Sebu petti yhteisen asian

ätmi.persu

13

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

Minkä "yhteisen asian"? Onhan tuon Sebun seksuaalinen suuntautuneisuus ollut tiedossa jo BB:stä asti.

• Musta poikaystävä..Siinä meni kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• lihavihatipunen

Sekin vielä, en ensin katsonut juttua loppuun asti missä oli kuva. Ou nou, nyt kyllä persuätmit tarvii kriisiapua.

• Ghyjhgg
        lihavihatipunen kirjoitti:

Sekin vielä, en ensin katsonut juttua loppuun asti missä oli kuva. Ou nou, nyt kyllä persuätmit tarvii kriisiapua.

Mitä väliä sillä on minkä värinen mies sitä homon peräaukkoa kaipaa.

• katos_pirua

Näköjään maistuu persullekin kuukerin nelli

• emmehyväksy

Roturutsa pitäisi kieltää siinä kuin sukurutsakin

• Onhan tuo morsian melkein yhtä nätti kuin Haaviston Pekalla, vaikka nyt suunnilleen kai samaa ikäluokkaa onkin.

• No nyt ei voi suvakit enään lässyttää rasismista. :D

• persut.on.peppu.poikii

no eikös kun persut pääsi valtaan niin arabimiehiä tuli suomeen ja timo soini käänsi takkinsa eli persut ja persu fanit tykkää ulkomaalaisista miehistä

• Nyt kiinnostaa, että toteutuiko nyt tasoteoria? Onko saman tasoiset, vai onko jompi kumpi nk. kurppa? Hypergaminen tms. mistä naisia jallitetaan? Jos ei, niin oisko vaan hyvä että tasoajattelun miehet pariutuisi keskenään ja saisivat näin tasoisiaan kumppaneita?

Kumpikaan ei voi rupsahtaa heistä vanhettuaan, sillä miehethän eivät rupsahda vanhettuaan. He vain charmiintuvat. :)

• immostaäänestän

Meni Sebun uskottavuus rasistina

• sebuonrealisti

Eikö se ole aina sanonut, ettei se ole rasisti. On täysin ymmärrettävää että homo vastustaa islmia, koska homoja tapetaan monissa muslimimaissa.

• Hallaahon.äänestäjä45

Kansainvälinen Tynkkynen on erinomainen meppi perussuomalaisille
      olen ehdottanut tätä Halla-aholle monta kertaa

Tynkkysen eu-vaaliohjelmalla olisi jo iskulause

RAJAT OVAT RAKKAUTTA
      SULJETTUNA
      https://twitter.com/SebastianTyne/status/977192932078956547

Jos Huhtasaari haluaa välttämättä mepiksi sitä ei voi kukaan estää eli hänet valitaan
      mutta se ei ole optimaalista ja hänet tarvitaan ehdottomasti eduskunnassa, koska Hsaari ei ole enää Porin äänikuningatar

vaan kuningatar

Smurffien käpykaartilainen Terho sai metoo-paniikin ja pelkää Hollywood-tähtien metoo-kampanjaa kolossaan

https://twitter.com/SarasvuoJari/status/977275628176232448
      Hyi helvetti, miten mua sylettää ihmiset, jotka hylkäävät kanssakulkijat spitaalitartunnan pelossa, oman hiipuvan etunsa suojelemiseksi.

Poliitikoista puheenollen
      https://twitter.com/SarasvuoJari/status/977264458727911427

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      173
      1174
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      532
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe