Hallituskaan ei kovin paljon välitä kun naisia vihataan ja hakataan
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomelle-taas-moitteita-naisiin-kohdistuvasta-vakivallasta/1855284
Naisviha on pysyvä ilmiö ja parisuhteessa jännämiehet hakkaa naisia. Nuoret työttömät ja opiskelija naiset on riskiryhmä sillä heillä on vähäiset mahdollisuudet lähteä parisuhteesta.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/naisiin-kohdistuva-vakivalta-yleinen-ja-pysyva-ilmio-suomessa/1914278#gs.2gh8DO0
Naisiin kohdistuva perheväkivalta on suomessa EU n keskiarvoa yleisempää
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000126874.html?nomobile=4
Puhutaan naisvihasta
9
145
Vastaukset
- hienoahienoa
Liian moni suomalainen nainen valitsee jännämiehen. Naiset pitäisikin kasvattaa paremmin, etteivät valitsisi jännämiehiä itselleen. Nainen luulee voivansa kesyttää jännämiehen, mutta toisin on ja nainen saa vain turpiinsa jännämieheltä. Ätmiltä nainen saisi rakkautta ja hyväksyntää, mutta nainen ei valitse ätmiä, koska nainen vihaa ätmiä.
- Kunnollinen-mies
Eikä puhuta.
Suomalaista naista on hyvin vaikea alkaa puolustamaan näissä asioissa.
Sanavarasto on monesti niinkuin mustalaisella. :D
Raivopäinen kämpän tuhoaminen ja yleinen väkivaltainen käyttäytyminen on kans normi.
Mies lyö kerranki takas niin heti ollaan vinkumassa poliisille. :D- Kaisanoasaa
Miksei naiset puolusta naisia?
- hutkimustutkimus
Otetaanhan sitten huomioon miesten kokema häpeäkynnys ilmoituksissa.
- Rähinägeeni
Jokainen suomalainen mies on jännämies, ja valmis mukiloimaan naisia tilaisuuden saadessaan.
- Pillujen--asiantuntija
Ei ole, vain komeat ytmit on jännämiehiä.
- Kullien_asiantuntija
Pillujen--asiantuntija kirjoitti:
Ei ole, vain komeat ytmit on jännämiehiä.
Komeat ytmit on usein myös kilttejä ja kunnollisia. Ätmit on täynnä naisvihaa olevia reppanoita jotka naiset kiertää kaukaa.
Vähän on vanhoja nuo sun artikkelit. Ehkä tilanne on tässä parantunut kymmenessä vuodessa. Lumiset talvet houkuttelee ajamaan akat lumihankeen.
"Joka vitsaa säästää, se naistaan vihaa" sanotaan SM-piireissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731174
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t223532- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502