sitä on moni miettinyt.
ja mikä on lopputulos? katso kuva
https://www.ubuntupit.com/wp-content/uploads/2018/06/Microsoft-Kill-GitHub.jpg
Miksi Microsft osti Githubin
23
368
Vastaukset
- buahhhahahahhhhaaaa
Kuvahan kertoo miten niille muille Ms hankinnoille on käynyt.
- Hohhoijaatiii
Nyt se alkoi. Microsoft alkoi heti sählään GitHubin suhteen:
https://www.onmsft.com/news/microsoft-makes-github-services-completely-free-for-schools - t-Nokiasta
MS kosketus tuhoo kaiken!
Hohhoijaatiii kirjoitti:
Nyt se alkoi. Microsoft alkoi heti sählään GitHubin suhteen:
https://www.onmsft.com/news/microsoft-makes-github-services-completely-free-for-schoolsTietenkii, se pikkusen vielä uskaltaa kartuttaa ja sitte rysäyttää kertarysäyksellä. Ymmärrän...
- mikäpämuukuin
Halu päästä kyttään koodaajia
- Hyväkuva
GitHub oli se joka julkaisi Windowsin luirahtanutta lähdekoodia, myös NSA hyökkäystyökalut.
Joten Microsft pääti ostaa pois ja pistää kuriin. - mietisitä
Hyväkuva kirjoitti:
GitHub oli se joka julkaisi Windowsin luirahtanutta lähdekoodia, myös NSA hyökkäystyökalut.
Joten Microsft pääti ostaa pois ja pistää kuriin.Microsoft on ostanut ja varastanut vuosien kuluessa lähes kaiken mitä Windowsista löytyy.
Ne ostetuista ei löydy se on jotenkin sössinyt. - exNokia
Hyväkuva kirjoitti:
GitHub oli se joka julkaisi Windowsin luirahtanutta lähdekoodia, myös NSA hyökkäystyökalut.
Joten Microsft pääti ostaa pois ja pistää kuriin.Vitun MS
- sörsse
Jos jokin on myytävänä ja jollain on rahaa niin se ostaa jos haluaa. Se on markkinataloutta.
- WindowsOnTuskaa
Vakoilu salaliitto kyseessä!
- GitHub-pilattu
Ei oikeen koodaajaväki ilahtunut tosta uutisesta.
Kuten kuva näyttää miten Microsoft tuhoo ostoksiaan.- Turbo-Urpo1
minkkilaukku kirjoitti:
Ommoo hölömöyttää ovat sinne pistäneet!
*Nyt ei naarata"
Sano savolaismies, kun oli anoppi putosi veneestä järveen?
- tulevaisuuden_nähnyt
Kontrolliyhteiskunnan rakentamiseen kuuluu raivata häiriötekijät pois tieltä.
- l-sontaa
Mitä se MS sillä ShitHubilla tekee. Eikse oo jotakin Linuxsontaa pullollaan?
- möhkösontiaisille
Ms haluaa uudistaa mököfanttiwindowsin solakaksi.
- MadeInIntia
möhkösontiaisille kirjoitti:
Ms haluaa uudistaa mököfanttiwindowsin solakaksi.
Windows tuskin solaikoituu Intian koodaajilla....
- möhkösatiaisille
MadeInIntia kirjoitti:
Windows tuskin solaikoituu Intian koodaajilla....
Siltä tuo on näyttänyt jo vuosia.
- Sad_Very_Sad
On aihetta todelliseen huoleen kun MS on alkanut aivan liiaksi kiinnostua Linuxista.
Riippumaton ja varsin turvallinen Linux-desktop riskeeraa siirtyä jossakain vaiheessa historiaan.
Tuon suntauksen myötä myös hakkertit ja rikolliset riskeeraavat yhä enempi kiinnostua myös Linux-jakeluista.
*
"Microsoftilta todellinen yllätys: Linuxin saa Windowsin osaksi"
- https://tetrasys.fi:10443/in/nyt/1095~150~881527/Microsoftilta-todellinen-yllätys-Linuxin-saa-Windowsin-osaksi
*
Niin kauan kun Linux-jakelut pysyvät marginaalisina ja poissa massamarkkinoilta ja / tai monopolien vaikutuksesta erillään itsenäisinä, niin asiat ovat hyvin.
Valitettavasti Linuxinkin mädätyksen tie MS:n toimesta on lähtenyt liikkeelle :/ Tietenkii kaikkien niide koodien takia, jotka sielä on. Ne on nyt kaikki MicroSoftin omaisuutta.
- Ostoturhaa
Miksi, Nehän on vapaata Koodia!
- minggi
Kaikki MS pilveen tallennettu on MS omaisuutta vai mitä tuo minkki höpisee.
Ostoturhaa kirjoitti:
Miksi, Nehän on vapaata Koodia!
Ei ole pitkään, kun MS saa ne käsiisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603