Naisten vaatimukset

Jasso

Miehet ovat huomaamattaan naiselle vain lompakkoja ja statuksen nostattajia? Naiset ovat eläimiä, jotka pyrkivät vain hyötymään miehestä kaikin mahdollisin keinoin. Esimerkkejä naisten vaatimuksista ja niiden "suomennokset".

Lihaksikas: Koska nainen on niin heikko, että tarvitsee suojelijaa "yhyy"

Hyvä ammatti: Miehen palkka on iso ja siihen pääsee käsiksi ajan mittaan.

Hieno auto: Eihän sitä missään kotterossa kehtaa edes näyttäytyä. Ja siinäkin näkyy varallisuus.

Komeus: Eihän minkään näppynaamaisen rasvaletin kanssa kehtaa liikkua. Ja ystävät ovat kateellisia. Mikäs sen parempaa kuin olla muiden yläpuolella.

Hyvä maine: Nostattaa samalla myös naisen mainetta.

On ihan paskapuhetta, että nainen voisi kiinnostua miehen sisimmästä. "Ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan" JAVITUT! Nainen ei hae miehestä mitään muuta kuin hyötyä.

Mihin mies tarvitsee naista? Miehet osaavat tehdä ruokaa, pyykätä, siivota jne. ja päälle vielä sitten nämä ns. miehiset työt joihin nainen tarvitsee apua kuten pienet remonttihommat ja autojen huollot jne.

57

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksijotainmuuta

Tämäkin asia on miljoona kertaa todettu palstalla... miksi siitä pitää jankata? Se on nyt tullut selväksi että naiset on kaikkea tuota ettekä tarvitse naista mihinkään.. nyt vain keksimään elämälle jotain muuta kuin palstalla ruikuttaminen! Eiks joo?

"Komeus: Eihän minkään näppynaamaisen rasvaletin kanssa kehtaa liikkua. Ja ystävät ovat kateellisia. Mikäs sen parempaa kuin olla muiden yläpuolella."

Ei siihen muuten itselläni ystävien kateus vaikuta, vaan en vain tunne seksuaalista vetoa rumaan.

• fdsfdsfsd

On helpompi ajatella että naiset on pahoja ja turhia eikä niitä kannata huolia, kuin hyväksyä se ettei kukaan koskaan rakastunut juuri itseen.. muut miehet saivat naisen rakkautta. Todellisuudessa kuka tahansa näistä jankkaajista ottaisi naisen heti kun sellainen osoittaisi kiinnostusta ja nainen kiinnostaisi. Toi jankkaus ei oo muuta kuin pahaa oloa siitä että naista ei ole. No onneksi aloittaja ei sanonut olevansa mgtow, se irrottaa aina naurut...

• naisen.aivot

Eipä päivystävältä femakolta mennyt monta minuuttia tulla valittamaan.

• miehen.logiikka
        naisen.aivot kirjoitti:

Yksikään teistä yhden asian jankuttajista ei ole vastannut, että eikö olisi parempi keksiä ajallaan jotain muuta tekemistä kuin valittaa hirviömäisistä naisista? Vai noinko haluat elämäsi käyttää?

• fddfsdfsdf
        naisen.aivot kirjoitti:

Eikä päivystävältä ätmiltä mennyt kauaa peukuttaa kommenttias. Onkohan jotkut täällä jatkuvasti???

• nykyämmätfyifan

Ei ämmät enää osaa omia hommiansa -edes siivoamistakaan
      pyykkipulverit lattian pesuun ja mies liukastuu kuin kortonkiin
      pää halki ja ämmä istuu bingossa vakuutusrahoilla

• DarkEear

Mitä uutta tässä on? Ainoastaan ätmejä kiinnostaa naisten vaatimukset.

• shoppailijaFrouwa

Ämmät ruotuun!!!!!Eikä enää SENTTIÄKÄÄN RAHAA

• Paljonko aloittajalla on ikää?
      Kuulostat aivan uhmaikäiseltä pikkulapselta..

• mietisnyt

Jotenkin tekopyhä tuollainen teksti, kun miehet suosii itse nuorta ja kaunista ihan tasoteoriankin mukaan. Eikä kuulemma naisen muilla ominaisuuksilla ole mitään merkitystä.

• Miksi miehet viehättyy itseään pienemmästä ja heikommasta naisesta..

Miksi me pietään sellasta naisellisena ja seksikkäänä..

Oliskohan meillä karjuilla sellanen naisen suojelus vietti ja naisilla on sitten vastapainona suojeltavana olo vietti.

• iinpä

Niinpä... täällä palstalla tulee aina mieleen se "ota hirsi ensin omasta silmästäsi" jne.

• Per-kel

Mie 1.88 Hän 1.50 mutt saman pituisii sängyssä :*

• ylva

Mies voi myöskin olla ajoittain suojelun ja tuen tarpeessa ainakin henkisesti.
        Naisena en halua olla tahdoton tossukka, joka tarvitsee miehistä varjelusta kaikkialla. Olen matkustellut maailmalla yksin ja pärjännyt.
        Apua kyllä olen pyytänyt ja saanut, samoin antanut oman kykyni mukaan. Sehän on luonnollinen osa ihmisyyttä ja palvelua.
        Toki ajatuksena, että mies suojelee naistaan ja perhettään jonkin uhkan sattuessa kohdalle, tuntuu äärimmäisen hyvältä.

• ylva kirjoitti:

Naisena en halua olla tahdoton tossukka, joka tarvitsee miehistä varjelusta kaikkialla. Olen matkustellut maailmalla yksin ja pärjännyt.
        Apua kyllä olen pyytänyt ja saanut, samoin antanut oman kykyni mukaan. Sehän on luonnollinen osa ihmisyyttä ja palvelua.
        Toki ajatuksena, että mies suojelee naistaan ja perhettään jonkin uhkan sattuessa kohdalle, tuntuu äärimmäisen hyvältä.

Tein tähän aiheeseen liittyen keskustelun aloituksen. Sulla voi olla varmaan paljon sanottavaa tuohon.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15356179/todellavaikeeta-onko-mun-odotukset-epatyypilliset

• ylva kirjoitti:

Niin onhan se mukavaa jos ei tarvis kuumeessa lähteä kauppareissulle. :D

Naiselle tulee niin naisellinen olo kun pääsee ison karhun kyytiin.

Ei tarvi pelätä mitään.. :D

Ja mulle nyt on aina ollu sanomattaki selvää että naista suojellaan..

Se nyt vaan on miehen tehtävä vaikkakin kuulostaa hieman kohtuuttomalta.

• ylva
        KonnaKettu kirjoitti:

Oikeita miehiä siis on vielä olemassa, hienoa.
        En nyt mitään naisellista oloa saa miehen suojeluksessa, se tulee ihan muissa yhteyksisssä, oikeastaan olemalla nainen sinkkuna tai suhteessa.
        Suojelu on ehkä enemmänkin suhteen suojelua eli tyyliin me ja muu maailma. Kun toinen tarvitsee tukea, on sitä valmius antaa ja saada sukupuoleen katsomatta.

• ylva
        todellavaikeeta kirjoitti:

Tein tähän aiheeseen liittyen keskustelun aloituksen. Sulla voi olla varmaan paljon sanottavaa tuohon.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15356179/todellavaikeeta-onko-mun-odotukset-epatyypilliset

Korkea koulutus ei takaa hyvää yleissivistystä ja kauneus mukavaa luonnetta. Kaikenlainen ominaisuuksien niputtaminen johtaa harhaan.
        Parisuhteen onnistumisen kannaltakaan ei ole yhtä ja samaa tekijää. Joku hakee itsensä kaltaista ja toinen vastakohtaa. Joku haluaa valtaa, toinen alistua.
        Asioita ei pitäisi tehdä turhan vaikeiksi, vaan uskallus elää ja tutustua uusiin ihmisiin opettaa itsestä paljon. Aina voi mennä toiveet pieleen, mutta mitä sitten. Parempi elää täysillä kuin odottaa ihmeitä.

• KonnaKettu kirjoitti:

Olishan sitä toki mukava, jos olis iso kaveri, kuten Tony Halme oli. Muutenkin oli omalla tavallaan ihan hauska tyyppi. Kyllä ilman muuta haaveilinkin nuorempana, että olis tulevaisuudessa iso.
        Valitettavasti isoksi tuleminen on joillekin todella vaikeeta. On vaan ollut pakko miettiä, miten muulla tavoin voisi tehdä naisiin vaikutuksen.

• KonnaKettu kirjoitti:

Luin joitain kommentteja, joissa puhuit myös kestävyydestä fyysisen voiman lisäksi. Varmasti molemmat ovat hyödyllisiä. Niinpä, sitten vielä olla hyvä kestävyys ja tarpeeksi voimaa. Jotkut voi olla tässä asiassa onnekkaampia ja saavat toki voiman ja ison koon ansiosta naisen kiinnostumaan. Vahvuus on ilman muuta, jos on hyvä urheilussa ja voimalajit varmasti on eduksi, jos on edellytyksiä olla niissä hyvä.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Olishan sitä toki mukava, jos olis iso kaveri, kuten Tony Halme oli. Muutenkin oli omalla tavallaan ihan hauska tyyppi. Kyllä ilman muuta haaveilinkin nuorempana, että olis tulevaisuudessa iso.
        Valitettavasti isoksi tuleminen on joillekin todella vaikeeta. On vaan ollut pakko miettiä, miten muulla tavoin voisi tehdä naisiin vaikutuksen.

Jos oot pikkumies ja yrität rahalla/statuksella sitä paikata niin siitä ei jää kuin paskan maku suuhun..

Sama homma jos yrität paikata sitä itsetuntoa vetämällä horkkaa ja hankkimalla isot lihakset..

Parempi vaan hyväksyä että nyt on tälläset kortit.. Näillä pelataan. :D

Asioiden hyväksyminen näkyy heti yleisessä habituksessa..

• KonnaKettu kirjoitti:

Jos oot pikkumies ja yrität rahalla/statuksella sitä paikata niin siitä ei jää kuin paskan maku suuhun..

Sama homma jos yrität paikata sitä itsetuntoa vetämällä horkkaa ja hankkimalla isot lihakset..

Parempi vaan hyväksyä että nyt on tälläset kortit.. Näillä pelataan. :D

Asioiden hyväksyminen näkyy heti yleisessä habituksessa..

En nyt ehkä voisi sanoa, että olen pikkumies esimerkiksi kohtuuttoman lyhyt. Sanotaanko näin, että olisin koko elämäni halunnut olla lihaksikkaampi ja vahvempi. Turhaudun ehkä salilla liian helposti :D Saliharjoittelu onkin ollut mulle aina jollain tavoin tuskaa :D Ehdottomasti kannattaa kuitenkin sen verran minkä pystyy. Tuo, että hyväksyis nimenomaan ne kortit, mitkä on saanut, on kyllä fiksu ajatus. Ehkä siihen joskus tulevaisuudessa oppii. Sanotaanko näin, että se on mahdollista.

En nyt ehkä voisi sanoa, että olen pikkumies esimerkiksi kohtuuttoman lyhyt. Sanotaanko näin, että olisin koko elämäni halunnut olla lihaksikkaampi ja vahvempi. Turhaudun ehkä salilla liian helposti :D Saliharjoittelu onkin ollut mulle aina jollain tavoin tuskaa :D Ehdottomasti kannattaa kuitenkin sen verran minkä pystyy. Tuo, että hyväksyis nimenomaan ne kortit, mitkä on saanut, on kyllä fiksu ajatus. Ehkä siihen joskus tulevaisuudessa oppii. Sanotaanko näin, että se on mahdollista.

Salilla harjoitteluhan vaatii kärsivällisyyttä.

Siihen tottuu sitten jonku ajan päästä.

Hyvähän on pitää kroppa kondiksessa... Meinasin vaan niitä jotka vetää sen ihan överiksi. :D

Ei kannata ruveta vertaamaan itteään johonki telkkarin könsikkääseen.. Ja aatella että se on se mitä naiset haluaa.

Niin ne hömppä naisetki rupeaa luulemaan että tollasen zumba pimun ne miehet haluaa kun ne kattoo jotain Nicole Scherzingeriä.

Jotku jopa rupeaa muuttamaan ulkonäköään aivan järkyttävällä tavalla että näyttäisivät jotenki eksoottisemmalta. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Salilla harjoitteluhan vaatii kärsivällisyyttä.

Siihen tottuu sitten jonku ajan päästä.

Hyvähän on pitää kroppa kondiksessa... Meinasin vaan niitä jotka vetää sen ihan överiksi. :D

Ei kannata ruveta vertaamaan itteään johonki telkkarin könsikkääseen.. Ja aatella että se on se mitä naiset haluaa.

Niin ne hömppä naisetki rupeaa luulemaan että tollasen zumba pimun ne miehet haluaa kun ne kattoo jotain Nicole Scherzingeriä.

Jotku jopa rupeaa muuttamaan ulkonäköään aivan järkyttävällä tavalla että näyttäisivät jotenki eksoottisemmalta. :D

Joo, on mulla kokemusta. Joskus yritin aika vakavissanikin päästä hyviin tuloksiin, mutta kärsivällisyyttä vaatii kyllä ja paljon. Välillä sitten turhauduin vähän ehkä turhankin pitkäksi aikaa.

"Ei kannata ruveta vertaamaan itteään johonki telkkarin könsikkääseen.. Ja aatella että se on se mitä naiset haluaa."

Jep, mä luulen, että tuo telkkari vähän liikaakin voi joitakin manipuloida. Kyllähän esimerkiksi toimintaelokuvissa voi olla todellakin lihaksikkaita nuo sankarit. On tärkeetä olla realiteetit hallussa. Ei naiset välttämättä mitään kovin lihaksikkaita halua sen enempää kuin kohtuu treenanneen näköisiä. Tuskin rimpula nyt ihan maksimissaan naisen makuunkaan on, jos ajatellaan pelkkää kroppaa.

• ylva kirjoitti:

Oikeita miehiä siis on vielä olemassa, hienoa.
        En nyt mitään naisellista oloa saa miehen suojeluksessa, se tulee ihan muissa yhteyksisssä, oikeastaan olemalla nainen sinkkuna tai suhteessa.
        Suojelu on ehkä enemmänkin suhteen suojelua eli tyyliin me ja muu maailma. Kun toinen tarvitsee tukea, on sitä valmius antaa ja saada sukupuoleen katsomatta.

No riippuu tietenki mistä tykkää.

Eipä noista suhteista mittään hyötyä ole jos ei auteta toisiaan.

Kattelen ekana että oma paatti pysyy pinnalla.

Eihän semmosessa suhteessa ole mitään järkeä jossa ei ole minkäänlaista huolenpitoa.
        Kummakki pitää jotain hirveää tiliä tekemisistä.

Joo, on mulla kokemusta. Joskus yritin aika vakavissanikin päästä hyviin tuloksiin, mutta kärsivällisyyttä vaatii kyllä ja paljon. Välillä sitten turhauduin vähän ehkä turhankin pitkäksi aikaa.

"Ei kannata ruveta vertaamaan itteään johonki telkkarin könsikkääseen.. Ja aatella että se on se mitä naiset haluaa."

Jep, mä luulen, että tuo telkkari vähän liikaakin voi joitakin manipuloida. Kyllähän esimerkiksi toimintaelokuvissa voi olla todellakin lihaksikkaita nuo sankarit. On tärkeetä olla realiteetit hallussa. Ei naiset välttämättä mitään kovin lihaksikkaita halua sen enempää kuin kohtuu treenanneen näköisiä. Tuskin rimpula nyt ihan maksimissaan naisen makuunkaan on, jos ajatellaan pelkkää kroppaa.

