Lada ei taida löytää jälleenmyyjää muuta kuin tuon Manse Motorsin epäreilusti kohdellaan pääkaupunkiseutulaisia sekä Jyväskylää, Oulua ja Turkua. Maahantuojanahan tuo Manse Motors on ehkäpä kelpo, mutta se ei kohtele asiakkaita ajatellen muitakin kuin tamperelaisia. Miksi Delta halusi eroon Ladasta: A) Ladan myynti ei ollut kannattavaa? B) Lada on huono C) Joku muu, mikä?
Vastaukset 2
- laukkuryssänjet
Lada on kallis auto. Sanderon saa monta tonnia halvemmalla. Siksi se ei koskaan nouse myyntitilastojen kärkijoukkoon. Täytyy vain ajaa vanhalla, osia saa vielä aivan kiitettävästi. Joskus tulevaisuudessa voi käydä niin, että Lada kaupunkimaasturi lyö läpi täällä, jos hinta saadaan kohdalleen. Rellun moottori on siinä nokalla. Hybridimalli on silloin jo varmaan kehitetty.
Entä tämä venäläistä suunnittelua oleva pari vuotta sitten esitelty Lada Vesta?
Julkisuudessa olleiden kuvien perusteella Astran kokoinen, vai onko pienempi?
1.6 pannu ainakin.
Televisiosta tuli hiljattain dokumentti tehtaan työntekijöiden työmoraalista.
Oli ikävää katsottavaa, koska on ihmeellistä, moni siellä ei yhtään ymmärrä,
että vain laadukasta tuotetta on mahdollista kaupata länsimaihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651018
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40716- 145702
- 72677
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37655SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46653Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)73571- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k194530Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19520Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18471Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail111424- 47422
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto63409- 52393
- 17392
- 78392
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline101375