Rohkeasti vaan tunnustamaan kaikki omat pahuudet ja ilkeydet. Mikä pahuus, vääryys, epäreilu käytöksenne, jne. on jäänyt vaivaamaan mieltänne? Tunnustakaa.
Tunnusta pois! Mitä pahaa olet tehnyt?
30
469
Vastaukset
Nuorena miehenä kusin naapurin kiukaalle.
En tosin kadu sitä eikä se ole vaivannut mieltäni.- Kuhakysyn
Lauteilta vai tikkailta🤔
- dszkvölb
En ole koskaan tehnyt mitään mitä epäoikeudenmukaista kenellekään.
- vanhaliitonmies
ku en ole koskaan tunnustanut, ei ole edes rikosrekistriäkään
vasikat tunnustavat ja kavaltavat muutkin lusimaan - gentsuanzzycrocuta
Olen paha palstatrolli, kiusaan palstalaisia.
- narskumente
Aiwan niin Gnukjoodik
- Yksinäinen-ätmi
Ryöstin kaupan kassalippaan veljeni kanssa. Saalis oli noin 24000 euroa. Kiinni emme jääneet.
- EdesUnissa
Tähän saa kirjoittaa vain 5000 merkkiä, joten kaikki ei mahdu tähän. Käväisen ripittäytymässä ja aloitan sitten hiukan pienemmällä listalla.
- pahakakku
Voit aloittaa vaikka novellikokoelman. Sullahan näitä riittää. Mitään synninpäästöä on turha odottaa.
- Seilori-anzzy
Palstatrollailua ei lasketa, se on sairaus.
- JoodikGnu-
Seilori-anzzy kirjoitti:
Palstatrollailua ei lasketa, se on sairaus.
Niin onkin Gempsu
Olet tosi sairas kirjittelemalla feikkinikeillä
- Tohtorisykerö69
Työnsin etusormeni syvälle perseen reikääni viime viikolla paskantamisen jälkeen.. enkä tiedä miksi.. tuntui vaan hyvältä ajatukselta hetkessä. Haju jäi (tosin lähtenyt jo) vaikka miten pesi, mutta ei sitä tainnut kukaan muu haistaa, kun muijakin vielä imutteli ja näykki sormiani samana iltana..
- Karvamies
Sanoin äidilleni aikoinaan, jottä äiti on kakkapää.
.. Vaiks mitä.. Ihan omastakin mielestä.. Ja Juuh.. Löytyy OmaTunto.. Vieläpä Vahva sellainen.. ;P
- NuuskaMuikku-
Ei OmATunto KoLkuta SitiMarKEtisSA kU PöLlin NuUsKaa
https://www.youtube.com/watch?v=240LoY184Tk NuuskaMuikku- kirjoitti:
Ei OmATunto KoLkuta SitiMarKEtisSA kU PöLlin NuUsKaa
https://www.youtube.com/watch?v=240LoY184Tk.. Tuo kyllä puuttuu kokonaan SyntiListaltani.. ;(
- ShalomWihtori
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tuo kyllä puuttuu kokonaan SyntiListaltani.. ;(
9. Käsky
Älä anna väärää todistusta simppelipalstalla ShalomWihtori kirjoitti:
9. Käsky
Älä anna väärää todistusta simppelipalstalla.. Noh, En edes antanut.. Ja jos sanoisin, että tuo kuuluu SyntiListaani, niin sitten Just antaisin Väärän Todistuksen.. Eikä Mun Omatunto sellaista kestäisi.. Varsinkaan PyhälläPalstalla.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, En edes antanut.. Ja jos sanoisin, että tuo kuuluu SyntiListaani, niin sitten Just antaisin Väärän Todistuksen.. Eikä Mun Omatunto sellaista kestäisi.. Varsinkaan PyhälläPalstalla.. ;P
Kävin juuri pitkästä aikaa erään henkilön naamakirjasivuilla. Siellä oli julkaistu sellainen erittäin merkittävä tieto, jota siellä ei ollut vielä reilu kk sitten kun viimeeksi kävin.
Jos hän tota oikeasti haluaa enemmän kuin mitään muuta niin totta kai mä sen hänelle suon. En tiedä kuinka kauan toipuminen kestää mutta eiköhän tämä tästä. Olisi vaan ollut reilua ilmoittaa tuosta skenaariosta jo paljon aikaisemmin. Vai onko tuo kaikki tapahtunut vasta aivan viime viikkoina? Kun koko siitä hänen aikaisemmasta profiilistaan siellä sai sellaisen vaikutelman kuin hän toivoisi, etten luovuttaisi vielä(kään) ja että osaisin etsiä hänet käsiini - niinkuin teinkin. Ja se hänen reaktionsa meidän jälleennäkemisen hetkellä ei myöskään antanut mitään aihetta epäillä toisin... mutta nyt sitten ikään kuin ohimennen ilmoitetaan tämä uusin tieto, ikään kuin sillä ei olisi mitään merkitystä. Toivottavasti hän on nyt sitten onnellinen. Toinen kerta toden sanoo(?)
Mulla on aina hyvä syy..
- oletpaskanperikuva
Vitut on. Olet itsekäs mulkku ja paska!
- Perus-pertti
Olen tehnyt rikoksia nuorena. Varastin tavaraa ja myin niitä että sain rahaa. Olin suosittu tyttöjen kanssa ja sain seksiäkin sen takia koska varastin koruja naisille.
- siinäpä_ne_
- kiusannut koulussa (jotta ei itseäni kiusattaisi, mutta väärin se on silti)
- valehdellut äidille
- näpistellyt kaupasta teininä
- äänestänyt kokoomusta (kun olin nuori ja tyhmä)
- trollannut nettipalstalla Olen varmaankin useaan otteeseen osoittanut olevani melkoinen kusipää vaikka kaikkeni olen tehnyt ettei näin olisi. Jatkossa yritän olla toistamatta samoja virheitä, ottaa opikseni.
Kostin valheella ex poikkikselle silloin 16v, että haluan olla vielä kun halusi yrittää,enkä edes saapunut paikalle. Olin niin paha ja kadun että valehtelin.
- syntiperis
Olen trollannut vuosia tätä palstaa typerillä liljalaakso-jutuillani :(
- Kukaeka
Rohkeneeko kukaan tunnustaa yhteisövainoon osallistumista omilla kylillä ja niiden ulkopuolellakin? Se tosin ei ole rohkeiden harraste...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342358Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751314