Olin tänään vähän erikoisemman näköisellä polkupyörällä liikkeellä, jollaisia ei todellakaan tule vastaan tässä kaupungissa juuri koskaan, vaikka keskikokoinen kaupunki onkin.
Huomasin risteyksessä pyörätielle pysähtyneen kaksi teinityttöä.
Näyttivät räpläävän älypuhelinta ja ohittaessani heidät toinen heistä selvästi sanoi Pliiiis...
Yrittikö ottaa kuvaa erikoisesta pyörästäni.
Hähää, eipä kerenny, menin senverran vauhdilla ohitse.
Meikäläisestä ei teinitytöt tarvi kuvia ottaa, siinäpä jäi ihmettelemään evät levällään.
Mitä se teinityttö änkytti....
12
264
Vastaukset
- döflkdöl
Jos ottaa kuvan antaa suostumuksen seksiin!
- Pano_meni_sivu_suun
Olisit pysähtynyt ja PANNUT niitä molempia. Vaan tekemättä jäi kun olet ätmi ja vielä incel.
- Kansankynttilä
Kyllä se selkeästi oli panopyyntö!
Hyvä että pidit puolesi, olemme ylpeitä! - Glmooria
Taisit saada auringonpistoksen.. Eiköhän teinit katsele ikäisiään komeita poikia, eikä fossiileita. Taisivat tytöt katsoa inhoten sedän pallomahaa.. Ja löysää takamusta.
- mkjhn
"Pliis, mene pois näkökentästä" oli varmaantytön sanoma.
- SinkkuPyörämies
mkjhn kirjoitti:
"Pliis, mene pois näkökentästä" oli varmaantytön sanoma.
Juu, ei siinä kauaa maisemaa pilattu. Pari sekuntia kesti ohiajo ja 10 sekunnissa oltiin jo silmän kantamattomissa.
- kaisanoasaa
Nyt meni piukat pillut sinulta ohi kun et heti siinä risteyksessä ruvennut hässimään.
- rotott
Tosissas kuvittelet että teinityttöjä kiinnostaisi sun pyörä kun kännykkää räpläävät? :)))))))
- njhgb
Tuollaisia ne on. Elävät omassa mielikuvitusmaailmassaan, vailla mitään yhteyttä todellisuuteen.
- Hyvämuistaa
njhgb kirjoitti:
Tuollaisia ne on. Elävät omassa mielikuvitusmaailmassaan, vailla mitään yhteyttä todellisuuteen.
Darkkis ja peris elävät myös omassa mielikuvitusmaailmassaan. Mutta niinpä ne ovatkin Ananiaksen ohella palstan kuonaa.
- Iuunmurskaaja-kake
Hyvämuistaa kirjoitti:
Darkkis ja peris elävät myös omassa mielikuvitusmaailmassaan. Mutta niinpä ne ovatkin Ananiaksen ohella palstan kuonaa.
Veli, todistat väkevästi!
Sulla oli erikoinen pyörä
Mut myö ei sulle pilluva myörä
No tota mun kaverii saat polkee
Vaik ootki jotaii kolköeet (30).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947