Evolutionistit eivät vain ymmärrä kaikkea

muistakaapa.tämä

"Mustia aukkojakin pystytään havainnoimaan, mutta ei kaiken luomaa jumalaa."

Voi voi pientä siellä! Jumala on luonut koko maailman ja voi olla kaikkialla yhtä aikaa ja on Kaikkivaltias. Hän ei ole mikään elämätön, yksinkertainen musta aukko, jonka nyt kuka tahansa tiedemies voi löytää.

Jos Jumala haluaa piruilla tiedemiesten kustannuksella, Hän tekee sen hyvin helposti!

18

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evoluution ja evoluutioteorian kritisoijien ja kiistäjien toiminta olisi huomattavasti uskottavampaa jos he pystyisivät esittämään sellaisen vaihtoehdon edellämainituille joka perustuisi johonkin muuhun kun 100% todistamattomaan uskoon siitä että on olemassa jokin korkeampi olento.

      Ja sen uskon voi kumota helposti: en usko.

      • mämaalaispoikaoon

        Nyt mustia aukkoja ei sitten olekaan!
        https://www.avaruus.fi/uutiset/tahdet-sumut-ja-galaksit/2014/matemaattinen-todistus-mustia-aukkoja-ei-ole-olemassa.html

        Ja jos on rinnakkaisuniversumeja ja niilläkin sama luoja niin Jumalan löytäminen ennen rinnakkaisuniversumien löytämistä on mahdotonta. Samoin jos ja kun on oletuksia että tuntemiemme ulottuvuuksien lisäksi on lisää ulottuvuuksia olemassa niin homma ei sillä yhtään hepotu.
        Päinvastoin uskovat ovat olleet tässäkin edelläkävijöinä sillä Jumalan ja samalla tuonpuoleisuuden on aina uskottu olevan olemassa eri ulottuvuudessa kuin tämä meidän olotilamme .
        Ja "seitsemäs taivas" on kuvausta ulottuvuuksista jopa seuraavan ulottuvuuden ohikin.


      • TenkapÅ

        Hoh hoijaa, taidat olla ihan liian laiska pohtimaan sitä että mistä aine ja elämä putkahtivat oelmattomuuteen? Ihan rakkadesta ihmiselämään yleensä tätä kysyn. Niin että sopiiko ettäajattelet ilmaiseksi saamillasi aivoilla vähän enemmän kuin .....


      • tieteenharrastaja
        mämaalaispoikaoon kirjoitti:

        Nyt mustia aukkoja ei sitten olekaan!
        https://www.avaruus.fi/uutiset/tahdet-sumut-ja-galaksit/2014/matemaattinen-todistus-mustia-aukkoja-ei-ole-olemassa.html

        Ja jos on rinnakkaisuniversumeja ja niilläkin sama luoja niin Jumalan löytäminen ennen rinnakkaisuniversumien löytämistä on mahdotonta. Samoin jos ja kun on oletuksia että tuntemiemme ulottuvuuksien lisäksi on lisää ulottuvuuksia olemassa niin homma ei sillä yhtään hepotu.
        Päinvastoin uskovat ovat olleet tässäkin edelläkävijöinä sillä Jumalan ja samalla tuonpuoleisuuden on aina uskottu olevan olemassa eri ulottuvuudessa kuin tämä meidän olotilamme .
        Ja "seitsemäs taivas" on kuvausta ulottuvuuksista jopa seuraavan ulottuvuuden ohikin.

        Ja vielä mitä:

        "Yhdysvaltalainen tutkijakaksikko väittää todistaneensa matemaattisesti, ettei mustia aukkoja voi syntyä. Syy johtuu niin sanotusta Hawkingin säteilystä....Nyt tutkijat ovat laskeneet, että tapahtumahorisonttia ja niin sanottua singulariteettia ei tämän takia koskaan ehdi muodostua. ... Vaikka nyt julkaistu tutkimus ei olennaisesti muuta käsitystämme siitä, miltä mustat aukot näyttävät ja miten ne vaikuttavat maailmankaikkeudessa, se voisi ratkaista niihin liittyviä teoreettisia ongelmia. Tutkimus ei ole vielä ollut muiden tähtitieteilijöiden vertaisarvioinnissa, mutta se on jo ehtinyt saamaan kritiikkiä muutamilta tutkijoilta."

        Otsikkomaakari on siinä ainakin pannut parastaan ja suoraan silmään. Kaiketi samanlainen laskelma, millä stm Hietasen kaverille todistettiin, ettei tällä voi olla nälkä.


      • mämaalaispoikaoon kirjoitti:

        Nyt mustia aukkoja ei sitten olekaan!
        https://www.avaruus.fi/uutiset/tahdet-sumut-ja-galaksit/2014/matemaattinen-todistus-mustia-aukkoja-ei-ole-olemassa.html

        Ja jos on rinnakkaisuniversumeja ja niilläkin sama luoja niin Jumalan löytäminen ennen rinnakkaisuniversumien löytämistä on mahdotonta. Samoin jos ja kun on oletuksia että tuntemiemme ulottuvuuksien lisäksi on lisää ulottuvuuksia olemassa niin homma ei sillä yhtään hepotu.
        Päinvastoin uskovat ovat olleet tässäkin edelläkävijöinä sillä Jumalan ja samalla tuonpuoleisuuden on aina uskottu olevan olemassa eri ulottuvuudessa kuin tämä meidän olotilamme .
        Ja "seitsemäs taivas" on kuvausta ulottuvuuksista jopa seuraavan ulottuvuuden ohikin.

        Tuokaan ei kumoa sitä että tämä olisi totta vai mitä:

        Evoluution ja evoluutioteorian kritisoijien ja kiistäjien toiminta olisi huomattavasti uskottavampaa jos he pystyisivät esittämään sellaisen vaihtoehdon edellämainituille joka perustuisi johonkin muuhun kun 100% todistamattomaan uskoon siitä että on olemassa jokin korkeampi olento.

        Ja sen uskon voi kumota helposti: en usko.


      • Onnellisinharha
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tuokaan ei kumoa sitä että tämä olisi totta vai mitä:

        Evoluution ja evoluutioteorian kritisoijien ja kiistäjien toiminta olisi huomattavasti uskottavampaa jos he pystyisivät esittämään sellaisen vaihtoehdon edellämainituille joka perustuisi johonkin muuhun kun 100% todistamattomaan uskoon siitä että on olemassa jokin korkeampi olento.

        Ja sen uskon voi kumota helposti: en usko.

        Tyhmä. Perehdyhän tieteen metodiin,

        Näet aika nopeasti sen että tieteellä ei ole mitään todellista tietoa siitä että miten aine ja varsinkin elämä ilmaantui tänne, tyhmä! Vai tiedätkö sinä? Hehe! No etpä tietenkään. Olethan vain ilmiselvä evouskovainen, heheh!


        Ja voihhan vitsi, Ryssän tukema Assad ampui uutisten mukaan Syyriassa torille ohjuksen joka tappoi kymmeniä siviilejä .

        Minä olen vanhus ja kuolen kohta ihan vain vanhuuteen, mikä on valitettavaa itseni ja koko maailman kannalta sillä jos olisin tomintakykyinen niin.....


        Ja nyt kun aamutuimaan telkkua tässä katselen niin....


      • Onnellisinharha kirjoitti:

        Tyhmä. Perehdyhän tieteen metodiin,

        Näet aika nopeasti sen että tieteellä ei ole mitään todellista tietoa siitä että miten aine ja varsinkin elämä ilmaantui tänne, tyhmä! Vai tiedätkö sinä? Hehe! No etpä tietenkään. Olethan vain ilmiselvä evouskovainen, heheh!


        Ja voihhan vitsi, Ryssän tukema Assad ampui uutisten mukaan Syyriassa torille ohjuksen joka tappoi kymmeniä siviilejä .

        Minä olen vanhus ja kuolen kohta ihan vain vanhuuteen, mikä on valitettavaa itseni ja koko maailman kannalta sillä jos olisin tomintakykyinen niin.....


        Ja nyt kun aamutuimaan telkkua tässä katselen niin....

        "Näet aika nopeasti sen että tieteellä ei ole mitään todellista tietoa siitä että miten aine ja varsinkin elämä ilmaantui tänne, tyhmä! Vai tiedätkö sinä? Hehe! No etpä tietenkään. Olethan vain ilmiselvä evouskovainen, heheh! "

        Onko kilpailevilla teorioilla? Ei ole sitäkään vähää.

        Eli tuokaan ei kumoa sitä että tämä olisi totta vai mitä:

        Evoluution ja evoluutioteorian kritisoijien ja kiistäjien toiminta olisi huomattavasti uskottavampaa jos he pystyisivät esittämään sellaisen vaihtoehdon edellämainituille joka perustuisi johonkin muuhun kun 100% todistamattomaan uskoon siitä että on olemassa jokin korkeampi olento.

        Ja sen uskon voi kumota helposti: en usko.


      • oletlogiikanlimbokin
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tuokaan ei kumoa sitä että tämä olisi totta vai mitä:

        Evoluution ja evoluutioteorian kritisoijien ja kiistäjien toiminta olisi huomattavasti uskottavampaa jos he pystyisivät esittämään sellaisen vaihtoehdon edellämainituille joka perustuisi johonkin muuhun kun 100% todistamattomaan uskoon siitä että on olemassa jokin korkeampi olento.

        Ja sen uskon voi kumota helposti: en usko.

        Voi helposti väittää ettei tuo avaruusraketti koskaan nouse ilmaan vaikka itse ei pystykään tekemään avaruuteen päätyvää rakettia.
        Kaikenteoriakin on yritetty monta kertaa todistaa mutta vaikka ne on ammattitaidolla todistettu toimimattomiksi silti ei kenenkään kumoajan ole edellytetty todistamaan että hänellä itsellä olisi oltava käypä teoria ollakseen uskottava.


      • oletlogiikanlimbokin kirjoitti:

        Voi helposti väittää ettei tuo avaruusraketti koskaan nouse ilmaan vaikka itse ei pystykään tekemään avaruuteen päätyvää rakettia.
        Kaikenteoriakin on yritetty monta kertaa todistaa mutta vaikka ne on ammattitaidolla todistettu toimimattomiksi silti ei kenenkään kumoajan ole edellytetty todistamaan että hänellä itsellä olisi oltava käypä teoria ollakseen uskottava.

        Enhän minä vaadikaan että olisi oltava käypä terioa. Totean vain sen että kritisoijat olisivat uskottavampia jos heillä olisi:

        Evoluution ja evoluutioteorian kritisoijien ja kiistäjien toiminta olisi huomattavasti uskottavampaa jos he pystyisivät esittämään sellaisen vaihtoehdon edellämainituille joka perustuisi johonkin muuhun kun 100% todistamattomaan uskoon siitä että on olemassa jokin korkeampi olento.

        Eli tuo mitä kirjoitit on edelleen totta vai mitä?


    • hehhhee

      Hienoa kun myönnät, että Jumala ei ole välttämättä hyvä, vaan suorastaan voi olla pirullinen. Huijaa ihmiset tiedemiehille syöttämillään väärennetyillä havainnoilla ateisteiksi ja paiskaa sitten pirullisesti käkättäen helvettiin kärsimään:D

      • Yöökki

        Näinhän se menee. Kiitos vastauksestasi. Evomoraalinen ihminen huorittelee ja pilaa perhe-elämänsä tilastojen valossa piloille ennemmin tai myöhemmin ja sitten täällä palstoilla syyttelee typeryyisistään Jumalaa.

        Vitsi että tämä on tuttua: 1 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        11 Herra kysyi: "Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".

        Siis evokkiateistit möhlii ja syyttää siitä muita, varsinkin Luojaansa.
        Olen ollut vuosikausia poliisilla töissä 1970 luvulta alkaen ja toki näitä on nähty. Pahimmat taparikolliset eivät koe itseänsä evokkiateistien tavoin typeryksiksi vaikka tekevät kuinka typeriä raiskauksia ja mitä muuta pahaa tahansa.


      • Yöökki kirjoitti:

        Näinhän se menee. Kiitos vastauksestasi. Evomoraalinen ihminen huorittelee ja pilaa perhe-elämänsä tilastojen valossa piloille ennemmin tai myöhemmin ja sitten täällä palstoilla syyttelee typeryyisistään Jumalaa.

        Vitsi että tämä on tuttua: 1 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        11 Herra kysyi: "Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".

        Siis evokkiateistit möhlii ja syyttää siitä muita, varsinkin Luojaansa.
        Olen ollut vuosikausia poliisilla töissä 1970 luvulta alkaen ja toki näitä on nähty. Pahimmat taparikolliset eivät koe itseänsä evokkiateistien tavoin typeryksiksi vaikka tekevät kuinka typeriä raiskauksia ja mitä muuta pahaa tahansa.

        Et sinä ole ollut poliisilla kuin asiakkaana. Kihtiputaalla sinut muistetaan vieläkin legendaarisena heppuna, joka... no joo, en kehtaa kirjoittaa enempää.


      • JyristäOnMoneksi
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Et sinä ole ollut poliisilla kuin asiakkaana. Kihtiputaalla sinut muistetaan vieläkin legendaarisena heppuna, joka... no joo, en kehtaa kirjoittaa enempää.

        Jospa se oli psykologian asiantuntijana poliisilla. Tai poliisien saattamana psykiatrilla. Ja välillä sukelteli Niuanniemen korallirannoilla kultakaloja katsellen.


      • Vitsiettäevotontyhmiii

        Noh, käyhän vieraissa ja tunnusta se kaverillesi heheheh Ja kenen on syy kun saat potkut pers...


    • >Jos Jumala haluaa piruilla tiedemiesten kustannuksella, Hän tekee sen hyvin helposti!

      Ja miksei haluaisi, sillä Raamatun mukaan hänellä on muinaisen juutalaisen mielenlaatu ja moraali.

      • näinkö.siinä.kävikin

        Tarkoitat siis, että loi ihmisen omaksi kuvakseen?

        Minusta kyllä aika monella, vaikka ei varmasti kaikilla, juutalaisella on piruileva mielenlaatu nykyisinkin.


      • "Mustalaisen pettää kaupassa juutalainen, juutalaisen kreikkalainen, mutta kreikkalaisen yksin paholainen." - Vanha sanonta ties mistä.


    • Että_se_siitä

      "Jos Jumala haluaa piruilla tiedemiesten kustannuksella, Hän tekee sen hyvin helposti!"

      Jos Jumala haluaa piruilla, niin hän ei ole sitten mikään hyvä Jumala. On hassua miten jotkut uskovaiset leuhkivat itse keksimillään Jumalan ominaisuuksilla, jotka ovat ristiriidassa sen Jumalan kanssa, mihin he uskontonsa mukaan uskovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe