Kyrpä seisoo neljä päivää.
Se on pitkä viikonloppu
13
278
Vastaukset
- Istunu
Hyvä mies välillä alas.
- hohhoijaa
Taas tämä kalenterikyrpä tiedottaa pervouksiaan.
- Oujee
Luulisi jo tulevan tukala olo jos koko ajan vaan seisoo eikä helpotusta saa. 96 tuntia pötköön, jotta onnea vaan kestämisellesi.
- kaisanoasaa
Sitä minä en jumalauta tajua että mistä se kyrpä tietää nousta seisomaan aina kun viikonloppu alkaa?
No toki sillä on yksi silmä keskellä päätä mutta ymmärtääkö se almanakasta jotain?
Tämän kun joku mulle selittää niin kiitos paljon.- miehetmiehetmiehet
Kysypä siltä, kun eikös se semmonen oo sullakin. Huutelet sinne alas päin, että huhuu halojaa.
- kaisanoasaa
miehetmiehetmiehet kirjoitti:
Kysypä siltä, kun eikös se semmonen oo sullakin. Huutelet sinne alas päin, että huhuu halojaa.
Tein niinkuin käskit, silitin sen päätä ja huusin että huhuu halojaa mutta se perkele sylki minua päin naamaa. Väänsin siltä niskat nurin.
- lihavihatipunen
Huomenna on kylläkin arkipäivä ja ainakin mulla on ihan normi työpäivä.
Meikä painaa laikka punasena yövuoroa... toinen jo peräkkäin ja sit vapaata vähän. Rahaahan se tietää, että en valita.
Mulla on huomenna ihan normi duunipäivä. :D
- Epäreiluu
Miks mä joudun huomen menee töihin???
Kaikki kunnolliset kaverit menevät huomenna urhoollisesti sorvin ääreen.
Kovat kaulassa, ryhti suorassa.
Ihan on pitkä päivä tiedossa.
Ei puhettakaan biitsistä..
tai...tai...flirttailuista...tai kesämekon pukemisesta. Ei.- kuorimakoneenhoitaja
misspönttöuuni kirjoitti:
Kaikki kunnolliset kaverit menevät huomenna urhoollisesti sorvin ääreen.
Kovat kaulassa, ryhti suorassa.
Ihan on pitkä päivä tiedossa.
Ei puhettakaan biitsistä..
tai...tai...flirttailuista...tai kesämekon pukemisesta. Ei.Pönntis mullittaa perunapeltoa
tällä kertaa Bintjeä teollisuusperunax
saapi tehtaan ämmät silmikoimista
Kyllä on ihme laitos sulla se...
Olen puoli vuotta jaksanut tätä ihmetellä.
(rapsuttaa korvallista)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609