Olisit tavannut jykeväleukaisen, laatikkopäisen, komean, miehekkään ja kaikin tavoin ihanan ylemmän tason miehen. Kävelisitte käsi kädessä romanttisesti nudistirannalla ilman rihman kiertämää, kuten vastarakastuneen parin voi olettaa tekevän. Miehen isot varustukset heilahtelisivat miehekkäästi kuin norsun kärsä edestakaisin miehen kävellessä.
Yhtäkkiä vastaan tulisi paikallaan etukenossa patsasteleva, kaljamahainen keski-ikäinen mies, jonka iho olisi auringon punaiseksi polttama, ja joka selvästi odottelisi kesäheilaa nappimulkku erektiossa. Tapailemasi miehen kiinnitettyä huomionsa tähän hän sanoisi tälle vastaantulleelle miehelle ivallisesti kuin peruskouluikäinen koulukiusaaja: "Mikäs pikku patukka se siinä oikein nöpöttää? Odottaa karvaisen karvaista, maskuliinista perärööriä!". Tähän päälle hän vielä huudahtaisi kimeästi kuin Simpsonien Nelson Muntz: "Hää! Hää!".
Vaikuttaisiko tämä tapahtuma mielikuvaasi miehestä negatiivisesti? Miten reagoisit asiaan?
Nainen, kuvittele mielessäsi seuraava tilanne
37
697
Vastaukset
Tämmöinen laatikkopää
https://youtu.be/wyx6JDQCslE
Kö?- ätmi_kyselee
Tää kysymys oli tarkoitettu naisille, ei kurpille.
Wwuwuw kirjoitti:
Lerps, lerps..
Wuppis huumorpiällä? Hyvä!
Montakohan nudistirantaa täälläpäin lie? Ja mitä ihmettä siellä hiippailiskin joku nap...nepparikikkeli?Dissident kirjoitti:
Wuppis huumorpiällä? Hyvä!
Montakohan nudistirantaa täälläpäin lie? Ja mitä ihmettä siellä hiippailiskin joku nap...nepparikikkeli?En mä tiedä kuin seurasaaren ja nappimuna voi varmaan huomiota herättämättä mennä naistenkin puolelle..Siellähän on aita erottamassa sukupuolet..monta niitä nyt olikaan nykylaskujen mukaan..
- hyvää.piimää
Wwuwuw kirjoitti:
En mä tiedä kuin seurasaaren ja nappimuna voi varmaan huomiota herättämättä mennä naistenkin puolelle..Siellähän on aita erottamassa sukupuolet..monta niitä nyt olikaan nykylaskujen mukaan..
sanoisitko vatsakkaalle miehelle minulla on piimäparta taas
Wwuwuw kirjoitti:
En mä tiedä kuin seurasaaren ja nappimuna voi varmaan huomiota herättämättä mennä naistenkin puolelle..Siellähän on aita erottamassa sukupuolet..monta niitä nyt olikaan nykylaskujen mukaan..
Niin, elikkä siellä ei vois pariskuntana muutenkaan hipsiä? Mä en oikein ymmärräkkään, että miks ihmeessä noita nudistirantoja pitää edes olla? Noh... ihan sama toisaalta, mutta tuskin sinne kukaan menee edes vaan vittuillakseen toisten pissimävehkeille? Ja toisaalta jos on sokeripalalla ja pinseteillä muutenkin se houkuteltava, niin miksi edes mennä sitä "ulkoiluttamaan"?
Dissident kirjoitti:
Niin, elikkä siellä ei vois pariskuntana muutenkaan hipsiä? Mä en oikein ymmärräkkään, että miks ihmeessä noita nudistirantoja pitää edes olla? Noh... ihan sama toisaalta, mutta tuskin sinne kukaan menee edes vaan vittuillakseen toisten pissimävehkeille? Ja toisaalta jos on sokeripalalla ja pinseteillä muutenkin se houkuteltava, niin miksi edes mennä sitä "ulkoiluttamaan"?
Ne on näitä naturisteja..on näemmä oikein liittokin..
http://www.naturistiliitto.fi/welcome.html
Miksei ätmeillä ole? Suomessahan on vaikka mitä liittoa ja seuraa, ihan leijan lennätyksestä lähtien..
Mä en osaa edes nukkua alasti.Wwuwuw kirjoitti:
Nyt mä katoin noita kuviakin, niinpä eipä ukot akoista paljoa eroa...
No mä en uskalla katsoa kuvia...tulee vielä näärännäppy silmään!
Mä oon opetellut nukkumaan ihan ilman rihmankiertämää. Se varsinkin kesäkuumalla on ihan vapauttava kokemus....
Aamulla voi aukaista verhot, ikkunan ja "tuulettaa" ropellilla....hah...wrooom!Dissident kirjoitti:
No mä en uskalla katsoa kuvia...tulee vielä näärännäppy silmään!
Mä oon opetellut nukkumaan ihan ilman rihmankiertämää. Se varsinkin kesäkuumalla on ihan vapauttava kokemus....
Aamulla voi aukaista verhot, ikkunan ja "tuulettaa" ropellilla....hah...wrooom!Just..
No joskus ysärillä tuli nännisilteen otettua aurinkoa...
Mä pistän propellin pyörimään mun käsillä.. ja ne tuulettaa enemmän kun sun ropellis..Wwuwuw kirjoitti:
Just..
No joskus ysärillä tuli nännisilteen otettua aurinkoa...
Mä pistän propellin pyörimään mun käsillä.. ja ne tuulettaa enemmän kun sun ropellis..No mä käyn alituiseen suihkussa ihan nakuna...ja saunassa...
Mut se on se fiilis....käsillä...no voihan niillä tehostaa sitä muuvsia... oot vaan kade...heh- Näin.on
Dissident kirjoitti:
No mä käyn alituiseen suihkussa ihan nakuna...ja saunassa...
Mut se on se fiilis....käsillä...no voihan niillä tehostaa sitä muuvsia... oot vaan kade...hehMiksi sinä taas tulit mölisemään väliin noita omia juttujasi aiheen vierestä? Yritä nyt saatana pysyä aiheessa edes. Ja totta puhuen et sinä saa tuoltakaan pillua vaikka miten mielistelet.
Näin.on kirjoitti:
Miksi sinä taas tulit mölisemään väliin noita omia juttujasi aiheen vierestä? Yritä nyt saatana pysyä aiheessa edes. Ja totta puhuen et sinä saa tuoltakaan pillua vaikka miten mielistelet.
Lerps, lerps..
- Oikeassa.olet
Wwuwuw kirjoitti:
Lerps, lerps..
Joo en minäkään usko että kaapilla on enää vuosiin seisonut.
Oikeassa.olet kirjoitti:
Joo en minäkään usko että kaapilla on enää vuosiin seisonut.
Kai nyt kaappi seisoo ihan sanomattakin, paitsi kaappikello..
Dissident kirjoitti:
No mä käyn alituiseen suihkussa ihan nakuna...ja saunassa...
Mut se on se fiilis....käsillä...no voihan niillä tehostaa sitä muuvsia... oot vaan kade...hehDiselle leffavinkki.. voi olla hyvä
https://m.iltapulu.fi/index.php?pid=20180601210073- Näin.on
Wwuwuw kirjoitti:
Diselle leffavinkki.. voi olla hyvä
https://m.iltapulu.fi/index.php?pid=20180601210073Mitä sä sille mitään leffavinkkejä jakelet? Pillua se sulta haluaa.
Näin.on kirjoitti:
Mitä sä sille mitään leffavinkkejä jakelet? Pillua se sulta haluaa.
Älä ole kiusaaja!
Wwuwuw kirjoitti:
https://m.iltapulu.fi/index.php?pid=20180601210073Ihan pöljä leffa..
Kuinkahan paljon muuten ätmien harhoihin vaikuttaa hollywood-leffat, joissa jokaisella nörtillä, rumalla, vanhalla, lihavalla jne miehellä on kaunis nuori nainen?Wwuwuw kirjoitti:
https://m.iltapulu.fi/index.php?pid=20180601210073Ois varmaan kasapäin kivoja leffoja, puuttuu vaan aika niitä katsoa.
Yöjalassa tuli oltua. Nyt taidan huilia päivän ja pestä pyykkiä urakalla. Talvitakit yms. Koneen kautta kaappiin odottamaan kaukana olevaa talvea.Wwuwuw kirjoitti:
Ihan pöljä leffa..
Kuinkahan paljon muuten ätmien harhoihin vaikuttaa hollywood-leffat, joissa jokaisella nörtillä, rumalla, vanhalla, lihavalla jne miehellä on kaunis nuori nainen?No mieti vaikka hämähäkkimiestä tai Hulkkia...
Äijät on ihan nooneja ja toista puree radioaktiivinen hämähäkki ja toinen saa gammasäteilyä.
Aika ätmifantasiaa itseasiassa. Vosut kiinnostuu heti näistä supersankareista.
Paljonkohan olkiluoto joutuu käännyttämään ätmejä portilta?Näin.on kirjoitti:
Mitä sä sille mitään leffavinkkejä jakelet? Pillua se sulta haluaa.
Olen ulkoistanut sellaiset palstalta... voi keskittyy turinaan...
Näin.on kirjoitti:
Miksi sinä taas tulit mölisemään väliin noita omia juttujasi aiheen vierestä? Yritä nyt saatana pysyä aiheessa edes. Ja totta puhuen et sinä saa tuoltakaan pillua vaikka miten mielistelet.
On niin tyhmät aiheet ja saman jankkausta, että pitää soveltaa. Mut ei katsos mua haittaa...
Dissident kirjoitti:
No mieti vaikka hämähäkkimiestä tai Hulkkia...
Äijät on ihan nooneja ja toista puree radioaktiivinen hämähäkki ja toinen saa gammasäteilyä.
Aika ätmifantasiaa itseasiassa. Vosut kiinnostuu heti näistä supersankareista.
Paljonkohan olkiluoto joutuu käännyttämään ätmejä portilta?Juu voi se juoni olla ihan kaheli, tai tylsänkin kuuloinen, kunhan toteutus toimii..
Mulla on tarkotus lähtee rantsulle tässä kohtapuoliin..kajakki ja kaikki mukaan.
Toi mun ukkohan oli Loviisan sädetehtaalla nuorena töissä...jaa ehkä se onkin joku supersankari, eihän ne tyttöystävät ikinä tajua..Tai ei..hetkinen Minähän se supersankari olen, ukko toiminut vaan välittäjänä, ite immuuni...jeps.Wwuwuw kirjoitti:
Juu voi se juoni olla ihan kaheli, tai tylsänkin kuuloinen, kunhan toteutus toimii..
Mulla on tarkotus lähtee rantsulle tässä kohtapuoliin..kajakki ja kaikki mukaan.
Toi mun ukkohan oli Loviisan sädetehtaalla nuorena töissä...jaa ehkä se onkin joku supersankari, eihän ne tyttöystävät ikinä tajua..Tai ei..hetkinen Minähän se supersankari olen, ukko toiminut vaan välittäjänä, ite immuuni...jeps.Meinasitko vetää monta eskimokäännöstä?
Mulla ois pari yövuoroo tuossa. Sit meinasin käydä kummilta traikun ja nappasta paatin siihen. Tilasin purkukoneesta osat ja ruuvaan ne moottoriin maanantaina. Tiistaina käyn kokeilee, miten soi. Jos kukkuu, tuon kapineen pitäjiltä pihaan kotiin. Laitan sit kesäkuntoon ja vesille.
Tavoite ois kyllä myydä se pois ensi keväänä. Ja yks toinen pikkuvene. Vois jonkun kaa kimpassa hommata rutkutirutkipaatti.
Pidähän hubaa rantsulla ja kajakilla. Eläkä hukuta ittees. Kuka sit höpöilee mun kanssa täällä ja käy professionaalisesti läpi Marvel-leffat? Tiedät mikä taso täällä on... että nyt ajatusta siihen solimiseen!
- korkeasaarestakarannut
Ei sulla naiseton luuseri 121212 mene kovinkaan vahvasti. Kysy ennemmin mitä se nainen ajattelee siitä läskistä jännä-ätmistä joka ääneen lutkittelee ja kertoo keittävänsä.
- tämä.selvä
Niiiiiiin, ei jykeväleukainen ytmi mitään nappimulkkuja katsele.
- bubbeli.on.bubbeli
nainen miettii miksi laatikkopää ei ole hänestä kiinnostunut ja pimppi ei kiinnosta vaan miehen kikkeli kiinnostaa ja vatsakas mies joka kusella ja laatikkopää sanoo niin vatsakas mies antaa turpiin bubbelille ja ambulanssi tai ruumisauto hakee pois eli vatsakas mies sanoo anna kusi rauha ja vau mikä nainen rakastellaanko ja menevät pian naimisiin
- 89898989
Sun ajatuksenjuoksu on todella outoa. Vastenmielistä, etten sanoisi. BTW, vastarakastunut pari ei varmasti nudistirannalle lähde.
- 5432
Sehän on ätmi. Tuollainen ajatuksenjuoksu on niille ominaista
- koivunlehtiäpimppatäys
Tuosta tulikin mieleen jotta vastanaitu nainen varmasti hauska näky.
Kuin olen huomannut miesten olevan toisille törkeitä kuin ukkoselleni käskisin lopettaa ilkeilyn.
- lostgeneration
Niin, nainen kun oletkin, niin ole nainen. Mutta voit unohtaa --> https://youtu.be/2TtBoaQA178
- NainenRuudunTakaa
En pystynyt lukemaan loppuun, kun kuolin nauruun jo _laatikkopäisen_ miehen kohdalla. Että oliko se kenties pahvilaatikko vai mikä ja miksi sillä oli laatikko päässä?
- bertilperversson
Aloittaja tarkoittaa tietysti tätä kuuluisaa Frankensteinin hirviötä, jonka jokainen nainen haluaisi valloittaa itselleen.
Just tällaisten sairaiden mielikuvien takia te "ätmit" olette ätmejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256