Kannattaa muistaa laittaa se ruokavalioki kuntoon.

Ei kannata ruveta rehkimään kun sillon sitä rupeaa vieroksumaan.
        Kyllä ne tulokset rupeaa näkymään ihan lyhyen ajan sisään ihan kaikilla.

Toisia ihmisiä ei piä ruveta kadehtimaan koska maailmassa riittää ihmisiä joilla menee paremmin ja ovat paremman näkösiäki.

Jos rupeaa vertaamaan itteään esim. The Rockiin niin kannattaa muistaa että se on viimiset 30 vuotta asunu salilla.

:D

• KonnaKettu kirjoitti:

Kannattaa muistaa laittaa se ruokavalioki kuntoon.

Ei kannata ruveta rehkimään kun sillon sitä rupeaa vieroksumaan.
        Kyllä ne tulokset rupeaa näkymään ihan lyhyen ajan sisään ihan kaikilla.

Toisia ihmisiä ei piä ruveta kadehtimaan koska maailmassa riittää ihmisiä joilla menee paremmin ja ovat paremman näkösiäki.

Jos rupeaa vertaamaan itteään esim. The Rockiin niin kannattaa muistaa että se on viimiset 30 vuotta asunu salilla.

:D

"Toisia ihmisiä ei piä ruveta kadehtimaan koska maailmassa riittää ihmisiä joilla menee paremmin ja ovat paremman näkösiäki."

Mä luulen, että saliharjoittelussa mun pahin ongelma on juuri tämä kateus. Se vaan tahtoo olla kaikista repivintä :D

Arvostan kyllä sellaisia, jotka osaavat olla kadehtimatta ainakaan liikaa joitain parempi osaisia. Mulle ei oo ollut koskaan helppoa. Ehkä tätäkin voi ajan kanssa treenata.
        Kyllähän tuloksia sais varmaan enemmänkin, jos pää kestäis saliharjottelua paremmin :D

• ÄtmiToteaa

Parhaimmissa ravintoloissa on aina mies kokkeja ruokaa tekemässä.
      Myös leipomoissa ja konditorioissa on mies leipureita leipomassa ja kakkuja koristamassa.
      Naista ei tarvita ruoan valmistamisessa, eikä leipomisessa, kun mies osaa ne hommat paremmin, kuin naiset.
      On naisia, jotka eivät osaa edes tehdä ruokaa, ajatelkaa nainen ei osaa tehdä ruokaa, mikä häpeä sellainen nainen.
      Mies osaa tehdä myös kaikki kodinhoitotyöt, joten mihin naista edes tarvitaan.
      Jos nainen on pelkästään rahareikä ja panopuu, joka ei osaa edes kokata, leipoa ja haluaa vain rahaa mieheltä, niin kannattaa unohtaa sellaiset riippakivireki naiset.

• Voisitko nähdä, että naisesta voisi saada mukavaa juttukaveria iltoihin...
        Juttukaveriksi, seuraksi ja rakasteluun. Sitten moni mies haluaa myöskin lapsia ja perheen perustaa, niin kyllä siihenkin naisen tarvitsee.

• hähkerro

Tarvitsetko naisesta äitihahmon laittamaan ruoat sinulle? Jos kerran mies tekee senkin paremmin niin eikö olis sitten parempi miehen hoitaa se homma?

• ylva
        CamelBoots kirjoitti:

Voisitko nähdä, että naisesta voisi saada mukavaa juttukaveria iltoihin...
        Juttukaveriksi, seuraksi ja rakasteluun. Sitten moni mies haluaa myöskin lapsia ja perheen perustaa, niin kyllä siihenkin naisen tarvitsee.

On eronneita ja lapsia saaneita, jotka haluavat vielä parisuhteen, kun kerran aiemminkin on rakkauteen uskonut. Toki heitäkin, jotka päättää elää yksin.
        Jotenkin sitä vaan kaipaa toisen ihmisen rinnalleen, vaikka eri osoitteessakin. Kunhan on ihminen, jonka kanssa tunteet, ajatukset ja jotain muutakin menee kohdilleen.

• crux

Miesten pitäisi kiinnittää kaikki huomio niihin muutamiin henkeviin, syvällisiin ja kivoihin naisiin joita on vapaana. Heille pitäisi osoittaa kiinnostustaan niillä tavoilla joita he arvostavat. Muuten ei mikään muutu koskaan. Ihmissuhdemarkkinat ovat valitettavasti vain markkinat. Jos kysyntä kohdistuisi näihin kivoihin naisiin niin kohta julkkiskaunotartenkin Instagram-päivityksillä haettaisiin huomiota juuri tältä asiakaskunnalta.

• mahkutmenee

Eikä kun kaikki aikaa pitää käyttää niiden "huonojen" naisten haukkumiseen ja luulla, että sillä asiat jotenkin muuttuu! (useimmiten tuolla tavalla vain pilataan ne tsäänssit niihin hyviinkin, useammalkin tavalla)

• crux
        mahkutmenee kirjoitti:

Eikä kun kaikki aikaa pitää käyttää niiden "huonojen" naisten haukkumiseen ja luulla, että sillä asiat jotenkin muuttuu! (useimmiten tuolla tavalla vain pilataan ne tsäänssit niihin hyviinkin, useammalkin tavalla)

Ei ole helppoa uida jatkuvasti vastavirtaan. Minä tunnen ehkä kaksi tällaista naista ja oikeastaan kaikki muu informaatio on enemmän tai vähemmän negatiivista. Pitää olla raudanluja tahto ja selkeä päämäärä että pystyy suodattamaan sen kaiken turhan ja ikävän pois.

• 543

Pitäisi ja pitäisi.
        Ongelmana tuossa on vain se, että miehiä kiinnostaa pääasiassa naisen ulkonäkö. Nuo mainitsemasi seikat ovat heille sivuseikkoja.

• justiinsajuu
        543 kirjoitti:

Pitäisi ja pitäisi.
        Ongelmana tuossa on vain se, että miehiä kiinnostaa pääasiassa naisen ulkonäkö. Nuo mainitsemasi seikat ovat heille sivuseikkoja.

Pah! Kyllä totuus on se että naiset valitsevat miehet ensisijaisesti ulkonäön perusteella ja sitten tulevat muut seikat. Vai miksi ne kaikista rumimmat ovatkin aina sinkkuja?

• juusjustiinsa
        justiinsajuu kirjoitti:

Pah! Kyllä totuus on se että naiset valitsevat miehet ensisijaisesti ulkonäön perusteella ja sitten tulevat muut seikat. Vai miksi ne kaikista rumimmat ovatkin aina sinkkuja?

Pah! Kyllä totuus on se että naiset valitsevat miehet ensisijaisesti resurssien ja statuksen perusteella ja sitten tulevat muut seikat. Vai miksi ne kaikista köyhimmät ja statuksettomat kantasuomalaiset ovatkin aina sinkkuja?

• fdfdsfsdf
        juusjustiinsa kirjoitti:

Pah! Kyllä totuus on se että naiset valitsevat miehet ensisijaisesti resurssien ja statuksen perusteella ja sitten tulevat muut seikat. Vai miksi ne kaikista köyhimmät ja statuksettomat kantasuomalaiset ovatkin aina sinkkuja?

Miksihän olen seurustellut työttömän, tuilla elävän miehen kanssa?

• yleensäneonnäitä
        fdfdsfsdf kirjoitti:

Miksihän olen seurustellut työttömän, tuilla elävän miehen kanssa?

toyboy, gigolo panosuhteet ja niihin verrattavat suhteet on asia erikseen.

• fdfdsfsdf
        yleensäneonnäitä kirjoitti:

toyboy, gigolo panosuhteet ja niihin verrattavat suhteet on asia erikseen.

Öh, ei ollut mistään sellaisesta kyse.

• ylva

Viimeinen lauseesi kattaa osan miehistä ja muutama ei haluakaan naista elämäänsä. Vaikka mies osaakin kaikki nuo asiat, haluaa siltikin jakaa elonsa naisen rinnalla Ja ihan vaan rakkaudesta.

Minulle on sopiva mies, joka on kiinnostunut samoista asioista ja omista asioistaan kiinnipitävä. Omillaan toimeentuleminen ja keskusteluyhteys, tavallisuus ja itsetunto kunnossa.
      Tietenkin perustana on rakkaus ja tahto jakaa elämä toistensa kanssa.
      Kun kohdalle osuus samoin ajatteleva ja tunteva ihminen, on epäselvyys kaukana.

• Oiskin se noin mustavalkoista ja yksioikoista, vaan kun ei ole.

• Aikuinenmies-

Tapailin naista kuukauden . Monta kertaa se kysyi mitä tienaan, paljonko on rahaa.. Tuntuu ettei oikein muu kiinnostanut. Sitten se lähetti viestin että olen köyhä eikä hän voi sellaisen kanssa olla tulevaisuudessa. Vastasin että mistä näkee minun köyhyyteni ja kerroin sille paljonko minulla on rahaa. Sen jälkee olikin toinen ääni kellossa että aletaan sitten seurustelee. Sanoin ettei aleta, olet pinnallinen akka.

• toopet

Onhan naiselle käyttöä..seksiin.

• biologiaavaan

Miehille on naisen ulkoinen olemus se tärkein seikka. Yksikään mies ei innostu aluksi naisen ruuanlaittotaidoista tai äidillisistä hyveistä. Luonne on toisarvoinen juttu.
      Turha kieltää tosiasioita.

• En lukenut aivan koko keskusteluketjua, mutta vastaan tähän sun aloitukseen. Kyllä itse ainakin arvostan naistenkin osaamista autoasioissa ja remonttihommissa. Miksi nainen ei voisi kiinnostua miehen sisimmästä, jos löytyy paljon yhteisiä mielenkiintoisia keskusteluja? Mun ongelma on itsellä, että keskusteleminen naisen kanssa on vaikeeta. Tuskin aisa paranee, jos en kehitä myös keskustelutaitoja. Toki uralla kannattaa aina edetä.

• Taas kirjoitusvirhe, piti sanoa, että tuskin asia paranee , jos en kehitä myös keskustelutaitoja.

• 6mtn4867ekye

Kyllä se niin on ettei nykypäivänä niin me miehet kuin naisetkaan tarvita toista tekemään yhtään mitään, sen takiahan juuri ihmiset nirsoilevat koska voivat hakea sitä haluamaansa fantasiaa eikä tarvitsemaansa.

Naisillakin ensimmäisiä kysymyksiä miehelle on miehen työ, koska eivät kehtaa suoraan kysyä onko massia/statusta. Toki jotkut yrittävät lässyttää ettei sillä ole väliä, mutta jos mies vaikka kokeeksi sanoo että on työtön niin se on aika varma turn off jollei sitten ole jokin jännä wannaberokkari tms..

• 7470

Poikkeava nainen, vaimoni?
      Avioituessamme olin velkainen ryysyläinen jolla ei ollut mitään! Kaikki vaatteeni, alusvaatteita myöten, olivat roskiskunnossa.
      Rahaa muutama kymppi ja velkaa muutama tonni.
      Ei ollut potkukelkkaa eikä fillaria muusta puhumattakaan.

Tuosta kurjuudesta huolimatta tuleva vaimoni ehdotti rohkeasti suhteemme virallistamista. Ensin kihloihin ja sitten naimisiin. Näin teimme.

Vaimoni ei ole koskaan vaatinut minulta mitään ja ehdotuksetkin ovat olleet kohtuullisia. Ehdotusten jyrkintä luokkaa edustaa tuo kihloihin menon aloite.

• unohdit.tarkoituksella

Unohdit mainita mitä vuosikymmentä elettiin. Ajat ja naiset olivat erillaisia siihen aikaan. Olet myös onnistunut kerryttämään omaisuutta joten ei ole ihme että vaimosi on pysynyt vierelläsi.

• 7470
        unohdit.tarkoituksella kirjoitti:

Unohdit mainita mitä vuosikymmentä elettiin. Ajat ja naiset olivat erillaisia siihen aikaan. Olet myös onnistunut kerryttämään omaisuutta joten ei ole ihme että vaimosi on pysynyt vierelläsi.

60-luku oli kyseessä. Taustamme olivat samanlaiset, köyhät työläiskodit.
        60-luvun lopullakin voi laskea koulutuksen kannattavuuteen tulevaisuuden suunnitelmia ajatellen.
        Ammattisormukseni järjestysnumero on 4932.
        Kuitenkin, perusasenne yhteiselämään oli eri tyyppistä. Tajuttiin jo seurusteluvaiheessa, että arki on vastassa ja yhteisten elämänarvojen merkitys kasvaa.

Alun kahden työpaikan vaihdon jälkeen oli kertynyt kokemusta jolla oli kysyntää.
        Uusi työnantaja järjesti aina työsuhdeasunnon ja kustansi muuttokuljetuksen ja muuttomiehet.

Halutessaan vaimoni olisi voinut leikata matot halki milloin tahansa ja ottaa evääksi puolet omaisuudesta. Pahimmassa tapauksessa hän olisi voinut, ja voisi vieläkin millä hetkellä hyvänsä avata oman pankkitilinsä ja parin pankkipäivän aikana realisoida pörssiomistuksemme omalle tililleen.
        Jostakin syystä haluaa kuitenkin jatkaa yhteiselämäämme siihen liittyvine aviollisine velvollisuuksineen joissa minä olen kylläkin enemmän saavana osapuolena.

Nykyajan nuoret naiset ovat keskimäärin paksumpiperseisiä ja vetelämpiä. Aktiivinen fitness porukka on eri asia.

• Oon aina sanonu suoraan että työtön olen jos asian laita on ollu niin.. :D

Ei sillä ole ollu mitään vaikutusta kyseisen naisen kiinnostukseen..

On vaan hihitelly kun osaan sanoa sen niin sulavasti.

Elämä on tällä hetkellä perseestä mutta näillä mennään. :D

• iuityiuiyuiyuyuiu

Juupajuu, eiköhän kyse ole enemmänkin siitä että ne naiset ovat myöskin wt-porukkaa joten tottuneet pummeihin.

• iuityiuiyuiyuyuiu kirjoitti:

Juupajuu, eiköhän kyse ole enemmänkin siitä että ne naiset ovat myöskin wt-porukkaa joten tottuneet pummeihin.

En vaan anna sellasta laiskan kaupunkilais ituhipin vibaa..

Kyllä mie jossain vaiheessa saan töitä. :D

• 01111110
        KonnaKettu kirjoitti:

En vaan anna sellasta laiskan kaupunkilais ituhipin vibaa..

Kyllä mie jossain vaiheessa saan töitä. :D

Ei kai ny suurin osa työttömistä oo mitään ituhippejä vaan ihan suomipummeja.

• 01111110 kirjoitti:

Ei kai ny suurin osa työttömistä oo mitään ituhippejä vaan ihan suomipummeja.

Suomipummi... Ituhippi...

Suomipummi on tehny töitä 20 vuotta ja sitten viina on vieny mennessään..

Ituhippi on 40v ja ei oo tehny päivääkään töitä.

• 01111110
        KonnaKettu kirjoitti:

Suomipummi... Ituhippi...

Suomipummi on tehny töitä 20 vuotta ja sitten viina on vieny mennessään..

Ituhippi on 40v ja ei oo tehny päivääkään töitä.

Niin ne ns. vanhan liiton suomipummit, mutta nykyään alkaa oleen jo nelikymppisiäkin jotka eivät ole ikinä töitä tehneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe