Miksi Microsft osti Githubin

Riippenityössään

23

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahhhahahahhhhaaaa

      Kuvahan kertoo miten niille muille Ms hankinnoille on käynyt.

      • Hohhoijaatiii

      • t-Nokiasta

        MS kosketus tuhoo kaiken!



    • mikäpämuukuin

      Halu päästä kyttään koodaajia

      • Hyväkuva

        GitHub oli se joka julkaisi Windowsin luirahtanutta lähdekoodia, myös NSA hyökkäystyökalut.
        Joten Microsft pääti ostaa pois ja pistää kuriin.


      • mietisitä
        Hyväkuva kirjoitti:

        GitHub oli se joka julkaisi Windowsin luirahtanutta lähdekoodia, myös NSA hyökkäystyökalut.
        Joten Microsft pääti ostaa pois ja pistää kuriin.

        Microsoft on ostanut ja varastanut vuosien kuluessa lähes kaiken mitä Windowsista löytyy.
        Ne ostetuista ei löydy se on jotenkin sössinyt.


      • exNokia
        Hyväkuva kirjoitti:

        GitHub oli se joka julkaisi Windowsin luirahtanutta lähdekoodia, myös NSA hyökkäystyökalut.
        Joten Microsft pääti ostaa pois ja pistää kuriin.

        Vitun MS


    • sörsse

      Jos jokin on myytävänä ja jollain on rahaa niin se ostaa jos haluaa. Se on markkinataloutta.

      • WindowsOnTuskaa

        Vakoilu salaliitto kyseessä!


    • GitHub-pilattu

      Ei oikeen koodaajaväki ilahtunut tosta uutisesta.
      Kuten kuva näyttää miten Microsoft tuhoo ostoksiaan.

      • Ommoo hölömöyttää ovat sinne pistäneet!


      • Turbo-Urpo1
        minkkilaukku kirjoitti:

        Ommoo hölömöyttää ovat sinne pistäneet!

        *Nyt ei naarata"
        Sano savolaismies, kun oli anoppi putosi veneestä järveen?


    • tulevaisuuden_nähnyt

      Kontrolliyhteiskunnan rakentamiseen kuuluu raivata häiriötekijät pois tieltä.

    • l-sontaa

      Mitä se MS sillä ShitHubilla tekee. Eikse oo jotakin Linuxsontaa pullollaan?

      • möhkösontiaisille

        Ms haluaa uudistaa mököfanttiwindowsin solakaksi.


      • MadeInIntia
        möhkösontiaisille kirjoitti:

        Ms haluaa uudistaa mököfanttiwindowsin solakaksi.

        Windows tuskin solaikoituu Intian koodaajilla....


      • möhkösatiaisille
        MadeInIntia kirjoitti:

        Windows tuskin solaikoituu Intian koodaajilla....

        Siltä tuo on näyttänyt jo vuosia.


    • Sad_Very_Sad

      On aihetta todelliseen huoleen kun MS on alkanut aivan liiaksi kiinnostua Linuxista.

      Riippumaton ja varsin turvallinen Linux-desktop riskeeraa siirtyä jossakain vaiheessa historiaan.

      Tuon suntauksen myötä myös hakkertit ja rikolliset riskeeraavat yhä enempi kiinnostua myös Linux-jakeluista.

      *

      "Microsoftilta todellinen yllätys: Linuxin saa Windowsin osaksi"

      - https://tetrasys.fi:10443/in/nyt/1095~150~881527/Microsoftilta-todellinen-yllätys-Linuxin-saa-Windowsin-osaksi

      *

      Niin kauan kun Linux-jakelut pysyvät marginaalisina ja poissa massamarkkinoilta ja / tai monopolien vaikutuksesta erillään itsenäisinä, niin asiat ovat hyvin.

      Valitettavasti Linuxinkin mädätyksen tie MS:n toimesta on lähtenyt liikkeelle :/

    • Tietenkii kaikkien niide koodien takia, jotka sielä on. Ne on nyt kaikki MicroSoftin omaisuutta.

      • Ostoturhaa

        Miksi, Nehän on vapaata Koodia!


      • minggi

        Kaikki MS pilveen tallennettu on MS omaisuutta vai mitä tuo minkki höpisee.


      • Ostoturhaa kirjoitti:

        Miksi, Nehän on vapaata Koodia!

        Ei ole pitkään, kun MS saa ne käsiisä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe