Minä täytin 70v. ja ostin itselleni synttärilahjaksi E 230 bens. automaatin. On siinä hyvä ja tukeva kyyti vaikka on jo 22 vuotias. Paljonko se on ihmisen iäksi muutettuna. Taitaa olla jotain 50 v.
Lambda-anturin ja ilmastoinnin kennon joudun uusimaan tilasin saksasta. Maksoivat 50 € ja 80 €.
Halvat suomen hintoihin verrattuna.
W210 eli Väyrynen.
8
280
Vastaukset
Aivan hyvä, mutta kannattaako asiasta kamalasti rehennellä?
- auto.alle
Kaikki eivät halua ajaa Tojo Yariksella.
- mersullamukavasti
Ei aloittaja rehentelekkään, mielestäni (ja jokaisen lukutaitoisen selväpäisen myös) kertoo ilmeisen yllättyneenä (varmaan japsikiikkuihin tottuneena) miten vakaa ja hyvä kyyti on 22 vuotta vanhassa autossa.
- niinpähän
Niinpä. Näinhän se on meidän köyhien tehtäväkin. Ostettava se mihin varaa. Ja oltava tyytyväinen. Onnittelut.
- RMB54
Köyhyys on katselijan silmässä. Kyllä rahaa saa turhuuksiin menemään ja sitten leikitään köyhää. Kun aloittaja täyttää 70 vuotta, onneksi olkoon siitä, tarkoittaa se sitä, että töissä on oltu vähintään 50 vuotta elämästään. Kyllä siinä voi jo mersulla ajaakin. Valtiovalta voisi jonkun tunnustuksen siitä vielä antaa. Onhan hän kuitenkin osaltaan sossupummejakin auttanut.
Kunnioitusta se minussa ennemminkin herättää. Ottakaa muutkin mallia tästä.
Vaikka Mercedes onkin 22-vuotias, niin lakki päästä!
- Ei_ikinä_Väyrystä
Eikös tuonikäiset Väyryset ole jo järjestään purkaamolla. Ruoste on syönyt kaikki loppuun.
- Paskapuhetta2018
Höpö höpö.
- UusiOnAinaUusi
Ei ne ihan kaikki ole purkaamolla. Muutaman tee-se-itse harrastajan ahkerasti hitsaaman olen liikenteessä vielä nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045