36v jäbä jolla tuollainen , kovana 14cm ja paksuus 4.5-5 ja terska aika iso tatti, mut lepokoko on nolo . Varsi kutistuu ihan minimiin joskus terskan jälkeen jolloin ei yli 4cm varmaan saa mitattua . Löytyykö muilla ton tyyppisiä ja mitä mieltä muuten ?
Nysä lepokulli 4-5cm
3
871
Vastaukset
- rOgUe219
no itse en nyt hirveästi lämpene, mutta saattaa johtua siitä että rakastan naisia...
Jos naisia mietit itse niin anna palaa. Jos haluat antaa hyvää seksiä jota nainen jää kaipaamaan ja hoito kehuu niin opetele se. Suurin osa ihmisistä lopulta mittaa miettii ja painii ihan erilaisten asioiden kanssa ja toisaalta ihastuu rakastuu palvoo aivan eri syistä kuin cm euro tutkinto etc syistä.
Lopulta ihmiset elää ja maailma menee niin että toiset menee ilo naamalla ja toiset vinossa, eikä sitä kullin koko korreloi, joskus tuntuu että päinvastoin....
Itse rakastan naisia ja olen pannut naisia joilla on ollut oikeasti reilusti yli 25cm eksiä - ei yhden kohdalla monikossa sentään - ja silti ovat olleet intona mun kanssa ja suhdetta halunneet tai seksisuhdetta. Seksi ei ole pituushyppyä. Jo pelkkä kädenkosketus kertoo 1 000 000 000 asiaa ja ei sitä kulli korvaa jos tuo jää 0 000 000 001 asteelle. Jotkut toki haluaa isoa halkoa pesään ja ok heille :) ylävitonen ja let's make Love!
Äijät ressaa ihan turhaan nykyään, naisilla on myös vitunmoiset paineet kaikesta fitt boobs liplift pakara insta hommista ja kohta meilleki tulee ekana ulkolabia kiru ja sitte tiukennushommat. Kemia ja tunne menee kauemmas...........
Nyt kannattaa rakastaa ja ola intohimonen jos on tunnetta missään. - LihastaLöytyyjaKokoa
Mulla on 10cm pitkä ja lyhyen näköinen nappula kun löysänä, mutta erektiossa 18cm, pienen näköinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965