Varoitus:NarsuMarsut Manipuloi Palstalla(kin).. ;P

Nuuska.Toteaa

.. Realismi ei ole KyyniSyyttä, eikä Katkeruutta tjms.. Eikä Myöskään Aiheellinen ja Totuudellinen Kritiikki ole Vihaa yms.. ;P

.. Tälläiset väitteet/väittämät jne. ovat vain Narsu- ja PsykoMarsujen HäpäisyTaktiikka ManiPulointia, joilla Pyritään YlläPitämään ja/tai Saavuttamaan jne. Omia OpportuNistisia Etuja jne.. Eli ihan Silkkaa OpportuNistista ja SelkäRangatonta (NarsuMarsumaista) Toimintaa.. ;P

Tämä(kin) on hyvin selvä ja YksinKertainen Juttu.. Että Varokee SiniSilmät näitä Katalia Susia ja niiden Myrkyllisiä Valheita, SeliSelityksiä ja SumuSumutuksia.. ;D

#NarsujenIntressit&Agendat

65

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sulla itselläsi esittää joku riittävän luotettava ja vedenpitävä keino selvittää ihmisten todelliset motiivit heidän toiminnalleen ja sanoilleen? Vai tyydytkö ainoastaan varoittelemaan muita kaiken maailman narsistipsykomulkeroista?

      Miksi pitää lietsoa pelkoa? Eihän sitä lopulta uskalla uskoa enää mihinkään jos on vain pelättävää muttei mitään konkreettisia ratkaisuja pelkojen voittamiseen!

      • seuraavaksiviherkasvit

        Aloituksessa on kyökkipsykologiaa. Itsensä julkituomista kolmannessa persoonassa. Muihin kohdistuvaa shaming language ja hiljaiseksi häpäisy-yritys omaan pakkotoistosairaudesta johtuen.


      • seuraavaksiviherkasvit kirjoitti:

        Aloituksessa on kyökkipsykologiaa. Itsensä julkituomista kolmannessa persoonassa. Muihin kohdistuvaa shaming language ja hiljaiseksi häpäisy-yritys omaan pakkotoistosairaudesta johtuen.

        Jaa. Ja kukahan sä oot?


      • sitähän.sää.kysyit
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Jaa. Ja kukahan sä oot?

        Rauno, 53 vee ja kotoisin Kokkolasta. Betoniraudoittaja.


      • sitähän.sää.kysyit kirjoitti:

        Rauno, 53 vee ja kotoisin Kokkolasta. Betoniraudoittaja.

        :)


      • Buahahaha
        seuraavaksiviherkasvit kirjoitti:

        Aloituksessa on kyökkipsykologiaa. Itsensä julkituomista kolmannessa persoonassa. Muihin kohdistuvaa shaming language ja hiljaiseksi häpäisy-yritys omaan pakkotoistosairaudesta johtuen.

        Toisessa ketjussa oli jo FBI profilointi nuuskasta. Kyseessä on MIES, joka esiintyy naisena.

        Profilointi kopioitu toisesta ketjusta (Ketju MissPönttöuuni)

        NuuskaMuikkune on transu joka pelkää paljastajaansa. Mielenterveyspotilas, mahdollisesti yksin kaupunkioloissa yksiössä asuva, parisuhteisiin kykenemätön henkilö, jolla on koira.
        Henkilö on jonkinverran lukenut psykologiaa ja kiinnostuksensa psykologian alaa kohtaan pohjautuu omien ongelmien kautta.
        Näkee maailman siten, että kaikki ympärillä olevat ovat narsisteja (eli sitä mitä hän itse on), ja narsistipelko estää henkilön pariutumisen ihmissuhteissa.
        Kontaktit ulkomaailmaan kyseisellä henkilöllä ovat lähinnä netin keskustelupalstoilla roikkuminen.
        Henkilö asettaa itsensä aina muiden keskustelijoiden yläpuolelle, ja omaa näin myös psykopaatin piirteitä. Psykopaattina haluaa huomiota, ja tulla nostetuksi jalustalle. Jos hän ei koe tulleensa nostetuksi jalustalle, pyrkii hän nostamaan itse itsensä jalustalle, ja olemaan kaikissa keskusteluissa se ainoa, joka tietää ainoan totuuden.
        Psykopaateille on erityisen tärkeä asia, että eivät tule paljastetuiksi.
        Tämä heijastuu kyseisen henkilön kaikessa viestinnässä.


      • Buahahaha kirjoitti:

        Toisessa ketjussa oli jo FBI profilointi nuuskasta. Kyseessä on MIES, joka esiintyy naisena.

        Profilointi kopioitu toisesta ketjusta (Ketju MissPönttöuuni)

        NuuskaMuikkune on transu joka pelkää paljastajaansa. Mielenterveyspotilas, mahdollisesti yksin kaupunkioloissa yksiössä asuva, parisuhteisiin kykenemätön henkilö, jolla on koira.
        Henkilö on jonkinverran lukenut psykologiaa ja kiinnostuksensa psykologian alaa kohtaan pohjautuu omien ongelmien kautta.
        Näkee maailman siten, että kaikki ympärillä olevat ovat narsisteja (eli sitä mitä hän itse on), ja narsistipelko estää henkilön pariutumisen ihmissuhteissa.
        Kontaktit ulkomaailmaan kyseisellä henkilöllä ovat lähinnä netin keskustelupalstoilla roikkuminen.
        Henkilö asettaa itsensä aina muiden keskustelijoiden yläpuolelle, ja omaa näin myös psykopaatin piirteitä. Psykopaattina haluaa huomiota, ja tulla nostetuksi jalustalle. Jos hän ei koe tulleensa nostetuksi jalustalle, pyrkii hän nostamaan itse itsensä jalustalle, ja olemaan kaikissa keskusteluissa se ainoa, joka tietää ainoan totuuden.
        Psykopaateille on erityisen tärkeä asia, että eivät tule paljastetuiksi.
        Tämä heijastuu kyseisen henkilön kaikessa viestinnässä.

        Wau :D
        Ihan nappiin meni, sanasta sanaan!
        Kunniamitalli ja ylennys sille agentille joka analyysin teki :)


      • Buahahaha kirjoitti:

        Toisessa ketjussa oli jo FBI profilointi nuuskasta. Kyseessä on MIES, joka esiintyy naisena.

        Profilointi kopioitu toisesta ketjusta (Ketju MissPönttöuuni)

        NuuskaMuikkune on transu joka pelkää paljastajaansa. Mielenterveyspotilas, mahdollisesti yksin kaupunkioloissa yksiössä asuva, parisuhteisiin kykenemätön henkilö, jolla on koira.
        Henkilö on jonkinverran lukenut psykologiaa ja kiinnostuksensa psykologian alaa kohtaan pohjautuu omien ongelmien kautta.
        Näkee maailman siten, että kaikki ympärillä olevat ovat narsisteja (eli sitä mitä hän itse on), ja narsistipelko estää henkilön pariutumisen ihmissuhteissa.
        Kontaktit ulkomaailmaan kyseisellä henkilöllä ovat lähinnä netin keskustelupalstoilla roikkuminen.
        Henkilö asettaa itsensä aina muiden keskustelijoiden yläpuolelle, ja omaa näin myös psykopaatin piirteitä. Psykopaattina haluaa huomiota, ja tulla nostetuksi jalustalle. Jos hän ei koe tulleensa nostetuksi jalustalle, pyrkii hän nostamaan itse itsensä jalustalle, ja olemaan kaikissa keskusteluissa se ainoa, joka tietää ainoan totuuden.
        Psykopaateille on erityisen tärkeä asia, että eivät tule paljastetuiksi.
        Tämä heijastuu kyseisen henkilön kaikessa viestinnässä.

        Nuuskako psykopaatti?

        *huutonaurua*

        Äh, käh, kööö.... tota noin... en tiedä minkä alan profiloija on kyseessä, mutta kyllä nyt profilointi on mennyt ihan persiilleen.

        Näissä "profiloinneissa" on yleensä se vikana, ettei lainkaan tarkastella kokonaisuutta. Ihmistuntemus näillä saiteilla on aivan käsittämättömän huono. Useimmat eivät tunnistaisi psykopaattia vaikka se syöttäisi iltapalaa suuhusi. Mutta monelle tuntuu sopivan taas mainiosti se, että joku joka ei miellytä (syystä tai toisesta) onkin näppärää nimittää psykopaatiksi.

        Ei pahalla :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Nuuskako psykopaatti?

        *huutonaurua*

        Äh, käh, kööö.... tota noin... en tiedä minkä alan profiloija on kyseessä, mutta kyllä nyt profilointi on mennyt ihan persiilleen.

        Näissä "profiloinneissa" on yleensä se vikana, ettei lainkaan tarkastella kokonaisuutta. Ihmistuntemus näillä saiteilla on aivan käsittämättömän huono. Useimmat eivät tunnistaisi psykopaattia vaikka se syöttäisi iltapalaa suuhusi. Mutta monelle tuntuu sopivan taas mainiosti se, että joku joka ei miellytä (syystä tai toisesta) onkin näppärää nimittää psykopaatiksi.

        Ei pahalla :-D

        Huhuu? Kuuleeko Ellu, täällä Deksi?


      • Dissident kirjoitti:

        Huhuu? Kuuleeko Ellu, täällä Deksi?

        BÖÖÖ! *huutaa korvaan*

        "Hyvin kuuluu Deksi, täällä Kettunen - kuuntelen*


      • elisakettu kirjoitti:

        BÖÖÖ! *huutaa korvaan*

        "Hyvin kuuluu Deksi, täällä Kettunen - kuuntelen*

        Sivut taas jumissa.... Siksi huhuilen.....Meillä tuolla "poimituissa himoissa" on oma inside piiri nyt ollut... Ladyzorro, Puikkari, Ananias, Pönttis ja mä....tais naisväki vaan sammahtaa... ainakin LZ...Pönttis sekoilee tietty koneensa kanssa, mutta on vanhan ajan kunnon turinat ollut siellä...Varmaan tään katkoksen takia... Kokeileppas, pääsetkö sekaan...


      • Dissident kirjoitti:

        Sivut taas jumissa.... Siksi huhuilen.....Meillä tuolla "poimituissa himoissa" on oma inside piiri nyt ollut... Ladyzorro, Puikkari, Ananias, Pönttis ja mä....tais naisväki vaan sammahtaa... ainakin LZ...Pönttis sekoilee tietty koneensa kanssa, mutta on vanhan ajan kunnon turinat ollut siellä...Varmaan tään katkoksen takia... Kokeileppas, pääsetkö sekaan...

        Just luin sitä - näyttää sivulla 7 kommenttia mutta olikin tolkuttoman pitkä - ajattelin että jättäydyn jo suosiolla pois. Mutta jos nyt kuitenkin koklataan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Just luin sitä - näyttää sivulla 7 kommenttia mutta olikin tolkuttoman pitkä - ajattelin että jättäydyn jo suosiolla pois. Mutta jos nyt kuitenkin koklataan.

        No jos rakkineessa älhy riittää, niin sekaan vaan. Pönttiskin palaili.... Siellä on ihan kivaa turinaa. Jotenkin sitä ihmeteltiin ja minusta sieltä puuttui just yks, kuka sellaisesta sorinasta tykkäis....eräs kettuilija....


      • Dissident kirjoitti:

        No jos rakkineessa älhy riittää, niin sekaan vaan. Pönttiskin palaili.... Siellä on ihan kivaa turinaa. Jotenkin sitä ihmeteltiin ja minusta sieltä puuttui just yks, kuka sellaisesta sorinasta tykkäis....eräs kettuilija....

        Yks kettu loikkasi sinne sorinaan... mutta kettuilusta tuli mieleen Liner. Mulla on ihan törkeen ikävä Linskun kommentteja. Olisi kiva päästä seuraamaan taas Linukan ja Ritskun vääntöä, ja Linukan ja PikkuKakkosen.


      • elisakettu kirjoitti:

        Yks kettu loikkasi sinne sorinaan... mutta kettuilusta tuli mieleen Liner. Mulla on ihan törkeen ikävä Linskun kommentteja. Olisi kiva päästä seuraamaan taas Linukan ja Ritskun vääntöä, ja Linukan ja PikkuKakkosen.

        Joo, Ikävä mullakin Linukkata on... se piipahtelee sillointällöin ja käy moikkaamassa, mutta se tais väsyä siihen vääntöön... tai siis kyllästyi.
        Koitettiin vähän joskus Linukan kanssa jostain vääntää mekin, mutta ei löytynyt eriävää mielipidettä siihen hätään.

        Sulla taitaa olla kaihoinen olo päällä?


      • elisakettu kirjoitti:

        Yks kettu loikkasi sinne sorinaan... mutta kettuilusta tuli mieleen Liner. Mulla on ihan törkeen ikävä Linskun kommentteja. Olisi kiva päästä seuraamaan taas Linukan ja Ritskun vääntöä, ja Linukan ja PikkuKakkosen.

        Niin ja hyppää muutens sinne muitten väliin....jotenkin ei kaikki huomaa sua sieltä omasta nurkkauksesta siinä toisessa ketjussa...kaikki vaan samaan pötköön sinne vaan ja sikinsokin....

        Mun inboksi tuuttaa, mutta mitä väliä.... kunhan on sorinaa ja porinaa....


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, Ikävä mullakin Linukkata on... se piipahtelee sillointällöin ja käy moikkaamassa, mutta se tais väsyä siihen vääntöön... tai siis kyllästyi.
        Koitettiin vähän joskus Linukan kanssa jostain vääntää mekin, mutta ei löytynyt eriävää mielipidettä siihen hätään.

        Sulla taitaa olla kaihoinen olo päällä?

        Ei ole varsinaisesti kaihoinen. Olin vaan pitkän päivän valvontahommissa. Joskus vaan tuntuu, ettei oikein ehdi touhuta mitään omaa, vapaa-aikaa tuntuu jäävän aika vähän - tai no - se on vaan jaettu nin moneen juttuun. Palstallakin ehtii vain joskus lukaista muutaman kommentin, oma osallistuminen jää väkisin aika vähälle. Mutta kyllä ne palstahahmot pysyvät aina mielessä, mitä kenellekin kuuluu, miten voivat.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei ole varsinaisesti kaihoinen. Olin vaan pitkän päivän valvontahommissa. Joskus vaan tuntuu, ettei oikein ehdi touhuta mitään omaa, vapaa-aikaa tuntuu jäävän aika vähän - tai no - se on vaan jaettu nin moneen juttuun. Palstallakin ehtii vain joskus lukaista muutaman kommentin, oma osallistuminen jää väkisin aika vähälle. Mutta kyllä ne palstahahmot pysyvät aina mielessä, mitä kenellekin kuuluu, miten voivat.

        Joko sinä muistutat päiväpäivältä minua, tai toisinpäin...

        Vähän screepiä!


      • Dissident kirjoitti:

        Joko sinä muistutat päiväpäivältä minua, tai toisinpäin...

        Vähän screepiä!

        Mietin vähän aikaa sitten ihan samaa. Mun piti oikein kattoa, kumpi (sinä vai minä) sen aloituksen oikein oli kirjoittanut.

        Weird.

        Kuitenkin ollaan omalla tavalla ihan eri planeetoilta. Meissä ei tietääkseni ole mitään samaa - ehkä jokin arvomaailma on samankaltainen. Mutta ei välttämättä edes pidetä samoista asioista jne.

        Mutta jostain syystä ollaan tultu juttuun alusta asti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mietin vähän aikaa sitten ihan samaa. Mun piti oikein kattoa, kumpi (sinä vai minä) sen aloituksen oikein oli kirjoittanut.

        Weird.

        Kuitenkin ollaan omalla tavalla ihan eri planeetoilta. Meissä ei tietääkseni ole mitään samaa - ehkä jokin arvomaailma on samankaltainen. Mutta ei välttämättä edes pidetä samoista asioista jne.

        Mutta jostain syystä ollaan tultu juttuun alusta asti.

        No itseasiassa mä tutustuin hiljakkoin erääseen naiseen, jonka kanssa juttu alkoi luistamaan. Ja kun muutenkin kemiat kohtasivat, päästiin lähemmäksi ja lähemmäksi toisia ajatuksen tasolla.

        Minusta maailma ja muitten elämät menevät täällä ristiinrastiin... toinen,...samanmoinen voi olla toisella puolella maapalloa ja mennä samaan suuntaan...päämäärähän lienee se kuoppa mullassa, niin ei voi kohdata, jos menee samaan suuntaan, eikä ylitä rajoja.... Jonkun on pompattava sivuun ja jatkaa taas samaan suuntaan, niin hups...siinä vierellä voi olla se samanmoinen...

        Ja miksi se ei voi olla vaikka jo toisen kanssa kulkevakin, mikä siinä hetken turisee mukana... Eli vaikka sä...

        Kiva näitä on miettiä välillä...


      • Dissident kirjoitti:

        No itseasiassa mä tutustuin hiljakkoin erääseen naiseen, jonka kanssa juttu alkoi luistamaan. Ja kun muutenkin kemiat kohtasivat, päästiin lähemmäksi ja lähemmäksi toisia ajatuksen tasolla.

        Minusta maailma ja muitten elämät menevät täällä ristiinrastiin... toinen,...samanmoinen voi olla toisella puolella maapalloa ja mennä samaan suuntaan...päämäärähän lienee se kuoppa mullassa, niin ei voi kohdata, jos menee samaan suuntaan, eikä ylitä rajoja.... Jonkun on pompattava sivuun ja jatkaa taas samaan suuntaan, niin hups...siinä vierellä voi olla se samanmoinen...

        Ja miksi se ei voi olla vaikka jo toisen kanssa kulkevakin, mikä siinä hetken turisee mukana... Eli vaikka sä...

        Kiva näitä on miettiä välillä...

        Olen tosi iloinen puolestasi Dex. Ihmisen löytäminen ajatustasolla on kuitenkin jotain sellaista bonusta, jota ei edes tajua kuin ajan mukana, miten tärkeetä se voi olla.

        Kun ihmiset pystyvät kohtaamaan toisensa ajatustasolla, he oppivat luovimaan myös sellaisten asioiden läpi, jotka vaativat hieman sottailua uudelle tasolle. Mutta siitä huomaa sen oman (ja suhteen) kehityskelpoisuuden.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen tosi iloinen puolestasi Dex. Ihmisen löytäminen ajatustasolla on kuitenkin jotain sellaista bonusta, jota ei edes tajua kuin ajan mukana, miten tärkeetä se voi olla.

        Kun ihmiset pystyvät kohtaamaan toisensa ajatustasolla, he oppivat luovimaan myös sellaisten asioiden läpi, jotka vaativat hieman sottailua uudelle tasolle. Mutta siitä huomaa sen oman (ja suhteen) kehityskelpoisuuden.

        No toivotaan, että näin olisi tapahtunut....

        Tiedän, että samanmoisen kanssa voi sumplia kaikkia asioita, ilman, että siitä kehittyy draamaa...


      • Kaapura
        Dissident kirjoitti:

        Huhuu? Kuuleeko Ellu, täällä Deksi?

        Pitikö taas tulla ölisemään tuota joutavaa paskaasi väliin? Pysy vaan niissä omissa ketjuissasi missä käsitellään henkilöä dissident.


      • Kaapura kirjoitti:

        Pitikö taas tulla ölisemään tuota joutavaa paskaasi väliin? Pysy vaan niissä omissa ketjuissasi missä käsitellään henkilöä dissident.

        Katsoppas, kun mielensä pahoittava puskapiru saapuu taas irvistelemään...

        Voi, kuule, kun en malta pysyä sun mielen mukaan täällä... enkä edes ole pahoillani...


      • Lipilii
        Dissident kirjoitti:

        Huhuu? Kuuleeko Ellu, täällä Deksi?

        Huhuu? Kuuleeko Tissiposki vässykkä? Haloo! Onko perseennuolija linjoilla??
        No siinähän se paskalortti taas päivystelee.


      • Lipilii kirjoitti:

        Huhuu? Kuuleeko Tissiposki vässykkä? Haloo! Onko perseennuolija linjoilla??
        No siinähän se paskalortti taas päivystelee.

        Hehe... Teitähän riittää... no mikä jottei... Kiva, että saa myös puskamielensäpahoittajat pahoittamaan mielensä... Lämmittää mieltä nähdä, että jotakuta oikein harmittaa....
        Tulee mieleen Ismo Alangon laulun sanat: Se on oikein kaunista katseltavaa, kun oikein v'tuttaa....

        Kiitos tästäkin hienosta fiiliksestä...


      • @ elisakettu & Dissident; Todella tehokkaasti kyllä raiskasitte tän ketjun.

        Eikö olisi hyvien tapojen mukaista yrittää edes jollain tasolla keskustella aloittajan määrittelemästä aihepiiristä?


      • jhgfjhgjjgjhj
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        @ elisakettu & Dissident; Todella tehokkaasti kyllä raiskasitte tän ketjun.

        Eikö olisi hyvien tapojen mukaista yrittää edes jollain tasolla keskustella aloittajan määrittelemästä aihepiiristä?

        Vähän kyllä nyt samaa mieltä vaikka noista kaikista pidänkin.

        Dissin kantsis pistää kerran viikossa musaketju -ja höpötykset sinne.

        Joskus kantsii olla hiljaa jos ei ole mitään asiaa.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        @ elisakettu & Dissident; Todella tehokkaasti kyllä raiskasitte tän ketjun.

        Eikö olisi hyvien tapojen mukaista yrittää edes jollain tasolla keskustella aloittajan määrittelemästä aihepiiristä?

        Ensinnäkin eilen ei toiminut kunnolla koko palsta ja toisekseen kiinnostuin vaan Ellusta. Sattui löytymään tästä ketjusta ja kirjoitin siihen ja hän myös, ei raiskataksemme kenenkään ketjua.

        Mutta mitä tulee Nuuskiksen tähän ketjuun, niin tämä on vähän samaa juttua, kun mitä noi uskonnonmyyjät tuolla ovilla tekee...myy omaa mielipidettä ja pitää muita tyhmänä, että tulipahan sekin nyt sitten tuumattua tähän...


      • tunnesumentaajärjen
        elisakettu kirjoitti:

        Nuuskako psykopaatti?

        *huutonaurua*

        Äh, käh, kööö.... tota noin... en tiedä minkä alan profiloija on kyseessä, mutta kyllä nyt profilointi on mennyt ihan persiilleen.

        Näissä "profiloinneissa" on yleensä se vikana, ettei lainkaan tarkastella kokonaisuutta. Ihmistuntemus näillä saiteilla on aivan käsittämättömän huono. Useimmat eivät tunnistaisi psykopaattia vaikka se syöttäisi iltapalaa suuhusi. Mutta monelle tuntuu sopivan taas mainiosti se, että joku joka ei miellytä (syystä tai toisesta) onkin näppärää nimittää psykopaatiksi.

        Ei pahalla :-D

        Empaattinen ihastuminen hymiön kera. :D

        Se että sinä ihannoit ja olet ihastunut tavalla tai toisella ei poista sitä tosiasiaa että normaali ja terve on kaukaa haettu. Lähempänä psykopaattia kuin normaalia tervettä yksilöä.

        Ei pahalla :-D


      • 1217
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        @ elisakettu & Dissident; Todella tehokkaasti kyllä raiskasitte tän ketjun.

        Eikö olisi hyvien tapojen mukaista yrittää edes jollain tasolla keskustella aloittajan määrittelemästä aihepiiristä?

        Dissidenttiä kiinnostaa vain yhdyntä jota ei pääse koskaan suorittamaan. Kettu antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Jos haluaa oikeasti keskustella ilman pikkulasten mielivaltaista onanointia kannattaa siirtyä vaikka thaikkuclubille.


      • NainenRuudunTakaa
        Dissident kirjoitti:

        Sivut taas jumissa.... Siksi huhuilen.....Meillä tuolla "poimituissa himoissa" on oma inside piiri nyt ollut... Ladyzorro, Puikkari, Ananias, Pönttis ja mä....tais naisväki vaan sammahtaa... ainakin LZ...Pönttis sekoilee tietty koneensa kanssa, mutta on vanhan ajan kunnon turinat ollut siellä...Varmaan tään katkoksen takia... Kokeileppas, pääsetkö sekaan...

        Teillä on ihana rekkautuneiden sisäpiirikerho täällä. Läpät on sellaista arkista kuulumisten vaihtoa ja välillä syvällisempääkin, eikä yleensä liity ketjun aiheeseen. Mutta tulee hyvä mieli kun näkee, miten ihmiset juttelee mukavia ja välittääkin toisistaan. Jokohan uskaltaisin itsekin mukaan?


      • jokainen.pääsee
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Teillä on ihana rekkautuneiden sisäpiirikerho täällä. Läpät on sellaista arkista kuulumisten vaihtoa ja välillä syvällisempääkin, eikä yleensä liity ketjun aiheeseen. Mutta tulee hyvä mieli kun näkee, miten ihmiset juttelee mukavia ja välittääkin toisistaan. Jokohan uskaltaisin itsekin mukaan?

        Ei se ole mikään sisäpiirikerho, siihen pääsee osalliseksi kun vain ilmoittautuu mukaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Yks kettu loikkasi sinne sorinaan... mutta kettuilusta tuli mieleen Liner. Mulla on ihan törkeen ikävä Linskun kommentteja. Olisi kiva päästä seuraamaan taas Linukan ja Ritskun vääntöä, ja Linukan ja PikkuKakkosen.

        Voih.. mä olen tainnut pehmentyä ihan liikaa, en ole viime aikoina oikein saanut innostusta näistä palstajankkauksista, ja elämää on ollut muualla enemmän kuin omiksi tarpeiksi..

        Mut hei, teroittelen tässä kynsiäni muka välinpitämättömänä... ja sitku.. se pikku ruipelo ei edes huomaa, mikä siihen iski ;D


      • Buahahaha kirjoitti:

        Toisessa ketjussa oli jo FBI profilointi nuuskasta. Kyseessä on MIES, joka esiintyy naisena.

        Profilointi kopioitu toisesta ketjusta (Ketju MissPönttöuuni)

        NuuskaMuikkune on transu joka pelkää paljastajaansa. Mielenterveyspotilas, mahdollisesti yksin kaupunkioloissa yksiössä asuva, parisuhteisiin kykenemätön henkilö, jolla on koira.
        Henkilö on jonkinverran lukenut psykologiaa ja kiinnostuksensa psykologian alaa kohtaan pohjautuu omien ongelmien kautta.
        Näkee maailman siten, että kaikki ympärillä olevat ovat narsisteja (eli sitä mitä hän itse on), ja narsistipelko estää henkilön pariutumisen ihmissuhteissa.
        Kontaktit ulkomaailmaan kyseisellä henkilöllä ovat lähinnä netin keskustelupalstoilla roikkuminen.
        Henkilö asettaa itsensä aina muiden keskustelijoiden yläpuolelle, ja omaa näin myös psykopaatin piirteitä. Psykopaattina haluaa huomiota, ja tulla nostetuksi jalustalle. Jos hän ei koe tulleensa nostetuksi jalustalle, pyrkii hän nostamaan itse itsensä jalustalle, ja olemaan kaikissa keskusteluissa se ainoa, joka tietää ainoan totuuden.
        Psykopaateille on erityisen tärkeä asia, että eivät tule paljastetuiksi.
        Tämä heijastuu kyseisen henkilön kaikessa viestinnässä.

        .. Hienoa, että Marsustelijat Näyttäytyvät ketjussa ja antavat Esimerkkejä ToimintaTavoistaan.. ;D

        "Toisessa ketjussa oli jo FBI profilointi nuuskasta. Kyseessä on MIES, joka esiintyy naisena."

        .. Hieman kyllä Kantsis edes nähdä vaivaa noissa Marsusteluissa.. En ole Koskaan esim. esiintynyt naisena.. ;D

        .. Joku/jokunen Psykoosissa oleva PuppeliPoju (tjmv. Tapaukset) on näin olettanut/väittänyt, mutta sillä minä en voi mitään.. ;P


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Teillä on ihana rekkautuneiden sisäpiirikerho täällä. Läpät on sellaista arkista kuulumisten vaihtoa ja välillä syvällisempääkin, eikä yleensä liity ketjun aiheeseen. Mutta tulee hyvä mieli kun näkee, miten ihmiset juttelee mukavia ja välittääkin toisistaan. Jokohan uskaltaisin itsekin mukaan?

        Sisäsiistille keskustelijahupsuttelijalle varmaan paikka löytyy. Ja niinkuin sinun kirjoituksen alla sanottiin, kaikki mahtuu oikeasti. Tämä piiri ei oikeastaan ole kenenkään kokoama, vaan syntynyt itsestään. Että se siitä sisäsiisteydestäkin...


      • 1217 kirjoitti:

        Dissidenttiä kiinnostaa vain yhdyntä jota ei pääse koskaan suorittamaan. Kettu antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Jos haluaa oikeasti keskustella ilman pikkulasten mielivaltaista onanointia kannattaa siirtyä vaikka thaikkuclubille.

        Tottakai kiinnostaa yhdyntä, tai oikeammin ihan siis törkeen hyvä seksi. Ellukin minusta nauttii seksistä. Mutta meidän välillä riittää rupattelu ja asioiden funtsiminen. Kumpikin harrastaa seksiä ihan irl omine aikoineen.


      • winwink
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Teillä on ihana rekkautuneiden sisäpiirikerho täällä. Läpät on sellaista arkista kuulumisten vaihtoa ja välillä syvällisempääkin, eikä yleensä liity ketjun aiheeseen. Mutta tulee hyvä mieli kun näkee, miten ihmiset juttelee mukavia ja välittääkin toisistaan. Jokohan uskaltaisin itsekin mukaan?

        Ne kuulumiset vois vaihtaa vaikka sähköpostilla, kuten muutkin tekee. Tai sitten tehdä niille oman ketjun.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hienoa, että Marsustelijat Näyttäytyvät ketjussa ja antavat Esimerkkejä ToimintaTavoistaan.. ;D

        "Toisessa ketjussa oli jo FBI profilointi nuuskasta. Kyseessä on MIES, joka esiintyy naisena."

        .. Hieman kyllä Kantsis edes nähdä vaivaa noissa Marsusteluissa.. En ole Koskaan esim. esiintynyt naisena.. ;D

        .. Joku/jokunen Psykoosissa oleva PuppeliPoju (tjmv. Tapaukset) on näin olettanut/väittänyt, mutta sillä minä en voi mitään.. ;P

        No ei sulla ainakaan tylsää tän PsykoosiPuppeliNarsuMarsupaaniPojun kanssa ole ollut :)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        No ei sulla ainakaan tylsää tän PsykoosiPuppeliNarsuMarsupaaniPojun kanssa ole ollut :)

        Lapset ruokkivat trollia lapsellisilla kommenteillaan.


      • Lin22 kirjoitti:

        Lapset ruokkivat trollia lapsellisilla kommenteillaan.

        Kuka tässä asetelmassa on trolli? Nuuskako?
        Entä keitä nämä lapset ovat? Kaikki jotka vastaavat Nuuskalle? Eli minä myös vai? Olenko minä lapsi?


    • Nuuska, älä pelottele.
      Mulle tulee aina levoton olo sinun jutuistas, koukeroista ja hieroglyfeistä.

      Mitä taas on pelättävä? Tällä kertaa?
      Kun oikein noin isoin otsikoin hän on raapustanut...:(

      Onko tämä viikonloppuvaroitus niin kuin kulojutut ja aallonkorkeudet?

      • .. Kunhan Hieman puutuin taas Marsustelijoiden toimintaan ja Tökkisin Kepillä niiren Pesää.. ;D


    • Ja bono bonot myös, vai mitä ne nyt oli

      • .. Ei kaikki BonoBot ole Marsustelijoita ja on niitä Marsustelijoita EiBonoBoissakin.. ;P


    • sinisimmuliini

      Voi niitä marsujen temppuja seurata sivusilmällä, jos vaikka joku uusi hyvä temppu vilahtaisi. xd

      • .. Jeps.. Kunhan nämä ja näiden Persestelyt&Outoilut oppii tunnistamaan/näkemään, niin on jo ns. VoitonPuolella.. ;P


    • .. Narsu- ja PsykoMarsujen Reaktiot ovat Hyvin Ennustettavissa/Ennakoitavissa jne., kuten hyvin huomaatte.. ;D

      .. Ihan IRL:kin huomaatte nopeasti näistä kaikenlaista "kivaa", jos/kun nämä eivät saa "otetta" teistä.. Mutta se "kiva" ei ole PääSääntöisesti/Yleensä vielä mitään siihen verrattuna, jos/kun näytätte näille (tavalla tai toisella), että "minä näen mikä/mitä Oikeasti olet".. Tästä vielä astetta "kivempaa" on tarjolla, jos/kun Marsustelija edes Olettaa, että Olet hänelle sellainen "uhka", joka voi avata "EsiRippua" niin, että Marsustelija paljastuu "alastomana" joillekin muillekin.. Empiiristen Tutkimusten(kin) mukaan varmaan pahinta näille Just on se, että he ns. "Paljastuvat" ja heidät "Paljastetaan".. ;D

      .. Olkaahan Lämpivät SiniSimmut VaroVaroVaisia näiren kans.. Toivon TäyRestä Sydämestäni, että Mahdollisimman moni teistä onnistuu kiertämään ja välttämään näiren Persestelyt&Outoilut Mahrollisimman hyvin ja Vähin Vaurioin.. ;P

      .. Okoot Voima Kanssanne.. =)

      • asdgfadsg

        vittu sä oot sekasi



      • asdgfadsg kirjoitti:

        vittu sä oot sekasi

        .. Totuus on Totuus.. Ei sitä Marsustelijoiden Marsustelut miksikään muuta.. ;D

        .. TutkimusAineistoa(kin) löytyy varmasti VaiksKuinPal.. Ja KaikenLisäksi näitä on Aikast helppo tutkia Empiirisesti ihan Itsekin ja Todeta, että KylNäinO.. ;D


      • muutenenusko
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Totuus on Totuus.. Ei sitä Marsustelijoiden Marsustelut miksikään muuta.. ;D

        .. TutkimusAineistoa(kin) löytyy varmasti VaiksKuinPal.. Ja KaikenLisäksi näitä on Aikast helppo tutkia Empiirisesti ihan Itsekin ja Todeta, että KylNäinO.. ;D

        Näytä se kivi mihin tämä "totuus" on hakattu.


      • muutenenusko kirjoitti:

        Näytä se kivi mihin tämä "totuus" on hakattu.

        .. Noh, Siitä ei selvästikään ole EpäSelvyyttä, että mitä OtusLajia sinä Edustat, kun jaksat Järmätä Itsestäänselvyyksistä.. Tämän Aiheen Tiimoilta.. ;P

        .. Marsustelu on Marsustelua, eikä se edelleenkään SeliSelittelemällä, SumuSumuttamalla ja HämärHämärtämällä jne. Muuksi Muutu.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Olkoot.. Ei Okoot.. ;D

        Star Wars Music Pick Episode IV: The Force Theme
        https://www.youtube.com/watch?v=HcZ9kQ1h-ZY

        Star Wars - The Force Theme (DJ AG Remix)
        https://www.youtube.com/watch?v=JeMgZPrIj3s

        .. Hieman MuZakkia ketjuun.. =)

        Jos tää olis tähtien sota niin mitä hahmoja me sun mielestä oltaisiin? :D
        Kuka sä olisit ja kuka mä olisin?

        Olisinko mä Han Solo ja sä Jabba the Hutt? Vanhat kaverukset!
        Kohta oon joku metalliveistos sun juhlasalin koristeena?? :D


      • Leikki sikseen.

        Lainaus sulta; "... "minä näen mikä/mitä Oikeasti olet" ..."
        Sä oot siis tavannu oikeassa elämässä sellaisia ihmisiä jotka on todistetusti ollu jotakin muuta mitä ovat antaneet uskoa. Voisitko jotenkin kuvailla, millaisia ne oikeasti on ollu? Voisit paljastaa heidät tässä ja nyt, jos he kerran sitä paljastumistaan niin paljon pelkäävät. Vai yritätkö suojella heitä jotenkin? Mitä järkeä siinä olisi? Joten paljasta heidät NYT!


    • jhgjhgjhgkjhkjk

      Nuuskan agenda on: Kaikki ihmiset ovat narsisteja. (Ok. Asia selvä.) Mitään muuta sanottavaa ei ole. Ei nyt, eikä tulevaisuudessa.

      Miks te jaksatte nähdä siitä noin paljon vaivaa?

      Monella muulla on monipuolisia näkemyksiä laidasta laitaan. Eikö niitä olisi mielenkiintoisempaa huomioida? Tämä nuuskan yksi mielipide joka asiaan on kuitenkin tullut harvinaisen selväksi.

      • .. Sun Agenda toi voi hyvin olla, mutta Ei Mun.. ;P

        .. Toi(kin) kuuluu meinaa NarsuMarsujen ItseSuggestioDefenssiMekanismiin, jonka ideana on SeliSelitellä itselleen ja muille omat Persestelyt&Outoilut "normaaliksi" tai jopa "hyväksi" jne.. ;P

        .. Narsu- tai PsykoMarsustelulla tarkoitan vain ja ainoastaan Opportunistista NarsuMarsumaista Persestelyä&Outoilua.. Eli ei sellainen, ettei esim. suostu KynnysMatoksi, HyväksiKäytettäväksi, Vedätettäväksi jne. ole NarsuMarsustelua.. Sen ToisenOsapuolen toiminta taas on.. ;P

        .. Nämä ovat ihan Yksinkertaisia&Selkeitä asioita.. Tai ainakin pitäisi olla.. Mutta.. Jooh.. NarsuMarsuilla on oma Logiikka.. Joustavan (tai olemattoman) OmanTunnon mahdollistava ItseSuggestioDefenssiMekanismi.. Ja vaikka mitä Persestely&Outoilu Sydeemejä, joilla sitten SeliSelitellään, SumuSumutellaan ja HämärHämärrellään asioita jne.. ;P

        .. Ja kuten huomaa.. Näitä Riittää.. Pari on käynyt Peukuttamassakin.. ;D


    • bvcbv6544nbvn

      Taitaa muuten poltella kannabista.. Siitä nuo koukeroiset kirjaimet, saman asian toistaminen etc. Myös työn vieroksuminen, kun ei jaksa mennä töihin..

      • .. Älä ProjiSoi omia touhuja muhun.. ;P

        .. Ei kaikki ole edes kokeillut Huumeita, vaikka Sä olisitkin.. ;D


    • 247365

      Jo 10-vuotta tätä samaa tuubaa, hyvin sä vedät.

      • .. Kannattaa Hakeutua Hoitoon, jos kyseessä on Psykoosi tjmv.. Mutta olettaisin, että siellä taas vain yksi NarsuMarsu Narskuttelee Hampaitaan ja yrittää toteuttaa/saavuttaa jotain Valheillaan.. ;D

        .. "Valitettavasti" mulla ei ole noin pitkää PalstaHistoriaa.. Ei lähelläkään.. Mut oletettavaa on, että Sulla on vielä tuotain pidempi.. ;D


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kannattaa Hakeutua Hoitoon, jos kyseessä on Psykoosi tjmv.. Mutta olettaisin, että siellä taas vain yksi NarsuMarsu Narskuttelee Hampaitaan ja yrittää toteuttaa/saavuttaa jotain Valheillaan.. ;D

        .. "Valitettavasti" mulla ei ole noin pitkää PalstaHistoriaa.. Ei lähelläkään.. Mut oletettavaa on, että Sulla on vielä tuotain pidempi.. ;D

        Ihan pelkkä ilmoitusluonteinen asia-> keitin aamukahvit porakaivoni veteen! Ihan normaalille aamukahveille se mukillinen maistui!

        Eilen illalla jo join lasillisen sitä vettä, ei se enää metalliselta maistunut. Eli maku haitta on poistunut, kuten mulle kerrottiinkin kun vettä on tarpeeksi käytetty siitä kaivosta. Mä olen kastellut istutuksia ja pumpannut sitä pesuvedeksi itselleni... 400 litraa/vrk.ssa. Puutkin ovat saaneet osansa... jotta vesi kaivossa on ollut tarpeeksi käytössä.
        Päivänjatkoja sulle... jaksaile!


      • trollikka kirjoitti:

        Ihan pelkkä ilmoitusluonteinen asia-> keitin aamukahvit porakaivoni veteen! Ihan normaalille aamukahveille se mukillinen maistui!

        Eilen illalla jo join lasillisen sitä vettä, ei se enää metalliselta maistunut. Eli maku haitta on poistunut, kuten mulle kerrottiinkin kun vettä on tarpeeksi käytetty siitä kaivosta. Mä olen kastellut istutuksia ja pumpannut sitä pesuvedeksi itselleni... 400 litraa/vrk.ssa. Puutkin ovat saaneet osansa... jotta vesi kaivossa on ollut tarpeeksi käytössä.
        Päivänjatkoja sulle... jaksaile!

        .. Ja varmasti on raikkaampaa ja paremman makuista, kuin ns. TurunVesi.. Ainakin niillä alueilla missä on sama vesi käytössä, kuin siellä keskustassa.. ;P

        .. PäivänJatkoja.. =)


    • Kykeneekö kukaan täällä samaistumaan siihen, millaista se on kun tietää joutuvansa ehkä koko loppuelämän ajan katumaan syvästi jotakin sellaista, mitä aikoinaan teki tai ei tehnyt? Katumaan sitä kun oli mahdollisuus luoda ja mahdollistaa ehkä jotakin aivan käsittämättömän hienoa, mutta jostakin syystä ja jollain tavoin päätyi pilaamaan tuon mahdollisuuden?

      Mikäli tiedätte, kysymys teille;
      Toivoisitteko, ettei kukaan muu joutuisi sellaista kokemaan?

      Jatkokysymys;
      Entä jos teillä olisi mahdollisuus estää jotakuta toista teille tärkeää ihmistä tekemästä sellaista tekoa, jota hän saattaisi joutua katumaan karvaasti(kin) ehkä koko loppuelämänsä - katumaan siksi koska ehkä joskus myöhemmin joutuisi toteamaan, ettei olisi tehnyt tuota kyseistä tekoa, mikäli olisi silloin ymmärtänyt tilannetta yhtä hyvin kuin katumapäälle tullessaan - Yrittäisittekö estää häntä?

      • jflieoyo

        En tiedä kuinka hienoa olisi ollut jos olisi hyvä naissuhde, perhe ja omat lapset. Lopetin etsimästä naista silloin kun olin perseaukinen ja varaton. Nuorena palaute naisilta oli jäätävä kun kävin treffeillä enkä ollut akateeminen, tai edes hienossa työpaikassa saamassa suurta palkkaa.
        Opiskelu ei ollut minun juttuni joten panostin omiin töihin ja pelkkään varallisuuteen.
        Nyt kun varallisuutta on, on tilanne perheen suhteen ohi. Liikaa ikää synnytyskelpoisille.
        Ehkä jotakin hienoa tuli menetettyä, mutta ei voi mitään.
        Menetys on myös naisen joka jäi ilman lasta ja lapsi ilman hienoa isää, joka olisin perheellemme ollut.

        Kakkoskysymyksesi eli estäisinkö jotakuta tekemästä samoin kuin minä, eli kehottaisin olemaan tekemättä töitä ja alkavan perhe elämälle vaikka väkisin ja varattomana.
        Jos kehottaisin jotakuta jättämään työt tekemättä ja alkavan lapsiasioille yhteiskunnan tuilla, en luultavasti kehottaisi kenellekään sellaistakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe