Titanic - Ätmi pelastaa jännämiehen nussiman naisen hukkumasta Subilta 21.05
Lauantain paras leffa
13
209
Vastaukset
- eioleätmi
Ei ole ätmi vaan komea nuori jännäori, jonka upporikas yt-nainen kelpuuttaa yhden yön panopuukseen, ja joka joutaa kuolla käytön jälkeen.
- hyvä.hyvä
Ätmi, tuo kaikkien subilaisten palvottu sankari.
- Pillujen--asiantuntija
Katen tissit vilahtaa. Se on leffan paras kohta. Muuten leffa onkin aivan perseestä. Nykyään kate on kurppa
- Naisasialooser11
Totta ja Leo on komistunut ja miehistynyt vanhetessaan
- ainatuleeelokuvia
Paitsi se irvistely ryömimiselokuva, mistä sai oscarin oli aika huono "Leopoldilta".
Irvistelemisestä ja mudassa ryömimisestä saa näemmä huomattavan helposti oskareita.
David Lynchin vanha Dune tulee myös, tästä on tehty kyllä ehkä parempi uudempi minisarjakin. Tämä leijuva paroni Harkonnen on hyvä hahmo tässä.
- m.wurst
jaa, minä ku olisin aatellu et tän palstan mittapuun mukaan Jack olis täs nimenomaan se jännämies. ku onhan se kuitenki vaan matkusteleva työtön taiteilijarenttu, komeeki vielä ja osaa hurmata naisia..
ja (jos ny siis kuvitellaan et nää olis todellisia henkilöitä, nii) tuohon maailmanaikaan esiaviollinen seksi oli vielä hyihyi ja synti ja maineen menetys, et tuskimpa oli Rose tämän hienostonilkki-kihlattunsa kanssa vielä pannut,
"tiitaanik rautavuori, tiitaanik rautakuori.. ttu en muista sanoja..." - Muutamasti-nähty
Hyvää viihdettä. En pilaa ajattelemalla ätmejä.
Tämän leffan voi katsoa monta kertaa. - Ätmi-sinkku
Vittu mitä paskaa, pleikka ja viina parempi viihdyke
- mitesrunkku
Eikö runkku?
Pitch perfect 2 ois tarkotus kattoa
Oon itekki herrasmies mutta en kuitenkaan niin herrasmies että jäätysin kuoliaaksi jonku eukon takia.
:D
Kate Winsletillä/Rosella on täydellinen kroppa.. Aivan järjettömän seksikäs. :DEn halua itkeä, niin en katso. Se loppu on minusta aina niin traaginen. Nainen selviää jäälautalla, mutta mies jäätyy. Epäreilua.
Mä tykkään enemmän romanttisista lopuista, missä kumpikin, mies ja nainen saavat toisensa. 💏 Ikihyviksi😍
Oikeessa elämässä taas haluisin molempien selviivän, mutta jos toisen on pakko kuolla se olisin minä. Ja mies saisi elää. Rakastetulle haluu antaa elämän ja ylläpitää sitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265