https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005769281.html
naisten kyydissä istuessa monesti on epävarma olo. kerran rysähti naisella upee 2 ovinen mb päin valopylvästä, kun istuin kyydissä. lisäsi entisestään epävarmuutta.
tosta ambulanssista tuli vielä mieleen kaksikin tosielämän esimerkkiä, jossa naishoitajilla ollut vaikeuksia kantaa mies asunnosta rappusia pitkin ambulanssiin.
ps mä en tämmösiä minnekään sossu palstalle kirjota.
luotatteko naisiin kuljettajina
15
212
Vastaukset
- pitkätukka-68
Ööö.. Miten tuo ambulanssi liittyy naiskuljettajiin?
- ätmelsson
lue kappale kaksi uudestaan
- ei.voi.naisiin.luottaa
oikein miettii missä asiassa naiseen voi luottaa ja ainoa mikä tulee mieleen on kun mies saa tilin niin nainen tuhlaa sen ja se on varma
- Niih
Siihen voi luottaa, että nainen pettää aina.
- totta.joka.sana
Niih kirjoitti:
Siihen voi luottaa, että nainen pettää aina.
totta
- trollikka
Ei siis mitenkään. Mutt pääsipä taas yks kiusanhenki tölvimään naisia, hupinsa kaikilla ja muutamilla se on ihan ilmaista... silkkaa ilkeyttä!
Selvittelisette äijät välejänne jossain muhalla kuin asutuskeskuksissa, kuten viime yönä taas Turussa on ammuskeltu. Uhri on sairaalaassa paikkauttamassa jalkaansa... ja poliisin suojeluksessa.- asiassa.kuin.asiassa
etkö sinäkään luota naisiin ja hyvä niin ja jos kerrankin luotat naiseen niin pian sydämmesi itkee
- trollikka
Mun vastaus oli kyllä alunperin klikattu tuolle ->pitkätukka-68:lle..
" Ööö.. Miten tuo ambulanssi liittyy naiskuljettajiin?"
Katso vaikka ajasta milloin sen lähetin tänne!
On vaan joutunut ihan erikseen... irti kyseisestä asia yhteydestä ja sitähän tällä palstalla sattuu!
Ps. olen nainen
- pitkätukka-68
Mun lapseni äiti, naisille tyypilliseen tapaan, ei voinut millään olla jatkuvaati antamatta ajo-ohjeita.
Tähän kyllästyneenä sanoin et aja sit mieluummin ite.
Hyvin hän ajoi, ei siinä mitään. Ja tämän järjestelyn ansiosta sain siinä apukuskin paikalla tietty ottaa välillä kaljaakin. Vaikken mä siihen aikaan juuri juonutkaan.- trollikka
No, nyt sinä paljastuit! Hyacinth Bucket on vaimosi ja sinä olet siis Richard Bucket.
Palstahan on varsin villi paikka nykyään. =))
Saas nähdä kelle tämä viesti nyt menee.
- pettää.itse.itsensä
luottaako nainen edes itseensä niin nainen tietää että pettää itseäänkin eli nainen ei voi luottaa edes itseensä
- Tämä-selvä
Kerran olin naisen kyydissä joka ajoi 150 km tunnissa. Pelkäsin tosissani että se ajaa ulos tieltä. Sen jälkeen päätin että olen se joka istuu aina ratin takana ja määrittelen oman kohtaloni.
- lihavihatipunen
Arvaapa ajaako miehet enemmän tuollaisia nopeuksia? Ajaa. Tai sitten naiset eivät vaan jää kiinni. Sama koskee rattijuoppoja.
Ite ajan kuin reikä päässä..
180km/h menee aika helposti rikki aamulla töihin mennessä.
Mutta ei mulla ole niin saatanan töksähtelevää ajotapaa kuin suurimmalla osalla naisista.
Kaistanvaihtoki on sellasta että miettii oikaseekohan se ennen tuota kaidetta.
:D- Äädämi11111
En todellakaan luota. Niillä on koko ajan päässään niitä niiden "tunteita", mikä aiheuttaa arvaamatonta käytöstä, saattavat tehdä aivan älyttömiä temppuja, "kun ne tunteet vaan käski tehdä niin". Ja koska tahansa niiltä voi alkaa sieltä viturasta tulla valkovuotoa ja verta ja äpäriä, mikä myös haittaa olennaisesti moottoriajoneuvon kuljettamiseen keskittymistä. Saudi-Arabia viimeisenä teki pahan virheen, kun päästi reikähaaraiset rattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212013- 621944
- 1001841