Hyvä parisuhdenainen?

Sksjdjdlaöfj

Olen kiinnittänyt huomiota niihin naisiin joita miehet himoitsevat suhdemielessä. Naisen tulee olla hillityn kaunis, laitettu kauniisti, kauniissa vaatteissa, kauniisti sipsutellen. Yleensä näillä naisilla on jokainen hiussuortuva aseteltu tarkkaan harkiten, vaatteet mietitty asukokonaisuutena ja asenne kiltti ja positiivinen. Luonteeltaan vaniljaa. Tälläinen nainen yleenaä söpösti pikkaisen nalkuttaa, mutta suostut kuuntelemaan sitä, no kun onhan se söpö

Muutetaan yhteen. Asunto sisustetaan kivasti vaalealla ja beigellä, pitkä karvalankamatto olkkarissa missä hiiren kokoinen koira voi kivasti kölliä ja syödä toisen hiiren luita. Sisustustekstejä vilisee siellä täällä, kynttilöitä ja kaikkea kiiltävää aseteltu tarkasti valituihin paikkoihin. Kaikki sointuu ja on mukavaa.

Sitten mennään naimisiin ja tehdään pari mukulaa. Seksi ei enää kiinnosta kun kaikki aika menee lapsiin ja siivoamiseen, asunnon pitää näyttää siltä kun siellä ei asu ketään. Jos on ylimääräistä aikaa, se käytetään shoppaillen niitä sointuvia trendivaatteita. Illalla kietoudutaan torkkupeittoon ja syödään vaniljajäätelöä ja katsellaan trendikkäitä ohjemia. Vuodet vierii ja nainen pulskistuu eikä meikkaa enää, kun ei tarvitse enää pingottaa. On jo mies, kaikki saavutettu. Nyt nautiskellaan. Mutta ei seksistä, se on väsyttävää ja likaista ja lapsetkin voi herätä.

Kauniiseen vaniljaunelmaan ei kovin usein seksi kuulu. Ne kauniit ja elegantit naiset ovat usein niitä jotka ulkoisten avujen kanssa nappaa statusmiehen audissaan, seksi on väline, ei ehkä tietoinen mutta käytännössä kuitenkin. Kun on omat tarpeet täytetty (hieno talo, hienot autot, kiva pieni seurakoira, pari lasta, matkailua) jalat laitetaan pysyvästi kiinni. Ja hyvä rakastava parisuhdehan kestää seksittömyyden. Kun ns laatupimpalla on saatu parisuhteelta kaikki mitä nainen voi tarvita, miksi vaivautua enää?

Nämä miehet sitten ovat huuli pyöreänä ja pallit sinisenä ihmettelemässä missä meni vikaan.. kun ottaa laumasieluisen, pinnallisuutta arvostavan kaunottaren ei voi odottaa suurempaa intohimoa kuin sen hetken, kun uusi valkoinen tai beige nahkasohva kuljetetaan hillittyyn asuntoon. Ja lopputulos luetaan iltalehtien sivuilta kun hyvät koti-isät käy huorissa hakemassa läheisyyttä ja pimppaa.

Nämä naiset sitten erotessaan etsii sen elättäjän itselleen ja lapsilleen, haluavat sen tossukkamiehen joka kuskaa naisen lapsia balettiin ja muihin upeisiin harrastuksiin.

Sanomattakin on selvää että kaikki naiset eivät tälläisiä ole. Ne joita miehet haikailevat suhteisiin aika usein ovat tälläisiä. Miksi miehet sitten itse kaivavat hautansa ja haluavat naisen joka kuluttaa heidät vaatimuksillaan hengiltä? Kai se on sitä biologiaa, haluta nainen joka tekee mitä vaan että saa jälkeläisilleen parhaat mahdolliset olot ja viis siitä mitä sille miehellä käy.

Mitä mies voi tehdä toisin? Vaikla katsella itselleen sopivaa naista, sellaista joka sopii henkisesti hänelle, eikä ajattele sille killukkeella siellä jalkojen välissä. Se killukkeella ajattelu kun vie kuvailemaani seksittömään loppuelämään n. 35 vuotiaana viimeistään. Toisaalta nämä miehet ovat sitten etsimässä seksinnälkäistä naista toisella kierroksella kun se perhe on perustettu. Että vähän sama kun naisilla, aina eri elämäntilanteeseen eri kumppani. Ensin edustusvaimo ja sitten se itselle sopivampi kun tajutaan ettei se ulkonäkö ja kulissi ehkä ole tärkeintä.

Niin jos se ei ole jännäjenna niin sitten se on miss vanilja. Kyllä miehetkin osaa valita umpisurkeita naisia, mies on pelkkä eläin joka on viettiensä orja...

24

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkkunainen

Mitähän nainen tekisi että miehen jännyys tulisi ilmi heti eikä muutaman vuoden päästä....

• pitkätukka-68

Enhän minä tekstiäsi kokonaan lukenut. Huomasin silti heti, ettet kirjoittanut ihannenaisestani.

Mut eiks ole hyvä ettemme kaikki miehet kilpaile samoista naisista. Eikä kaikki naisetkaan aina niistä samoista miehistä tykkää.

• vaikkasamapatuo

Aika teoreettinen ajatus että olisi jotain valinnanvaraa. Että valitsenpa tällä kertaa vaikka tuon tyyppisen naisen. Jos joskus harvoin joku nainen sattuu kiinnostumaan niin sitten pitää joko yrittää tai jättää väliin.

• .. Lasket "mieheksi" ja "naiseksi" näemmä ainoastaan BonoBo- ja NarsuMarsuSieluiset.. ;P

.. Vaikka Erillaisia Sieluja onkin Harvassa, niin on niitä.. Ainakin jonkun verran.. Varmasti Naisissakin.. ;P

• NainenRuudunTakaa

Onko tuollaisia superhuoliteltuja miehenpyydystäjättäriä oikeasti jossain?

Liikun itse varsin toisenlaisissa piireissä.

• Eiköhän tuo ollu semmonen tarkoituksenomaisesti kärjistetty ja huumorilla höystetty kuvaus.

• Paras olla vain tällainen kiukkuinen siili. Sillon tällöin kun ärähtää, miehet pysyvät ruodussa ja elämä mallillaan :'D

Kannattaa tietysti ottaa huomioon jos nainen saa ammuttua sorsan. Se on aika hyvä parisuhdenainen eli

https://www.youtube.com/watch?v=jr_HoKxXKOQ

tämmöinen tietysti :'D

• 12121212121212

• caseyfan

• 12121212121212 kirjoitti:

Mitä junttiroskaa tuo oli?

https://www.youtube.com/watch?v=pFHPEqtlK0w

Siinä on sinullekin parempaa musiikkia (palstan oma hämärän_rajoilta).

Hahah (naurua vesissä silmin) :'D Mitä helv...hah.

Mun biisi oli ton rinnalla tziljoonasti parempi junttikiekkopesisjalisbiisi, mutta nyt minä tajuan viimein, mistä sinä olet oppisi ammentanut herra egyptinpuuvilla.

Sä kattelet ja kuulostelet näitä yllätyskeksiä-videoita. Ette nyt vaan ite olis tuo mandoliinimies tuossa pihamajassa?

(tirskuu, ainakin sait mut räpsähtämään naurulle)

Kukaan ei ole laittanut nuin hullua kappaletta vielä! :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mun biisi oli ton rinnalla tziljoonasti parempi junttikiekkopesisjalisbiisi, mutta nyt minä tajuan viimein, mistä sinä olet oppisi ammentanut herra egyptinpuuvilla.

Sä kattelet ja kuulostelet näitä yllätyskeksiä-videoita. Ette nyt vaan ite olis tuo mandoliinimies tuossa pihamajassa?

Öhöms :'D Huomasin juuri, että olen väärässä ketjussa. Siis pitonainenhan ei voi olla junttiroskaa, koska siinä kappaleessa metsästetään.

Mä tuota eh..:'D, luulin olleeni Nuuskan musaketjussa ja muistelin sinne laittamaani linkkiä.
        Oi joi tiu tau...

Yllätyskeksiä...kappale sai hämilleen. Ei enää tuollaista pihamökki suhmurointia, menen kuutamolle :D

• 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

Kyseessähän siis on palstalainen joka käyttää nimimerkkiä hämärän_rajoilta.

Onko muka? En ole nähnyt? Eli sinä?

Kyllä tässä teidän kanssanne hämärän rajoille joutuu :D

• 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

Onko muka? En ole nähnyt? Eli sinä?

Kyllä tässä teidän kanssanne hämärän rajoille joutuu :D

Kyllähän kaikki vähänkään sivistyneet palstalaiset Hämiksen tietävät.

Kysy vaikka Harmaaritarilta jos et usko.

Kyllähän kaikki vähänkään sivistyneet palstalaiset Hämiksen tietävät.

Kysy vaikka Harmaaritarilta jos et usko.

Kurr....

Kuka hän on? Miksi linkitit minulle? Minä en tunne kun olen tullut tänne vasta viime syksynä? Mitä Harmaaritari tästä tietää, miksi häneltä kysyttävä?

Hämis? (pönttö ihmeissään, mutta naurussa suin kappaleesta) :'D

Kerro kuka hän on, onko hän nyt toisella merkillä?
        Hemmetti kakkosmies, en saa unta sinun takiasi..

• 12121212121212

Asiallinen kirjoitus joka kuvaa hyvin naisen elämänvaiheita ja miehen roolia hyödyllisenä idioottina.

Kysyisin kuitenkin ap:lta että millainen nainen olisi mielestäsi parempi vaihtoehto, olettaen että mies haluaa perheen?

• Jännä asia en ole ollut laittanut itseäni,lapsia ei ole paria tullut,olen pulskistunut(vaikka mies kehuu25vuotiiaan näköiseksi ja nuoreksi)ja miehen pallit ei ole vielä sinisenä.
      Pelästytin sanoin kai näytän sit 15v kun paino lähtee vastaus oli” toivottavasti et”

Kyllä tavoite on päästä alku numeroihin ja voin kirmata pitkin niittyjä ja kokea olevan voittajan kun alan projektiin itseni kanssa minusta tulee suurta.
      Olen parhaimmillani myös lapsille parhain, sen vuoksi minä kehitän itsestäni heikkoudet pois.

Älkää ihmetelkö paljoa etten näy olen kamalan kiireinen sitten. En halua vielä kuolla.

• Olen löytänyt ongelmani ja siihen upposi aikaa elämästä itsetutkisteluun 2014 tajusin eli meni aikaa 4v ja 5 kk,nyt alkaa se toinen puoli omani kuntoutus itsenäisesti jos ei yhteiskunta tue voi kestää vaan kauan aikaa. Eikä se näytä tukevan ratkaisu vielä mitä kaikkea tarvitsen.👍

• "Mitä mies voi tehdä toisin?"
      Ei läheskään kaikkea vastuuta voi sysätä miehille itselleen, koska he ovat sellaisia kuin ovat hyvin pitkälti sen vuoksi, millaisissa olosuhteissa ovat nuorempana joutuneet elämään. Kukaan meistä ei voi itse valita asuinpaikkaansa eikä ihmisiä jotka ovat meistä vastuussa, ennen kuin tulemme täysikäiseksi ja saamme vallan itse ottaa vastuun itsestämme. Mutta silloin saattaa olla jo liian myöhäistä. Kaikki riippuu siitä, kuinka itsepäinen persoona miehellä on. Mitä helpommin on "virran vietävänä", sitä todennäköisempää on ettei mies tule koskaan löytämään todellista itseään eikä siten tule tietämään eikä ymmärtämään, mitä oikeasti haluaa. Ja jos ei tiedä mitä haluaa, päätyy valitsemaan sellaisia asioita joita muut ovat suositelleet, riippumatta siitä, onko valinta itselle oikeasti hyvä vaiko ei.

Median, sosiaalisen median, mainonnan ja markkinavoimien lonkerot ulottuvat nykyään lähes joka kolkkaan. Tähän päälle vielä riittävän vaikutusvaltainen kaveri- ja tuttavapiiri omine mielipiteineen joita ei tietenkään sovi kyseenalaistaa, niin itselle sopimattoman naistyypin ihannointi on lähes taattu. Kun halutut kriteetrit täyttävä nainen osuu sopivalla hetkellä kohdalle, voi syntyä ja syntyykin tällaisia(kin) kliseemäisiä parisuhdetarinoita joita avauksessa kuvattiin.

• Peniksenisanoisinulleei

Läski, pulska tai muuten laihaläski ämmä ei kiinnosta silti.

Mitään vitun pyöreän tuvan emäntiä ei jaksa kukaan.

• Semmonen lihaksikas fitnesmimmi peniksellä.. ihq!!

• Peniksenisanoisinulleei

Ai että ei ole muita vaihtoehtoja kuin jotain pulskia ämmiä tai anorektisia pikkulutkia tai sitten joku lihaksikas fitnessmimmi jolla on penis?

Todella ihqua läskiämmien fanittaminen ja niiden miesten dissaaminen jotka eivät noita oksetuksia jaksa katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      115
      1877
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1342
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1297
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1022
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      972
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      926
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      844
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      837
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      812
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      791
    Aihe