset.

Varmaan olisi myös syytä joskus antaa kiitosta jos emäntä on kodin siivonnut. Sitä voisi vaikka todeta että nyt kun koti on näin siisti niin ei sotketa keittiötä vaan meneppä pistämään itsesi nätiksi niin mennään ulos syömään.

• Tuo, että auttaa kotihommissa. Siivoaa kaverina edes osan siitä 100% siivottavasta pinta-alasta on semmosta arvostettavaa ja mukavaa jelppiä. Ja arjen kevennystä. Auttaminen on kaikista " lahjoista" parasta, oman avun lahjoittamista.

Se jää mieleen hyvänä kokemuksena ja ilahduttaa, vielä jälkeenpäinkin ajateltuna. Itellä ainakin jää kaikki auttaminen arvokkaana ja arvostettavana eleenä mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      138
      10732
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5150
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2353
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      114
      2219
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2063
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1661
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1482
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1174
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      34
      1133
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      55
      1034
    Aihe