Touko Aalto irroitteli rajusti homoklubilla

oho_

31

666

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetero_mies

      Touko on bi. Ei tuollainen onnistuisi heterolta. Oikeaa heteroa homot ällöttää

    • setänasse

      Joko Touko on jo aloittanut vaalipropagandansa! Olisihan se vaihtelua jos lestakakkaran tilalle tulisi piiskaava pääministeri. Tulisi myös vipinää eduskunnan saunasessioihin, Toukon piiskatessa antaumuksella saunojien ahterikantteja.

    • kaisanoasaa

      Touko Pouko on homo. Sen näkee jo silmistäkin.

    • Äädämi11111

      No ei sen paskapäiden puolueen kannattajissa ole yhtään heteromiestä.

      • kaisanoasaa

        Ei eikä heteronaistakaan.


    • vaikkasamapatuo

      Maassa maan tavalla.

    • Vihreän ryhmänjohtajan kannattaisi käydä kyselemässä Sampo Terholta tai Timo Soinilta neuvoja miten epäilyttävissä kuvissa esiintyviä ja "esiintyviä" kansanedustajia nuhdellaan.

      • Taidettiin Toukoa harjata uupumiseen saakka. Nyt vaan joku kommarifeministiankeuttaja pj:ksi ja Touko gorillaksi Korkeasaareen.


    • harkintakyky

      Tuo Äijä on menettänyt vaimonsa ja hiustensa lisäksi, myös harkintakykynsä. Kyseessä ehkä bi-mies.

      • sivustakatsellut

        Ahkeraan se tuo esiin noita naisiaan ,ovatko sitten esiliinana. Rahalla saa ostaa näkyvyyttä yksityiselämään. Pennanen taas uhraa perheensä julkisuuden tavoittelussa.


      • jhygtfrdmjki

        On homoille tyypillistä ainakin siihen aikaan kun olin vielä työelämässä . Uusi työntekijä isossa kaupungissa voi sepittää mitä hyvänsä työpaikalla. Hyvin oivallettu, rahalla saa ostaa näkyvyyttä yksityiselämään.


    • HävettääEttä

      joskus äänestin vihreitä. Yli 10 v sitten.

      Ullatus! Hirveä akka nykyään btw, selittää paljon, talutusnuorassa. 99% ihmisistä en sanoisi niin. Kaipa se vakka on kantensa valinnut, oli sitten kysymys kumppanista tai puolueesta.

    • Miksi ryhtyä homotelemaan?

      Eikö riittäisi kun äänestää täysistunnossa homojen oikeuksien puolesta?

      • Touko pouku on tosin vihreiden puh. johtaja, ei minkään varteenotettavan porvaripuolueen.


      • Ananias kirjoitti:

        Touko pouku on tosin vihreiden puh. johtaja, ei minkään varteenotettavan porvaripuolueen.

        Kyllä vihreät on merkittävä vaikuttaja, onhan ne osoittaneet voimansa tuottamalla maahan useitaä kymmeniä ruhansia matuja ja pitämällä niitä maassa, olisikohan niitä nyt joku 15000 ja jokaisesta suorat kulut jotain 300e per päivä, epäsuorat jos lasketaan mukaan se on varmaan tonni eli 15 miljoonaa per päivä, vuodessa 5,5 miljardia, saa siinä suomalaista laiskaa työtöntä patistaa töihin myös ne porvarit jotta nuo kulut saadaan maksettua.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä vihreät on merkittävä vaikuttaja, onhan ne osoittaneet voimansa tuottamalla maahan useitaä kymmeniä ruhansia matuja ja pitämällä niitä maassa, olisikohan niitä nyt joku 15000 ja jokaisesta suorat kulut jotain 300e per päivä, epäsuorat jos lasketaan mukaan se on varmaan tonni eli 15 miljoonaa per päivä, vuodessa 5,5 miljardia, saa siinä suomalaista laiskaa työtöntä patistaa töihin myös ne porvarit jotta nuo kulut saadaan maksettua.

        Taitaa tuossa laskelmassasi olla reilusti ilmaa, mutta ilmaistahan tuo maahanmuutto vasemmistolaisella tyylillä ei ole. Pitäisi suosia enemmän tulos tai ulos-tyyliä, ja muistaa myös että monissa vieraissa kulttuureissa aloitetaan työnteko nuorena.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä vihreät on merkittävä vaikuttaja, onhan ne osoittaneet voimansa tuottamalla maahan useitaä kymmeniä ruhansia matuja ja pitämällä niitä maassa, olisikohan niitä nyt joku 15000 ja jokaisesta suorat kulut jotain 300e per päivä, epäsuorat jos lasketaan mukaan se on varmaan tonni eli 15 miljoonaa per päivä, vuodessa 5,5 miljardia, saa siinä suomalaista laiskaa työtöntä patistaa töihin myös ne porvarit jotta nuo kulut saadaan maksettua.

        Ei vihreät ole edes hallituksessa, toisin kuin persut..

        Soinihan ehdotti että haetaan pakolaisia tänne lentokoneella..

        ( toukopouko oli mun mielestä huono valinta, ei täytä Niinistön saappaita)

        Toukon vastaus..
        https://yle.fi/uutiset/3-10336936


      • Mä menin tonne sivulle, mut puolukan kuvien erotesti vei huomion ja mä rupesin idoimaan sellasta Chromen lisäosaa, joka etsii erot kuvista. Siinä valittas kaks lootaa hiirellä vetämällä ja sit se etsis niistä mahdollisen eron. Pitäs jotenkii kalibroida että mikäli kyseessä nyt ollenkaan on likipitäen sama kuva, kun eihän sitä saa täysin sattumaan samanlaiseen rajaukseen, niitä kahta lootaa.


    • KunnoKlubi

      Touko lopettelee kansanedustajan tointaan, perustaa ehkä homoklubin Helsinkiin.

    • vituttaajoomiakin
    • ville456

      Ruskean reijän ritari,niin kuin suurin osa vihreistä

      • JaSittenNauretaan

        Miksi kutsutaan miesoletettua vihreiden äänestäjää?

        Vihreän reiän ritariksi! :DDD


    • Uller

      Hyi että....

    • ilkeä

      Uuvuttaaahan se ettei tiedä mihin suuntautuisi..

      • ätmelsson

        uuvuttaa varmaan sekin kun pitkä kesäloma oli ihan vasta.

        sanosin et vässykkä.
        nahjus
        mätisäkki


    • Uller

      Oikein hyvä valinta puolueen johtoon.kannatuksen valossa.niin vihreä touko-kesäheinä.

    • liika.on.liikss

      Jatkuva paneminen Iiriksen kanssa uuvutti Toukon?

      • N49

        Niinpä, niin ... naisen syyksi kaikki!

        Minun matot tarvitsevat piiskausta. Olisiko vihreistä joku halukas?


    • ei.jatkoon

      Touko on vaa'assa punnittu ja kevyeksi havaittu.

    • Hulluuskuriin

      Nyt se homo oli tv ohjelmassa. Hakee taas julkisuutta ja ääniä. On nääs ehdokas.
      Pelleilee, leikkii masennuksella.

      Vakuutusyhtiöiden ja lääkärien maailmassa kutsutaan hulluksi. On hullun paperit.
      On hullu joka on harrastanut masennusta ym yli 10 vuotta.

      Oikea masennus on eri asia joka voi tappaa. Ei kannata leikkiä vakavalla asialla.
      Onko kaikki vihreät hulluja?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      166
      2770
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1268
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      929
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      926
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      89
      795
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      793
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      762
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      720
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      717
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe