Enää ei edes lasten syntymää odoteta kun läskiä jo kertyy.
Nainen lihoo parisuhteessa
60
511
Vastaukset
Vähäsen saa paino muuttua..
Mutta jos nainen muuttuu tyypilliseksi siideriä kittaavaksi suomalaiseksi lahtivalaaksi niin se saa kyllä lähtöpassit hyvin nopeasti..- Pekka_Läskisiitoin
Niin arjalainen pitää naisen olla natsipellelle :D
Pekka_Läskisiitoin kirjoitti:
Niin arjalainen pitää naisen olla natsipellelle :D
Pitäähän se jonku näköset standardit olla. :D
- Ikisinkkunainen
KonnaKettu kirjoitti:
Pitäähän se jonku näköset standardit olla. :D
Parempi vaan kun miehet pysyy sinkkuina.
Asenne on että kaikki lihavat kittaavat siideriä. Monesti hoikkakin nainen kittaa mutta ei liho. Kuin myös lihava joka ei kittaa koskaan. Onko ongelma paino vai siideri? Ikisinkkunainen kirjoitti:
Parempi vaan kun miehet pysyy sinkkuina.
Asenne on että kaikki lihavat kittaavat siideriä. Monesti hoikkakin nainen kittaa mutta ei liho. Kuin myös lihava joka ei kittaa koskaan. Onko ongelma paino vai siideri?Ne hoikat ei ole vielä kerenny pöhöttymään.. Kyllä se sieltä tulee..
Pöhö ja siideri on ongelma.
Ei sitä tinuamista jaksa kattella.- Ikisinkkunainen
KonnaKettu kirjoitti:
Ne hoikat ei ole vielä kerenny pöhöttymään.. Kyllä se sieltä tulee..
Pöhö ja siideri on ongelma.
Ei sitä tinuamista jaksa kattella.Niinkuin ei kaljamahaisia ukkoja.
Ikisinkkunainen kirjoitti:
Niinkuin ei kaljamahaisia ukkoja.
No sidukkavalaat saa tasoistansa seuraa.. :D
- Vanha_nainen_hunningolla
Ikisinkkunainen kirjoitti:
Niinkuin ei kaljamahaisia ukkoja.
Ikäisissäni miehissä valitettavan usein näkee juuri näitä katkeroituneita, isomahaisia ukkoja.
Nykyisin myös liikaa roskaruokaa syöneitä, saamattomia, ylipainoisia nuoria miehiä.
Mikähän heitä lihottaa? Eivät varmaankaan ole synnyttäneet? Eivät edes päässeet koskaan siittämään yhtään lasta, mikä on tietysti onneksi ihmiskunnan tulevaisuudelle.
- Lzout
Mjoo,kun nainen sitten ehdottaa yhteistä tanssituntia, että fläskit karisisi niin ei kelpaa. Sitten ko sanoo, että no jos meen ittekseni, niin käykö se? Käyhän se, mutta ko näytät mimmosta tanssitunnilla olis, niin sanoo jotta en halua kattoa tuollasta paskaa. 😣
Ja onhan se aika koomista kattoa suomalaisia pökkelöitä tanssimassa itämaisen musiikin tahtiin. :D
Nainen varmaan ehdottaa jotain kuubalaista tanssikoulua päästäkseen sätkimään kuumien salsarytmien pariin eksoottisessa miesseurassa jossa samalla nolattaisiin sitä suomalaista pökkelömiestä kun sillä ei ole öljyä luonnostaan lanteissa. Miksei se nainen voi ostaa jotain stepperiä tai kuntopyörää kotiin, mitä?
Harmaaritari kirjoitti:
Nainen varmaan ehdottaa jotain kuubalaista tanssikoulua päästäkseen sätkimään kuumien salsarytmien pariin eksoottisessa miesseurassa jossa samalla nolattaisiin sitä suomalaista pökkelömiestä kun sillä ei ole öljyä luonnostaan lanteissa. Miksei se nainen voi ostaa jotain stepperiä tai kuntopyörää kotiin, mitä?
Mistä arvasit? Kyllä. Latinorytmejä tyrkytin. Sanoin miehelleni, että ei sun ole pakko siellä tanssitaan ittekseenkin..niin sanoi vain, jotta saathan sinä paritanssiakin siellä tanssia.
Häntä vaan ei kiinnosta pariksi ryhtyä.
Stepperi ja kuntopyörä on aneemisia. 😔KonnaKettu kirjoitti:
Ja onhan se aika koomista kattoa suomalaisia pökkelöitä tanssimassa itämaisen musiikin tahtiin. :D
Hymph, ompahan ainakin hauskaa. Jos ei muuten, niin pökkelöitä katsellessa. 😝
Tanssii kuin hanko persiissä.🤣LadyZorro kirjoitti:
Mistä arvasit? Kyllä. Latinorytmejä tyrkytin. Sanoin miehelleni, että ei sun ole pakko siellä tanssitaan ittekseenkin..niin sanoi vain, jotta saathan sinä paritanssiakin siellä tanssia.
Stepperi ja kuntopyörä on aneemisia. 😔Helppo arvata kun onhan ne sellaisia tanssittavia rytmejä :) Mutta eikös siinä ole tarkoitus päästä timmiin kuntoon eikä huvitella? joo, no ymmärrän kyllä toki että mieluumminhan sxen tekee mukavan kautta. No jos mies ei oo hallukas lähteen niin sitten iteksiään, tanssikursseilla kuulemani mukaan aina miesvajaus niin saattaa olla että paritansseja jos tulee niin voi olla tyttöparihommia sitten. Ykse kaveri muuten oli vaimonsa kanssa viimetalvena käyny jonkun uimakoulun, sen vaimo oli ensiks ollu hanttiin mutta tykännykin sitten hirveesti, molemmat oli tykänneet, kun siellä oli opetettu oikeat uintitekniikat. Nekin oli ennestään osannu jotenkin mutta oikeella tekniikalla homman oli saanu sulavaks. Että jos semmosesta kiinnostuis vois olla aika hyvä ja tehokasta liikuntaa sekin on.
LadyZorro kirjoitti:
Hymph, ompahan ainakin hauskaa. Jos ei muuten, niin pökkelöitä katsellessa. 😝
Tanssii kuin hanko persiissä.🤣Pitää vetässä litran leka naamaan ennen esitystä ettei tule myötähäpeästä johtuva sydäri. :D
LadyZorro kirjoitti:
Eikö? No miksi ei?
Ookko nähny kun mun pitunen hongankolistaja tanssii? :D
LadyZorro kirjoitti:
Stepperi ja kuntopyörä on aneemisia. 😔Ihan vaan salikorttiki toimii..
Ja sitten säännöllinen ruokailu.
Snägärit poies..Harmaaritari kirjoitti:
Helppo arvata kun onhan ne sellaisia tanssittavia rytmejä :) Mutta eikös siinä ole tarkoitus päästä timmiin kuntoon eikä huvitella? joo, no ymmärrän kyllä toki että mieluumminhan sxen tekee mukavan kautta. No jos mies ei oo hallukas lähteen niin sitten iteksiään, tanssikursseilla kuulemani mukaan aina miesvajaus niin saattaa olla että paritansseja jos tulee niin voi olla tyttöparihommia sitten. Ykse kaveri muuten oli vaimonsa kanssa viimetalvena käyny jonkun uimakoulun, sen vaimo oli ensiks ollu hanttiin mutta tykännykin sitten hirveesti, molemmat oli tykänneet, kun siellä oli opetettu oikeat uintitekniikat. Nekin oli ennestään osannu jotenkin mutta oikeella tekniikalla homman oli saanu sulavaks. Että jos semmosesta kiinnostuis vois olla aika hyvä ja tehokasta liikuntaa sekin on.
Täytyy mennä semmoselle kurssille, missä ei paritanssia ole. Nimenomaan mielekkyyden takia tuommonen tapa liikkua. Tanssi on niin kokonaisvaltaista ja vaikuttaa vähän kaikkiin lihasryhmiinkin monipuolisena. Ja ihan tehokastakin nuo latinotanssit. Onhan niissä yhdistelmiä...tälläkin kurssilla on reggaeton yhtenä tyylinä..jaa mikä de on?
https://youtu.be/sIqvsHtPcwU
Tommosta, helpompi havainnollistaa videona.
Hän saa jatkaa penkkiurheilijana, en viitsi pakottaa. En edes uimaan. ☺️KonnaKettu kirjoitti:
Ookko nähny kun mun pitunen hongankolistaja tanssii? :D
Kuin pitkä sä olet, riippuu siitä?😊
Olen nähnyt 203 cm exäni minimuotoista tanssia. 😉KonnaKettu kirjoitti:
Ihan vaan salikorttiki toimii..
Ja sitten säännöllinen ruokailu.
Snägärit poies..Emmä tykkää salilla, johan ne ennen punttisalien keksimistä heimot tanssi. Sopii mulle paremmin. ☺️
Snägä..mitkä?LadyZorro kirjoitti:
Täytyy mennä semmoselle kurssille, missä ei paritanssia ole. Nimenomaan mielekkyyden takia tuommonen tapa liikkua. Tanssi on niin kokonaisvaltaista ja vaikuttaa vähän kaikkiin lihasryhmiinkin monipuolisena. Ja ihan tehokastakin nuo latinotanssit. Onhan niissä yhdistelmiä...tälläkin kurssilla on reggaeton yhtenä tyylinä..jaa mikä de on?
https://youtu.be/sIqvsHtPcwU
Tommosta, helpompi havainnollistaa videona.
Hän saa jatkaa penkkiurheilijana, en viitsi pakottaa. En edes uimaan. ☺️Joo, hyvältähän tuo näyttää. Entäs onkos siellä twerkkauskursseja, saisko sen miehen semmoseen mukaan?, lupaat takarivin paikan:
https://www.youtube.com/watch?v=ASjWYwzjut4Harmaaritari kirjoitti:
Joo, hyvältähän tuo näyttää. Entäs onkos siellä twerkkauskursseja, saisko sen miehen semmoseen mukaan?, lupaat takarivin paikan:
https://www.youtube.com/watch?v=ASjWYwzjut4Heh, eiköhän sen voi tähänkin liittää...
https://youtu.be/uwcZdvY0YUI
Twerkkaamisen...minusta näytti, että häntä vähän ärsytti ajatus että meen hötkymään. Mutta menen silti.
En usko, että takarivissäkään katselis. Junttura kun on. 😃LadyZorro kirjoitti:
Heh, eiköhän sen voi tähänkin liittää...
https://youtu.be/uwcZdvY0YUI
Twerkkaamisen...minusta näytti, että häntä vähän ärsytti ajatus että meen hötkymään. Mutta menen silti.
En usko, että takarivissäkään katselis. Junttura kun on. 😃No joo, miksei.
Näytä sille eka tunnin jälkeen toi video että noin se opettaja siellä näyttää niitä liikkeitä sun kaa kun sulla ei oo paria:
https://www.youtube.com/watch?v=1Etu1QpVazM
Ja se opettaja on vielä paljon komeempi mies, sellanen lihaksikas karju niin jospa se sitten seuraavalle tunnille lähtis messiin :DLadyZorro kirjoitti:
Kuin pitkä sä olet, riippuu siitä?😊
Olen nähnyt 203 cm exäni minimuotoista tanssia. 😉199cm.
Ei siitä tanssista mitään tule. :DHarmaaritari kirjoitti:
No joo, miksei.
Näytä sille eka tunnin jälkeen toi video että noin se opettaja siellä näyttää niitä liikkeitä sun kaa kun sulla ei oo paria:
Ja se opettaja on vielä paljon komeempi mies, sellanen lihaksikas karju niin jospa se sitten seuraavalle tunnille lähtis messiin :DSille opettajalle pitää käyä opettamassa uusia liikkeitä..
Sitten ollaanki huppu päässä oikeudessa... Taasen. :D
https://www.youtube.com/watch?v=fXTn2gSG7esHarmaaritari kirjoitti:
No joo, miksei.
Ja se opettaja on vielä paljon komeempi mies, sellanen lihaksikas karju niin jospa se sitten seuraavalle tunnille lähtis messiin :DHahaa, huono kun ehdin kertoa että se on nainen, joka on Havannasta kotoisin. Ammattitanssija, niin luultavasti osaa askeleet.
Voinhan mä keksiä, että sinne tuli yksi nuori mies joka tanssii jumalaisesti. Ja tulee aina viereen tanssimaan hymyssäsuin. 😋
Kun jo Svenin tanssimista sanoi, taas sä katot tota tyyppiä jolla on vissiin täitä housuissa. Liikkumisesta päätellen.
Heh, hassua nikottelua. Taas sä katot sitä Sveniä...ihan kun ei saisi. 😆KonnaKettu kirjoitti:
199cm.
Ei siitä tanssista mitään tule. :DMitään tulee, mutta on se hankalaakin. Joskus kävin Tuuloksessa yhtä miestä treffaamassa ja se oli 196 cm yllätyksekseni pitkä. Sanoi vaan olevansa aika pitkä. Joooo, olihan haastetta saada askeleet sopimaan yksiin.
Minä liisin ilmassa, semmonen 50 kiloinen tirpukka, heh. Mutta kivaa se oli käydä tanssimassa, oikeen lavatanssuloissa.☺️LadyZorro kirjoitti:
Hahaa, huono kun ehdin kertoa että se on nainen, joka on Havannasta kotoisin. Ammattitanssija, niin luultavasti osaa askeleet.
Voinhan mä keksiä, että sinne tuli yksi nuori mies joka tanssii jumalaisesti. Ja tulee aina viereen tanssimaan hymyssäsuin. 😋
Kun jo Svenin tanssimista sanoi, taas sä katot tota tyyppiä jolla on vissiin täitä housuissa. Liikkumisesta päätellen.
Heh, hassua nikottelua. Taas sä katot sitä Sveniä...ihan kun ei saisi. 😆Joo ja jos se kysyy että mikä sen nuoren miehen nimi on niin "emmä tiiä, ei kun joo Sven se tais olla, se kyllä vetää hirveen hyvin niitä" :D
LadyZorro kirjoitti:
Hahaa, huono kun ehdin kertoa että se on nainen, joka on Havannasta kotoisin. Ammattitanssija, niin luultavasti osaa askeleet.
Heh, hassua nikottelua. Taas sä katot sitä Sveniä...ihan kun ei saisi. 😆Siis tämä on Sven jos on mennyt ohi. Jos tuli oikee linkki..
https://youtu.be/yvhpJSNjEtY
Kuuma kuumempi Sven. 😅LadyZorro kirjoitti:
Mitään tulee, mutta on se hankalaakin. Joskus kävin Tuuloksessa yhtä miestä treffaamassa ja se oli 196 cm yllätyksekseni pitkä. Sanoi vaan olevansa aika pitkä. Joooo, olihan haastetta saada askeleet sopimaan yksiin.
Minä liisin ilmassa, semmonen 50 kiloinen tirpukka, heh. Mutta kivaa se oli käydä tanssimassa, oikeen lavatanssuloissa.☺️Kävisköhän siinä sitten noin?:
https://www.youtube.com/watch?v=6avqb95uALEHarmaaritari kirjoitti:
Joo ja jos se kysyy että mikä sen nuoren miehen nimi on niin "emmä tiiä, ei kun joo Sven se tais olla, se kyllä vetää hirveen hyvin niitä" :D
Hähhää!! Hyvä!! Niinpä sanonkin. Njoo, se Sven on niin hyvä ja mä muuten meen sitten toisenakin iltana vielä tohon neoswingiin, kun se Svenikin on siellä.
Sit mä aattelin, jos silt sais ohjausta omalla ajallakin. 😍 Ja blasb blaab...
Voishan se mussahtaa. 😊LadyZorro kirjoitti:
Hähhää!! Hyvä!! Niinpä sanonkin. Njoo, se Sven on niin hyvä ja mä muuten meen sitten toisenakin iltana vielä tohon neoswingiin, kun se Svenikin on siellä.
Sit mä aattelin, jos silt sais ohjausta omalla ajallakin. 😍 Ja blasb blaab...
Voishan se mussahtaa. 😊Jos vaan silleen ihan psykologisen sopivasti, just joku nimitieto, sen verran että sen oma mielikuvitus alkaa tekemään töitä se saattas innostaa vähän niinku stilleriäkin osallistumaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Kävisköhän siinä sitten noin?:
https://www.youtube.com/watch?v=6avqb95uALEHeeeh uijui, hyvä videon pätkä!🤣
Kiitos, kertakaikkiaan hauska. 😂
Luulen, että se yrittäs palata alkuun, siihen mistä kaikki joskussai alkunsa eli...
https://youtu.be/yroaakZRI-w
Näuhin muuvseihin. Ja niillä se onnistuikin saamaan Janen. 😃LadyZorro kirjoitti:
Mitään tulee, mutta on se hankalaakin. Joskus kävin Tuuloksessa yhtä miestä treffaamassa ja se oli 196 cm yllätyksekseni pitkä. Sanoi vaan olevansa aika pitkä. Joooo, olihan haastetta saada askeleet sopimaan yksiin.
Minä liisin ilmassa, semmonen 50 kiloinen tirpukka, heh. Mutta kivaa se oli käydä tanssimassa, oikeen lavatanssuloissa.☺️Ihan paskajäykkä en ole koska venyttelen suht ankarasti päivittäin..
Ja kun olen paennu virkavaltaa niin ei ne mua kiinni ole saanu. :D
Liikeradat saattaa vaan olla pitkiä tungoksessa. :DKonnaKettu kirjoitti:
Ihan paskajäykkä en ole koska venyttelen suht ankarasti päivittäin..
Ja kun olen paennu virkavaltaa niin ei ne mua kiinni ole saanu. :D
Liikeradat saattaa vaan olla pitkiä tungoksessa. :DKetterä ja korkealla, niin tarvittaessa voi mennä oksia pitkinkin. :D
LadyZorro kirjoitti:
Heeeh uijui, hyvä videon pätkä!🤣
Luulen, että se yrittäs palata alkuun, siihen mistä kaikki joskussai alkunsa eli...
Näuhin muuvseihin. Ja niillä se onnistuikin saamaan Janen. 😃Noinhan se nainen hurmataan..
Mie nostelen tavaroita ja lyön ne pöytään todella lujaa. :DLadyZorro kirjoitti:
Heeeh uijui, hyvä videon pätkä!🤣
Näuhin muuvseihin. Ja niillä se onnistuikin saamaan Janen. 😃Noinhan se nainen hurmataan..
Mie nostelen tavaroita ja lyön ne pöytään todella lujaa. :DKonnaKettu kirjoitti:
Noinhan se nainen hurmataan..
Mie nostelen tavaroita ja lyön ne pöytään todella lujaa. :DSe on alkukantainen apinoiden paritteluriitti. :)
Höhkitään ja irvistellään, näytellään hampaita ja pöllytetään maata. Riehutaan luolan seiniä koittaen kaataa.. ja naaraan tarvis olla kauheen vaikuttunut siitä kaikesta. x)- DancerInTheDarkF
Harmaaritari kirjoitti:
Koska tanssi nyt vaan on kivaa. Ja eroottista, myönnetään. Tyhmäähän se on suomimiehen olla tanssimista opettelematta, kun tekis hyvää kunnolle, rakastelutaidoista ja -kyvystä puhumattakaan.
LadyZorro kirjoitti:
Se on alkukantainen apinoiden paritteluriitti. :)
Höhkitään ja irvistellään, näytellään hampaita ja pöllytetään maata. Riehutaan luolan seiniä koittaen kaataa.. ja naaraan tarvis olla kauheen vaikuttunut siitä kaikesta. x)Kyllähän se tuntuu edelleenki tekevän säväyksen noihin naaraisiin vaikka ei ollakkaan asuttu luolissa enään pitkiin aikoihin.
:D Voiman näyttö on sitä tehokkainta flirttailua.DancerInTheDarkF kirjoitti:
Koska tanssi nyt vaan on kivaa. Ja eroottista, myönnetään. Tyhmäähän se on suomimiehen olla tanssimista opettelematta, kun tekis hyvää kunnolle, rakastelutaidoista ja -kyvystä puhumattakaan.
Kyllä mulla lantio liikkuu ihan liukkaasti..
Ja voin pinkoa sata lasissa enemmän kuin vain sen 12 min.
Ei se kuubalaistanssi vaan ole kalpean miehen hommaa.. :DKonnaKettu kirjoitti:
Kyllä mulla lantio liikkuu ihan liukkaasti..
Ja voin pinkoa sata lasissa enemmän kuin vain sen 12 min.
Ei se kuubalaistanssi vaan ole kalpean miehen hommaa.. :DTäysin samaa mieltä, että kalpean miehen pitää ns. pysyä lestissään. Se olisi sitä paitsi kulttuurista omimista, jos me ruvettaisiin pyörimään nuotion ympärillä levottomin jaloin ja löysin lantein ja huudettaisiin "ugala bugalaa"!
Valkoisen miehen kulttuuriin kuuluu arvokas käyttäytyminen.scrg kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, että kalpean miehen pitää ns. pysyä lestissään. Se olisi sitä paitsi kulttuurista omimista, jos me ruvettaisiin pyörimään nuotion ympärillä levottomin jaloin ja löysin lantein ja huudettaisiin "ugala bugalaa"!
Valkoisen miehen kulttuuriin kuuluu arvokas käyttäytyminen.Me tanssitaan vain hanhen askelia preussilaisen marssimusiikin tahtiin.
LadyZorro kirjoitti:
Emmä tykkää salilla, johan ne ennen punttisalien keksimistä heimot tanssi. Sopii mulle paremmin. ☺️
Snägä..mitkä?Ja sen takia ne heimot tuhottiinki.
Ei ollu lihasta pistää hanttiin.
Snägärien napostelu.
Aamupala, "runssi", lounas, päivällinen ja illallinen.KonnaKettu kirjoitti:
Ja sen takia ne heimot tuhottiinki.
Ei ollu lihasta pistää hanttiin.
Snägärien napostelu.
Aamupala, "runssi", lounas, päivällinen ja illallinen.Oukei, meinasin niitä bambuhameissa ja taljoissa tanssivia. 😋
Tarviiko nykyihminen lihasta oikee mihkään nykyään?☺️scrg kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, että kalpean miehen pitää ns. pysyä lestissään. Se olisi sitä paitsi kulttuurista omimista, jos me ruvettaisiin pyörimään nuotion ympärillä levottomin jaloin ja löysin lantein ja huudettaisiin "ugala bugalaa"!
Valkoisen miehen kulttuuriin kuuluu arvokas käyttäytyminen.Juu ja tanssia Charlestonia. 😉
https://youtu.be/pUpAcPAipDA
Ugalabugala...tai baila baila.LadyZorro kirjoitti:
Oukei, meinasin niitä bambuhameissa ja taljoissa tanssivia. 😋
Tarviiko nykyihminen lihasta oikee mihkään nykyään?☺️Ei oo duuni niin raskasta kun käy salilla..
Ja tarviihan niitä naisten iskemiseen. :D
Olosuhteet muuttunu mutta mieltymykset pysyny samana. :D
- Ikisinkkunainen
Miksi mies haluaa parisuhteeseen kun tietää mitä tulossa?
Juu ja myös laihtuukin , miten nyt sitä ruokit ja huolehdit.
- Tihkua
Eräs tuttu nainen totesi kerran rakastavansa tanssia eikä halunnut vaihtaa sitä mihinkään muuhun esim. juoksuun tai vastaavaan suoritusmuotoiseen. Vissiin liikuntamuotona ainoa, mihin nainen suhtautuu intohimolla, voimakkailla tunteilla.
Kuin myös. Minustako puhuit? No ei vaan, mutta pätee täälläkin. Pyöräily on toinen ja uinti kolmas.
Loppu onkin sitten moottoriurheilua, mikä kiinnostaa niin että itse voi osallistua.☺️- Rytmissäkeinuvat
Jotkuhan lähtee jopa Kuubaan asti tanssimaan. Kuten erään tuttavan vaimo kuulemma joka vuosi tekee tuttöporukalla. Se tanssi katsos vetää maailman ääriin ;)
Minun suhteissani mies laihtuu.
Harmaaritari kirjoitti:
Ihmekös tuo jos sä et leivo sille pullaa :D
Jauhopussit ovat alkaneet huutaa prisman leivonta-aineskäytävällä numero seitsemän.
Ne eivät ole ennen puhuneet.
Mitä on tapahtumassa.misspönttöuuni kirjoitti:
Jauhopussit ovat alkaneet huutaa prisman leivonta-aineskäytävällä numero seitsemän.
Ne eivät ole ennen puhuneet.
Mitä on tapahtumassa.Sä vaan kuulet paremmin, perinteinen perheenemämäntä sun sisällä on alkanut pyrkimään pintaan :)
Harmaaritari kirjoitti:
Sä vaan kuulet paremmin, perinteinen perheenemämäntä sun sisällä on alkanut pyrkimään pintaan :)
Sissus sentään.
(naurua)
- vinkuiivarit
No meillä kävi päinvastoin niin että mies lihoi (valitettavan paljon) ja minä olen pysynut hoikkana. Että se siitä teoriasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271184Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851032Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128878vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22793Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769