Enkunkielitaitoa tarvitaan

Ummikonpuolesta

Nykyään ei enää pelkällä suomenkielellä pärjää kun katsoo Wofia. Jatkuvasti käydään keskustelua englanninkielellä kun kisaajat ei osaa suomea. Varsinkin iäkkäämmille ihmisille katsominen on kurjaa.

10

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomuurain2

Mites ois englannin opiskelut? Ai niin, ei jaksa.

• osakatsooosaei

En usko, että kaikki reilusti 60 (joista moni lukenut aikanaan vain ruotsia ja saksaa kouluvuosinaan) välttämättä edes Voicea seuraavat?

• Eivieläkuopattu

Vastaan molemmille, siis tämän pitäisi olla Suomen Wof. Niin tärkeä se ei kuitenkaan ole, että sen takia alkaisi enää ulkomaankieltä opettelemaan. Toisekseen ei 60v ihmiset mitään vanhainkodin asukkaita ole, vaan ihan vetreitä työssäkäyviä ihmisiä. Musiikkiohjelmat siis uppoavat ja pitää muistaa se myös, että koulussa jotenkuten opittu kieli ei auta sujuvaan kuunteluun.

Onneksi on muita musiikkiohjelmia vielä olemassa, että me heikosti englanninkieltä osaavat voimme seurata.

• Mitäsanoit

Lauantaina 7.4. esiintynyt Bertta veti englanniksi ja sanoista sain selvää ehä 3-5 sanaa.

• Kyllä on selkeästi ulkomaan elävät yliedustettuina. Muistatteko Voice Kidsin? Perkele joka toinen pentu ruotsalainen!!

• Mutta eikös niissä oo teksit? Mä en muista ku niin hyvin enkkuu osaan, et en oo varmaan ees lukenu niitä tekstityksiä.

• Olli nyt ainakin vetää aina ihan vaan suomeksi!

• Niin Liveissä ei varmaan tietenkään tekstejä sitte oo.

• Näinnäkisin

Ei nämä alkujaksot livenä ole.

• Näinnäkisin kirjoitti:

Ei nämä alkujaksot livenä ole.

Niin ei tietenkään, sillähän niissä tekstit onkin. Keskustelun aloitus on jostain huhtikuulta 2018, olikos sillon menossa Livet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2970
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1977
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      18
      1480
    Aihe