Säilytätkö nainen rahaa tissiliiveissäsi

Kaisanoasaa

60

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenn

      Säilytän pilluhuulien välissä.

      • K-kaupan_Väiski

        Se nyt on sanomattakin selvää. Tiedoksi vaan että minun kauppaani et tule enää tyrkyttämään niitä pillulimaisia seteleitäsi.


      • nainenn
        K-kaupan_Väiski kirjoitti:

        Se nyt on sanomattakin selvää. Tiedoksi vaan että minun kauppaani et tule enää tyrkyttämään niitä pillulimaisia seteleitäsi.

        Suosin ässää.


      • S-marketin_Tarmo
        nainenn kirjoitti:

        Suosin ässää.

        Sinulta on pääsy kielletty minun kauppaani.


    • En usko että ne rahat olisi pilalla. Ei tissit voi olla likaisia. Olen nähnyt "opetusfilmejä" joissa naiset hyvin huolellisesti saippuan kanssa pesevät tissinsä. Naiset varmaan on nähneet niitä samoja.

      Sukissa en ole rahaa pitänyt, mutta pakko myöntää että taskuvarkauden vuoksi rahaa ja kortteja tulee pidettyä lähempänä turvassa. Silti joskus pitää kokeilla onko tavarat tallessa, mikä tietysti ulkopuolisesta varmaan näyttää ihan tavalliselta itsensä koskettelulta taikka taskubiljardilta.

      • Ei tissit olekaan likaisia, se on raha mikä on likaista.


      • YökYökJaYök

        Kassalla käsi housuun ja poimit pallihikiset setelit?? Yök.


      • YökYökJaYök kirjoitti:

        Kassalla käsi housuun ja poimit pallihikiset setelit?? Yök.

        Kassaa ym. varten on taskussa lompakko. Mutta ei siellä pidetä enempää kuin on ilman harmia varaa menettää varkaille.


    • Rakkolaastareita, kosteuspyyhkeitä, tulitikut, taisi olla pari kumilenkkiäkin. Vaelluksilla se on tarkkaa tilan kanssa.

      Rahaa ei reissulla ole tarvittu.

      • Hmm...

        (tutkii)

        Joo, tännehän mahtuu yllättävän paljon, Itse asiassa vaikka mitä!
        Uusi akku, vararengas, tunkki...

        Pushupeissa on vielä pienet taskut, että on passillekin paikka ja kertakäyttösadetakki tuntuisi tuohon sujahtavan.

        Tissipoweria!


      • EdesUnissa

        "Rahaa ei reissulla ole tarvittu."

        Toi on tosi keksiliästä. Kun tarviit jakoavaimen niin riisut liivit ja euroja niin ...?


      • EdesUnissa kirjoitti:

        "Rahaa ei reissulla ole tarvittu."

        Toi on tosi keksiliästä. Kun tarviit jakoavaimen niin riisut liivit ja euroja niin ...?

        Niin mitä?


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin mitä?

        Jo tunnin seison täällä parkkimittarin luona pussillisen kahden euron kolikkoja kanssa.

        Nim: "Seisoskelenko turhaan"


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Jo tunnin seison täällä parkkimittarin luona pussillisen kahden euron kolikkoja kanssa.

        Nim: "Seisoskelenko turhaan"

        Että mitä? Mä en tänään just nyt ymmärrä.

        Mulleko sä ne kolikot antaisit.

        Älä jum.lauta siellä helteessä seistä horota, kohta olet dehybridi..demilitari...dehydraatisoitunut tjsp. Pois sieltä ukkeli.


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Että mitä? Mä en tänään just nyt ymmärrä.

        Mulleko sä ne kolikot antaisit.

        Älä jum.lauta siellä helteessä seistä horota, kohta olet dehybridi..demilitari...dehydraatisoitunut tjsp. Pois sieltä ukkeli.

        Hyvä ohje. Taitaa olla vain myöhässä. Olen jo täysin demilitarisoitunut. Menen kolikkoineni, pidä sinä pikkarisi...


      • EdesUnissa
        EdesUnissa kirjoitti:

        Hyvä ohje. Taitaa olla vain myöhässä. Olen jo täysin demilitarisoitunut. Menen kolikkoineni, pidä sinä pikkarisi...

        Siis "olen jo täysin demoralisoitunut". Pitää kai mennä nukkumaan. Seisoin liian kauan auringossa.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Siis "olen jo täysin demoralisoitunut". Pitää kai mennä nukkumaan. Seisoin liian kauan auringossa.

        Haha, sä taidat olla nyt ihan defibrilloitunut...ja ja...dekoratiivinen ukkeli koko mies.

        Hetken jo kietämäti luulin, että olet Ahvenanmaalta, mitäs menit sekoilemaan...

        Ja mä en mun biksuja myy. :D
        Kaksi päivää meni, että tajusin, mitä.


    • Rakkolaastareita, kosteuspyyhkeitä, tulitikut, taisi olla pari kumilenkkiäkin. Vaelluksilla se on tarkkaa tilan kanssa.

      Rahaa ei reissulla ole tarvittu.

      • Tuplaoikeuspaperit on myös tissien välissä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuplaoikeuspaperit on myös tissien välissä.

        Hiljaa, paskavittu!


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Hiljaa, paskavittu!

        Siisti suusi, apina.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Hiljaa, paskavittu!

        Ui sinä stna Tallinnaan kolikko pe*seessä äläkä tule mulle mun hiljaata huutelemaan tai panen sut tissien väliin Sarvijaakon kanssa, siellähän sitten uikutat.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Hiljaa, paskavittu!

        Kyllä v.tuttais olla mies kun ei stna edes tissejä ole.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ui sinä stna Tallinnaan kolikko pe*seessä äläkä tule mulle mun hiljaata huutelemaan tai panen sut tissien väliin Sarvijaakon kanssa, siellähän sitten uikutat.

        Kutitteleeko mukavasti sarvijuakon sarvet nännilöitä? Työnnä vielä kuolleen miehes kyrvän muotoseks veistämäs halako pilluus!

        **korjaan: pikkunen tikkune puutikku**


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä v.tuttais olla mies kun ei stna edes tissejä ole.

        Enemmän vituttais jos ois manboobsit.

        Miesten rintaliivejäkin löytyy, jollei nyt useimmista kaupoista, niin ainakin postimyynnistä. Monilla on sellaisillekin tarvetta (enkä nyt tarkoita tranvestiitteja).


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Kutitteleeko mukavasti sarvijuakon sarvet nännilöitä? Työnnä vielä kuolleen miehes kyrvän muotoseks veistämäs halako pilluus!

        **korjaan: pikkunen tikkune puutikku**

        Anakondan pikkuveli, oletan. Tunge sinä hanuris kusiaispesään ja hinkkaa siinähetki, silvuplee.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Enemmän vituttais jos ois manboobsit.

        Miesten rintaliivejäkin löytyy, jollei nyt useimmista kaupoista, niin ainakin postimyynnistä. Monilla on sellaisillekin tarvetta (enkä nyt tarkoita tranvestiitteja).

        Ois kai niitä sitten naistenkin kiva purisella :D Siis jos miehellä ois, kyllä mä tilanteen käyttäisin hyväkseni.

        (naurua)


    • pitkätukka-68

      Tuohonkin ois olemassa helppo ratkaisu, josta kaikki eivät ilmeisesti ole koskaan kuulleet: pankkikortti.

      • Pitäisi lanseerata markkinoille push-up rintaliivit joissa on NFC-siru (Near Field Communication).


      • pitkätukka-68
        Ananias kirjoitti:

        Pitäisi lanseerata markkinoille push-up rintaliivit joissa on NFC-siru (Near Field Communication).

        Jotkut kaupat mainostavatkin, että "maksa vilauttamalla".


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Jotkut kaupat mainostavatkin, että "maksa vilauttamalla".

        Siistiä.


    • Vyölaukut on ( kuulemma) taas muotia.

      • pitkätukka-68

        Kääk.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kääk.

        Sopii erityisen hyvin ihmisille, jotka ilmaisevat itseään sanomalla " Kääk"

        🙃

        Sekä niille, jotka pitävät sukkia sandaaleissa..


      • pilluhuulikostaja
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sopii erityisen hyvin ihmisille, jotka ilmaisevat itseään sanomalla " Kääk"

        🙃

        Sekä niille, jotka pitävät sukkia sandaaleissa..

        Voi ny vittu !, olisit sinäkin edes mies ja pitäisit ne sandaalit siellä sukiSSA !


      • pilluhuulikostaja kirjoitti:

        Voi ny vittu !, olisit sinäkin edes mies ja pitäisit ne sandaalit siellä sukiSSA !

        Varvastossujen kanssa taitaa olla vähän vaikeampi pitää sukkia, vai?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Varvastossujen kanssa taitaa olla vähän vaikeampi pitää sukkia, vai?

        Niin, tai...

        https://www.e-ville.com/img/p/13343-57030-thickbox.jpg

        Luulenpa että näillä sukka-skandaali -miehillä on mustat varpaat ja jalkasilsa..vähintään, ehkä jopa räpylät..Kääk.


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sopii erityisen hyvin ihmisille, jotka ilmaisevat itseään sanomalla " Kääk"

        🙃

        Sekä niille, jotka pitävät sukkia sandaaleissa..

        En käytä sandaaleja enkä yleensä edes sukkia kesällä. Aina en käytä kenkiäkään, enkä missään nimessä vyölaukkua.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En käytä sandaaleja enkä yleensä edes sukkia kesällä. Aina en käytä kenkiäkään, enkä missään nimessä vyölaukkua.

        Mulla oli eilen sandaalit, tai mitkä ihmeen lipokkaat olikaan..mutta ihme kyllä ei sukkia.

        Vyölaukkuhan oli ihan kätevä, tosin ei siinä ole tilaa koiran vesipullolle, joten reppu mulla on käytännössä aina. Mutta entäs miehet, jotka aristelee laukun käyttöä? Ei reppua tarttea pelkän puhelimen ja avainten takia..


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla oli eilen sandaalit, tai mitkä ihmeen lipokkaat olikaan..mutta ihme kyllä ei sukkia.

        Vyölaukkuhan oli ihan kätevä, tosin ei siinä ole tilaa koiran vesipullolle, joten reppu mulla on käytännössä aina. Mutta entäs miehet, jotka aristelee laukun käyttöä? Ei reppua tarttea pelkän puhelimen ja avainten takia..

        Mulla on nykyään aika harvoin koiran vesipulloa mukana kun ei ole koiraakaan.
        Ihan riippuu tarvittavan tavaran määrästä mahtuuko mukaan otettava omaisuus housun- tai takintaskuun, vai tarviiko mukaan jonkun veskan vai jopa repun.

        Ruoanhakureissulla reppu, muuten pärjään vähemmällä.

        Eikä viinipullo kuitenkaan mahtuis vyölaukkuun.


    • Alushousuissa pidän rahat. Pysyy kätevästi aina matkassa, paperiraha on myös käytännöllinen jos wc- paperi on loppu ja pakko päästä hyhhyh.

      Eikä monikaan uskalla etsiä hirmuisia käteisvarojani kalsareista.

      • Persposkien välissähän olis helppo pitää pankkikorttia. Jep.


      • Raiskaajas löytää sitte sieltä palkkiosa.


      • Niih
        minkkilaukku kirjoitti:

        Raiskaajas löytää sitte sieltä palkkiosa.

        Hyvää asiakaspalvelua.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Persposkien välissähän olis helppo pitää pankkikorttia. Jep.

        Hehe, vois se istuessa olla vähän ikävän tuntuinen. 💳


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Raiskaajas löytää sitte sieltä palkkiosa.

        Ääää, ei nekään mitä ja ketä tahansa raiskaa. Tämän ikäinen ja näköinen klöpö saa olla melko rauhassa.

        Ja minuun kajotessa tarttuu paitsi musta silmä myös rutto!


    • vaihtoehtoinen_lompakko

      Masssiivisten amerikkalais tyyppisten perskannikoiden vileydessä säilytetty raha ei haise.

    • kaisanoasaa

      Elokuvissa huorat pistää aina setelit tissiliiveihin.

      • Sitä tapahtuu tosielämässäkin.

        Jos parisuhteessa elävä mies sattuu jättämään setelin johonkin näkyville, niin ohikulkeva puoliso ottaa sen käteensä ja sulloo tissiliiveihinsä. Yleensä se tehdään vieläpä niin että mies näkee koko episodin, ja jos mies huomauttaa asiasta, niin hän saa koppavan vastauksen "voithan yrittää ottaa sen multa takaisin".

        Ehkä tuohon liittyy jonkunlainen testi miehelle; suhde on loppusuoralla jos mies ei ryhdy kaivamaan edes 500 euron seteliä puolisonsa tissiliiveistä.


      • Ananias kirjoitti:

        Sitä tapahtuu tosielämässäkin.

        Jos parisuhteessa elävä mies sattuu jättämään setelin johonkin näkyville, niin ohikulkeva puoliso ottaa sen käteensä ja sulloo tissiliiveihinsä. Yleensä se tehdään vieläpä niin että mies näkee koko episodin, ja jos mies huomauttaa asiasta, niin hän saa koppavan vastauksen "voithan yrittää ottaa sen multa takaisin".

        Ehkä tuohon liittyy jonkunlainen testi miehelle; suhde on loppusuoralla jos mies ei ryhdy kaivamaan edes 500 euron seteliä puolisonsa tissiliiveistä.

        Hauska mieliva syntyi tuosta, terhakkaperäinen nainen pyllistelee pitkin kämppää keräämässä irtovitosia, Sitähän voisi vaikka huvituttaa itseään niin että ripottelisi pieni seteleitä sinne tänne, 2-eurosiakin voi laittaa ja katsoisi mihin se ne työntää.


      • Haalistunutafrikantähti

        :DDD


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hauska mieliva syntyi tuosta, terhakkaperäinen nainen pyllistelee pitkin kämppää keräämässä irtovitosia, Sitähän voisi vaikka huvituttaa itseään niin että ripottelisi pieni seteleitä sinne tänne, 2-eurosiakin voi laittaa ja katsoisi mihin se ne työntää.

        "2-eurosiakin voi laittaa ja katsoisi mihin se ne työntää."

        Eikös kolikot tungeta pajatsoon?



    • Mä säilytän rotanmyrkkyastiassa.

    • Ymmärrän yskän..

      Joku tautisen näkönen lutka kaivaa kosteat tuntuset setelit utareidensä välistä..

      Hyi helevetti.. :D

    • Puhelin ja avaimet💕🌸💕🌸💕🌸

      • Puhelimessa on suojakotelot ja kortit tulevat hyvin mukava.💕🌸💕🌸💕🌸


      • valtakunta kirjoitti:

        Puhelimessa on suojakotelot ja kortit tulevat hyvin mukava.💕🌸💕🌸💕🌸

        Ymmärrän hyvin kun sellainen neliskanttinen pullottaa se on sit se puhelin.


      • Nykyään on kämmen kokoinen älypuhelin. Se ei huku tissiin.


      • Hassuilta tässä on se että en edes pilaile ja sivulle kun lapsikin syö tissiä. Ei koskaa nänninpihalle sehän olisi yököttävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe