Suuri herätys tulossa!

Umpiheterox

Tällä teemalla palstalla hehkutetaan kuinka Suomen kansasta melkoinen osa tulee kääntymään kristinuskoon ja vieläpä fundis-osastoon lähitulevaisuudessa. Kukaan ei kuitenkaan koskaan ole kertonut mitä hyötyä tästä massakääntymyksestä olisi Suomelle ja suomalaisille.

Voisiko joku kertoa? Miten tämä jumalattoman suuri herätys parantaisi oloja Suomessa ja suomalaisille? Ihan yksinkertaisesti voisi listata asioita, jotka muuttuisivat paremmaksi. Ja nimenomaan kenelle? Jäänpä odottamaan vastauksia, kiitos.

13

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hempiuterox

Missä tuollaista on hehkutettu?
      Päinvastoin luopumustahan täällä on julistettu ja se näyttää etenevän ihan niin kuin Raamattu on sen kertonut etenevän.

Herätys ei ole sitä varten, että maailma parantuis vaan sitä varten, että ihmiset pelastuisivat.

Jeesuksen sanat Joh 17
      6 "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi 7 ja tietävät nyt, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on tullut sinulta. 8 Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan. Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

9 "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle. 10 Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.

11 "Minä en enää ole maailmassa, mutta he jäävät maailmaan, kun tulen luoksesi. Pyhä Isä, suojele heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä. 12 Kun olin heidän kanssaan, suojelin heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut. Minä varjelin heidät, eikä yksikään heistä joutunut hukkaan, paitsi se, jonka täytyi joutua kadotukseen, jotta kirjoitus kävisi toteen.

13 "Nyt minä tulen sinun luoksesi. Puhun tämän, kun vielä olen maailmassa, jotta minun iloni täyttäisi heidät. 14 Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu. 15 En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta. 16 He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu. 17 Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. 18 Niin kuin sinä lähetit minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät. 19 Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä.

• Muistan jo 1970- luvulta lähtien kuinka Suomeen tulee SUURI herätys, mutta nyt on maallistuminen jo pitkällä.

• Ja tuossa Jeesus selvästi tarkoittaa silloisia opetuslapsi, jotka "jäävät maailman".

• Mahtaako kaikki fundamentalistit edes toivoa, että tulisi jokin suuri herätys, koska heidän erityisasemansa laimenisi.

ArtoTTT mm. asetti jo kirkon herätykselle niin tiukat rajat, että sellaista ei tule. Eronneita ei saisi vihkiä ja paljon paljon muita reunaehtoja.

Vähän kuin Agenda Europe, joka kieltäisi kaiken mahdollisen. Abortin täyskielto, ehkäisyn kieltäminen, hedelmöityshoitojen kieltäminen, homoseksuaalisuuden kriminalisointi ne. Eli tavoitteensa ovat niin epärealistisia ja äärimmäisiä, ettei edes meidän omat fundamentalistit kannattaisi niitä kaikkia.

Päivi Räsänenkin vaikuttaa ääriliberaalilta noiden tavoitteiden rinnalla.

• Umpiheterox

No tässä edelleen odotetaan sitä kuinka Suomi muuttuisi suomalaisille paremmaksi paikaksi elää jos ja kun Suomeen tulisi "julmettu herätys". Ei vain näytä vastauksia kuuluvan...

• onko.vaikeaa

Herätyksen tarkoitus ei ole muuttaa Suomea eikä mitään muutakaan maata paremmaksi vaan pelastaa sieluja.
        Onko vaikea ymmärtää.

1. Kor 15
        19 Jos olemme panneet toivomme Kristukseen vain tämän elämän ajaksi, olemme säälittävimpiä kaikista ihmisistä.

• onko.vaikeaa kirjoitti:

Herätyksen tarkoitus ei ole muuttaa Suomea eikä mitään muutakaan maata paremmaksi vaan pelastaa sieluja.
        Onko vaikea ymmärtää.

1. Kor 15
        19 Jos olemme panneet toivomme Kristukseen vain tämän elämän ajaksi, olemme säälittävimpiä kaikista ihmisistä.

Ai jaa. Täällä on ollut slti henkeä, jossa ateistiset valtiot on nimetty pahimmiksi paikoiksi. On ollut kai ajatus, että uskovien maailmassa kaikki on niin hyvin.

• Varmaontämä

Herätykset ovat olleet ja menneet. Liperalismi ja eksytys jylläävät ja valtaavan enemmän Suomessakin, jopa niin että valitutkin eksyvät tänä vaikeana lopunaikana.

• Umpiheterox

Mikä tässä on nyt sitten niin muka vaikeaa? Nimeä kaksi asiaa vaikka.

• Suomalaisille siitä olisi se hyöty, että yhä useampi tulisi osalliseksi pelastuksesta. Suomelle siitä voisi olla sellainen hyöty, että parhaimmillaan lähimmäisen rakkautta jaettaisiin kaikille ihmisille ja sen myötä Suomesta tulisi ehkä hiukan parempi paikka yhä useammalle.

• InhottavaRealistiEiKirj

Jos mietit niitä aikoja Suomessa, kun uskonnon rooli oli nykyistä suurempi, niin olivatko ne ajat hyvinkin paljon nykyisiä onnellisempia?

• dh.il
        InhottavaRealistiEiKirj kirjoitti:

Jos mietit niitä aikoja Suomessa, kun uskonnon rooli oli nykyistä suurempi, niin olivatko ne ajat hyvinkin paljon nykyisiä onnellisempia?

Uskonnon rooli ei ole ainakaan vähentynyt Suomessa. Vaikka kristinusko on vähentynyt on tilatte tullut kaikenmaailman itämaiset- ja luonnonhömpät.

• InhottavaRealistiEiKirj kirjoitti:

Ehkä niissä oli omat hyvät puolensa. Mutta tuo minun pohdintani perustui siihen, että sitä lähimmäisen rakkautta todella harjoitettaisiin niin kuin se on tarkoitettu. Ehkä se on epärealistinen ajatus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      97
      3988
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3337
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      131
      2658
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      232
      2115
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      92
      1889
    6. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      100
      1833
    7. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1819
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      115
      1638
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1321
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1232
    Aihe